Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
- - - - -

Anty Awp


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 ZBAGI

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:150
  • Lokalizacja:Brak informacji ;)
Offline

Napisano 31.08.2008 01:17

No_Awp
Opis:
Wkurzało cie jak nie chciałeś awp na serwerze, zablokowałeś w Buy Menu, a gracze i tak podnosili awp z ziemi bo na niektórych mapach leżą (przeważnie na aim mapach) , no to koniec z tym :D
Plugin po podniesieniu awp zabija gracza i wysyła sporą ilość wiadomości "Zakza AWP !"

Cvary
No_awp 1/0
1-plugin włączony
0-Plugin Wyłączony

Załączone pliki


Użytkownik ZBAGI edytował ten post 12.06.2010 17:51

  • +
  • -
  • 2

#2 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 31.08.2008 01:28

Wg mnie zabójstwo za podniesienie awp to przesada, wystarczyłoby żeby wyrzucił to awp lub coś w tym stylu. Trzeba pamiętać o tych co przypadkiem mogą wejść w to awp. Ale pomysł ogólnie ciekawy.
Co do wykonania to trochę dziwne bo "id" i "index" w twoim pluginie to to samo a najpierw używasz index'u a potem id.
  • +
  • -
  • 0

#3 eXine

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:127
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 31.08.2008 11:03

Wg mnie zabójstwo za podniesienie awp to przesada, wystarczyłoby żeby wyrzucił to awp lub coś w tym stylu.

będę mial czas to zrobie, bo idea pluginu ogolnie fajna ;]


PS Zrobilem :P Zajelo mi to mniej niz myslalem (ogolnie teraz zobaczylem ze tak malo kodu w tym jest, macie w zalaczniku wyrzucajace AWP)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#4 Seba

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 198
Profesjonalista

  • Postów:424
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 31.08.2008 11:09

http://cs-puchatek.pl/files/pluginy/no_awp.sma

#5 Gość__*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 31.08.2008 11:25

Seba,
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "no_awp"
#define VERSION "1.1"
#define AUTHOR "ZBAGI"

public plugin_init() {
    register_plugin("No_AWP", "1.1", "ZBAGI") 
    register_event("WeapPickup","check_awp","b","1=18")
    register_cvar("no_awp","1")
}

public check_awp(id)
{
    if(!get_cvar_num("no_awp"))
        return PLUGIN_CONTINUE
	if(read_data(1) == 18) {
    client_print(id,print_center,"!!!! Zakaz AWP !!!!")
    client_print(id, print_chat, "!!!! Zakaz AWP !!!!")
    client_print(id, print_chat, "!!!! Zakaz AWP !!!!")
    client_print(id, print_chat, "!!!! Zakaz AWP !!!!")
    client_print(id, print_chat, "!!!! Zakaz AWP !!!!")
    client_cmd(id, "drop")
   }
}


#6 rash

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:119
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Grudziądz
Offline

Napisano 31.08.2008 12:46

Fajne no ale troszkę naprawdę za surowe:p
  • +
  • -
  • 0

#7 ZBAGI

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:150
  • Lokalizacja:Brak informacji ;)
Offline

Napisano 31.08.2008 12:53

Ja napisałem na początku żeby wyrzucał, ale z wyrzucaniem jest pewien błąd, bowiem można podnieść :D porostu podchodzisz z bronią do ściany i non stop naciskasz szybka zmianę broni , aż w końcu awp zostaje w kieszeni i można normalnie strzelać :D
Wiec nie radze przerabiać na wyrzucanie
Następnie napisałem plugin który wyrzuca bron, a jak awp ma się w kieszeni przez 3 sec to zabija, ale ,po podniesieniu zabijało wszystkich a nie tylko ta osobę co podniosła xD
  • +
  • -
  • 0

#8 zer0.

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 428
Wszechobecny

  • Postów:2116
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kw
Offline

Napisano 31.08.2008 13:42

Zbyt surowa kara wg mnie. - "slap" lepsiejszy ;-)
przypadkowe podniesienie broni przez nieuwage i koles nawet sie nie zorientuje co go zabilo ;]
  • +
  • -
  • 0

#9 ZBAGI

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:150
  • Lokalizacja:Brak informacji ;)
Offline

Napisano 31.08.2008 16:57

To mogę zrobić ze po podniesieniu awp wysyłana jest wiadomość zakaz awp, a po 5 sec gracz zostaje zabity ;)
Pasuje :D ?

[ Dodano: 31-08-2008, 18:16 ]
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "no_awp"
#define VERSION "1.2"
#define AUTHOR "ZBAGI"

public plugin_init() {
    register_plugin("No_AWP", "1.1", "ZBAGI")
    register_event("WeapPickup","check_awp","b","1=18")
    register_cvar("no_awp","1")
}


public check_awp(id)
{
    if(!get_cvar_num("no_awp"))
        return PLUGIN_CONTINUE
    if(read_data(1) == 18) {
    client_print(id,print_center,"!!!! Zakaz AWP !!!!")
    client_print(id, print_chat, "!!!! Zakaz AWP !!!!")
    client_print(id, print_chat, "!!!! Zakaz AWP !!!!")
    client_print(id, print_chat, "!!!! Zakaz AWP !!!!")
    client_print(id, print_chat, "!!!! Zakaz AWP !!!!")
    set_task(5.0, "dead")
}
}
	public dead(id)
	client_cmd(id, "kill")
Chyba będzie działać :)
  • +
  • -
  • 0

#10 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 31.08.2008 17:50

Zmien eventa na CurWeapon. Jak podniesie bron tez zostanie wywolane, a jak nawet uda mu sie ja schowac jakos, to jak tylko wyjmie to papa ;-)

A nawet jak i bedzie ja mial w renku jakims cudem, to znowu event sie uruchomi po 1 wystrzale :D
  • +
  • -
  • 0

#11 ogorek

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:75
Offline

Napisano 22.02.2009 16:51

a jak podmienic to na autokampe? :D

Dam pomogl ;]
  • +
  • -
  • 0

#12 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 22.02.2009 21:39

ogorek, nie dasz bo to nie twój temat ;>
a jak to zrobić ? podpowiem - edytować:
register_event("WeapPickup","check_awp","b","1=18")
a tu masz informacje o broniach: http://wiki.amxmodx....ons_Information
  • +
  • -
  • 0

#13 ogorek

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:75
Offline

Napisano 22.02.2009 22:44

a no racja :PP i dzięki za info choc tyle to wiedzialem :P
ale kurde ktore to autokampa? :D
  • +
  • -
  • 0

#14 darkman

    Wszechwiedzący

  • Przyjaciel

Reputacja: 85
Zaawansowany

  • Postów:553
  • Lokalizacja:inactive
Offline

Napisano 22.02.2009 23:14

To mogę zrobić ze po podniesieniu awp wysyłana jest wiadomość zakaz awp, a po 5 sec gracz zostaje zabity ;)
Pasuje :D ?

[ Dodano: 31-08-2008, 18:16 ]

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "no_awp"
#define VERSION "1.2"
#define AUTHOR "ZBAGI"

public plugin_init() {
    register_plugin("No_AWP", "1.1", "ZBAGI")
    register_event("WeapPickup","check_awp","b","1=18")
    register_cvar("no_awp","1")
}


public check_awp(id)
{
    if(!get_cvar_num("no_awp"))
        return PLUGIN_CONTINUE
    if(read_data(1) == 18) {
    client_print(id,print_center,"!!!! Zakaz AWP !!!!")
    client_print(id, print_chat, "!!!! Zakaz AWP !!!!")
    client_print(id, print_chat, "!!!! Zakaz AWP !!!!")
    client_print(id, print_chat, "!!!! Zakaz AWP !!!!")
    client_print(id, print_chat, "!!!! Zakaz AWP !!!!")
    set_task(5.0, "dead")
}
}
	public dead(id)
	client_cmd(id, "kill")
Chyba będzie działać :)


a i swoją drogą. wiem że stary post, ale to zabije wszystkich graczy na serwerze bo nie przekazales w tym tasku zadnych argumentow.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych