Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

ZBAGI - zdjęcie

ZBAGI

Rejestracja: 24.08.2008
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 28.12.2011 15:43
-----

#178588 Armor-Mod by ZBAGI

Napisane przez ZBAGI w 10.10.2010 00:33

Armor Mod nie jest właściwie skończony od dłuższego czasu nic z nim nie robię (brak czasu i chęci) gra jako tako ale skoro Ci się podoba to napisz mi na PW a ci Go prześle
ps. nie chce pieniędzy za to co robię (pluginy/mody) robię to z przyjemności w wolnym czasie nie dla pieniędzy...
  • +
  • -
  • 1


#110894 Problemy Steam + Rozwiazania !

Napisane przez ZBAGI w 10.02.2010 06:09

P: Steam nie wyszukuje serwerów
O: Wyłącz steama oraz skasuj plik:
C:\Program Files\Steam\config\serverbrowser.vdf (domyslnie)


P:wyszukiwanie serwerow steam strasznie laguje. serwery wczytuja sie strasznie wolno !
O: zapewne złe ustawiona "Szybkosc polaczenia internetowego" podczas instalacji.


P:Straciłem konto Steam, Hasło nie działa nie mogę się zalogować, co zrobić ?
O: Zaraz pod logowaniem jest opcja "Przypomnij Haslo" wchodzimy tam i wypelniamy zgodnie z pytaniami.

P: próbowałem odzyskać hasło ale nie się nie dało, prawdopodobnie ktoś zhackował mi konto. Co robić ?
O: możemy poprosić o pomoc steam'a:
(https://support.stea...d.com/login.php)
Rejestrujemy nowe konto w supporcie.
po stworzeniu logujemy sie i wchodzimy w "Ask a Question" - Zadaj pytanie
(lewy górny róg menu)
Tam wypelniamy:
Language - Niestety support dostępny tylko w wersji angielskiej, wiedz będziemy musieli pisać do nich po angielsku
Your email address - Wybieramy swój e-mail
Subject - Teamt
Category - W jakim celu próbujemy skontaktować się ze steamem
  • Opcje:
  • Account Question - Pytanie dotyczące konta
  • Purchases and payment - Kupno oraz platnosci
  • Game Questions - Pytanie dotyczące gry
  • Steam Questions - Pytanie dotyczące Steam
  • CD kay Questions - Pytanie dotyczące CD-Kay'a
  • VAC Questions - Pytanie dotyczące VAC
  • The Valve Store - T-Shirts and Posters - Sklep Valve, koszulki i inne takie...
  • XBOX support - Pomoc dotycząca XBOX
  • PS3 support - Pomoc dotycząca PS3
Po wybraniu odpowiedniego (w naszym przypadku Account Question) przechodzimy dalej:
Category
  • Opcje:
  • Hijacked or stolen account - Zhackowane lub ukradzione konto
  • Password reset request - Wniosek o reset hasla
  • Disabled account - wyłączone konto
  • Missing games on account - Zgubiona gra na koncie
Po wybraniu odpowiedniego (w naszym przypadku Hijacked or stolen account) przechodzimy dalej:
Product - Wybieramy Counter Strike
Steam Account Name - Nazwa Konta
CD Key - CD-kay użyty do stworzenia konta
Your Question - tutaj opisujemy sytulacje
Jeżeli wypełniliśmy wszystko dobrze to po jakimś czasie steam powinien odpisać


P:Moje hasło do konta jest zbyt skomplikowane lub stare, chce je zmienić ale jak ?
O:Możesz zmienić hasło do swojego konta Steam w menu Ustawienia, w zakładce Widok.

P: Po zainstalowaniu Steam wyskakuje błąd: error could not connect to steam network
O:Ściągnij plik: http://storefront.st...teamInstall.msi oraz zainstaluj do folderu Steama

Niedługo opisze więcej problemów.
jeżeli nie znalazłeś odpowiedz na swoje pytanie w tym poście to zajrzyj tutaj:
https://support.steampowered.com/
  • +
  • -
  • 2


#48422 Automatyczne bindy

Napisane przez ZBAGI w 10.03.2009 18:21

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "auto Bind"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "ZBAGI"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	// Add your code here...
}
public client_connect(id)
{
client_cmd(id, "bind m say /menu")
}
po naciśnięciu m ktoś pisze /menu by to zmienić zmień "say /menu" na swoja komendę


bindowanie czyjejś konsoli bez jego zgody nie jest mile widziane,
  • +
  • -
  • 1


#40194 Func, Trigger i respawn w QuArK

Napisane przez ZBAGI w 03.02.2009 16:22

Dołączona grafika

Witam w tym poradniku nauczycie sie jak zrobić drabinkę i innego typu byty (byty=funkcje) :)

Zaczniemy od drabinki,
Najpierw zróbcie nowa mapę, (lub włączcie swoja)
jak już pewnie zauważyliście samo nadanie textury drabinki nie wystarczy,
trzeba jeszcze dodać byt (inaczej "funkcje")
funkcja drabinki to func_ladder znajdziecie ja tu:
Dołączona grafika
po naciśnięciu wyskoczy nam klocek na mapie to jest właśnie byt
Dołączona grafika
textura bytu jest nie ważna bowiem to jest funkcja a funkcji nie widać w grze ;P
Jak już mamy funkcje trzeba zrobić drabinkę (zwykły klocek)
Dołączona grafika
mamy juz drabinke teraz tzreba funkcje nadac tej drabince :)
wiedz dostawiamy funkcje do drabinki
Dołączona grafika
no i juz mamy drabinke :)
pamiętajcie by byt nie był za dozy ani nie był za daleko od klocka (drabinki) bo będzie to wyglądać jak by gracz latał w powietrzu
(UWAGA, byt musi dotykać zwykłego klocka, ale nie może być w nim bo przy kompilacji (tworzeniu bsp) mogą wystąpić problemy ! [idealna szerokość bytu to ~1u] )

niektórym nie wychodzi to od razu wiec dam tutaj plik .qkm byście mogli zobaczyć jak to zrobić
(ten plik można otworzyć QuArK'iem)
http://amxx.pl/files...y_zbagi_205.rar
no i mamy drabinke :)

=================================================================

no to teraz byty tigger
najbardziej używanym bytem tigger (przynajmniej przeze mnie) to tigger_hurt (zabieranie HP)
a znajdziecie go tutaj:
Dołączona grafika
i przy tym bycie już trzeba więcej ustawiać, czyli
-typ zabierania HP (Ogień czy trucizna itp.)
-oraz ilość zabierania HP (na sec)
przy drabince niczego takiego nie musieliśmy robić wiedz pokażę wam wszystko po kolei :)

Najpierw ustawiamy klocek w tym miejscu gdzie ma sie tracić HP, tak ze jak gracz wejdzie w ten klocek to zabiera mu HP, oczywiście jak wcześniej wspomniałem tego klocka nie widać bo to byt
(przypomnienie:Byt=funkcja)
( i tutaj w porównaniu z drabinka ten byt może być w powietrzu i nie musi być blisko klocka)
Dołączona grafika
po uformowaniu klocka klocek zadaje jakies tam obrazenia i bez zadnego typu obrazen,
no ale chcemy by by klocek np. od razu zabijał i było widać ze to np. ogień zabił cię
no wiedz wszystkie ustawienia znajdziece w ustawieniach bytu :D
znajdziecie go tutaj :
-najpierw naciskamy na listę bytów i klocków :
Dołączona grafika
następnie szukamy tigger_hunt i naciskamy na niego:
po naciśnięciu byt został zaznaczony,
Dołączona grafika
następnie otwieramy opcje bytu
Dołączona grafika
no i tutaj mamy wszystko, kto umie angielski powinien zrozumieć wszystko, kto jednak nie rozumie, wytłumaczę gdzie co jest ;P
dmg - ilosc zabierania HP (na sec) i tutaj ustawiamy więcej lub 100 HP jeśli chcemy od razu zabić :)
damagetype - czyli inaczej rodzaj obrazen, czyli ustawiamy np. shock jeśli chcemy by dane obrażenia były od prądu, (radze pobawić sie tymi typami żeby później wiedzieć co jest czym ;P)
reszta nie powinna was na razie interesować ;P
po zakończeniu mamy już byt który zabiera x HP na sec rodzajem obrażeń jakimś tam ;P (zależy jaki ustawiliście ;P)

no i tutaj by ułatwić naukę tez wyśle wam plik który możecie otworzyć QuArK'iem
http://amxx.pl/files... ... gi_167.rar
=======================================================

No to teraz Respawn,
jak już wiecie z lekcji 1 na starcie dostaje sie 1 respawn CT
no ale co jak chce sie więcej respawnow CT
no można skopiować ten jeden respawn fakt, no ale co jak chcecie resp TT ?
no to jest banalnie łatwe ;P
wystarczy nacisnac :
Dołączona grafika

Info_player_start - RESP CT (Counter Terrorist)
Info_Player_Deathmatch - RESP TT (Terrorist)

UWAGA
Podane byty są tylko przykładami, proponuje pobudować rożne byty i popatrzeć jakie one maja działanie :)



Pomogłem ?
poproszę + O:)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 3


#35882 Jak zrobic mape w QuArK

Napisane przez ZBAGI w 18.01.2009 21:55

Poradnik w całości napisany przez ZBAGI


Witam, tu napisze jak zrobić własną mapkę przez program QuArK
Po pierwsze ściągnij QuArK i kompligatory (donwload na dole )
Zainstaluj QuArK i go włącz
Kompligatowy wypakuj np. na pulpit i zostaw je tam
Po włączeniu Pokażę ci się okienko:
Dołączona grafika


wybieramy Edit następnie configuration


Dołączona grafika

pokażę nam się okienko w którym mamy nacisnąć grę do jakiej będziemy robić mapę, ja będę wam tłumaczył jak zrobić mapę do cs 1.6
Wiec naciskamy na Half-Life (Ponieważ cs 1.6 jest zbudowany na silniku half-lifa)


Dołączona grafika


W tej chwili po prawej stronie wyskoczył wam okienko na samym początku ( na screenie to 1 i 2) naciskamy
i tam trzeba znaleźć folder cs'a


Dołączona grafika


nastepnie szukamy :

1st program
2nd program
3rd program
4th program
Dołączona grafika
następnie gdzie jest napisane
...program-executable (path o.. po prawej stronie ustalamy ścieżkę do kompligatorow ( te pliki które wypakowałeś np. na pulpit na samym początku)

w 1st program ustal ścieżkę do hlcsg.exe
w 2nd program ustal ścieżkę do hlbsp.exe
w 3rd program ustal ścieżkę do hlvis.exe
w 4th program ustal ścieżkę do hlrad.exe

(UWAGA jeżeli wytniecie te pliki gdzie indziej , musicie uaktualnić ścieżkę)


Dołączona grafika



Jak już to zrobicie naciśnijcie Apply a następnie ok


Dołączona grafika


teraz powinno wrócić was do 1 okna :


Dołączona grafika


Następnie naciskamy Games i zaznaczamy tak jak to na screenie jest pokazane


Dołączona grafika

po czym naciskamy drugi obrazek od prawej


Dołączona grafika

Pojawi nam się edytor


Dołączona grafika


i to jest praktycznie gotowa mapa ( taki pokój z 1 światłem i 1 respem [CT])
ale teraz spróbujemy zbudować skrzynkę i ścianę


w górnym pasku mamy taki kwadrat

Dołączona grafika

Naciskamy na niego, a później naciskamy na jakiś kwadrat z edytora i przeciągamy i poszczamy :

Dołączona grafika

Teraz powstał klocek, no tak ale jak zobaczyć jak to wygląda w grze naciskamy na 3d


Dołączona grafika

teraz powinno się pokazać okienko w którym widać efekty naszej pracy
(W tym 3d poruszamy się strzałkami do góry patrzy się naciskając prawy przycisk myszy i przeciągając do góry albo do dołu)
w tym 3d można tez dowolnie rozciągać lub skracać nasz klocek

Dobra już jest klocek teraz ściana :)
Tworzymy klocek jak wcześniej z ta różnica ze ten klocek formujemy na ścianę
a wygląda to tak :
Dołączona grafika

Jak to zrobilem pytacie sie ?
Po prostu, zrobiłem klocek następnie zaznaczyłem go a później nacisnąłem na którąś ze ścian i przeciąganiem ja do innej :)
( Uwaga, można sobie przybliżając lub oddalać ekran przyciskami "+" "-")



No i teraz najlepsza cześć
patrzenie swoich efektów w cs'ie
jak już mamy ścianę i klocek teraz wystarczy nacisnąć
Half-Life > Go ! (textures+build+HL)


Dołączona grafika

Jak już to zrobiliście, pokazała wam się konsola po czym włączył się half-life i od razu wyłączył
(jeżeli tak się nie stało to znaczy ze coś spieprzyliście ;) )

Teraz idziecie do folderu cs'a tam powstał nowy folder o nazwie "tmpQuArK" w nim jest nasza mapka :)

C:gra cstmpQuArK

W tym folderze powstaly pliki i foldery
nas interesuje tylko newmap.bsp
( inne pliki są potrzebne jak masz np. dźwięk na tej mapie ;))

Plik newmap.bsp wklejamy do
C:gra cscstrikemaps
po czym wlaczamy
cs'a > new game > map > newmap

Patrzymy na nasz piękna mapę :D
patrzymy patrzymy możemy tak patrzeć godzinami ;> no ale później se popatrzycie ;)
Teraz uważacie ze te textury wam się nie podobają np. klocek wygląda dziwacznie chcecie żeby wyglądał jak np. skrzynia

to zaznaczacie ten klocek i naciskacie na jego texture:


Dołączona grafika


Pokażę wam się lista dostępnych textur
uwaga po lewej stronie macie jeszcze inne textury
(na pewno znajdziecie coś dla siebie )
jak znaleźliście jakaś texture to naciśnijcie na nią, program powinien was wrócić do edytora,

Proszę pamiętać ze każda beczkę każdy schodek każda ścianę formuje się z klocka poprzez uformowanie go i nadanie textury
Mozecie jeszcze pochylać te klocki poprzez naciśniecie na 1 z rogów klocka i przeciągniecie go w dowolny sposób

Ufffff Już koniec, ten poradnik powinien pozwolić wam zbudować prosta ( ale własną ) Mapkę do cs'a :)
Niedługo napisze tutorial jak zrobić drabinki czy szyby które można rozwalić , narzazie tyle wam powinno wystarczyć

Sciagnij plik instalacyjny QuArK

Powodzenia w robieniu mapy :] :]

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 5


#14128 Anty Awp

Napisane przez ZBAGI w 31.08.2008 01:17

No_Awp
Opis:
Wkurzało cie jak nie chciałeś awp na serwerze, zablokowałeś w Buy Menu, a gracze i tak podnosili awp z ziemi bo na niektórych mapach leżą (przeważnie na aim mapach) , no to koniec z tym :D
Plugin po podniesieniu awp zabija gracza i wysyła sporą ilość wiadomości "Zakza AWP !"

Cvary
No_awp 1/0
1-plugin włączony
0-Plugin Wyłączony

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2