Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

WojtuS - zdjęcie

WojtuS

Rejestracja: 01.07.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 30.01.2014 15:50
-----

#533631 Diablo Mod By Stachuu? :D edit by 0ne.

Napisane przez FiK w 11.04.2013 23:23

Chodzi o przywitanie gracza... Czytałeś w ogóle ten kod?
  • +
  • -
  • 1


#433146 [EasyBlock] ExpMod

Napisane przez Burn1995 w 17.07.2012 11:18

Postanowiłem udostępnić edytowany ExpMod diablixa z mojego starego EasyBlocka ponieważ już każdy go ma :)

Instalacja Standardowa

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#249996 Diablomod by Onyke

Napisane przez Onyke w 16.05.2011 16:45

Diablomod 5.9l by Onyke




Dołączona grafika
Plik diablo_onyke.amxx do addons/amxmodx/plugins
Plik diablo_onyke.sma do addons/amxmodx/scripting
Archiwum "diablo_onyke.rar" wypakować do cstrike.
Wejdz do addons/amxmodx/configs/plugins.ini i na samym końcu dopisz: diablo_onyke.amxx
Dołączona grafika
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>

#include <fun>
#include <fakemeta_util>
#include <sqlx>
#include <csx>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
#include <xs>
#include <nvault>
Dołączona grafika
diablo_sql_host "Adres bazy MySQL"
diablo_sql_user "Użytkownik bazy"
diablo_sql_pass "Hasło użytkownika"
diablo_sql_database "Nazwa bazy danych"
diablo_sql_table "diablomod"
diablo_sql_save "Zapis bazy 0-2"
//0 - Nick
//1 - IP
//2 - STEAMID
diablo_xpbonus 20 //Ilość expa za zabicie (standardowo ustawione na 7)
diablo_xpbonus2 40 //Ilość expa za wykonania celu mapy (standardowo ustawione na 75)
diablo_xpbonus3 20 //Okresla ile dosw. dostajesz za wygranie rundy przez twoj team
diablo_durability 10 //Okresla ilosc tracenia jakosci za każdym razem,kiedy uderzy cie przeciwnik
diablo_spawnchance 7 //1/x - szansa na zrespienia gracza
SaveXp 1 //1/0 zapisywanie doświadczenia
diablo_classes abcdefghijkl //kt&#243;re klasy maja być dostępne
diablo_avg 0 //zaczynanie od sredniej serwera (liczonego od lvl 1)
diablo_dmg_exp 0 //za ile zabranego hp wrogowi dostaje sie 1 exp (domyslnie 20, 0 - off)
//Cvarow podanych niżej nie zmieniaj
sv_hook "1"
sv_hookthrowspeed "2000"
sv_hookspeed "600"
sv_hookwidth "32"
sv_hooksound "1"
sv_hookcolor "0"
sv_hookplayers "1"
sv_hookinterrupt "0"
sv_hookadminonly "0"
sv_hooksky "1"
sv_hookopendoors "1"
sv_hookbuttons "1"
sv_hookpickweapons "1"
sv_hookhostfollow "1"
sv_hookinstant "0"
sv_hooknoise "0"
sv_hookmax "0"
sv_hookdelay "0.0"
//Koniec cvar&#243;w kt&#243;rych masz nie zmieniać
Dołączona grafika
Max lvl: 100
Max pkt na statystyke: 50
Tabela Expa: Podstawowa
Frakcje: Bohaterowie, Potwory, Zwierzęta, Premium
Ilość klas: 28 Dołączona grafika
Ilość itemów: 120+
Usunięte: większość (jak nie wszystkie) bugi podstawowego diablo.
Doświadczenie za wygraną runde.
Questy ( Dzięki DarkGL Dołączona grafika )
System many: z bardzo rozbudowanym sklepem za nią.
Nowe moce typu: lina pająka, rakiety, lustrzane pancerze itp
Exp leci od: 4 graczy online
Poradnik dostępny: Tutaj [KLIK]
Chyba tyle, a jak o czymś zapomniałem to będzie to niespodzianka Dołączona grafika
Dołączona grafika
/drop, /d - wyrzuca aktualnie posiadany item.
/item, /i, /przedmiot, /p - pokazuje informacje na temat aktualnie posiadanego itemu.
/klasa, /k, klasa - wyświetla menu z wyborem klas / Pamiętaj wchodząc pierwszy raz na serwa klasa będzie dostępna po zmianie mapy !!
/speed, /s - pokazuje aktualną prędkość
/gracze, /g - pokazuje listę graczy online z ich klasą,itemem itp
/czary, /cz - pokazuje obecne statystyki (siła,inteligencja,zwinność,zręczność)
/rune, /r - wyświetla sklep za kasę
/mana, /m - wyświetla sklep za mane
/exp - wyświetla obecną ilość expa i ile brakuje do następnego poziomu
/reset - resetuje statystyki (siła,inteligencja,zwinność,zręczność)
/questy, /quest - wyświetla menu z misjami(questami)
Dołączona grafika
Sorry za taką jakość ale innego ssa nie miałem, a na tym ssie był adres mojego forum.
Diablo ciut się różni od tego na SS
Dołączona grafika
Zauważone błędy:
Kilka itemów nie ma opisu i jak dobrze pamiętam kilka nie działa.
WAŻNE






Żeby usunąć "reklamy" wpisz w .sma słowo "amxx.pl" i zamień na swój adres forum po czym ponownie przekompiluj.
Wyskakuje Ci błąd - "undefined symbol "YELLOW"" ? Zobacz ten temat.
Żeby zmienić ilość graczy od ilu leci exp znajdź "if(zablokuj < 4 && amount < 200)" i "4" zamień na tyle od ilu ma lecieć (masło maślane)
Diablomod może nie jest jakoś super optymalnie przerobiony ale to dlatego że jest to stara wersja mojego diablo i wtedy jeszcze byłem newbie.(Zresztą mój serwer nie miał problemów z utrzymaniem go)
Stworzone na bazie Diablo Mod 5.9l przy użyciu dost. poradników i własnych doświadczeniach.
Zakaz kopiowania bez zgody autora lub administracji forum.





Dołączona grafika
Modele:
Załączony plik  diablo_onyke.rar   1,27 MB  5754 Ilość pobrań

.SMA:
Załączony plik  diablo_onyke.sma   402,1 KB  4231 Ilość pobrań
  diablo_onyke.amxx - aby pobrać plik .amxx kliknij "Pobierz Plugin"

Poradnik WWW by Suis
Załączony plik  Poradnik WWW by Suis.rar   8,29 KB  2546 Ilość pobrań

Statystyki WWW [KLIK]
  • +
  • -
  • 68


#345635 Diablo by Onyke[nVault]

Napisane przez Koniarek w 06.01.2012 20:04

Co tu duzo pisac przerobilem Diablo by Onyke na nVault.

W zalaczniku .sma oraz .amxx

Nic nie zmienialem wgralem tylko nVault!

Jak by dalo rade ten temat usunac a Dodac zalaczniki do Tematu Onyke to bym bym HeepY :)

Załączone pliki




#126770 [5.9l] Nowa klasa bez resetu exp (SQL)

Napisane przez mgr inż. Pavulon w 18.04.2010 17:45

INSERT IGNORE INTO *TABELA_DIABLO* (nick, ip, sid, klasa, lvl, exp) SELECT nick, ip, sid, *NUMER_NOWEJ_KLASY*, *LEVEL_NOWEJ_KLASY*, *EXP_NOWEJ_KLASY* FROM *TABELA_DIABLO* GROUP BY *RODZAJ_ZAPISU* HAVING MAX(klasa)<*NUMER_NOWEJ_KLASY*;


W miejsce wartości pomiędzy gwiazdkami w stawiamy odpowiednie wartości
*TABELA_DIABLO* -> standardowo dbmod_tablet
*NUMER_NOWEJ_KLASY* -> np 9 (standardowo jest 8 klas)
*LEVEL_NOWEJ_KLASY* -> lvl nowych graczy (czyli 0 czy tam 1 na początek)
*EXP_NOWEJ_KLASY* -> exp nowych graczy (zależy lvl'a, 0 na początek może być)
*RODZAJ_ZAPISU* -> nick, ip lub sid

czyli np:
INSERT IGNORE INTO dbmod_tablet (nick, ip, sid, klasa, lvl, exp) SELECT nick, ip, sid, 9, 1, 1 FROM dbmod_tablet GROUP BY nick HAVING MAX(klasa)<9;

W przypadku zapisu na nick doda wszystkim(którzy jej nie mają) klasę z numerem 9, lvl 1 i exp 1 w tabeli dbmod_tablet

Zapytanie to należy wysłać do bazy danych korzystając np. z phpMyAdmin'a.
  • +
  • -
  • 8


#169624 [Base Builder] Skill Mod

Napisane przez DarkGL w 09.09.2010 17:55

tak
  • +
  • -
  • 4


#169619 [Base Builder] Skill Mod

Napisane przez radek_b11 w 09.09.2010 17:47

Czyli jak jest 15 rang to 15 linijek expa liczy ?
Bo nie czaje z tym 5 ;P


#169617 [Base Builder] Skill Mod

Napisane przez DarkGL w 09.09.2010 17:18

ło nie zauważyłem ale plugin dba żeby twój level nie był większy niż rozmiar tablicy z nazwami
czyli 5 rang więc tabelka expa będzie sprawdzana tylko dla tych 5 rang :) nie więcej
  • +
  • -
  • 3


#169616 [Base Builder] Skill Mod

Napisane przez radek_b11 w 09.09.2010 17:14

Mam pytanie bo RANG jest 15 a expa jest 19
czyli mogę dodać sobie nawet 50 expa tzn tych linijek "1000" "2000" itd ?
Pewnie każdy zadaje sobie te pytanie :)


#169599 [Base Builder] Skill Mod

Napisane przez Kusek w 09.09.2010 15:51

oo Dark xD post napisany wczoraj i już popularny ;P GZ :)
leci plusik oczywiście, może zamontuje to u siebie, zobaczę ;P
  • +
  • -
  • 1


#169589 [Base Builder] Skill Mod

Napisane przez DarkGL w 09.09.2010 15:23

laidback luke & lee mortimer - blau
  • +
  • -
  • 7


#169516 [Base Builder] Skill Mod

Napisane przez AmD w 09.09.2010 09:47

dzięki +

trochę nie przesadziłeś z expem dla ostatniego lvl? :D
  • +
  • -
  • 1


#169513 [Base Builder] Skill Mod

Napisane przez mgr inż. Pavulon w 09.09.2010 09:27

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <nvault>
#include <cstrike>
#include <colorchat>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <fakemeta>

więcej się nie dało ? :lol:
  • +
  • -
  • 1


#169504 [Base Builder] Skill Mod

Napisane przez DarkGL w 08.09.2010 23:00

Dołączona grafika
Mod napisałem dla siebie miałem nadzieje go sprzedać ale dobra udostępnię go community.
Za przetrwanie,zabicie ct/tt dostajemy expa możemy wydawać na coraz lepsze poziomy skilli im więcej mamy expa tym wyższą mamy rangę którą widać na czacie (np. [Spawacz el. Drewnianych]DarkGL) - tutaj należą się podziękowania dla Szyfrant'a bo to on wymyślił rangi :)
Lista skilli:
Wieksze DMG
Mniejsza grawitacja
Wiecej zycia
Szybsze strzelani
Szybsze bieganie
Mniejsza widocznosc
AutoBH
Wiekszy magazynek
Trafienie krytyczne
Mniejszy recoil
Wampiryzm

wszystko wyważyłem tak że wbicie czegoś na level dający duża przewagę zajmie wieki ;F

Dołączona grafika
bb_exp_round 50 // exp za przeżycie rundy
bb_exp_kill_ct 20 //exp za zabicie ct
bb_exp_kill_tt 10 //exp za zabicie tt
bb_exp_level 40 //mnożnik dla leveli tzn 1 level skila kosztuje 40 drugi 80 trzeci 120 i tak dalej
bb_exp_hs 5 //plus do expa za zabicie przez hs
bb_hud //info o ilości expa ma pokazywać w 0 - StatusText(jak w daiblo) lub 1 - w hud

Dołączona grafika
wszystkie w sayu
/skille - pokazuje menu do ulepszania skilli
/staty - staty skilli
/rese - resetuje skille

Dołączona grafika
add_exp nick ile_expa // dodaje lub odejmuje expa wymagana flaga ADMIN_BAN

Dołączona grafika
Standardowa ale mod w plugins.ini najlepiej dopisać na samym końcu inaczej mogą nie działać komendy w say dla innych plugów :)
Tworzymy pusty plik stats.txt w amxmodx/base/ (tworzymy także folder base)
Plik wav umieszczamy w
sound/darkgl/bb/gained_level.wav

Ps. nie bijcie za słaby kod :kwiaty:

Dołączona grafika
Załączony plik  bb_exp.sma   27,65 KB  3219 Ilość pobrań
  bb_exp.amxx
Załączony plik  bb_exp.amxx   32,2 KB  691 Ilość pobrań

Załączony plik  gained_level.wav   245,98 KB  2137 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 38


#343831 CoD MoD By WojtuS

Napisane przez Przemix w 02.01.2012 18:07

Za duży maksymalny lvl. Ale thx za wstawkę. Będę jechał boty
  • +
  • -
  • 2