Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
WojtuS
Rejestracja: 01.07.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 30.01.2014 15:50
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 96
- Odwiedzin: 6 047
- Tytuł: Zaawansowany
- Wiek: 30 lat
- Urodziny: Kwiecień 18, 1994
-
Imię
Wojtek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Krosno
-
Zainteresowania
sport / motoryzacja
Narzędzia użytkownika
Znajomi
WojtuS nie posiada znajomych
#533631 Diablo Mod By Stachuu? :D edit by 0ne.
Napisane przez FiK w 11.04.2013 23:23
#433146 [EasyBlock] ExpMod
Napisane przez Burn1995 w 17.07.2012 11:18
Instalacja Standardowa
Załączone pliki
-
ExpMod.zip 164,98 KB 300 Ilość pobrań
-
expmod.sma 83,07 KB 313 Ilość pobrań
expmod.amxx
#249996 Diablomod by Onyke
Napisane przez Onyke w 16.05.2011 16:45
Diablomod 5.9l by Onyke
Plik diablo_onyke.amxx do addons/amxmodx/plugins
Plik diablo_onyke.sma do addons/amxmodx/scripting
Archiwum "diablo_onyke.rar" wypakować do cstrike.
Wejdz do addons/amxmodx/configs/plugins.ini i na samym końcu dopisz: diablo_onyke.amxx
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <engine> #include <fakemeta> #include <cstrike> #include <fun> #include <fakemeta_util> #include <sqlx> #include <csx> #include <hamsandwich> #include <colorchat> #include <xs> #include <nvault>
diablo_sql_host "Adres bazy MySQL" diablo_sql_user "Użytkownik bazy" diablo_sql_pass "Hasło użytkownika" diablo_sql_database "Nazwa bazy danych" diablo_sql_table "diablomod" diablo_sql_save "Zapis bazy 0-2" //0 - Nick //1 - IP //2 - STEAMID diablo_xpbonus 20 //Ilość expa za zabicie (standardowo ustawione na 7) diablo_xpbonus2 40 //Ilość expa za wykonania celu mapy (standardowo ustawione na 75) diablo_xpbonus3 20 //Okresla ile dosw. dostajesz za wygranie rundy przez twoj team diablo_durability 10 //Okresla ilosc tracenia jakosci za każdym razem,kiedy uderzy cie przeciwnik diablo_spawnchance 7 //1/x - szansa na zrespienia gracza SaveXp 1 //1/0 zapisywanie doświadczenia diablo_classes abcdefghijkl //które klasy maja być dostępne diablo_avg 0 //zaczynanie od sredniej serwera (liczonego od lvl 1) diablo_dmg_exp 0 //za ile zabranego hp wrogowi dostaje sie 1 exp (domyslnie 20, 0 - off) //Cvarow podanych niżej nie zmieniaj sv_hook "1" sv_hookthrowspeed "2000" sv_hookspeed "600" sv_hookwidth "32" sv_hooksound "1" sv_hookcolor "0" sv_hookplayers "1" sv_hookinterrupt "0" sv_hookadminonly "0" sv_hooksky "1" sv_hookopendoors "1" sv_hookbuttons "1" sv_hookpickweapons "1" sv_hookhostfollow "1" sv_hookinstant "0" sv_hooknoise "0" sv_hookmax "0" sv_hookdelay "0.0" //Koniec cvarów których masz nie zmieniać
Max lvl: 100
Max pkt na statystyke: 50
Tabela Expa: Podstawowa
Frakcje: Bohaterowie, Potwory, Zwierzęta, Premium
Ilość klas: 28
Ilość itemów: 120+
Usunięte: większość (jak nie wszystkie) bugi podstawowego diablo.
Doświadczenie za wygraną runde.
Questy ( Dzięki DarkGL )
System many: z bardzo rozbudowanym sklepem za nią.
Nowe moce typu: lina pająka, rakiety, lustrzane pancerze itp
Exp leci od: 4 graczy online
Poradnik dostępny: Tutaj [KLIK]
Chyba tyle, a jak o czymś zapomniałem to będzie to niespodzianka
/drop, /d - wyrzuca aktualnie posiadany item. /item, /i, /przedmiot, /p - pokazuje informacje na temat aktualnie posiadanego itemu. /klasa, /k, klasa - wyświetla menu z wyborem klas / Pamiętaj wchodząc pierwszy raz na serwa klasa będzie dostępna po zmianie mapy !! /speed, /s - pokazuje aktualną prędkość /gracze, /g - pokazuje listę graczy online z ich klasą,itemem itp /czary, /cz - pokazuje obecne statystyki (siła,inteligencja,zwinność,zręczność) /rune, /r - wyświetla sklep za kasę /mana, /m - wyświetla sklep za mane /exp - wyświetla obecną ilość expa i ile brakuje do następnego poziomu /reset - resetuje statystyki (siła,inteligencja,zwinność,zręczność) /questy, /quest - wyświetla menu z misjami(questami)
Sorry za taką jakość ale innego ssa nie miałem, a na tym ssie był adres mojego forum.
Diablo ciut się różni od tego na SS
Zauważone błędy:
Kilka itemów nie ma opisu i jak dobrze pamiętam kilka nie działa.
WAŻNE
Żeby usunąć "reklamy" wpisz w .sma słowo "amxx.pl" i zamień na swój adres forum po czym ponownie przekompiluj.
Wyskakuje Ci błąd - "undefined symbol "YELLOW"" ? Zobacz ten temat.
Żeby zmienić ilość graczy od ilu leci exp znajdź "if(zablokuj < 4 && amount < 200)" i "4" zamień na tyle od ilu ma lecieć (masło maślane)
Diablomod może nie jest jakoś super optymalnie przerobiony ale to dlatego że jest to stara wersja mojego diablo i wtedy jeszcze byłem newbie.(Zresztą mój serwer nie miał problemów z utrzymaniem go)
Stworzone na bazie Diablo Mod 5.9l przy użyciu dost. poradników i własnych doświadczeniach.
Zakaz kopiowania bez zgody autora lub administracji forum.
Modele:
diablo_onyke.rar 1,27 MB 5754 Ilość pobrań
.SMA:
diablo_onyke.sma 402,1 KB 4231 Ilość pobrań
diablo_onyke.amxx - aby pobrać plik .amxx kliknij "Pobierz Plugin"
Poradnik WWW by Suis
Poradnik WWW by Suis.rar 8,29 KB 2546 Ilość pobrań
Statystyki WWW [KLIK]
#345635 Diablo by Onyke[nVault]
Napisane przez Koniarek w 06.01.2012 20:04
Co tu duzo pisac przerobilem Diablo by Onyke na nVault.
W zalaczniku .sma oraz .amxx
Nic nie zmienialem wgralem tylko nVault!
Jak by dalo rade ten temat usunac a Dodac zalaczniki do Tematu Onyke to bym bym HeepY
Załączone pliki
-
diablo_onyke.amxx 318,8 KB 69 Ilość pobrań
-
diablo_onyke.sma 376,06 KB 405 Ilość pobrań
diablo_onyke.amxx
#126770 [5.9l] Nowa klasa bez resetu exp (SQL)
Napisane przez mgr inż. Pavulon w 18.04.2010 17:45
INSERT IGNORE INTO *TABELA_DIABLO* (nick, ip, sid, klasa, lvl, exp) SELECT nick, ip, sid, *NUMER_NOWEJ_KLASY*, *LEVEL_NOWEJ_KLASY*, *EXP_NOWEJ_KLASY* FROM *TABELA_DIABLO* GROUP BY *RODZAJ_ZAPISU* HAVING MAX(klasa)<*NUMER_NOWEJ_KLASY*;
W miejsce wartości pomiędzy gwiazdkami w stawiamy odpowiednie wartości
*TABELA_DIABLO* -> standardowo dbmod_tablet
*NUMER_NOWEJ_KLASY* -> np 9 (standardowo jest 8 klas)
*LEVEL_NOWEJ_KLASY* -> lvl nowych graczy (czyli 0 czy tam 1 na początek)
*EXP_NOWEJ_KLASY* -> exp nowych graczy (zależy lvl'a, 0 na początek może być)
*RODZAJ_ZAPISU* -> nick, ip lub sid
czyli np:
INSERT IGNORE INTO dbmod_tablet (nick, ip, sid, klasa, lvl, exp) SELECT nick, ip, sid, 9, 1, 1 FROM dbmod_tablet GROUP BY nick HAVING MAX(klasa)<9;
W przypadku zapisu na nick doda wszystkim(którzy jej nie mają) klasę z numerem 9, lvl 1 i exp 1 w tabeli dbmod_tablet
Zapytanie to należy wysłać do bazy danych korzystając np. z phpMyAdmin'a.
#169624 [Base Builder] Skill Mod
Napisane przez DarkGL w 09.09.2010 17:55
#169619 [Base Builder] Skill Mod
Napisane przez radek_b11 w 09.09.2010 17:47
Bo nie czaje z tym 5
#169617 [Base Builder] Skill Mod
Napisane przez DarkGL w 09.09.2010 17:18
#169616 [Base Builder] Skill Mod
Napisane przez radek_b11 w 09.09.2010 17:14
czyli mogę dodać sobie nawet 50 expa tzn tych linijek "1000" "2000" itd ?
Pewnie każdy zadaje sobie te pytanie
#169599 [Base Builder] Skill Mod
Napisane przez Kusek w 09.09.2010 15:51
#169589 [Base Builder] Skill Mod
Napisane przez DarkGL w 09.09.2010 15:23
#169516 [Base Builder] Skill Mod
Napisane przez AmD w 09.09.2010 09:47
#169513 [Base Builder] Skill Mod
Napisane przez mgr inż. Pavulon w 09.09.2010 09:27
#169504 [Base Builder] Skill Mod
Napisane przez DarkGL w 08.09.2010 23:00
Mod napisałem dla siebie miałem nadzieje go sprzedać ale dobra udostępnię go community.
Za przetrwanie,zabicie ct/tt dostajemy expa możemy wydawać na coraz lepsze poziomy skilli im więcej mamy expa tym wyższą mamy rangę którą widać na czacie (np. [Spawacz el. Drewnianych]DarkGL) - tutaj należą się podziękowania dla Szyfrant'a bo to on wymyślił rangi
Lista skilli:
Wieksze DMG
Mniejsza grawitacja
Wiecej zycia
Szybsze strzelani
Szybsze bieganie
Mniejsza widocznosc
AutoBH
Wiekszy magazynek
Trafienie krytyczne
Mniejszy recoil
Wampiryzm
wszystko wyważyłem tak że wbicie czegoś na level dający duża przewagę zajmie wieki ;F
bb_exp_round 50 // exp za przeżycie rundy bb_exp_kill_ct 20 //exp za zabicie ct bb_exp_kill_tt 10 //exp za zabicie tt bb_exp_level 40 //mnożnik dla leveli tzn 1 level skila kosztuje 40 drugi 80 trzeci 120 i tak dalej bb_exp_hs 5 //plus do expa za zabicie przez hs bb_hud //info o ilości expa ma pokazywać w 0 - StatusText(jak w daiblo) lub 1 - w hud
wszystkie w sayu
/skille - pokazuje menu do ulepszania skilli
/staty - staty skilli
/rese - resetuje skille
add_exp nick ile_expa // dodaje lub odejmuje expa wymagana flaga ADMIN_BAN
Standardowa ale mod w plugins.ini najlepiej dopisać na samym końcu inaczej mogą nie działać komendy w say dla innych plugów
Tworzymy pusty plik stats.txt w amxmodx/base/ (tworzymy także folder base)
Plik wav umieszczamy w
sound/darkgl/bb/gained_level.wav
Ps. nie bijcie za słaby kod
bb_exp.sma 27,65 KB 3219 Ilość pobrań
bb_exp.amxx
bb_exp.amxx 32,2 KB 691 Ilość pobrań
gained_level.wav 245,98 KB 2137 Ilość pobrań
#343831 CoD MoD By WojtuS
Napisane przez Przemix w 02.01.2012 18:07
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: WojtuS
- Regulamin