Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Wytrzymałość Perku

CoD Nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
39 odpowiedzi w tym temacie

#1 QTM. Peyote

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 997
Master

  • Postów:330
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.11.2010 22:24

*
Popularny

Dołączona grafika
Dodatek do nowego CodModa dodający wytrzymałość perku

/*---------

Aby korzystac z natywow
cod_get_perk_durability oraz cod_set_perk_durability
musisz dodac do swojego pluginu:

native cod_set_perk_durability(id, wytrzymalosc); // Ustawia wytrzymalosc perku gracza.
native cod_get_perk_durability(id); // Pobiera wytrzymalosc perku gracza.

-----------*/

Dołączona grafika
cod_maxperkdurability - ustala maksymalną wytrzymałość perku.
cod_perkdamage - ustala ile wytrzymałości zabiera śmierć gracza.

Dołączona grafika
Plik wytrzymalosc_perku.amxx kopiujemy do folderu plugins i dopisujemy go do pliku plugins-codmod.ini

Dołączona grafika
----------------> Link
Załączony plik  wytrzymalosc_perku.sma   2,54 KB  2936 Ilość pobrań
  wytrzymalosc_perku.amxx
Załączony plik  wytrzymalosc_perku.amxx   3,57 KB  505 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 41

#2 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 445
Wszechobecny

  • Postów:1655
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Nowa Dęba
Offline

Napisano 19.11.2010 22:44

dodaj do załącznika :)
  • +
  • -
  • 0

#3 ToRRent

    Dirty Bomber

  • Power User

Reputacja: 227
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Steam:steam
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 19.11.2010 23:05

moglbys zrobic losowa wartosc odjecia wytrzymalosci ?

lub

zeby w zaleznosci od dmg jakim oberwalismy odejmowalo z wytrzymalosci tj.
1-5 dmg -1 wytrzymalosci
6-10 dmg -2 wytrzymalosci
11-15 dmg -3 wytrzymalosci
16-20 dmg -4 wytrzymalosci
itd.

Jest szansa ze cos takiego powstanie ?
  • +
  • -
  • 0

ZdobywcyGier

YouTubeFacebook |  Twitch


#4 QTM. Peyote

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 997
Master

  • Postów:330
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.11.2010 23:22

W tym pluginie nie zabiera wytrzymałości za obrażenia, tylko za śmierć.

//Edit
Nie zrozumiałem. Jest taka szansa. ;]

Użytkownik QTM. Peyote edytował ten post 19.11.2010 23:23

  • +
  • -
  • 2

#5 ToRRent

    Dirty Bomber

  • Power User

Reputacja: 227
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Steam:steam
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 19.11.2010 23:34

//Edit
Nie zrozumiałem. Jest taka szansa. ;]

aha, to teraz trzeba pomyslec jak to zrobic
  • +
  • -
  • 0

ZdobywcyGier

YouTubeFacebook |  Twitch


#6 Karrypto

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:114
  • Lokalizacja:Siedlce
Offline

Napisano 20.11.2010 23:26


//Edit
Nie zrozumiałem. Jest taka szansa. ;]

aha, to teraz trzeba pomyslec jak to zrobic


powiedzmy jesli item ma 100 wytrzymalosci, my mamy 100 hp (przypuszczalnie ;]) przy tym systemie co teraz (nie jestem pewny jak jest bo nei zaglebialem sie w sma ani nic xD)
5 deadów to utrata przedmiotu, czyli 500 hp zabrane, wiec
5 damage powinno zabierac 1 pkt wytrzymalosci itemu (jesli 100 to max)

jak to zrobic, nie mam szczerze mówiąc pojęcia ;] ale to bardzo dobry pomysl zrobic item na damage a nie deady :)

chociaz dobrze ze i taka wytrzymalosc jest ;)
  • +
  • -
  • 0

#7 ToRRent

    Dirty Bomber

  • Power User

Reputacja: 227
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Steam:steam
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 25.11.2010 14:40

powiedzmy jesli item ma 100 wytrzymalosci, my mamy 100 hp (przypuszczalnie ;]) przy tym systemie co teraz (nie jestem pewny jak jest bo nei zaglebialem sie w sma ani nic xD)
5 deadów to utrata przedmiotu, czyli 500 hp zabrane, wiec
5 damage powinno zabierac 1 pkt wytrzymalosci itemu (jesli 100 to max)

jak to zrobic, nie mam szczerze mówiąc pojęcia ;] ale to bardzo dobry pomysl zrobic item na damage a nie deady :)

chociaz dobrze ze i taka wytrzymalosc jest ;)


hmm to co teraz napisales jest nieco prostsza opcja, ale jak juz to wartosc zabierania powinna byc z zaokragleniem no bo jak dasz ze 5 dmg = -1 wytrzymalosci no to nie ma to roznicy czy odejmuje przez death czy damage a mi chodzi na efekcie strzalow jakimi obrywamy i im silniej tym wiecej usunie wiec ciezko ustalic kiedy ten item stracimy
  • +
  • -
  • 0

ZdobywcyGier

YouTubeFacebook |  Twitch


#8 radek_b11

    Hero

  • Zbanowany

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:1019
  • Lokalizacja:Rajowo
Offline

Napisano 08.12.2010 11:11

a dokładnie w które miejsce w tym nowym cod mod wkleić te natywy ?

Użytkownik radek_b11 edytował ten post 08.12.2010 11:11

Cs 1.6:   GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK] #1         IP: 31.186.81.62:27062  |  GoldGame.pl [Hns Ganiany][100aa] #2  IP: 31.186.84.46:27074

               GoldGame.pl [Hns Treningowy] #3  IP: 31.186.81.70:27059  |  GoldGame.pl [Unikatowy JailBreak] #4   IP: 31.186.84.46:27050

Ts3:        GoldGame.pl [TeamSpeak3]               IP: 178.217.191.232:6310

Cs:GO:   [PL] GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK][FastDrop]   IP: 185.36.170.231:27024


#9 MieTeK_

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 298
Wszechwidzący

  • Postów:185
  • Imię:Mietek
  • Lokalizacja:Tam gdzie peyot hah :D
Offline

Napisano 08.12.2010 14:39

a dokładnie w które miejsce w tym nowym cod mod wkleić te natywy ?


[COD:MW Nowy] Sklep - Nieoficjalny polski support AMX Mod X <- zobacz jak tutaj mam dodane ;)
  • +
  • -
  • 0

#10 mati-000

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:18
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 31.12.2010 13:47

a jak zrobic zeby się wytrzymałość nie odnawiała przy zmianie postaci?? :'( PLX pomóżcie bo jest beznadzieja jak sie odnawia..
  • +
  • -
  • 0

#11 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 08.06.2011 15:52

Hehe, no ciekawie, ja zapoczątkowałem pomysł i podstawę i się rozwinął i jest w nowym codzie :D (Zajrzałem na forum z nudów) :D
  • +
  • -
  • 0

#12 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10825
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 13.08.2011 23:59

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod X -> Pluginy
do
Mody -> Call of Duty Mod -> Poradniki, Łatki oraz Pluginy

  • +
  • -
  • 0

#13 feersaken

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:10
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 11.11.2011 15:28

Nie działa link ....
Goliath (11.11.2011 17:05):
Pliki dodane do załącznika.

  • +
  • -
  • 0
http://ProHajty.PL/konkurs - konkurs związany z rozwojem serwera Cod Mod, super nagrody! Rozsyłajcie znajomym! :)

#14 Gabrielek

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:29
  • Lokalizacja:Kleosin
Offline

Napisano 01.12.2011 19:06

Ekhm.. W załączniku jakoś pliku nie ma :/
  • +
  • -
  • 0

#15 aVee`

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:36
  • Imię:AdaM
  • Lokalizacja:STG
Offline

Napisano 10.12.2011 21:42

Wszystko działa, tylko jak przesunąć o kilka pozycji w dół wyświetlane info w hud - nakłada mi się.
  • +
  • -
  • 0


Dołączona grafika


#16 Kolar`.

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:704
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Jastrzębie Zdrój
Offline

Napisano 10.12.2011 22:00

obok wytrzymałość itemu/perku dodajesz np. o 4 linijki w dół to dodajesz 4 ^n i kompilujesz.

#17 Raen

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 158
Profesjonalista

  • Postów:536
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:......
Offline

Napisano 10.12.2011 22:00

w sma dodaj ^n (jedno ^n = jedna linijka w dół) przed linijką Wytrzymałość Perku :
  • +
  • -
  • 0

angel-little.png


#18 Kolar`.

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:704
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Jastrzębie Zdrój
Offline

Napisano 10.12.2011 22:06

w sma dodaj ^n (jedno ^n = jedna linijka w dół) przed linijką Wytrzymałość Perku :

I po co jak ja napisałem ?

#19 Raen

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 158
Profesjonalista

  • Postów:536
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:......
Offline

Napisano 11.12.2011 08:20

A widzisz cza napisania postu ? ten sam, nie pisałbym jakbym widział że napisałeś wcześniej....
  • +
  • -
  • 0

angel-little.png


#20 warrior8

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:8
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 13.12.2011 15:22

Co zrobić żeby przy zmianie klasy perk się nie odnawiał ? Bardzo proszę o pomoc.
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych