Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Problem z fw_think


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Grease

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:166
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 29.03.2013 01:04

Mam problem z pluginem paintballnade z paczki r paintball mod.

linijka 94 sypie logami:

L 02/10/2013 - 18:00:26: [AMXX] Run time error 10: native error (native "pev")
L 02/10/2013 - 18:00:26: [AMXX]    [0] paintballnade.sma::fw_think (line 94)
L 02/10/2013 - 18:03:47: [FAKEMETA] Invalid entity
L 02/10/2013 - 18:03:47: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "paintballnade.amxx")

caly public
public fw_think(ent) { new model[25]; pev(ent, pev_model, model, 24); if (!equali(model, "models/w_pbnade.mdl") && !equali(model, "models/w_pbsnade.mdl")) return FMRES_IGNORED; if (equali(model, "models/w_pbnade.mdl")) set_task(1.6, "act_explode", ent); else set_task(2.0, "act_smoke", ent); return FMRES_SUPERCEDE; }


To wszystko doprowadza do crashu serwera.
  • +
  • -
  • 0

#2 K!113r

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 385
Wszechpomocny

  • Postów:865
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 29.03.2013 02:22

Błąd świadczy, że nie istniał jakiś tam byt, w kodzie nie znalazłem żadnego sprawdzania czy byt istnieje. Poprawiłbym kod lecz sma jest mało czytelne i nie chce mi się poprawiać na linijki.
Wystarczy w odpowiednim miejscu dodać warunek z funkcją http://amxx.pl/dokum...aj/is_valid_ent (tak mi się wydaje)

W kodzie ma się pojawić mniej więcej coś takiego (na początku funkcji najlepiej)
if(!is_valid_ent(ent))
return FMRES_IGNORED

  • +
  • -
  • 1

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#3 Grease

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:166
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 29.03.2013 13:05

Faktycznie źle się z formatował.
Wszystko działa, dzięki :)
  • +
  • -
  • 0

#4 Kawon

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 884
Czempion

  • Postów:5165
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Dzierzgoń
Offline

Napisano 29.03.2013 13:06

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych