Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Grease - zdjęcie

Grease

Rejestracja: 20.07.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 25.12.2022 14:02
-----

#566009 Proszę o Perk "Sekret Replicanta"

Napisane przez d0naciak w 22.08.2013 10:25

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

new const nazwa[] = "Sekret Replicant";
new const opis[] = "Mozesz stawiac swoje repliki, ktore odbijaja obrazenia";

new pcvar_ilosc_replik, pcvar_hp_replik;

new ilosc_kukiel[33];

new sprite_blast;

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
    
    cod_register_perk(nazwa, opis);
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "info_target", "TakeDamage");
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
    
    register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
    
    pcvar_ilosc_replik = register_cvar("ilosc_replik", "3");
    pcvar_hp_replik = register_cvar("hp_replik", "200");
}

public plugin_precache()
    sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");

public cod_perk_enabled(id)
{
    ColorChat(id, GREEN, "Perk %s zostal stworzona przez www.CsWyszeborz.koon.pl", nazwa);
    Spawn(id);
}

public cod_perk_used(id)
{
    if(ilosc_kukiel[id] < 1)
    {
        client_print(id, print_center, "Wykorzystales wszystkie repliki!");
        return;
    }
    
    new Float:OriginGracza[3], Float:OriginKukly[3], Float:VBA[3];
    entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, OriginGracza);
    VelocityByAim(id, 50, VBA);
    
    VBA[2] = 0.0;
    
    for(new i=0; i < 3; i++)
        OriginKukly[i] = OriginGracza[i]+VBA[i];
        
    if(get_distance_f(OriginKukly, OriginGracza) < 40.0)
    {
        client_print(id, print_center, "Muszisz postawic replike dalej!");
        return;
    }
    
    new model[55], Float:AngleKukly[3],
    
    SekwencjaKukly = entity_get_int(id, EV_INT_gaitsequence);
    SekwencjaKukly = SekwencjaKukly == 3 || SekwencjaKukly == 4? 1: SekwencjaKukly;
    
    entity_get_string(id, EV_SZ_model, model, 54);
    entity_get_vector(id, EV_VEC_angles, AngleKukly);
    
    AngleKukly[0] = 0.0;
    
    new ent = create_entity("info_target");
    
    entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "Kukla");
    entity_set_model(ent, model);
    entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, OriginKukly);
    entity_set_vector(ent, EV_VEC_angles, AngleKukly);
    entity_set_vector(ent, EV_VEC_v_angle, AngleKukly);
    entity_set_int(ent, EV_INT_sequence, SekwencjaKukly);
    entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
    entity_set_float(ent, EV_FL_health, get_pcvar_float(pcvar_hp_replik));
    entity_set_float(ent, EV_FL_takedamage, DAMAGE_YES);
    entity_set_size(ent, Float:{-16.0,-16.0, -36.0}, Float:{16.0,16.0, 40.0});
    entity_set_int(ent, EV_INT_iuser1, id);
    
    ilosc_kukiel[id]--;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_alive(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
        
    new classname[33];
    entity_get_string(this, EV_SZ_classname, classname, 32);
    
    if(!equal(classname, "Kukla"))
        return HAM_IGNORED;
    
    new owner = entity_get_int(this, EV_INT_iuser1);
    
    if(get_user_team(owner) == get_user_team(idattacker))
        return HAM_SUPERCEDE;
        
    new bool:bez_obrazen = get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET
    
    if(!bez_obrazen)
        cod_inflict_damage(owner, idattacker, damage, 0.3, this, damagebits);
    
    new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];
    
    entity_get_vector(this, EV_VEC_origin, fOrigin);
    
    FVecIVec(fOrigin, iOrigin);
    
    if(damage > entity_get_float(this, EV_FL_health))
    {
        if(!bez_obrazen)
        {
            new entlist[33];
            new numfound = find_sphere_class(this, "player", 190.0, entlist, 32);
            
            for (new i=0; i < numfound; i++)
            {        
                new pid = entlist[i];
                
                if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(owner) == get_user_team(pid))
                    continue;
                cod_inflict_damage(owner, pid, 70.0, 0.3, this, (1<<24));
            }
        }
    
        message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
        write_byte(TE_EXPLOSION);
        write_coord(iOrigin[0]);
        write_coord(iOrigin[1]);
        write_coord(iOrigin[2]);
        write_short(sprite_blast);
        write_byte(32);
        write_byte(20);
        write_byte(0);
        message_end();
    }
    
    return HAM_IGNORED;
}

public Spawn(id)
    ilosc_kukiel[id] = get_pcvar_num(pcvar_ilosc_replik);

public NowaRunda()
    remove_entity_name("Kukla")

  • +
  • -
  • 2


#556049 Doświadczenie za pełen serwer

Napisane przez Kaleka w 17.07.2013 13:45

testyq.png

 

Plugin który dodaje nam doświadczenie gdy serwer jest pełen.

Przerobiony z diablomoda: http://amxx.pl/topic...a-pelny-serwer/ Autorem tego pluginu jest Stachuu :D ??

Ja tylko zrobiłem go na codmoda i dodałem cvary.

 

Cvary:

cod_fullserwer_ile "12" // Ile osób musi być online aby dodawało doświadczenie
cod_fullserwer_exp "100" // ile ma dodawać expa

 

 

testyi.png

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 16


#189630 Call of Duty: MW Mod [UPDATE]

Napisane przez QTM. Peyote w 18.11.2010 18:56

testyq.png

Nowa wersja modyfikacji Call of Duty: MW.
Główną zmianą jest budowa moda.
Teraz wszystkie perki(przedmioty) i klasy są oddzielnymi pluginami.

Podziękowania dla:
MieTeK - za grafa.
Szyfrant - za testa.
testbs.png

say /klasa - Otwiera menu wyboru klasy.
say /klasy - Otwiera menu opisów klas.
say /perk - Pokazuje informacje o posiadanym perku.
say /perki - Otwiera menu opisów perków.
say /wyrzuc - Wyrzuca aktualny perk.
say /reset - Resetuje statystyki.
say /statystyki - Pokazuje aktualne statystyki.
say /pomoc - Tajne.
testue.png

cod_killxp 10 - Doswiadczenie za zabojstwo.
cod_winxp 50 - Doswiadczenie za wygrana.
cod_damagexp 1 - Doswiadczenie za 20 obrazen.
cod_savetype 1 - Typ zapisu 1- Nick 2-SteamID 3-IP.
cod_maxlevel 200 - Maksymalny poziom.
cod_levelratio 35 - Ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu.
cod_weaponsblocking 1 - blokowanie podnoszenia broni
testhm.png

Kopiujemy zawartość folderu cstrike z CodMod.rar do folderu cstrike na serwerze.
Nic nie trzeba dopisywać do plugins.ini!

testdi.png
(Tylko dla skrypterów)

forward cod_perk_changed(id, perk);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany perku
------------------------------*/


forward cod_class_changed(id, klasa);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany klasy
------------------------------*/


forward cod_perk_enabled(id, wartosc);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie aktywacji
------------------------------*/


forward cod_perk_disabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie dezaktywacji
------------------------------*/


forward cod_perk_used(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie uzycia perku
------------------------------*/


forward cod_class_enabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie aktywacji
------------------------------*/


forward cod_class_disabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie dezaktywacji
------------------------------*/
testkdr.png
(Tylko dla skrypterów)

native cod_get_user_xp(id);
/*------------------------------
Zwraca doswiadczenie gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_level(id);
/*------------------------------
Zwraca poziom gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_points(id)
/*------------------------------
Zwraca punkty gracza
------------------------------*/


native cod_set_user_xp(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia doswiadczenie gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_class(id);
/*------------------------------
Zwraca klase gracza
------------------------------*/


native cod_set_user_class(id, klasa, zmien=0);
/*------------------------------
Ustawia klase gracza,
jezeli zmien=1 zmienia ja natychmiast
------------------------------*/


native cod_get_user_perk(id, &wartosc=0);
/*------------------------------
Zwraca perk gracza,
oraz przypisuje zmiennej wartosc wartosc perku
------------------------------*/


native cod_set_user_perk(id, perk, wartosc=-1, pokaz_info=1);
/*------------------------------
Ustawia perk gracza.
Jezeli wartosc = -1,
wartosc perku bedzie losowa.
Jezeli perk = -1 perk
bedzie losowy
------------------------------*/


native cod_get_user_health(id, zdrowie_zdobyte=1, zdrowie_klasy=1, zdrowie_bonusowe=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_health(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_get_user_intelligence(id, inteligencja_zdobyta=1, inteligencja_klasy=1, inteligencja_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_intelligence(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_get_user_trim(id, kondycja_zdobyta=1, kondycja_klasy=1, kondycja_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_trim(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_get_user_stamina(id, wytrzymalosc_zdobyta=1, wytrzymalosc_klasy=1, wytrzymalosc_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_stamina(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_points_to_health(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_points_to_intelligence(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_points_to_trim(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_points_to_stamina(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_inflict_damage(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_inteligencji=1.0, byt_uszkadzajacy=0, dodatkowe_flagi=0);
/*------------------------------
Zadaje obrazenia z uwzglednieniem inteligencji
------------------------------*/


native cod_get_perkid(const nazwa_perku[]);
/*------------------------------
Zwaca numer perku o podanej nazwie
------------------------------*/


native cod_get_perks_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc perkow
------------------------------*/


native cod_get_perk_name(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe perku do Return
------------------------------*/


native cod_get_perk_desc(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis perku do Return
------------------------------*/


native cod_get_classid(const nazwa_klasy[]);
/*------------------------------
Zwaca numer klasy o podanej nazwie
------------------------------*/


native cod_get_classes_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc klas
------------------------------*/

native cod_get_class_name(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe klasy do Return
------------------------------*/


native cod_get_class_desc(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis klasy do Return
------------------------------*/


native cod_give_weapon(id, bron);
/*------------------------------
Daje okreslona bron oraz pozwala na jej posiadanie
------------------------------*/


native cod_take_weapon(id, bron);
/*------------------------------
Zabiera okreslona bron oraz zabrania jej posiadania
------------------------------*/


native cod_set_user_shield(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia tarcze gracza.
------------------------------*/


native cod_set_user_nightvision(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia noktowizor gracza.
------------------------------*/


native cod_register_perk(const nazwa[], const opis[], min_wartosc=0, max_wartosc=0);
/*------------------------------
Rejestruje nowy perk oraz zwraca jego numer
------------------------------*/


native cod_register_class(const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci);
/*------------------------------
Rejestruje nowa klase oraz zwraca jej numer
------------------------------*/    


native cod_get_level_xp(poziom);
/*------------------------------
Zwraca ilosc potrzebnego doswiadczenia do przejscia danego poziomu
------------------------------*/
testpx.png testyi.png
----------------> Link
Załączony plik  CodMod.rar   965,15 KB  39448 Ilość pobrań

Poprawiona wersja zapisu do pliku vault -> [cod nowy] Call of Duty: MW Mod %5BUPDATE%5D - post #328

Ostatnie zmiany:
  • Naprawione natywy cod_get_class_name i cod_get_class_desc i błąd z pojawiającą się informacją o zdobyciu poziomu.05.01.11-17:03
  • Usunięte bugi crashujące serwer, dodane 5 nowych natyw&#243;w, blokowanie podnoszenia broni w stylu starego CodModa12.12.10-17:00
  • Dodane param_convert do get_perk_name/desc i get_class_name/desc oraz dodane poprzednie zmiany do *.amxx24.11.10-20:03
  • Naprawiony błąd z brakiem fraga za zabicie z rakiety, miny i dynamitu21.11.10-19:07
  • Usunięty client_cmd z pętli i dodany natyw cod_get_user_level21.11.10-12:07
  • Naprawiony perk notatki sapera i poprawiona funkcja UstawPerk19.11.10-12:35
  • Naprawiony natyw cod_get_perkid19.11.10-21:44
  • Usunięty bug z niewłaściwą losową wartością perku. Od teraz cod_perk_enabled wysyła numer perku, a cod_class_enabled numer klasy19.11.10-18:51
  • Dodana klasa Admirał(dawny Rambo) i naprawiony perk Tajemnica Generała.[sup]19.11.10-16:06
  • Poprawiony plik "codmod.inc" i małe zmiany. [sup]19.11.10-15:00
Zgłaszajcie bugi i zaglądajcie co jakiś czas czy nie ma łatek.
  • +
  • -
  • 323


#552874 Wyczyszczenie starych banów.

Napisane przez Filip1512 w 06.07.2013 22:33

"1356994800"

Czas uniksowy 00:00:00 1 stycznia 2013, a zapytania Ci nie podam, bo nie jestem jego pewny, a nie chce żebyś zepsuł czegoś u siebie :P

 

 

//edit

Albo w sumie podam, ale jak już wyżej pisałem - nie jestem pewny tego zapytania, więc jeśli już byś chciał spróbować, to przed wykonaniem tego zapytania eksportuj sobie całą bazę danych

DELETE FROM `amx_bans` WHERE `ban_created` < 1356994800

  • +
  • -
  • 2


#545415 [ROZWIĄZANE] Prośba o perk Sakiewka

Napisane przez Hleb w 25.05.2013 22:24

Łap

 

Załączony plik  codperk_sakiewka.sma   762 bajtów  21 Ilość pobrań
  codperk_sakiewka.amxx

 

 


  • +
  • -
  • 1


#540256 Klasa "Pirotechnik"

Napisane przez Hleb w 04.05.2013 17:12

testyq.png

 

Klasa: Pirotechnika

Opis: Moze natychmiastowo rozbroić oraz podłozyć C4 (pakę)

Bronie: M4A1, AK47, HE

Zdrowie: 20

Kondycja: -35

Inteligencja: 0

Wytrzymalosc: 20

 

Perk: Narzedzia Pirotechnika

Opis: Mozesz natychmiastowo rozbroić oraz podłożyć C4 (pakę)

 

Filmik

 

testyi.png

 

Klasa: 

Załączony plik  codclass_pirotechnik.sma   3,8 KB  443 Ilość pobrań
  codclass_pirotechnik.amxx

 

Perk:

Załączony plik  codperk_narzedziapirotechnika.sma   3,58 KB  467 Ilość pobrań
  codperk_narzedziapirotechnika.amxx

 


  • +
  • -
  • 22


#539956 Natychmiastowe podłożenie/rozbrojenie paki :D

Napisane przez Hleb w 03.05.2013 21:03

xD

 

Może się przyda np. jako umiejętność do Cod Moda xD


  • +
  • -
  • 6


#529238 [ROZWIĄZANE] Problem z fw_think

Napisane przez K!113r w 29.03.2013 02:22

Błąd świadczy, że nie istniał jakiś tam byt, w kodzie nie znalazłem żadnego sprawdzania czy byt istnieje. Poprawiłbym kod lecz sma jest mało czytelne i nie chce mi się poprawiać na linijki.
Wystarczy w odpowiednim miejscu dodać warunek z funkcją http://amxx.pl/dokum...aj/is_valid_ent (tak mi się wydaje)

W kodzie ma się pojawić mniej więcej coś takiego (na początku funkcji najlepiej)
if(!is_valid_ent(ent))
return FMRES_IGNORED

  • +
  • -
  • 1


#426386 Ustawienie graczowi możliwości podnoszenia broni obcych

Napisane przez d0naciak w 30.06.2012 21:09

Witam, w tym poradniku zaprezentować chciałbym nową funkcję natywną do codmoda, umożliwaiającą włączenie/wyłączenie możliwości blokowania podnoszenia broni graczowi.
Pierw otwieramy nasze *.sma CodModa i tworzymy nową zmienną globalną poprzez dodanie nad plugin_init() tego :
new blokada_broni[33];
Na sam koniec kodu dodajemy następujące publici :
public UstawBlokadeBroni(id, wartosc)
    blokada_broni[id] = wartosc;

public SprawdzBlokadeBroni(id)
    return blokada_broni[id];

W publicu CurWeapon edytujemy odpowiednio warunek, aby nie wyrzucało broni przy ich podniesieniu
if(!(1<<bron & bronie))
trzeba zamienić na
if(!(1<<bron & bronie) && blokada_broni[id])

W publicu DotykBroni, dodajemy warunek, który zabrania podneszenia broni, gdy mamy włączoną blokade, a więc pod :
if(!is_user_connected(id))
        return HAM_IGNORED;
dodajemy
if(!blokada_broni[id])
        return HAM_IGNORED;

Teraz do publica UsunUmiejetnosci(id) dodajemy to :
blokada_broni[id] = 1;

Dzięki temu, kiedy gracz wejdzie na serwer, bedzie miał od razu włączoną blokade.
Na koniec wystarczy zarejestrowac natywy, robimy to poprzez dodanie do plugin_natives() tego :
register_native("cod_set_user_weaponsblocking", "UstawBlokadeBroni", 1);
    register_native("cod_get_user_weaponsblocking", "SprawdzBlokadeBroni", 1);

Koniec edycji sma, przechodzimy do codmod.inc oraz na jego koniec dodajemy takie linijki :
native cod_set_user_weaponsblocking(id, wartosc); //Ustawia graczowi blokade broni (1 włącza, 0 wyłącza)
native cod_get_user_weaponsblocking(id); // Zwraca 1, jezeli gracz ma wł. blokade, w przeciwnym wypadku zwraca 0
Okej, juz prawie gotowe, wystarczy zrobić np. klase, ktora bedzie mogla podniesc kazdą broń, robimy to poprzez dodanie do cod_class_enabled(id) tego
cod_set_user_weaponsblocking(id, 0);
a także w cod_class_disabled dodajemy to
cod_set_user_weaponsblocking(id, 1);

Oczywiście należy także cvar cod_weaponsblocking ustawić na 0 w addons/amxmodx/configs/codmod.cfg

Koniec, nie zapomnijcie przekompilowac sma codmoda a takze klasy ;>
  • +
  • -
  • 12


#190018 Wytrzymałość Perku

Napisane przez QTM. Peyote w 19.11.2010 22:24

Dołączona grafika
Dodatek do nowego CodModa dodający wytrzymałość perku

/*---------

Aby korzystac z natywow
cod_get_perk_durability oraz cod_set_perk_durability
musisz dodac do swojego pluginu:

native cod_set_perk_durability(id, wytrzymalosc); // Ustawia wytrzymalosc perku gracza.
native cod_get_perk_durability(id); // Pobiera wytrzymalosc perku gracza.

-----------*/

Dołączona grafika
cod_maxperkdurability - ustala maksymalną wytrzymałość perku.
cod_perkdamage - ustala ile wytrzymałości zabiera śmierć gracza.

Dołączona grafika
Plik wytrzymalosc_perku.amxx kopiujemy do folderu plugins i dopisujemy go do pliku plugins-codmod.ini

Dołączona grafika
----------------> Link
Załączony plik  wytrzymalosc_perku.sma   2,54 KB  3211 Ilość pobrań
  wytrzymalosc_perku.amxx
Załączony plik  wytrzymalosc_perku.amxx   3,57 KB  505 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 41


#522469 Styl pod Forum Counter Strike

Napisane przez Na 5tyk w 07.03.2013 14:14

Jak ma być robiony od zera to dodaj 1 przed ceną.

@CheQ, nie odpowiada? Usuń post i po problemie. Piszę, bo znam ceny po ile biorą webmasterzy...
  • +
  • -
  • 4


#455977 Problem z komputerem (procesy)

Napisane przez Hleb w 06.09.2012 12:31

Mam problem z komputerem, a mianowicie.

Wkrótce po uruchomieniu komputera mam straszne przycinki, a w menedżerze zadań jest tak, że wszystkie procesy mają CPU 00 a zżera mi non stop 100% procesora. Problem istnieje za każdym razem, kiedy uruchamiam kompa. Nie wiem, może któryś proces chłonie 100 CPU, a w menedżerze, tego nie widać bo tylko 2-cyfrowe liczby są

Screen z Menedżera Zadań
Dołączona grafika
Jeśli interesuje was mój sprzęt komputerowy (podaję najistotniejsze podzespoły)

Procesor Intel Pentium 4 2.53 GHz
Karta graficzna GeForce 6200 256 MB
Zasilacz 350 WAT
Płyta ASRock P4i65G

Rozumiem, że taki komp to nie formuła 1, ale takie rzeczy w ogóle nie powinno się zdarzyć.
A uprzedzając zdania "kup nowego kompa", po prostu na nowego kompa funduszy nie mam.

Bardzo proszę o pomoc
  • +
  • -
  • 3


#514222 Chcę się dowiedzieć jak przeliczyć tę funkcję?

Napisane przez Hleb w 12.02.2013 16:10

Masz tutaj skoroszyt

Komórka A2 odpowiada wartości obrażeń (dla 0 wytrzymałosci)
Kolumna B odpowiada wytrzymałości klasy (od 0 do 250)
Kolumna C odpowiada wartości rozwiązania redukcji obrażeń gracza w zaleznosci od wytrzymałości klasy
Kolumna D odpowiada rzeczywistej wartości obrażen z uwzglednieniem wytrzymalości klasy

http://speedy.sh/mDgrk/COD.xls
  • +
  • -
  • 4


#514231 Chcę się dowiedzieć jak przeliczyć tę funkcję?

Napisane przez Hleb w 12.02.2013 16:23

a to trzeba tak od razu

http://amxx.pl/dokum...f947/floatpower

np

floatpower(2.0, 10.0) = 210 = 1024

w tym przypadku 1.1 jest liczbą do spotęgowania, a -0.112311341*PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1) jest notacją wykładniczą: działanie tak się przedstawia: 1 - 1.1-0.112311341*PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1)
  • +
  • -
  • 4


#516795 Generator klas- dodatki.

Napisane przez glut w 18.02.2013 15:53

Może trochę głupia prośba, ale czy można prosić o zmianę w menu na górze aby po kliknięciu generator klas nie przenosiło na tej stronie tylko w nowej przeglądarce tak jak np. dokumentacja czy generator Vip :)

Dziękuje i przepraszam za głupią prośbę :P
  • +
  • -
  • 4