Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Perk

Proszę o Perk "Sekret Replicanta"

perk

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Grease

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:166
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 21.08.2013 09:10

Witajcie, nie mogę sobie poradzić z przerobieniem klasy replikant na perk.

 

Załączam niedziałający perk i_sekretreplicanta i klase (która działa :)).

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 Grease

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:166
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 22.08.2013 10:17

Refresh


  • +
  • -
  • 0

#3 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 22.08.2013 10:25

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

new const nazwa[] = "Sekret Replicant";
new const opis[] = "Mozesz stawiac swoje repliki, ktore odbijaja obrazenia";

new pcvar_ilosc_replik, pcvar_hp_replik;

new ilosc_kukiel[33];

new sprite_blast;

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
    
    cod_register_perk(nazwa, opis);
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "info_target", "TakeDamage");
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
    
    register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
    
    pcvar_ilosc_replik = register_cvar("ilosc_replik", "3");
    pcvar_hp_replik = register_cvar("hp_replik", "200");
}

public plugin_precache()
    sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");

public cod_perk_enabled(id)
{
    ColorChat(id, GREEN, "Perk %s zostal stworzona przez www.CsWyszeborz.koon.pl", nazwa);
    Spawn(id);
}

public cod_perk_used(id)
{
    if(ilosc_kukiel[id] < 1)
    {
        client_print(id, print_center, "Wykorzystales wszystkie repliki!");
        return;
    }
    
    new Float:OriginGracza[3], Float:OriginKukly[3], Float:VBA[3];
    entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, OriginGracza);
    VelocityByAim(id, 50, VBA);
    
    VBA[2] = 0.0;
    
    for(new i=0; i < 3; i++)
        OriginKukly[i] = OriginGracza[i]+VBA[i];
        
    if(get_distance_f(OriginKukly, OriginGracza) < 40.0)
    {
        client_print(id, print_center, "Muszisz postawic replike dalej!");
        return;
    }
    
    new model[55], Float:AngleKukly[3],
    
    SekwencjaKukly = entity_get_int(id, EV_INT_gaitsequence);
    SekwencjaKukly = SekwencjaKukly == 3 || SekwencjaKukly == 4? 1: SekwencjaKukly;
    
    entity_get_string(id, EV_SZ_model, model, 54);
    entity_get_vector(id, EV_VEC_angles, AngleKukly);
    
    AngleKukly[0] = 0.0;
    
    new ent = create_entity("info_target");
    
    entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "Kukla");
    entity_set_model(ent, model);
    entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, OriginKukly);
    entity_set_vector(ent, EV_VEC_angles, AngleKukly);
    entity_set_vector(ent, EV_VEC_v_angle, AngleKukly);
    entity_set_int(ent, EV_INT_sequence, SekwencjaKukly);
    entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
    entity_set_float(ent, EV_FL_health, get_pcvar_float(pcvar_hp_replik));
    entity_set_float(ent, EV_FL_takedamage, DAMAGE_YES);
    entity_set_size(ent, Float:{-16.0,-16.0, -36.0}, Float:{16.0,16.0, 40.0});
    entity_set_int(ent, EV_INT_iuser1, id);
    
    ilosc_kukiel[id]--;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_alive(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
        
    new classname[33];
    entity_get_string(this, EV_SZ_classname, classname, 32);
    
    if(!equal(classname, "Kukla"))
        return HAM_IGNORED;
    
    new owner = entity_get_int(this, EV_INT_iuser1);
    
    if(get_user_team(owner) == get_user_team(idattacker))
        return HAM_SUPERCEDE;
        
    new bool:bez_obrazen = get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET
    
    if(!bez_obrazen)
        cod_inflict_damage(owner, idattacker, damage, 0.3, this, damagebits);
    
    new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];
    
    entity_get_vector(this, EV_VEC_origin, fOrigin);
    
    FVecIVec(fOrigin, iOrigin);
    
    if(damage > entity_get_float(this, EV_FL_health))
    {
        if(!bez_obrazen)
        {
            new entlist[33];
            new numfound = find_sphere_class(this, "player", 190.0, entlist, 32);
            
            for (new i=0; i < numfound; i++)
            {        
                new pid = entlist[i];
                
                if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(owner) == get_user_team(pid))
                    continue;
                cod_inflict_damage(owner, pid, 70.0, 0.3, this, (1<<24));
            }
        }
    
        message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
        write_byte(TE_EXPLOSION);
        write_coord(iOrigin[0]);
        write_coord(iOrigin[1]);
        write_coord(iOrigin[2]);
        write_short(sprite_blast);
        write_byte(32);
        write_byte(20);
        write_byte(0);
        message_end();
    }
    
    return HAM_IGNORED;
}

public Spawn(id)
    ilosc_kukiel[id] = get_pcvar_num(pcvar_ilosc_replik);

public NowaRunda()
    remove_entity_name("Kukla")

  • +
  • -
  • 2





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: perk

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych