Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Kamil0
Rejestracja: 08.08.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 26.09.2011 19:38




Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 59
- Odwiedzin: 4 625
- Tytuł: Pomocny
- Wiek: 31 lat
- Urodziny: Lipiec 21, 1994
-
Imię
Kamil
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Małopolska
10
Początkujący
Narzędzia użytkownika
Znajomi
Kamil0 nie posiada znajomych
#288747 sentry gun nie strzela
Napisane przez Kamil0
w 28.08.2011 21:49
on nie działa na boty
#286132 Problem z adminem w amxbans 1.5.1
Napisane przez Kamil0
w 21.08.2011 18:41
#282885 Kto doda szybkie rozdawanie punktów ??
Napisane przez Kamil0
w 14.08.2011 16:52
#281494 Hp za zabójstwo dla klasy
Napisane przez Kamil0
w 11.08.2011 20:15
napiszę poradnik jak dodać coś takiego że klasa będzie dostawała X hp za zabójstwo
Zrobię to na przykładzie przykładzie klasy beż żadnej mocy.
oraz na talibie.
1 bez mocy:
Szukamy:
Dodajemy pod:
do plugin init dopisujemy
i na koniec wklejamy:
W załączniku przykładowa klasa nazwałem ją szturmowiec.
teraz na przykładzie taliba
pod
dodajemy:
do plugin init dodajemy:
na koniec kodu dodajemy
ILOŚĆ HP za zabójstwo ustalamy w tej linijce
Zrobię to na przykładzie przykładzie klasy beż żadnej mocy.
oraz na talibie.
1 bez mocy:
#include <amxmodx>
#include <codmod>
new const nazwa[] = "nazwa";
new const opis[] = "Brak";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 1;
new const kondycja = 1;
new const inteligencja = 1;
new const wytrzymalosc = 1;
public plugin_init(){
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}Szukamy:
#include <codmod>
Dodajemy pod:
#include <fakemeta> #include <hamsandwich> new bool:ma_klase[33];
do plugin init dopisujemy
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");i na koniec wklejamy:
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public DeathMsg()
{
new killer = read_data(1);
new victim = read_data(2);
if(!is_user_connected(killer))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(ma_klase[victim] && !ma_klase[killer])
cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer)+10);
if(ma_klase[killer])
{
new cur_health = pev(killer, pev_health);
new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(killer);
new Float:new_health = cur_health+30.0<max_health? cur_health+30.0: max_health;
set_pev(killer, pev_health, new_health);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
return HAM_IGNORED;
}
W załączniku przykładowa klasa nazwałem ją szturmowiec.
teraz na przykładzie taliba
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <colorchat>
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Talib";
new const opis[] = "1/4 szansy na natychmiastowe zabicie z deagle, AutoBH";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 50;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostanie zmieniona po odrodzeniu (wpisz /respawn).", nazwa);
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && !random(4) && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
public client_PreThink(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
if(!(get_user_button(id) & IN_JUMP))
return PLUGIN_CONTINUE;
new flags = get_entity_flags(id);
if (flags & FL_WATERJUMP)
return PLUGIN_CONTINUE;
if (entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2)
return PLUGIN_CONTINUE;
if (!(flags & FL_ONGROUND))
return PLUGIN_CONTINUE;
new Float:velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
velocity[2] += 250.0
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6);
return PLUGIN_CONTINUE;
}pod
#include <colorchat>
dodajemy:
#include <fakemeta>
do plugin init dodajemy:
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
na koniec kodu dodajemy
public DeathMsg()
{
new killer = read_data(1);
new victim = read_data(2);
if(!is_user_connected(killer))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(ma_klase[victim] && !ma_klase[killer])
cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer)+10);
if(ma_klase[killer])
{
new cur_health = pev(killer, pev_health);
new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(killer);
new Float:new_health = cur_health+30.0<max_health? cur_health+30.0: max_health;
set_pev(killer, pev_health, new_health);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}ILOŚĆ HP za zabójstwo ustalamy w tej linijce
new Float:new_health = cur_health+30.0<max_health? cur_health+30.0: max_health;zamiast+30.0 dodajemy swoją wartość.
#281395 Jak zrobić menu do cod moda.
Napisane przez Kamil0
w 11.08.2011 18:21
Witam i przedstawiam poradnik jak zrobić proste menu do cod moda, dzięki temu gracze nie muszą wpisywać komendy tylko je wybierają za pomocą klawiszy numerycznych.
menu działa po wpisaniu /menu zmienic to mozna w tej linijce:
w miejsce "say/ menu" wpisujemy swoja komendę
Na początek wzór
teraz jak dodać swoje pozycje:
szukamy
i dodajemy pod tym
szukamy
i dodajemy pod:
W miejsce
a w
wpisujemy napis, który ma się wyświetlić w menu
można tak stworzyć menu przydatne dla graczy nie tylko cod moda.
Dodam zrzut jak to wygląda po odpowiedniej edycji.

Tutaj ten ze screenu:
menu działa po wpisaniu /menu zmienic to mozna w tej linijce:
register_clcmd ("say /menu", "pokaz_menu")w miejsce "say/ menu" wpisujemy swoja komendę
Na początek wzór
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "Menu Gracza"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Kamil"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd ("say /menu", "pokaz_menu")
}
public pokaz_menu(id)
{
new menu = menu_create("Menu gracza","menu_wybor")
menu_additem(menu,"\rSklep \y- Sklep CoD Mod.","1",0)
menu_additem(menu,"\rKlasa \y- Zmien klase.","2",0)
menu_display(id,menu,0)
}
public menu_wybor(id,menu,item)
{
if(item==MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new access, callback
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1 : {
client_cmd(id, "say /sklep")
}
case 2 : {
client_cmd(id, "say /klasa")
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
teraz jak dodać swoje pozycje:
szukamy
menu_additem(menu,"\rKlasa \y- Zmien klase.","2",0)
i dodajemy pod tym
menu_additem(menu,"\rkomenda \y- opis.","3",0)
szukamy
case 2 : {
client_cmd(id, "say /klasa")
}i dodajemy pod:
case 3 : {
client_cmd(id, "say /towja komenda")
} W miejsce
client_cmd(id, "say /towja komenda")dodajemy swoją komendę, może to być dowolna komenda np /klasy albo /perk czy /top15 lub /pomoc.
a w
menu_additem(menu,"\rkomenda \y- opis.","3",0)
wpisujemy napis, który ma się wyświetlić w menu
można tak stworzyć menu przydatne dla graczy nie tylko cod moda.
Dodam zrzut jak to wygląda po odpowiedniej edycji.

Tutaj ten ze screenu:
#281383 Rakiety do klasy
Napisane przez Kamil0
w 11.08.2011 18:00
Witam, przedstawiam poradnik w którym dowiesz się jak dodać do klasy rakiety.
Zrobię to na przykładzie prostego wzoru klasy:
pod
dodaj
pod
dodaj ( wcześniej zrób linijkę odstępu )
do public plugin_init
UWAGA
w
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
ustalamy ilkośc rakiet zamiast liczy 2.
należy to zmienic w 2 miejscach.
Na koniec klasy:
Całośc ma wyglądać tak:
Zrobię to na przykładzie prostego wzoru klasy:
#include <amxmodx>
#include <codmod>
new const nazwa[] = "Rakiety";
new const opis[] = "Rakiety";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 1;
new const kondycja = 1;
new const inteligencja = 1;
new const wytrzymalosc = 1;
public plugin_init() {
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
} pod
#include <codmod>
dodaj
#include <engine>
pod
new const wytrzymalosc = 1;
dodaj ( wcześniej zrób linijkę odstępu )
new ilosc_rakiet_gracza[33]; new sprite_blast; new poprzednia_rakieta_gracza[33];
do public plugin_init
register_plugin(nazwa, "1.0", "autor");
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
UWAGA
w
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
ustalamy ilkośc rakiet zamiast liczy 2.
należy to zmienic w 2 miejscach.
Na koniec klasy:
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}
public cod_class_enabled(id)
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;
new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
new Ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
vAngle[0] *= -1.0;
entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 20.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
public ResetHUD(id)
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(ent > 0)
{
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "rocket");
}
}
Całośc ma wyglądać tak:
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
new const nazwa[] = "Rakiety";
new const opis[] = "Rakiety";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 1;
new const kondycja = 1;
new const inteligencja = 1;
new const wytrzymalosc = 1;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new sprite_blast;
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
public plugin_init() {
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_plugin(nazwa, "1.0", "autor");
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}
public cod_class_enabled(id)
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;
new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
new Ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
vAngle[0] *= -1.0;
entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 20.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
public ResetHUD(id)
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(ent > 0)
{
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "rocket");
}
}
#281376 Klasa premium z X rakietami i x2 skok.
Napisane przez Kamil0
w 11.08.2011 17:46
Witam, przedstawiam najczęściej grywalną na moim serwerze klasę premium z x rakietami i podwójnym skokiem.
W innym poradniku napiszę jak dodać do klasy rakiety, miny czy podwójny skok.
Nie jest to jakaś super, hiper, mega, max zbajerowana kalsa ale się dobrze gra.
UWAGA:
w linijce
ustalamy flagę która odpowiada za dostęp do klasy w tym przypadku jest to flaga p
Aby ustalic liczbe rakiet wyszukaj w 2 miejscach :
pamiętaj musisz to zmienić 2 miejscach żeby poprawnie działało
i zmień na
w miejsce x wstaw ilość rakiet.
SMA:
W innym poradniku napiszę jak dodać do klasy rakiety, miny czy podwójny skok.
Nie jest to jakaś super, hiper, mega, max zbajerowana kalsa ale się dobrze gra.
UWAGA:
w linijce
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))
ustalamy flagę która odpowiada za dostęp do klasy w tym przypadku jest to flaga p
Aby ustalic liczbe rakiet wyszukaj w 2 miejscach :
pamiętaj musisz to zmienić 2 miejscach żeby poprawnie działało
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
i zmień na
ilosc_rakiet_gracza[id] = x;
w miejsce x wstaw ilość rakiet.
SMA:
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
new const nazwa[] = "Roach (premium)";
new const opis[] = "Ma podwojny skok i 2 rakiety";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
new bool:ma_klase[33];
new bool:moze_skoczyc[33];
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new sprite_blast;
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "Kamil");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}
public cod_class_enabled(id)
{
client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))
{
client_print(id, print_chat, "Klasa %s zostanie zmieniona po odrodzeniu.", nazwa)
return COD_STOP;
}
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public client_PreThink(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
new button = get_user_button(id);
new oldbutton = get_user_oldbutton(id);
new flags = get_entity_flags(id);
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id])
{
moze_skoczyc[id] = false;
new Float:velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
moze_skoczyc[id] = true;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
static poprzednia_rakieta_gracza[33];
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;
new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
new Ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
vAngle[0] *= -1.0;
entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
public ResetHUD(id)
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(ent > 0)
{
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "rocket");
}
}
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Kamil0
- Regulamin


Dodatki SourceMod



Moja zawartość
