#include <amxmodx> #include <codmod> #include <colorchat> #include <engine> #include <hamsandwich> new const nazwa[] = "Sekret Replicant"; new const opis[] = "Mozesz stawiac swoje repliki, ktore odbijaja obrazenia"; new pcvar_ilosc_replik, pcvar_hp_replik; new ilosc_kukiel[33]; new sprite_blast; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(nazwa, opis); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "info_target", "TakeDamage"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1); register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0"); pcvar_ilosc_replik = register_cvar("ilosc_replik", "3"); pcvar_hp_replik = register_cvar("hp_replik", "200"); } public plugin_precache() sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr"); public cod_perk_enabled(id) { ColorChat(id, GREEN, "Perk %s zostal stworzona przez www.CsWyszeborz.koon.pl", nazwa); Spawn(id); } public cod_perk_used(id) { if(ilosc_kukiel[id] < 1) { client_print(id, print_center, "Wykorzystales wszystkie repliki!"); return; } new Float:OriginGracza[3], Float:OriginKukly[3], Float:VBA[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, OriginGracza); VelocityByAim(id, 50, VBA); VBA[2] = 0.0; for(new i=0; i < 3; i++) OriginKukly[i] = OriginGracza[i]+VBA[i]; if(get_distance_f(OriginKukly, OriginGracza) < 40.0) { client_print(id, print_center, "Muszisz postawic replike dalej!"); return; } new model[55], Float:AngleKukly[3], SekwencjaKukly = entity_get_int(id, EV_INT_gaitsequence); SekwencjaKukly = SekwencjaKukly == 3 || SekwencjaKukly == 4? 1: SekwencjaKukly; entity_get_string(id, EV_SZ_model, model, 54); entity_get_vector(id, EV_VEC_angles, AngleKukly); AngleKukly[0] = 0.0; new ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "Kukla"); entity_set_model(ent, model); entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, OriginKukly); entity_set_vector(ent, EV_VEC_angles, AngleKukly); entity_set_vector(ent, EV_VEC_v_angle, AngleKukly); entity_set_int(ent, EV_INT_sequence, SekwencjaKukly); entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX); entity_set_float(ent, EV_FL_health, get_pcvar_float(pcvar_hp_replik)); entity_set_float(ent, EV_FL_takedamage, DAMAGE_YES); entity_set_size(ent, Float:{-16.0,-16.0, -36.0}, Float:{16.0,16.0, 40.0}); entity_set_int(ent, EV_INT_iuser1, id); ilosc_kukiel[id]--; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_alive(idattacker)) return HAM_IGNORED; new classname[33]; entity_get_string(this, EV_SZ_classname, classname, 32); if(!equal(classname, "Kukla")) return HAM_IGNORED; new owner = entity_get_int(this, EV_INT_iuser1); if(get_user_team(owner) == get_user_team(idattacker)) return HAM_SUPERCEDE; new bool:bez_obrazen = get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET if(!bez_obrazen) cod_inflict_damage(owner, idattacker, damage, 0.3, this, damagebits); new Float:fOrigin[3], iOrigin[3]; entity_get_vector(this, EV_VEC_origin, fOrigin); FVecIVec(fOrigin, iOrigin); if(damage > entity_get_float(this, EV_FL_health)) { if(!bez_obrazen) { new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(this, "player", 190.0, entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(owner) == get_user_team(pid)) continue; cod_inflict_damage(owner, pid, 70.0, 0.3, this, (1<<24)); } } message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); } return HAM_IGNORED; } public Spawn(id) ilosc_kukiel[id] = get_pcvar_num(pcvar_ilosc_replik); public NowaRunda() remove_entity_name("Kukla")
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Grease
Rejestracja: 20.07.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 25.12.2022 14:02
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 166
- Odwiedzin: 5 942
- Tytuł: Profesjonalista
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
Adrian
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Łódź
#566009 Proszę o Perk "Sekret Replicanta"
Napisane przez d0naciak w 22.08.2013 10:25
#556049 Doświadczenie za pełen serwer
Napisane przez Kaleka w 17.07.2013 13:45
Plugin który dodaje nam doświadczenie gdy serwer jest pełen.
Przerobiony z diablomoda: http://amxx.pl/topic...a-pelny-serwer/ Autorem tego pluginu jest Stachuu ??
Ja tylko zrobiłem go na codmoda i dodałem cvary.
Cvary:
cod_fullserwer_ile "12" // Ile osób musi być online aby dodawało doświadczenie
cod_fullserwer_exp "100" // ile ma dodawać expa
Załączone pliki
-
cod_expzafull.sma 1,31 KB 610 Ilość pobrań
cod_expzafull.amxx
#189630 Call of Duty: MW Mod [UPDATE]
Napisane przez QTM. Peyote w 18.11.2010 18:56
Nowa wersja modyfikacji Call of Duty: MW. Główną zmianą jest budowa moda. Teraz wszystkie perki(przedmioty) i klasy są oddzielnymi pluginami. Podziękowania dla: MieTeK - za grafa. Szyfrant - za testa.
say /klasa - Otwiera menu wyboru klasy. say /klasy - Otwiera menu opisów klas. say /perk - Pokazuje informacje o posiadanym perku. say /perki - Otwiera menu opisów perków. say /wyrzuc - Wyrzuca aktualny perk. say /reset - Resetuje statystyki. say /statystyki - Pokazuje aktualne statystyki. say /pomoc - Tajne.
cod_killxp 10 - Doswiadczenie za zabojstwo. cod_winxp 50 - Doswiadczenie za wygrana. cod_damagexp 1 - Doswiadczenie za 20 obrazen. cod_savetype 1 - Typ zapisu 1- Nick 2-SteamID 3-IP. cod_maxlevel 200 - Maksymalny poziom. cod_levelratio 35 - Ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu. cod_weaponsblocking 1 - blokowanie podnoszenia broni
Kopiujemy zawartość folderu cstrike z CodMod.rar do folderu cstrike na serwerze.Nic nie trzeba dopisywać do plugins.ini!
(Tylko dla skrypterów)
forward cod_perk_changed(id, perk); /*------------------------------ Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany perku ------------------------------*/ forward cod_class_changed(id, klasa); /*------------------------------ Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany klasy ------------------------------*/ forward cod_perk_enabled(id, wartosc); /*------------------------------ Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie aktywacji ------------------------------*/ forward cod_perk_disabled(id); /*------------------------------ Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie dezaktywacji ------------------------------*/ forward cod_perk_used(id); /*------------------------------ Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie uzycia perku ------------------------------*/ forward cod_class_enabled(id); /*------------------------------ Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie aktywacji ------------------------------*/ forward cod_class_disabled(id); /*------------------------------ Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie dezaktywacji ------------------------------*/
(Tylko dla skrypterów)
native cod_get_user_xp(id); /*------------------------------ Zwraca doswiadczenie gracza ------------------------------*/ native cod_get_user_level(id); /*------------------------------ Zwraca poziom gracza ------------------------------*/ native cod_get_user_points(id) /*------------------------------ Zwraca punkty gracza ------------------------------*/ native cod_set_user_xp(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia doswiadczenie gracza ------------------------------*/ native cod_get_user_class(id); /*------------------------------ Zwraca klase gracza ------------------------------*/ native cod_set_user_class(id, klasa, zmien=0); /*------------------------------ Ustawia klase gracza, jezeli zmien=1 zmienia ja natychmiast ------------------------------*/ native cod_get_user_perk(id, &wartosc=0); /*------------------------------ Zwraca perk gracza, oraz przypisuje zmiennej wartosc wartosc perku ------------------------------*/ native cod_set_user_perk(id, perk, wartosc=-1, pokaz_info=1); /*------------------------------ Ustawia perk gracza. Jezeli wartosc = -1, wartosc perku bedzie losowa. Jezeli perk = -1 perk bedzie losowy ------------------------------*/ native cod_get_user_health(id, zdrowie_zdobyte=1, zdrowie_klasy=1, zdrowie_bonusowe=1); /*------------------------------ Zwraca punkty statystyki zdrowie ------------------------------*/ native cod_set_user_bonus_health(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia dodatkowe punkty statystyki zdrowie ------------------------------*/ native cod_get_user_intelligence(id, inteligencja_zdobyta=1, inteligencja_klasy=1, inteligencja_bonusowa=1); /*------------------------------ Zwraca punkty statystyki inteligencja ------------------------------*/ native cod_set_user_bonus_intelligence(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia dodatkowe punkty statystyki inteligencja ------------------------------*/ native cod_get_user_trim(id, kondycja_zdobyta=1, kondycja_klasy=1, kondycja_bonusowa=1); /*------------------------------ Zwraca punkty statystyki kondycja ------------------------------*/ native cod_set_user_bonus_trim(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia dodatkowe punkty statystyki kondycja ------------------------------*/ native cod_get_user_stamina(id, wytrzymalosc_zdobyta=1, wytrzymalosc_klasy=1, wytrzymalosc_bonusowa=1); /*------------------------------ Zwraca punkty statystyki wytrzymalosc ------------------------------*/ native cod_set_user_bonus_stamina(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia dodatkowe punkty statystyki wytrzymalosc ------------------------------*/ native cod_points_to_health(id, ilosc); /*------------------------------ Przydziela punkty do statystyki zdrowie ------------------------------*/ native cod_points_to_intelligence(id, ilosc); /*------------------------------ Przydziela punkty do statystyki inteligencja ------------------------------*/ native cod_points_to_trim(id, ilosc); /*------------------------------ Przydziela punkty do statystyki kondycja ------------------------------*/ native cod_points_to_stamina(id, ilosc); /*------------------------------ Przydziela punkty do statystyki wytrzymalosc ------------------------------*/ native cod_inflict_damage(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_inteligencji=1.0, byt_uszkadzajacy=0, dodatkowe_flagi=0); /*------------------------------ Zadaje obrazenia z uwzglednieniem inteligencji ------------------------------*/ native cod_get_perkid(const nazwa_perku[]); /*------------------------------ Zwaca numer perku o podanej nazwie ------------------------------*/ native cod_get_perks_num(); /*------------------------------ Zwaca ilosc perkow ------------------------------*/ native cod_get_perk_name(perk, Return[], len); /*------------------------------ Kopiuje nazwe perku do Return ------------------------------*/ native cod_get_perk_desc(perk, Return[], len); /*------------------------------ Kopiuje opis perku do Return ------------------------------*/ native cod_get_classid(const nazwa_klasy[]); /*------------------------------ Zwaca numer klasy o podanej nazwie ------------------------------*/ native cod_get_classes_num(); /*------------------------------ Zwaca ilosc klas ------------------------------*/ native cod_get_class_name(perk, Return[], len); /*------------------------------ Kopiuje nazwe klasy do Return ------------------------------*/ native cod_get_class_desc(perk, Return[], len); /*------------------------------ Kopiuje opis klasy do Return ------------------------------*/ native cod_give_weapon(id, bron); /*------------------------------ Daje okreslona bron oraz pozwala na jej posiadanie ------------------------------*/ native cod_take_weapon(id, bron); /*------------------------------ Zabiera okreslona bron oraz zabrania jej posiadania ------------------------------*/ native cod_set_user_shield(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia tarcze gracza. ------------------------------*/ native cod_set_user_nightvision(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia noktowizor gracza. ------------------------------*/ native cod_register_perk(const nazwa[], const opis[], min_wartosc=0, max_wartosc=0); /*------------------------------ Rejestruje nowy perk oraz zwraca jego numer ------------------------------*/ native cod_register_class(const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci); /*------------------------------ Rejestruje nowa klase oraz zwraca jej numer ------------------------------*/ native cod_get_level_xp(poziom); /*------------------------------ Zwraca ilosc potrzebnego doswiadczenia do przejscia danego poziomu ------------------------------*/
----------------> Link
CodMod.rar 965,15 KB 39448 Ilość pobrań
Poprawiona wersja zapisu do pliku vault -> [cod nowy] Call of Duty: MW Mod %5BUPDATE%5D - post #328
Ostatnie zmiany:
- Naprawione natywy cod_get_class_name i cod_get_class_desc i błąd z pojawiającą się informacją o zdobyciu poziomu.05.01.11-17:03
- Usunięte bugi crashujące serwer, dodane 5 nowych natywów, blokowanie podnoszenia broni w stylu starego CodModa12.12.10-17:00
- Dodane param_convert do get_perk_name/desc i get_class_name/desc oraz dodane poprzednie zmiany do *.amxx24.11.10-20:03
- Naprawiony błąd z brakiem fraga za zabicie z rakiety, miny i dynamitu21.11.10-19:07
- Usunięty client_cmd z pętli i dodany natyw cod_get_user_level21.11.10-12:07
- Naprawiony perk notatki sapera i poprawiona funkcja UstawPerk19.11.10-12:35
- Naprawiony natyw cod_get_perkid19.11.10-21:44
- Usunięty bug z niewłaściwą losową wartością perku. Od teraz cod_perk_enabled wysyła numer perku, a cod_class_enabled numer klasy19.11.10-18:51
- Dodana klasa Admirał(dawny Rambo) i naprawiony perk Tajemnica Generała.[sup]19.11.10-16:06
- Poprawiony plik "codmod.inc" i małe zmiany. [sup]19.11.10-15:00
#552874 Wyczyszczenie starych banów.
Napisane przez Filip1512 w 06.07.2013 22:33
"1356994800"
Czas uniksowy 00:00:00 1 stycznia 2013, a zapytania Ci nie podam, bo nie jestem jego pewny, a nie chce żebyś zepsuł czegoś u siebie
//edit
Albo w sumie podam, ale jak już wyżej pisałem - nie jestem pewny tego zapytania, więc jeśli już byś chciał spróbować, to przed wykonaniem tego zapytania eksportuj sobie całą bazę danych
DELETE FROM `amx_bans` WHERE `ban_created` < 1356994800
#545415 [ROZWIĄZANE] Prośba o perk Sakiewka
Napisane przez Hleb w 25.05.2013 22:24
#540256 Klasa "Pirotechnik"
Napisane przez Hleb w 04.05.2013 17:12
Klasa: Pirotechnika
Opis: Moze natychmiastowo rozbroić oraz podłozyć C4 (pakę)
Bronie: M4A1, AK47, HE
Zdrowie: 20
Kondycja: -35
Inteligencja: 0
Wytrzymalosc: 20
Perk: Narzedzia Pirotechnika
Opis: Mozesz natychmiastowo rozbroić oraz podłożyć C4 (pakę)
Filmik
Klasa:
codclass_pirotechnik.sma 3,8 KB 443 Ilość pobrań
codclass_pirotechnik.amxx
Perk:
codperk_narzedziapirotechnika.sma 3,58 KB 467 Ilość pobrań
codperk_narzedziapirotechnika.amxx
#539956 Natychmiastowe podłożenie/rozbrojenie paki :D
Napisane przez Hleb w 03.05.2013 21:03
#529238 [ROZWIĄZANE] Problem z fw_think
Napisane przez K!113r w 29.03.2013 02:22
Wystarczy w odpowiednim miejscu dodać warunek z funkcją http://amxx.pl/dokum...aj/is_valid_ent (tak mi się wydaje)
W kodzie ma się pojawić mniej więcej coś takiego (na początku funkcji najlepiej)
if(!is_valid_ent(ent))
return FMRES_IGNORED
#426386 Ustawienie graczowi możliwości podnoszenia broni obcych
Napisane przez d0naciak w 30.06.2012 21:09
Pierw otwieramy nasze *.sma CodModa i tworzymy nową zmienną globalną poprzez dodanie nad plugin_init() tego :
new blokada_broni[33];Na sam koniec kodu dodajemy następujące publici :
public UstawBlokadeBroni(id, wartosc) blokada_broni[id] = wartosc; public SprawdzBlokadeBroni(id) return blokada_broni[id];
W publicu CurWeapon edytujemy odpowiednio warunek, aby nie wyrzucało broni przy ich podniesieniu
if(!(1<<bron & bronie))trzeba zamienić na
if(!(1<<bron & bronie) && blokada_broni[id])
W publicu DotykBroni, dodajemy warunek, który zabrania podneszenia broni, gdy mamy włączoną blokade, a więc pod :
if(!is_user_connected(id)) return HAM_IGNORED;dodajemy
if(!blokada_broni[id]) return HAM_IGNORED;
Teraz do publica UsunUmiejetnosci(id) dodajemy to :
blokada_broni[id] = 1;
Dzięki temu, kiedy gracz wejdzie na serwer, bedzie miał od razu włączoną blokade.
Na koniec wystarczy zarejestrowac natywy, robimy to poprzez dodanie do plugin_natives() tego :
register_native("cod_set_user_weaponsblocking", "UstawBlokadeBroni", 1); register_native("cod_get_user_weaponsblocking", "SprawdzBlokadeBroni", 1);
Koniec edycji sma, przechodzimy do codmod.inc oraz na jego koniec dodajemy takie linijki :
native cod_set_user_weaponsblocking(id, wartosc); //Ustawia graczowi blokade broni (1 włącza, 0 wyłącza) native cod_get_user_weaponsblocking(id); // Zwraca 1, jezeli gracz ma wł. blokade, w przeciwnym wypadku zwraca 0Okej, juz prawie gotowe, wystarczy zrobić np. klase, ktora bedzie mogla podniesc kazdą broń, robimy to poprzez dodanie do cod_class_enabled(id) tego
cod_set_user_weaponsblocking(id, 0);a także w cod_class_disabled dodajemy to
cod_set_user_weaponsblocking(id, 1);
Oczywiście należy także cvar cod_weaponsblocking ustawić na 0 w addons/amxmodx/configs/codmod.cfg
Koniec, nie zapomnijcie przekompilowac sma codmoda a takze klasy
#190018 Wytrzymałość Perku
Napisane przez QTM. Peyote w 19.11.2010 22:24
Dodatek do nowego CodModa dodający wytrzymałość perku /*--------- Aby korzystac z natywow cod_get_perk_durability oraz cod_set_perk_durability musisz dodac do swojego pluginu: native cod_set_perk_durability(id, wytrzymalosc); // Ustawia wytrzymalosc perku gracza. native cod_get_perk_durability(id); // Pobiera wytrzymalosc perku gracza. -----------*/
cod_maxperkdurability - ustala maksymalną wytrzymałość perku. cod_perkdamage - ustala ile wytrzymałości zabiera śmierć gracza.
Plik wytrzymalosc_perku.amxx kopiujemy do folderu plugins i dopisujemy go do pliku plugins-codmod.ini
----------------> Link
wytrzymalosc_perku.sma 2,54 KB 3211 Ilość pobrań
wytrzymalosc_perku.amxx
wytrzymalosc_perku.amxx 3,57 KB 505 Ilość pobrań
#522469 Styl pod Forum Counter Strike
Napisane przez Na 5tyk w 07.03.2013 14:14
#455977 Problem z komputerem (procesy)
Napisane przez Hleb w 06.09.2012 12:31
Wkrótce po uruchomieniu komputera mam straszne przycinki, a w menedżerze zadań jest tak, że wszystkie procesy mają CPU 00 a zżera mi non stop 100% procesora. Problem istnieje za każdym razem, kiedy uruchamiam kompa. Nie wiem, może któryś proces chłonie 100 CPU, a w menedżerze, tego nie widać bo tylko 2-cyfrowe liczby są
Screen z Menedżera Zadań
Jeśli interesuje was mój sprzęt komputerowy (podaję najistotniejsze podzespoły)
Procesor Intel Pentium 4 2.53 GHz
Karta graficzna GeForce 6200 256 MB
Zasilacz 350 WAT
Płyta ASRock P4i65G
Rozumiem, że taki komp to nie formuła 1, ale takie rzeczy w ogóle nie powinno się zdarzyć.
A uprzedzając zdania "kup nowego kompa", po prostu na nowego kompa funduszy nie mam.
Bardzo proszę o pomoc
#514222 Chcę się dowiedzieć jak przeliczyć tę funkcję?
Napisane przez Hleb w 12.02.2013 16:10
Komórka A2 odpowiada wartości obrażeń (dla 0 wytrzymałosci)
Kolumna B odpowiada wytrzymałości klasy (od 0 do 250)
Kolumna C odpowiada wartości rozwiązania redukcji obrażeń gracza w zaleznosci od wytrzymałości klasy
Kolumna D odpowiada rzeczywistej wartości obrażen z uwzglednieniem wytrzymalości klasy
http://speedy.sh/mDgrk/COD.xls
#514231 Chcę się dowiedzieć jak przeliczyć tę funkcję?
Napisane przez Hleb w 12.02.2013 16:23
http://amxx.pl/dokum...f947/floatpower
np
floatpower(2.0, 10.0) = 210 = 1024
w tym przypadku 1.1 jest liczbą do spotęgowania, a -0.112311341*PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1) jest notacją wykładniczą: działanie tak się przedstawia: 1 - 1.1-0.112311341*PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1)
#516795 Generator klas- dodatki.
Napisane przez glut w 18.02.2013 15:53
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Grease
- Regulamin