Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Kamil0 - zdjęcie

Kamil0

Rejestracja: 08.08.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 26.09.2011 19:38
-----

Moje tematy

Rakieta z ks cypisa

23.08.2011 12:22

Witam, przerobiłem plugin killstrike autorstwa cypisa tak żeby dawało klasie rakietę i działa, problem jest w ograniczaniu ilości rakiet - teraz każdy może strzelać ile chce, Proszę o pomoc z ograniczeniem ich do x na 1 sapwn lub coś w tym stylu.

Błąd w 60 lini

20.08.2011 15:26

Witam, mam problem:

L 08/20/2011 - 14:57:03: Start of error session.
L 08/20/2011 - 14:57:03: Info (map "de_dust2006") (file "addons/amxmodx/logs/error_20110820.log")
L 08/20/2011 - 14:57:03: String formatted incorrectly - parameter 7 (total 6)
L 08/20/2011 - 14:57:03: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "amxbans_main.amxx")
L 08/20/2011 - 14:57:03: [AMXX] Run time error 25: parameter error 
L 08/20/2011 - 14:57:03: [AMXX]    [0] check_player.inl::prebanned_check_ (line 60)

GM AMXBANS 1.6, AmxModX 1.8.2.

Jak dodać miny do klasy

15.08.2011 08:04

Witam, przedstawiam poradnik w którym dowiesz się jak dodać miny klasie

Poradnik przedstawię na przykładnie klasy komandos, i prostego wzoru.


Prosty wzór

#include <amxmodx>
#include <codmod>

new const nazwa[] = "nazwa";
new const opis[] = "opis";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 1;
new const kondycja = 1;
new const inteligencja = 1;
new const wytrzymalosc = 1;


public plugin_init() {
        cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
		}	

Pod:
#include <codmod>

dodajemy

#include <engine>
#include <hamsandwich>

#define ILOSC_MIN_GRACZA X // tutaj ustali ilośc min

pod:
new const wytrzymalosc = 60;

dodajemy(robimy linijkę odstępu):

new const model[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl"

new ilosc_min_gracza[33];

new bool:ma_klase[33];

new sprite_blast;


do plugin init dodajemy
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
	register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
	
	register_touch("mine", "player",  "DotykMiny");


na koniec kodu:
public plugin_precache()
{
	precache_model(model);
	sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
}
public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;
	
public cod_class_enabled(id)
	{
	ma_klase[id] = true;
	ilosc_min_gracza[id] = ILOSC_MIN_GRACZA;
	return COD_CONTINUE;
	}
public cod_class_skill_used(id)
{		
	if (!ilosc_min_gracza[id])
	{
		client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!");
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	ilosc_min_gracza[id]--;
	
	new Float:origin[3];
	entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
		
	new ent = create_entity("info_target");
	entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine");
	entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
	entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
	entity_set_origin(ent, origin);
	entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
	
	entity_set_model(ent, model);
	entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});
	
	drop_to_floor(ent);
	
	set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50);
	
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public DotykMiny(ent, id)
{
	if(!is_valid_ent(ent))
		return;
		
	new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
	if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))
	{
		new Float:fOrigin[3];
		entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
	
		new iOrigin[3];
		for(new i=0;i<3;i++)
			iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
		
		message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
		write_byte(TE_EXPLOSION);
		write_coord(iOrigin[0]);
		write_coord(iOrigin[1]);
		write_coord(iOrigin[2]);
		write_short(sprite_blast);
		write_byte(32); 
		write_byte(20); 
		write_byte(0);
		message_end();
		
		new entlist[33];
		new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);
		
		for (new i=0; i < numfound; i++)
		{		
			new pid = entlist[i];
			
			if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
				continue;
				
			cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24));
		}
		remove_entity(ent);
	}
}

public ResetHUD(id)
	ilosc_min_gracza[id] = ILOSC_MIN_GRACZA;

public NowaRunda()
{
	new ent = find_ent_by_class(-1, "mine");
	while(ent > 0) 
	{
		remove_entity(ent);
		ent = find_ent_by_class(ent, "mine");	
	}
}

public client_disconnect(id)
{
	new ent = find_ent_by_class(0, "mine");
	while(ent > 0)
	{
		if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
			remove_entity(ent);
		ent = find_ent_by_class(ent, "mine");
	}
}



Komandos:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)


new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Komandos";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM)";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init() 
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
	ma_klase[id] = true;
	
public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
		
	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
		
	return HAM_IGNORED;
}

pod:
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>


Dodajemy:

#include <engine>
#define ILOSC_MIN_GRACZA X // tutaj ustali ilośc min

pod:

new const wytrzymalosc = 60;

robimy linijkę odstępu i dodajemy:
new const model[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl"

new ilosc_min_gracza[33];

new sprite_blast;

do plugin init dodajemy:
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
	register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
	
	register_touch("mine", "player",  "DotykMiny");

zamieniamy:

public cod_class_enabled(id)
	ma_klase[id] = true;

na
public cod_class_enabled(id)
	{
	ma_klase[id] = true;
	ilosc_min_gracza[id] = ILOSC_MIN_GRACZA;
	return COD_CONTINUE;

	}



na koniec dodajemy:

public cod_class_skill_used(id)
{		
	if (!ilosc_min_gracza[id])
	{
		client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!");
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	ilosc_min_gracza[id]--;
	
	new Float:origin[3];
	entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
		
	new ent = create_entity("info_target");
	entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine");
	entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
	entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
	entity_set_origin(ent, origin);
	entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
	
	entity_set_model(ent, model);
	entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});
	
	drop_to_floor(ent);
	
	set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50);
	
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public DotykMiny(ent, id)
{
	if(!is_valid_ent(ent))
		return;
		
	new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
	if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))
	{
		new Float:fOrigin[3];
		entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
	
		new iOrigin[3];
		for(new i=0;i<3;i++)
			iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
		
		message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
		write_byte(TE_EXPLOSION);
		write_coord(iOrigin[0]);
		write_coord(iOrigin[1]);
		write_coord(iOrigin[2]);
		write_short(sprite_blast);
		write_byte(32); 
		write_byte(20); 
		write_byte(0);
		message_end();
		
		new entlist[33];
		new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);
		
		for (new i=0; i < numfound; i++)
		{		
			new pid = entlist[i];
			
			if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
				continue;
				
			cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24));
		}
		remove_entity(ent);
	}
}

public ResetHUD(id)
	ilosc_min_gracza[id] = ILOSC_MIN_GRACZA;

public NowaRunda()
{
	new ent = find_ent_by_class(-1, "mine");
	while(ent > 0) 
	{
		remove_entity(ent);
		ent = find_ent_by_class(ent, "mine");	
	}
}

public client_disconnect(id)
{
	new ent = find_ent_by_class(0, "mine");
	while(ent > 0)
	{
		if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
			remove_entity(ent);
		ent = find_ent_by_class(ent, "mine");
	}
}

w załączniku dodam przykładową klasę minami (jest ona klasą premium)

Problem z funkcja CurWeapon

14.08.2011 10:51

Witam, potrzebuje pomocy.

Nie rozumiem czemu mi spamuje tak w logach:



L 08/14/2011 - 11:47:31: Start of error session.
L 08/14/2011 - 11:47:31: Info (map "de_dust2_1337") (file "addons/amxmodx/logs/error_20110814.log")
L 08/14/2011 - 11:47:31: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 08/14/2011 - 11:47:31: [AMXX] Run time error 3: stack error 
L 08/14/2011 - 11:47:31: [AMXX]    [0] QTM_CodMod_197232.sma::CurWeapon (line 989)
L 08/14/2011 - 11:47:34: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 08/14/2011 - 11:47:34: [AMXX] Run time error 3: stack error 
L 08/14/2011 - 11:47:34: [AMXX]    [0] QTM_CodMod_197232.sma::CurWeapon (line 989)


Skoro funkcja jest dobra


public CurWeapon(id)
{
	if(!is_user_connected(id))
		return;
		
	new team = get_user_team(id);
	
	if(team > 2)
		return;
		
	new bron = read_data(2);
		
	new bronie = (bronie_klasy[klasa_gracza[id]] | bonusowe_bronie_gracza[id] | bronie_druzyny[team] | bronie_dozwolone);
	
	if(!(1<<bron & bronie))
	{
		new weaponname[22];
		
		get_weaponname(bron, weaponname, 21);
		ham_strip_weapon(id, weaponname);
	}
	
	if(cs_get_user_shield(id) && !gracz_ma_tarcze[id])
		engclient_cmd(id, "drop", "weapon_shield");	
		
	UstawSzybkosc(id);
}



załączam .sma

Hp za zabójstwo dla klasy

11.08.2011 20:15

napiszę poradnik jak dodać coś takiego że klasa będzie dostawała X hp za zabójstwo


Zrobię to na przykładzie przykładzie klasy beż żadnej mocy.
oraz na talibie.

1 bez mocy:

#include <amxmodx>
#include <codmod>

new const nazwa[] = "nazwa";
new const opis[] = "Brak";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 1;
new const kondycja = 1;
new const inteligencja = 1;
new const wytrzymalosc = 1;


public plugin_init(){ 
        cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}


Szukamy:
#include <codmod>

Dodajemy pod:
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

new bool:ma_klase[33];



do plugin init dopisujemy
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

i na koniec wklejamy:

public cod_class_enabled(id)
{
	ma_klase[id] = true;
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;


public DeathMsg()
{
	new killer = read_data(1);
	new victim = read_data(2);
	
	if(!is_user_connected(killer))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	if(ma_klase[victim] && !ma_klase[killer])
		cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer)+10);
	
	if(ma_klase[killer])
	{
		new cur_health = pev(killer, pev_health);
		new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(killer);
		new Float:new_health = cur_health+30.0<max_health? cur_health+30.0: max_health;
		set_pev(killer, pev_health, new_health);
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}


public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED; 
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	return HAM_IGNORED;
}

W załączniku przykładowa klasa nazwałem ją szturmowiec.


teraz na przykładzie taliba

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <colorchat>

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Talib";
new const opis[] = "1/4 szansy na natychmiastowe zabicie z deagle, AutoBH";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 50;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;

public plugin_init() {
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
	ma_klase[id] = true;
	ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostanie zmieniona po odrodzeniu (wpisz /respawn).", nazwa);
}

public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
		
	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && !random(4) && damagebits & DMG_BULLET)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
		
	return HAM_IGNORED;
}

public client_PreThink(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return PLUGIN_CONTINUE;
		
	if(!(get_user_button(id) & IN_JUMP))
		return PLUGIN_CONTINUE;
		
	new flags = get_entity_flags(id);
	
	if (flags & FL_WATERJUMP)
		return PLUGIN_CONTINUE;
		
	if (entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2)
		return PLUGIN_CONTINUE;
		
	if (!(flags & FL_ONGROUND))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	new Float:velocity[3];
	entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
	velocity[2] += 250.0
	entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
	
	entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

pod
#include <colorchat>

dodajemy:
#include <fakemeta>

do plugin init dodajemy:
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");

na koniec kodu dodajemy
public DeathMsg()
{
	new killer = read_data(1);
	new victim = read_data(2);
	
	if(!is_user_connected(killer))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	if(ma_klase[victim] && !ma_klase[killer])
		cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer)+10);
	
	if(ma_klase[killer])
	{
		new cur_health = pev(killer, pev_health);
		new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(killer);
		new Float:new_health = cur_health+30.0<max_health? cur_health+30.0: max_health;
		set_pev(killer, pev_health, new_health);
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}





ILOŚĆ HP za zabójstwo ustalamy w tej linijce
new Float:new_health = cur_health+30.0<max_health? cur_health+30.0: max_health;
zamiast+30.0 dodajemy swoją wartość.