Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Kamil0
Rejestracja: 08.08.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 26.09.2011 19:38
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 59
- Odwiedzin: 4 194
- Tytuł: Pomocny
- Wiek: 29 lat
- Urodziny: Lipiec 21, 1994
-
Imię
Kamil
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Małopolska
10
Początkujący
Narzędzia użytkownika
Znajomi
Kamil0 nie posiada znajomych
Moje tematy
Rakieta z ks cypisa
23.08.2011 12:22
Witam, przerobiłem plugin killstrike autorstwa cypisa tak żeby dawało klasie rakietę i działa, problem jest w ograniczaniu ilości rakiet - teraz każdy może strzelać ile chce, Proszę o pomoc z ograniczeniem ich do x na 1 sapwn lub coś w tym stylu.
Błąd w 60 lini
20.08.2011 15:26
Witam, mam problem:
GM AMXBANS 1.6, AmxModX 1.8.2.
L 08/20/2011 - 14:57:03: Start of error session. L 08/20/2011 - 14:57:03: Info (map "de_dust2006") (file "addons/amxmodx/logs/error_20110820.log") L 08/20/2011 - 14:57:03: String formatted incorrectly - parameter 7 (total 6) L 08/20/2011 - 14:57:03: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "amxbans_main.amxx") L 08/20/2011 - 14:57:03: [AMXX] Run time error 25: parameter error L 08/20/2011 - 14:57:03: [AMXX] [0] check_player.inl::prebanned_check_ (line 60)
GM AMXBANS 1.6, AmxModX 1.8.2.
Jak dodać miny do klasy
15.08.2011 08:04
Witam, przedstawiam poradnik w którym dowiesz się jak dodać miny klasie
Poradnik przedstawię na przykładnie klasy komandos, i prostego wzoru.
Prosty wzór
Pod:
dodajemy
pod:
dodajemy(robimy linijkę odstępu):
do plugin init dodajemy
na koniec kodu:
Komandos:
pod:
Dodajemy:
pod:
robimy linijkę odstępu i dodajemy:
do plugin init dodajemy:
zamieniamy:
na
na koniec dodajemy:
w załączniku dodam przykładową klasę minami (jest ona klasą premium)
Poradnik przedstawię na przykładnie klasy komandos, i prostego wzoru.
Prosty wzór
#include <amxmodx> #include <codmod> new const nazwa[] = "nazwa"; new const opis[] = "opis"; new const bronie = 1<<CSW_M4A1; new const zdrowie = 1; new const kondycja = 1; new const inteligencja = 1; new const wytrzymalosc = 1; public plugin_init() { cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); }
Pod:
#include <codmod>
dodajemy
#include <engine> #include <hamsandwich> #define ILOSC_MIN_GRACZA X // tutaj ustali ilośc min
pod:
new const wytrzymalosc = 60;
dodajemy(robimy linijkę odstępu):
new const model[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl" new ilosc_min_gracza[33]; new bool:ma_klase[33]; new sprite_blast;
do plugin init dodajemy
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0"); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); register_touch("mine", "player", "DotykMiny");
na koniec kodu:
public plugin_precache() { precache_model(model); sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr"); } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; ilosc_min_gracza[id] = ILOSC_MIN_GRACZA; return COD_CONTINUE; } public cod_class_skill_used(id) { if (!ilosc_min_gracza[id]) { client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!"); return PLUGIN_CONTINUE; } ilosc_min_gracza[id]--; new Float:origin[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin); new ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine"); entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id); entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS); entity_set_origin(ent, origin); entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX); entity_set_model(ent, model); entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0}); drop_to_floor(ent); set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50); return PLUGIN_CONTINUE; } public DotykMiny(ent, id) { if(!is_valid_ent(ent)) return; new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id)) { new Float:fOrigin[3]; entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid)) continue; cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24)); } remove_entity(ent); } } public ResetHUD(id) ilosc_min_gracza[id] = ILOSC_MIN_GRACZA; public NowaRunda() { new ent = find_ent_by_class(-1, "mine"); while(ent > 0) { remove_entity(ent); ent = find_ent_by_class(ent, "mine"); } } public client_disconnect(id) { new ent = find_ent_by_class(0, "mine"); while(ent > 0) { if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id) remove_entity(ent); ent = find_ent_by_class(ent, "mine"); } }
Komandos:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Komandos"; new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM)"; new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE; new const zdrowie = 40; new const kondycja = 60; new const inteligencja = 5; new const wytrzymalosc = 0; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) ma_klase[id] = true; public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
pod:
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich>
Dodajemy:
#include <engine> #define ILOSC_MIN_GRACZA X // tutaj ustali ilośc min
pod:
new const wytrzymalosc = 60;
robimy linijkę odstępu i dodajemy:
new const model[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl" new ilosc_min_gracza[33]; new sprite_blast;
do plugin init dodajemy:
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0"); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); register_touch("mine", "player", "DotykMiny");
zamieniamy:
public cod_class_enabled(id) ma_klase[id] = true;
na
public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; ilosc_min_gracza[id] = ILOSC_MIN_GRACZA; return COD_CONTINUE; }
na koniec dodajemy:
public cod_class_skill_used(id) { if (!ilosc_min_gracza[id]) { client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!"); return PLUGIN_CONTINUE; } ilosc_min_gracza[id]--; new Float:origin[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin); new ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine"); entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id); entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS); entity_set_origin(ent, origin); entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX); entity_set_model(ent, model); entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0}); drop_to_floor(ent); set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50); return PLUGIN_CONTINUE; } public DotykMiny(ent, id) { if(!is_valid_ent(ent)) return; new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id)) { new Float:fOrigin[3]; entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid)) continue; cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24)); } remove_entity(ent); } } public ResetHUD(id) ilosc_min_gracza[id] = ILOSC_MIN_GRACZA; public NowaRunda() { new ent = find_ent_by_class(-1, "mine"); while(ent > 0) { remove_entity(ent); ent = find_ent_by_class(ent, "mine"); } } public client_disconnect(id) { new ent = find_ent_by_class(0, "mine"); while(ent > 0) { if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id) remove_entity(ent); ent = find_ent_by_class(ent, "mine"); } }
w załączniku dodam przykładową klasę minami (jest ona klasą premium)
Problem z funkcja CurWeapon
14.08.2011 10:51
Witam, potrzebuje pomocy.
Nie rozumiem czemu mi spamuje tak w logach:
Skoro funkcja jest dobra
załączam .sma
Nie rozumiem czemu mi spamuje tak w logach:
L 08/14/2011 - 11:47:31: Start of error session. L 08/14/2011 - 11:47:31: Info (map "de_dust2_1337") (file "addons/amxmodx/logs/error_20110814.log") L 08/14/2011 - 11:47:31: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx") L 08/14/2011 - 11:47:31: [AMXX] Run time error 3: stack error L 08/14/2011 - 11:47:31: [AMXX] [0] QTM_CodMod_197232.sma::CurWeapon (line 989) L 08/14/2011 - 11:47:34: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx") L 08/14/2011 - 11:47:34: [AMXX] Run time error 3: stack error L 08/14/2011 - 11:47:34: [AMXX] [0] QTM_CodMod_197232.sma::CurWeapon (line 989)
Skoro funkcja jest dobra
public CurWeapon(id) { if(!is_user_connected(id)) return; new team = get_user_team(id); if(team > 2) return; new bron = read_data(2); new bronie = (bronie_klasy[klasa_gracza[id]] | bonusowe_bronie_gracza[id] | bronie_druzyny[team] | bronie_dozwolone); if(!(1<<bron & bronie)) { new weaponname[22]; get_weaponname(bron, weaponname, 21); ham_strip_weapon(id, weaponname); } if(cs_get_user_shield(id) && !gracz_ma_tarcze[id]) engclient_cmd(id, "drop", "weapon_shield"); UstawSzybkosc(id); }
załączam .sma
Hp za zabójstwo dla klasy
11.08.2011 20:15
napiszę poradnik jak dodać coś takiego że klasa będzie dostawała X hp za zabójstwo
Zrobię to na przykładzie przykładzie klasy beż żadnej mocy.
oraz na talibie.
1 bez mocy:
Szukamy:
Dodajemy pod:
do plugin init dopisujemy
i na koniec wklejamy:
W załączniku przykładowa klasa nazwałem ją szturmowiec.
teraz na przykładzie taliba
pod
dodajemy:
do plugin init dodajemy:
na koniec kodu dodajemy
ILOŚĆ HP za zabójstwo ustalamy w tej linijce
Zrobię to na przykładzie przykładzie klasy beż żadnej mocy.
oraz na talibie.
1 bez mocy:
#include <amxmodx> #include <codmod> new const nazwa[] = "nazwa"; new const opis[] = "Brak"; new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_DEAGLE; new const zdrowie = 1; new const kondycja = 1; new const inteligencja = 1; new const wytrzymalosc = 1; public plugin_init(){ cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); }
Szukamy:
#include <codmod>
Dodajemy pod:
#include <fakemeta> #include <hamsandwich> new bool:ma_klase[33];
do plugin init dopisujemy
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
i na koniec wklejamy:
public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public DeathMsg() { new killer = read_data(1); new victim = read_data(2); if(!is_user_connected(killer)) return PLUGIN_CONTINUE; if(ma_klase[victim] && !ma_klase[killer]) cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer)+10); if(ma_klase[killer]) { new cur_health = pev(killer, pev_health); new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(killer); new Float:new_health = cur_health+30.0<max_health? cur_health+30.0: max_health; set_pev(killer, pev_health, new_health); } return PLUGIN_CONTINUE; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; return HAM_IGNORED; }
W załączniku przykładowa klasa nazwałem ją szturmowiec.
teraz na przykładzie taliba
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <codmod> #include <colorchat> new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Talib"; new const opis[] = "1/4 szansy na natychmiastowe zabicie z deagle, AutoBH"; new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_HEGRENADE; new const zdrowie = 10; new const kondycja = 50; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 10; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostanie zmieniona po odrodzeniu (wpisz /respawn).", nazwa); } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && !random(4) && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; } public client_PreThink(id) { if(!ma_klase[id]) return PLUGIN_CONTINUE; if(!(get_user_button(id) & IN_JUMP)) return PLUGIN_CONTINUE; new flags = get_entity_flags(id); if (flags & FL_WATERJUMP) return PLUGIN_CONTINUE; if (entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2) return PLUGIN_CONTINUE; if (!(flags & FL_ONGROUND)) return PLUGIN_CONTINUE; new Float:velocity[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity); velocity[2] += 250.0 entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity); entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6); return PLUGIN_CONTINUE; }
pod
#include <colorchat>
dodajemy:
#include <fakemeta>
do plugin init dodajemy:
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
na koniec kodu dodajemy
public DeathMsg() { new killer = read_data(1); new victim = read_data(2); if(!is_user_connected(killer)) return PLUGIN_CONTINUE; if(ma_klase[victim] && !ma_klase[killer]) cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer)+10); if(ma_klase[killer]) { new cur_health = pev(killer, pev_health); new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(killer); new Float:new_health = cur_health+30.0<max_health? cur_health+30.0: max_health; set_pev(killer, pev_health, new_health); } return PLUGIN_CONTINUE; }
ILOŚĆ HP za zabójstwo ustalamy w tej linijce
new Float:new_health = cur_health+30.0<max_health? cur_health+30.0: max_health;zamiast+30.0 dodajemy swoją wartość.
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Tematy: Kamil0
- Regulamin