Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Kamil0 - zdjęcie

Kamil0

Rejestracja: 08.08.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 26.09.2011 19:38
-----

#288747 sentry gun nie strzela

Napisane przez Kamil0 w 28.08.2011 21:49

on nie działa na boty
  • +
  • -
  • 1


#286132 Problem z adminem w amxbans 1.5.1

Napisane przez Kamil0 w 21.08.2011 18:41

"ultrashooter.xaa.pl"


host jest dobry, może litrówka albo zdalne połączenia nadaj dla ip serwera.
  • +
  • -
  • 1


#282885 Kto doda szybkie rozdawanie punktów ??

Napisane przez Kamil0 w 14.08.2011 16:52

łap
  • +
  • -
  • 1


#281494 Hp za zabójstwo dla klasy

Napisane przez Kamil0 w 11.08.2011 20:15

napiszę poradnik jak dodać coś takiego że klasa będzie dostawała X hp za zabójstwo


Zrobię to na przykładzie przykładzie klasy beż żadnej mocy.
oraz na talibie.

1 bez mocy:

#include <amxmodx>
#include <codmod>

new const nazwa[] = "nazwa";
new const opis[] = "Brak";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 1;
new const kondycja = 1;
new const inteligencja = 1;
new const wytrzymalosc = 1;


public plugin_init(){ 
        cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}


Szukamy:
#include <codmod>

Dodajemy pod:
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

new bool:ma_klase[33];



do plugin init dopisujemy
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

i na koniec wklejamy:

public cod_class_enabled(id)
{
	ma_klase[id] = true;
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;


public DeathMsg()
{
	new killer = read_data(1);
	new victim = read_data(2);
	
	if(!is_user_connected(killer))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	if(ma_klase[victim] && !ma_klase[killer])
		cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer)+10);
	
	if(ma_klase[killer])
	{
		new cur_health = pev(killer, pev_health);
		new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(killer);
		new Float:new_health = cur_health+30.0<max_health? cur_health+30.0: max_health;
		set_pev(killer, pev_health, new_health);
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}


public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED; 
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	return HAM_IGNORED;
}

W załączniku przykładowa klasa nazwałem ją szturmowiec.


teraz na przykładzie taliba

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <colorchat>

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Talib";
new const opis[] = "1/4 szansy na natychmiastowe zabicie z deagle, AutoBH";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 50;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;

public plugin_init() {
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
	ma_klase[id] = true;
	ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostanie zmieniona po odrodzeniu (wpisz /respawn).", nazwa);
}

public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
		
	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && !random(4) && damagebits & DMG_BULLET)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
		
	return HAM_IGNORED;
}

public client_PreThink(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return PLUGIN_CONTINUE;
		
	if(!(get_user_button(id) & IN_JUMP))
		return PLUGIN_CONTINUE;
		
	new flags = get_entity_flags(id);
	
	if (flags & FL_WATERJUMP)
		return PLUGIN_CONTINUE;
		
	if (entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2)
		return PLUGIN_CONTINUE;
		
	if (!(flags & FL_ONGROUND))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	new Float:velocity[3];
	entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
	velocity[2] += 250.0
	entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
	
	entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

pod
#include <colorchat>

dodajemy:
#include <fakemeta>

do plugin init dodajemy:
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");

na koniec kodu dodajemy
public DeathMsg()
{
	new killer = read_data(1);
	new victim = read_data(2);
	
	if(!is_user_connected(killer))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	if(ma_klase[victim] && !ma_klase[killer])
		cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer)+10);
	
	if(ma_klase[killer])
	{
		new cur_health = pev(killer, pev_health);
		new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(killer);
		new Float:new_health = cur_health+30.0<max_health? cur_health+30.0: max_health;
		set_pev(killer, pev_health, new_health);
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}





ILOŚĆ HP za zabójstwo ustalamy w tej linijce
new Float:new_health = cur_health+30.0<max_health? cur_health+30.0: max_health;
zamiast+30.0 dodajemy swoją wartość.
  • +
  • -
  • 4


#281395 Jak zrobić menu do cod moda.

Napisane przez Kamil0 w 11.08.2011 18:21

Witam i przedstawiam poradnik jak zrobić proste menu do cod moda, dzięki temu gracze nie muszą wpisywać komendy tylko je wybierają za pomocą klawiszy numerycznych.

menu działa po wpisaniu /menu zmienic to mozna w tej linijce:

register_clcmd ("say /menu", "pokaz_menu")

w miejsce "say/ menu" wpisujemy swoja komendę

Na początek wzór


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Menu Gracza"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Kamil"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)


register_clcmd ("say /menu", "pokaz_menu")
}
public pokaz_menu(id)
{
new menu = menu_create("Menu gracza","menu_wybor")

menu_additem(menu,"\rSklep \y- Sklep CoD Mod.","1",0)

menu_additem(menu,"\rKlasa \y- Zmien klase.","2",0)



menu_display(id,menu,0)

}

public menu_wybor(id,menu,item)
{

if(item==MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}


new data[6], iName[64]
new access, callback


menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)


new key = str_to_num(data)



switch(key)
{
case 1 : {
client_cmd(id, "say /sklep")
}
case 2 : {
client_cmd(id, "say /klasa")
}

}
return PLUGIN_HANDLED
}



teraz jak dodać swoje pozycje:


szukamy

menu_additem(menu,"\rKlasa \y- Zmien klase.","2",0)

i dodajemy pod tym

menu_additem(menu,"\rkomenda \y- opis.","3",0)


szukamy

case 2 : {
client_cmd(id, "say /klasa")
}

i dodajemy pod:
case 3 : {
client_cmd(id, "say /towja komenda")
}



W miejsce
client_cmd(id, "say /towja komenda")
dodajemy swoją komendę, może to być dowolna komenda np /klasy albo /perk czy /top15 lub /pomoc.
a w
menu_additem(menu,"\rkomenda \y- opis.","3",0)

wpisujemy napis, który ma się wyświetlić w menu


można tak stworzyć menu przydatne dla graczy nie tylko cod moda.


Dodam zrzut jak to wygląda po odpowiedniej edycji.

Dołączona grafika



Tutaj ten ze screenu:
  • +
  • -
  • 5


#281383 Rakiety do klasy

Napisane przez Kamil0 w 11.08.2011 18:00

Witam, przedstawiam poradnik w którym dowiesz się jak dodać do klasy rakiety.


Zrobię to na przykładzie prostego wzoru klasy:

#include <amxmodx>
#include <codmod>

new const nazwa[] = "Rakiety";
new const opis[] = "Rakiety";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 1;
new const kondycja = 1;
new const inteligencja = 1;
new const wytrzymalosc = 1;


public plugin_init() {
        cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

pod
#include <codmod>

dodaj

#include <engine>


pod
new const wytrzymalosc = 1;

dodaj ( wcześniej zrób linijkę odstępu )

new ilosc_rakiet_gracza[33];

new sprite_blast;

new poprzednia_rakieta_gracza[33];


do public plugin_init

	register_plugin(nazwa, "1.0", "autor");

	register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
	register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");



UWAGA

w

ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;

ustalamy ilkośc rakiet zamiast liczy 2.

należy to zmienic w 2 miejscach.


Na koniec klasy:

public plugin_precache()
{
	sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
	precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}

public cod_class_enabled(id)
	ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;

public cod_class_skill_used(id)
{
	if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
	{
		client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
	{
		client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if (is_user_alive(id))
	{
		poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
		ilosc_rakiet_gracza[id]--;

		new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
		
		entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
		entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
	
		new Ent = create_entity("info_target");
	
		entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
		entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
	
		vAngle[0] *= -1.0;
	
		entity_set_origin(Ent, Origin);
		entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
	
		entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
		entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
		entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
		entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
	
		VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
		entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
	}	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public DotykRakiety(ent)
{
	if (!is_valid_ent(ent))
		return;

	new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
	

	new Float:fOrigin[3];
	entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);	
	
	new iOrigin[3];
	for(new i=0;i<3;i++)
		iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
	
	message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
	write_byte(TE_EXPLOSION);
	write_coord(iOrigin[0]);
	write_coord(iOrigin[1]);
	write_coord(iOrigin[2]);
	write_short(sprite_blast);
	write_byte(32); 
	write_byte(20); 
	write_byte(0);
	message_end();

	new entlist[33];
	new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
	
	for (new i=0; i < numfound; i++)
	{		
		new pid = entlist[i];
		
		if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
			continue;
		cod_inflict_damage(attacker, pid, 20.0, 0.9, ent, (1<<24));
	}
	remove_entity(ent);
}	

public ResetHUD(id)
	ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;

public client_disconnect(id)
{
	new ent = find_ent_by_class(0, "rocket");
	while(ent > 0)
	{
		if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
			remove_entity(ent);
		ent = find_ent_by_class(ent, "rocket");
	}
}




Całośc ma wyglądać tak:

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>

new const nazwa[] = "Rakiety";
new const opis[] = "Rakiety";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 1;
new const kondycja = 1;
new const inteligencja = 1;
new const wytrzymalosc = 1;

new ilosc_rakiet_gracza[33];

new sprite_blast;

new poprzednia_rakieta_gracza[33];


public plugin_init() {
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	register_plugin(nazwa, "1.0", "autor");
	register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
	register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
	}
	
public plugin_precache()
{
	sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
	precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}

public cod_class_enabled(id)
	ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;

public cod_class_skill_used(id)
{
	if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
	{
		client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
	{
		client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if (is_user_alive(id))
	{
		poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
		ilosc_rakiet_gracza[id]--;

		new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
		
		entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
		entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
	
		new Ent = create_entity("info_target");
	
		entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
		entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
	
		vAngle[0] *= -1.0;
	
		entity_set_origin(Ent, Origin);
		entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
	
		entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
		entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
		entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
		entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
	
		VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
		entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
	}	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public DotykRakiety(ent)
{
	if (!is_valid_ent(ent))
		return;

	new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
	

	new Float:fOrigin[3];
	entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);	
	
	new iOrigin[3];
	for(new i=0;i<3;i++)
		iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
	
	message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
	write_byte(TE_EXPLOSION);
	write_coord(iOrigin[0]);
	write_coord(iOrigin[1]);
	write_coord(iOrigin[2]);
	write_short(sprite_blast);
	write_byte(32); 
	write_byte(20); 
	write_byte(0);
	message_end();

	new entlist[33];
	new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
	
	for (new i=0; i < numfound; i++)
	{		
		new pid = entlist[i];
		
		if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
			continue;
		cod_inflict_damage(attacker, pid, 20.0, 0.9, ent, (1<<24));
	}
	remove_entity(ent);
}	

public ResetHUD(id)
	ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;

public client_disconnect(id)
{
	new ent = find_ent_by_class(0, "rocket");
	while(ent > 0)
	{
		if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
			remove_entity(ent);
		ent = find_ent_by_class(ent, "rocket");
	}
}

  • +
  • -
  • 6


#281376 Klasa premium z X rakietami i x2 skok.

Napisane przez Kamil0 w 11.08.2011 17:46

Witam, przedstawiam najczęściej grywalną na moim serwerze klasę premium z x rakietami i podwójnym skokiem.
W innym poradniku napiszę jak dodać do klasy rakiety, miny czy podwójny skok.

Nie jest to jakaś super, hiper, mega, max zbajerowana kalsa ale się dobrze gra.

UWAGA:
w linijce
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))

ustalamy flagę która odpowiada za dostęp do klasy w tym przypadku jest to flaga p

Aby ustalic liczbe rakiet wyszukaj w 2 miejscach :
pamiętaj musisz to zmienić 2 miejscach żeby poprawnie działało

ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;

i zmień na
ilosc_rakiet_gracza[id] = x;

w miejsce x wstaw ilość rakiet.


SMA:



#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>

new const nazwa[] = "Roach (premium)";
new const opis[] = "Ma podwojny skok i 2 rakiety";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;

new bool:ma_klase[33];

new bool:moze_skoczyc[33];

new ilosc_rakiet_gracza[33];

new sprite_blast;

public plugin_init() {
	register_plugin(nazwa, "1.0", "Kamil");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
	register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}

public plugin_precache()
{
	sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
	precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}

public cod_class_enabled(id)
{
	client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))
	{
		client_print(id, print_chat, "Klasa %s zostanie zmieniona po odrodzeniu.", nazwa)
		return COD_STOP;
	}
	ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
	ma_klase[id] = true;
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;

public client_PreThink(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	new button = get_user_button(id);
	new oldbutton = get_user_oldbutton(id);
	new flags = get_entity_flags(id);
	
	if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id])
	{
		moze_skoczyc[id] = false;
		new Float:velocity[3];
		entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)	
		moze_skoczyc[id] = true;
		
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public cod_class_skill_used(id)
{
	static poprzednia_rakieta_gracza[33];
	if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
	{
		client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
	{
		client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if (is_user_alive(id))
	{
		poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
		ilosc_rakiet_gracza[id]--;

		new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
		
		entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
		entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
	
		new Ent = create_entity("info_target");
	
		entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
		entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
	
		vAngle[0] *= -1.0;
	
		entity_set_origin(Ent, Origin);
		entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
	
		entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
		entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
		entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
		entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
	
		VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
		entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
	}	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public DotykRakiety(ent)
{
	if (!is_valid_ent(ent))
		return;

	new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
	

	new Float:fOrigin[3];
	entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);	
	
	new iOrigin[3];
	for(new i=0;i<3;i++)
		iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
	
	message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
	write_byte(TE_EXPLOSION);
	write_coord(iOrigin[0]);
	write_coord(iOrigin[1]);
	write_coord(iOrigin[2]);
	write_short(sprite_blast);
	write_byte(32); 
	write_byte(20); 
	write_byte(0);
	message_end();

	new entlist[33];
	new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
	
	for (new i=0; i < numfound; i++)
	{		
		new pid = entlist[i];
		
		if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
			continue;
		cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
	}
	remove_entity(ent);
}

public ResetHUD(id)
	ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
	
public client_disconnect(id)
{
	new ent = find_ent_by_class(0, "rocket");
	while(ent > 0)
	{
		if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
			remove_entity(ent);
		ent = find_ent_by_class(ent, "rocket");
	}
}

  • +
  • -
  • 1