on nie działa na boty
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Kamil0
Rejestracja: 08.08.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 26.09.2011 19:38
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 59
- Odwiedzin: 4 219
- Tytuł: Pomocny
- Wiek: 29 lat
- Urodziny: Lipiec 21, 1994
-
Imię
Kamil
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Małopolska
10
Początkujący
Narzędzia użytkownika
Znajomi
Kamil0 nie posiada znajomych
#288747 sentry gun nie strzela
Napisane przez Kamil0 w 28.08.2011 21:49
#286132 Problem z adminem w amxbans 1.5.1
Napisane przez Kamil0 w 21.08.2011 18:41
#282885 Kto doda szybkie rozdawanie punktów ??
Napisane przez Kamil0 w 14.08.2011 16:52
#281494 Hp za zabójstwo dla klasy
Napisane przez Kamil0 w 11.08.2011 20:15
napiszę poradnik jak dodać coś takiego że klasa będzie dostawała X hp za zabójstwo
Zrobię to na przykładzie przykładzie klasy beż żadnej mocy.
oraz na talibie.
1 bez mocy:
Szukamy:
Dodajemy pod:
do plugin init dopisujemy
i na koniec wklejamy:
W załączniku przykładowa klasa nazwałem ją szturmowiec.
teraz na przykładzie taliba
pod
dodajemy:
do plugin init dodajemy:
na koniec kodu dodajemy
ILOŚĆ HP za zabójstwo ustalamy w tej linijce
Zrobię to na przykładzie przykładzie klasy beż żadnej mocy.
oraz na talibie.
1 bez mocy:
#include <amxmodx> #include <codmod> new const nazwa[] = "nazwa"; new const opis[] = "Brak"; new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_DEAGLE; new const zdrowie = 1; new const kondycja = 1; new const inteligencja = 1; new const wytrzymalosc = 1; public plugin_init(){ cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); }
Szukamy:
#include <codmod>
Dodajemy pod:
#include <fakemeta> #include <hamsandwich> new bool:ma_klase[33];
do plugin init dopisujemy
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
i na koniec wklejamy:
public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public DeathMsg() { new killer = read_data(1); new victim = read_data(2); if(!is_user_connected(killer)) return PLUGIN_CONTINUE; if(ma_klase[victim] && !ma_klase[killer]) cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer)+10); if(ma_klase[killer]) { new cur_health = pev(killer, pev_health); new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(killer); new Float:new_health = cur_health+30.0<max_health? cur_health+30.0: max_health; set_pev(killer, pev_health, new_health); } return PLUGIN_CONTINUE; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; return HAM_IGNORED; }
W załączniku przykładowa klasa nazwałem ją szturmowiec.
teraz na przykładzie taliba
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <codmod> #include <colorchat> new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Talib"; new const opis[] = "1/4 szansy na natychmiastowe zabicie z deagle, AutoBH"; new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_HEGRENADE; new const zdrowie = 10; new const kondycja = 50; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 10; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostanie zmieniona po odrodzeniu (wpisz /respawn).", nazwa); } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && !random(4) && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; } public client_PreThink(id) { if(!ma_klase[id]) return PLUGIN_CONTINUE; if(!(get_user_button(id) & IN_JUMP)) return PLUGIN_CONTINUE; new flags = get_entity_flags(id); if (flags & FL_WATERJUMP) return PLUGIN_CONTINUE; if (entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2) return PLUGIN_CONTINUE; if (!(flags & FL_ONGROUND)) return PLUGIN_CONTINUE; new Float:velocity[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity); velocity[2] += 250.0 entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity); entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6); return PLUGIN_CONTINUE; }
pod
#include <colorchat>
dodajemy:
#include <fakemeta>
do plugin init dodajemy:
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
na koniec kodu dodajemy
public DeathMsg() { new killer = read_data(1); new victim = read_data(2); if(!is_user_connected(killer)) return PLUGIN_CONTINUE; if(ma_klase[victim] && !ma_klase[killer]) cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer)+10); if(ma_klase[killer]) { new cur_health = pev(killer, pev_health); new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(killer); new Float:new_health = cur_health+30.0<max_health? cur_health+30.0: max_health; set_pev(killer, pev_health, new_health); } return PLUGIN_CONTINUE; }
ILOŚĆ HP za zabójstwo ustalamy w tej linijce
new Float:new_health = cur_health+30.0<max_health? cur_health+30.0: max_health;zamiast+30.0 dodajemy swoją wartość.
#281395 Jak zrobić menu do cod moda.
Napisane przez Kamil0 w 11.08.2011 18:21
Witam i przedstawiam poradnik jak zrobić proste menu do cod moda, dzięki temu gracze nie muszą wpisywać komendy tylko je wybierają za pomocą klawiszy numerycznych.
menu działa po wpisaniu /menu zmienic to mozna w tej linijce:
w miejsce "say/ menu" wpisujemy swoja komendę
Na początek wzór
teraz jak dodać swoje pozycje:
szukamy
i dodajemy pod tym
szukamy
i dodajemy pod:
W miejsce
a w
wpisujemy napis, który ma się wyświetlić w menu
można tak stworzyć menu przydatne dla graczy nie tylko cod moda.
Dodam zrzut jak to wygląda po odpowiedniej edycji.
Tutaj ten ze screenu:
menu działa po wpisaniu /menu zmienic to mozna w tej linijce:
register_clcmd ("say /menu", "pokaz_menu")
w miejsce "say/ menu" wpisujemy swoja komendę
Na początek wzór
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "Menu Gracza"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Kamil"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd ("say /menu", "pokaz_menu")
}
public pokaz_menu(id)
{
new menu = menu_create("Menu gracza","menu_wybor")
menu_additem(menu,"\rSklep \y- Sklep CoD Mod.","1",0)
menu_additem(menu,"\rKlasa \y- Zmien klase.","2",0)
menu_display(id,menu,0)
}
public menu_wybor(id,menu,item)
{
if(item==MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new access, callback
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1 : {
client_cmd(id, "say /sklep")
}
case 2 : {
client_cmd(id, "say /klasa")
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
teraz jak dodać swoje pozycje:
szukamy
menu_additem(menu,"\rKlasa \y- Zmien klase.","2",0)
i dodajemy pod tym
menu_additem(menu,"\rkomenda \y- opis.","3",0)
szukamy
case 2 : { client_cmd(id, "say /klasa") }
i dodajemy pod:
case 3 : { client_cmd(id, "say /towja komenda") }
W miejsce
client_cmd(id, "say /towja komenda")dodajemy swoją komendę, może to być dowolna komenda np /klasy albo /perk czy /top15 lub /pomoc.
a w
menu_additem(menu,"\rkomenda \y- opis.","3",0)
wpisujemy napis, który ma się wyświetlić w menu
można tak stworzyć menu przydatne dla graczy nie tylko cod moda.
Dodam zrzut jak to wygląda po odpowiedniej edycji.
Tutaj ten ze screenu:
#281383 Rakiety do klasy
Napisane przez Kamil0 w 11.08.2011 18:00
Witam, przedstawiam poradnik w którym dowiesz się jak dodać do klasy rakiety.
Zrobię to na przykładzie prostego wzoru klasy:
pod
dodaj
pod
dodaj ( wcześniej zrób linijkę odstępu )
do public plugin_init
UWAGA
w
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
ustalamy ilkośc rakiet zamiast liczy 2.
należy to zmienic w 2 miejscach.
Na koniec klasy:
Całośc ma wyglądać tak:
Zrobię to na przykładzie prostego wzoru klasy:
#include <amxmodx> #include <codmod> new const nazwa[] = "Rakiety"; new const opis[] = "Rakiety"; new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_DEAGLE; new const zdrowie = 1; new const kondycja = 1; new const inteligencja = 1; new const wytrzymalosc = 1; public plugin_init() { cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); }
pod
#include <codmod>
dodaj
#include <engine>
pod
new const wytrzymalosc = 1;
dodaj ( wcześniej zrób linijkę odstępu )
new ilosc_rakiet_gracza[33]; new sprite_blast; new poprzednia_rakieta_gracza[33];
do public plugin_init
register_plugin(nazwa, "1.0", "autor"); register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety"); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
UWAGA
w
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
ustalamy ilkośc rakiet zamiast liczy 2.
należy to zmienic w 2 miejscach.
Na koniec klasy:
public plugin_precache() { sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr"); precache_model("models/rpgrocket.mdl"); } public cod_class_enabled(id) ilosc_rakiet_gracza[id] = 2; public cod_class_skill_used(id) { if (!ilosc_rakiet_gracza[id]) { client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!"); return PLUGIN_CONTINUE; } if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime()) { client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!"); return PLUGIN_CONTINUE; } if (is_user_alive(id)) { poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime()); ilosc_rakiet_gracza[id]--; new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle); entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin); new Ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket"); entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl"); vAngle[0] *= -1.0; entity_set_origin(Ent, Origin); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle); entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2); entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX); entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY); entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id); VelocityByAim(id, 1000 , Velocity); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity); } return PLUGIN_CONTINUE; } public DotykRakiety(ent) { if (!is_valid_ent(ent)) return; new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); new Float:fOrigin[3]; entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid)) continue; cod_inflict_damage(attacker, pid, 20.0, 0.9, ent, (1<<24)); } remove_entity(ent); } public ResetHUD(id) ilosc_rakiet_gracza[id] = 2; public client_disconnect(id) { new ent = find_ent_by_class(0, "rocket"); while(ent > 0) { if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id) remove_entity(ent); ent = find_ent_by_class(ent, "rocket"); } }
Całośc ma wyglądać tak:
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> new const nazwa[] = "Rakiety"; new const opis[] = "Rakiety"; new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_DEAGLE; new const zdrowie = 1; new const kondycja = 1; new const inteligencja = 1; new const wytrzymalosc = 1; new ilosc_rakiet_gracza[33]; new sprite_blast; new poprzednia_rakieta_gracza[33]; public plugin_init() { cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_plugin(nazwa, "1.0", "autor"); register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety"); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); } public plugin_precache() { sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr"); precache_model("models/rpgrocket.mdl"); } public cod_class_enabled(id) ilosc_rakiet_gracza[id] = 2; public cod_class_skill_used(id) { if (!ilosc_rakiet_gracza[id]) { client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!"); return PLUGIN_CONTINUE; } if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime()) { client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!"); return PLUGIN_CONTINUE; } if (is_user_alive(id)) { poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime()); ilosc_rakiet_gracza[id]--; new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle); entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin); new Ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket"); entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl"); vAngle[0] *= -1.0; entity_set_origin(Ent, Origin); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle); entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2); entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX); entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY); entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id); VelocityByAim(id, 1000 , Velocity); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity); } return PLUGIN_CONTINUE; } public DotykRakiety(ent) { if (!is_valid_ent(ent)) return; new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); new Float:fOrigin[3]; entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid)) continue; cod_inflict_damage(attacker, pid, 20.0, 0.9, ent, (1<<24)); } remove_entity(ent); } public ResetHUD(id) ilosc_rakiet_gracza[id] = 2; public client_disconnect(id) { new ent = find_ent_by_class(0, "rocket"); while(ent > 0) { if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id) remove_entity(ent); ent = find_ent_by_class(ent, "rocket"); } }
#281376 Klasa premium z X rakietami i x2 skok.
Napisane przez Kamil0 w 11.08.2011 17:46
Witam, przedstawiam najczęściej grywalną na moim serwerze klasę premium z x rakietami i podwójnym skokiem.
W innym poradniku napiszę jak dodać do klasy rakiety, miny czy podwójny skok.
Nie jest to jakaś super, hiper, mega, max zbajerowana kalsa ale się dobrze gra.
UWAGA:
w linijce
ustalamy flagę która odpowiada za dostęp do klasy w tym przypadku jest to flaga p
Aby ustalic liczbe rakiet wyszukaj w 2 miejscach :
pamiętaj musisz to zmienić 2 miejscach żeby poprawnie działało
i zmień na
w miejsce x wstaw ilość rakiet.
SMA:
W innym poradniku napiszę jak dodać do klasy rakiety, miny czy podwójny skok.
Nie jest to jakaś super, hiper, mega, max zbajerowana kalsa ale się dobrze gra.
UWAGA:
w linijce
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))
ustalamy flagę która odpowiada za dostęp do klasy w tym przypadku jest to flaga p
Aby ustalic liczbe rakiet wyszukaj w 2 miejscach :
pamiętaj musisz to zmienić 2 miejscach żeby poprawnie działało
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
i zmień na
ilosc_rakiet_gracza[id] = x;
w miejsce x wstaw ilość rakiet.
SMA:
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> new const nazwa[] = "Roach (premium)"; new const opis[] = "Ma podwojny skok i 2 rakiety"; new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_HEGRENADE; new const zdrowie = 40; new const kondycja = 10; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 10; new bool:ma_klase[33]; new bool:moze_skoczyc[33]; new ilosc_rakiet_gracza[33]; new sprite_blast; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "Kamil"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety"); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); } public plugin_precache() { sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr"); precache_model("models/rpgrocket.mdl"); } public cod_class_enabled(id) { client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa) if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D)) { client_print(id, print_chat, "Klasa %s zostanie zmieniona po odrodzeniu.", nazwa) return COD_STOP; } ilosc_rakiet_gracza[id] = 2; ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public client_PreThink(id) { if(!ma_klase[id]) return PLUGIN_CONTINUE; new button = get_user_button(id); new oldbutton = get_user_oldbutton(id); new flags = get_entity_flags(id); if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id]) { moze_skoczyc[id] = false; new Float:velocity[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) moze_skoczyc[id] = true; return PLUGIN_CONTINUE; } public cod_class_skill_used(id) { static poprzednia_rakieta_gracza[33]; if (!ilosc_rakiet_gracza[id]) { client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!"); return PLUGIN_CONTINUE; } if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime()) { client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!"); return PLUGIN_CONTINUE; } if (is_user_alive(id)) { poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime()); ilosc_rakiet_gracza[id]--; new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle); entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin); new Ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket"); entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl"); vAngle[0] *= -1.0; entity_set_origin(Ent, Origin); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle); entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2); entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX); entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY); entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id); VelocityByAim(id, 1000 , Velocity); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity); } return PLUGIN_CONTINUE; } public DotykRakiety(ent) { if (!is_valid_ent(ent)) return; new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); new Float:fOrigin[3]; entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid)) continue; cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24)); } remove_entity(ent); } public ResetHUD(id) ilosc_rakiet_gracza[id] = 2; public client_disconnect(id) { new ent = find_ent_by_class(0, "rocket"); while(ent > 0) { if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id) remove_entity(ent); ent = find_ent_by_class(ent, "rocket"); } }
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Kamil0
- Regulamin