new tytul[25]; format(tytul, 24, "Sklep by \rKmf!p^nHajsik: %i", cs_get_user_money(id)); // Tutaj masz wpisac, ale zrobie to za ciebie new menu = menu_create(tytul, "Sklep_Menu");
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
ka.linux
Rejestracja: 23.06.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 13.03.2016 22:10




Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 78
- Odwiedzin: 5 966
- Tytuł: Zaawansowany
- Wiek: 27 lat
- Urodziny: Grudzień 1, 1997
-
Imię
Marek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Konin
-
Zainteresowania
PAWN, Kobiety <3
#719023 Menu blokowanie/odblokowywanie opcji
Napisane przez ka.linux
w 25.01.2016 17:49
#693714 Menu broni po xxxx XP
Napisane przez ka.linux
w 21.03.2015 16:08
Dodajesz np tak (w evencie odrodzenia gracza)
if(exp_gracza[id]<5) // exp_gracza czyli zamiast tego dodajesz zmienna z GunXPMod, a 5 to liczba ile exp'a musi mieć
{
MenuBroni(id) // podajesz public z menu tych broni
}
cała filozofia; ]
a jeśli masz
// Wyższy level to automatycznie nowa broń : 1 = Tak, 0 = Nie, bronie samemu wybieramy w menu.
i czekaj do nastepnej rundy, sprawdz czy dziala jeśli nie to potrzeba poprawki.
#693713 [ROZWIĄZANE] Problem z komplikacją silnika Cod Mod
Napisane przez ka.linux
w 21.03.2015 16:04
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);
if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;
new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[target]-1 >= 0 ? PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1) : 0;
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Forum] :MultiVice.pl^nKlasa : %s^nDoswiadczenie : %0.1f%%^nPoziom : %i | 201^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[id]-1 >= 0 ? PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1) : 0
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Forum] :MultiVice.pl^n[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %0.1f%%]^n[Poziom : %i | 201]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
#693198 [ROZWIĄZANE] Poszukuje FREELVL
Napisane przez ka.linux
w 17.03.2015 14:52
Proszę gracz może tylko raz użyć i tylko na jednej klasie.
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <nvault>
#pragma semicolon 1
#define MAX 32
new name[ MAX + 1 ][ MAX ],
plik_vault,
vaultkey[ 64 ],
vaultdata[ 256 ];
new bool:wziol_exp[ MAX + 1 ];
public plugin_init( ) {
register_plugin( "Darmowy EXP", "1.0", "ka.linux" );
plik_vault = nvault_open( "maexp" );
register_clcmd("say /free","DajEXP");
}
public plugin_end( ) nvault_close( plik_vault );
public client_putinserver( id ) {
wziol_exp[ id ] = false;
name[ id ] = "";
if( is_user_connected( id ) ){
get_user_name( id , name[ id ], 31 );
wczytaj_exp( id );
}
}
public DajEXP(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(!wziol_exp[ id ])
{
cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+1000);
client_print(id,3,"Dostales 1000 XP!");
wziol_exp[ id ] = true;
}
else
client_print(id,3,"Wykorzystales darmowy EXP lub juz go nie potrzebujesz");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_disconnect( id ) {
zapisz_exp( id );
wziol_exp[ id ] = false;
name[ id ] = "";
}
public wczytaj_exp( id ) {
format( vaultkey, sizeof vaultkey - 1, "%s-m-", name[ id ] );
format( vaultdata, sizeof vaultdata - 1,"%d",wziol_exp[ id ] );
nvault_get( plik_vault, vaultkey, vaultdata, sizeof vaultdata - 1 );
new wartosc[ 6 ];
parse( vaultdata,wartosc, 5 );
if( str_to_num( wartosc ) )
wziol_exp[ id ] = true;
}
public zapisz_exp( id ){
if( wziol_exp[ id ] ){
format( vaultkey, sizeof vaultkey - 1, "%s-m-", name[ id ] ) ;
format( vaultdata, sizeof vaultdata - 1, "1" );
nvault_set( plik_vault, vaultkey, vaultdata );
}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
#647483 Najwięcej fragów w pluginie rangi
Napisane przez ka.linux
w 04.07.2014 11:18
Nie testowałem, ale sprawdź nie obiecuję że będzie działać ![]()
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <csx>
#define PLUGIN "Rangi"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"
// User stats parms id
#define STATS_KILLS 0
#define STATS_DEATHS 1
#define STATS_HS 2
#define STATS_TKS 3
#define STATS_SHOTS 4
#define STATS_HITS 5
#define STATS_DAMAGE 6
//Max count of levels
#define LEVELS 20
//Max len of ClassName
#define CLASS_LEN 25
#define MAX_NAME_LENGTH 31
#define MAX_BUFFER_LENGTH 2047
#define TASK_SHOWCLASS 2222
//Buffers
new t_sName[MAX_NAME_LENGTH + 1] = ""
new g_sBuffer[MAX_BUFFER_LENGTH + 1] = ""
new giXP[LEVELS+1];
new gszClass[LEVELS+1][CLASS_LEN];
new giPointer=1;
new gcvarMaxName;
new gcvarType, gcvarTop, gcvarList;
new gmsgSayText;
new statsm;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_dictionary("statsx.txt");
register_clcmd("say /top10", "cmdTop10", 0, "- wyswietla range i statystyki");
register_clcmd("say /rank", "cmdRank", 0, "- wyswietla range i statystyki");
register_clcmd("say /rangi", "cmdHelp", 0, "- wyswietla liste rang");
register_clcmd("say_team /top10", "cmdTop10", 0, "- wyswietla range i statystyki");
register_clcmd("say_team /rank", "cmdRank", 0, "- wyswietla range i statystyki");
register_clcmd("say_team /rangi", "cmdHelp", 0, "- wyswietla liste rang");
gcvarMaxName = register_cvar("rangi_maxname", "Reszta jest milczeniem");
gcvarType = register_cvar("rangi_hud","0");
gcvarTop = register_cvar("rangi_top10","1");
gcvarList = register_cvar("rangi_list","1");
gmsgSayText = get_user_msgid("SayText");
set_task(2.0, "najlepszy");
}
//CONFIG
public plugin_cfg(){
new szFile[128];
get_configsdir(szFile, 127);
add(szFile, 127, "/rangi.ini");
if(!file_exists(szFile))
return set_fail_state("Nie znalaziono pliku ranga.ini w folderze configs/");
new szLine[96], iLen=0, szClass[CLASS_LEN], szXP[16];
for(new i=0;read_file(szFile, i, szLine, 95, iLen);i++,szClass[0]=szXP[0]='^0'){
if( giPointer > LEVELS) break;
if(iLen==0) continue;
trim(szLine);
if(szLine[0]=='^0' || szLine[0]==';') continue;
parse(szLine, szClass, CLASS_LEN-1, szXP, 15);
if(szClass[0] && szXP[0]){
giXP[giPointer]=str_to_num(szXP);
copy(gszClass[giPointer], CLASS_LEN-1, szClass)
giPointer++;
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
//COMMANDS
public cmdTop10(id){
if(get_pcvar_num(gcvarTop) <= 0){
print_colored(id, "* ^x04Top10^x01 jest wylaczone");
return PLUGIN_HANDLED;
}
format_top10(g_sBuffer)
show_motd(id, g_sBuffer, "Top 10")
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public cmdRank(id)
{
static stats[8], body[8], rankpos, rankmax;
get_user_stats(id, stats, body);
rankpos = get_user_stats(id, stats, body);
rankmax = get_statsnum();
print_colored(id, "* Twoja ranga to^x04 %s^x01, zajmujesz^x03 %d^x01 pozycje z^x03 %d", get_rankname(stats[0]), rankpos, rankmax);
print_colored(id, "* Posiadasz^x03 %d^x01 zabojstw,^x03 %d^x01 smierci oraz^x03 %d^x01 headshot'ow, zadajac^x03 %d^x01 obrazen.", stats[STATS_KILLS ], stats[STATS_DEATHS], stats[STATS_HS], stats[STATS_DAMAGE]);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public cmdHelp(id){
if(get_pcvar_num(gcvarList) <= 0){
print_colored(id, "* ^x04Lista rang^x01 jest niedostepna");
return PLUGIN_HANDLED;
}
static sBuffer[MAX_BUFFER_LENGTH+1];
new iLen;
iLen = formatex(sBuffer, MAX_BUFFER_LENGTH, "<body bgcolor=#000000><font color=#FFB000><pre>")
iLen += formatex(sBuffer[iLen], MAX_BUFFER_LENGTH - iLen, "#id Nazwa Prog^n");
if(giPointer > 1)
iLen += formatex(sBuffer[iLen], MAX_BUFFER_LENGTH - iLen, "%02d %-22.22s < %d^n", 1, gszClass[1], giXP[1]);
for(new i=2;i<giPointer;i++){
iLen += format(sBuffer[iLen], MAX_BUFFER_LENGTH - iLen, "%02d %-22.22s %d-%d^n", i, gszClass[i], giXP[i-1]+1,giXP[i]);
}
new szMaxName[CLASS_LEN];
get_pcvar_string(gcvarMaxName, szMaxName, CLASS_LEN-1);
iLen += format(sBuffer[iLen], MAX_BUFFER_LENGTH - iLen, "* %s > %d", szMaxName, giXP[giPointer-1]);
show_motd(id, sBuffer, "Rangi");
return PLUGIN_HANDLED;
}
//FORWARDS
public client_connect(id)
{
if(is_user_bot(id) || get_pcvar_num(gcvarType)==0)
return;
set_task(1.0,"taskDisplayRank",TASK_SHOWCLASS+id,_,_,"b");
}
public client_disconnect(id)
if(task_exists(TASK_SHOWCLASS+id))
remove_task(TASK_SHOWCLASS+id)
//TASKS
public taskDisplayRank(id){
id-=TASK_SHOWCLASS;
static stats[8], body[8];
get_user_stats(id, stats, body);
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.15, 0.55);
show_hudmessage(id, "Ranga: %s^nZabojstw: %d",get_rankname(stats[STATS_KILLS ]), stats[STATS_KILLS ]);
}
//CLASS
get_lvl_by_exp(iXP){
new i;
for(i=1;i<=giPointer;i++){
if(giXP[i]>=iXP)
break;
}
if(i > giPointer)
return -1;
return i;
}
get_rankname(frags){
static szClass[CLASS_LEN];
new iLvl=get_lvl_by_exp(frags);
if(iLvl>=0)
copy(szClass,CLASS_LEN-1, gszClass[iLvl]);
else
get_pcvar_string(gcvarMaxName, szClass, CLASS_LEN-1);
return szClass;
}
//RANK
// Stats formulas
Float:effec(izStats[8])
{
if (!izStats[STATS_KILLS])
return (0.0)
return (100.0 * float(izStats[STATS_KILLS]) / float(izStats[STATS_KILLS] + izStats[STATS_DEATHS]))
}
Float:accuracy(izStats[8])
{
if (!izStats[STATS_SHOTS])
return (0.0)
return (100.0 * float(izStats[STATS_HITS]) / float(izStats[STATS_SHOTS]))
}
// Get and format top 10
format_top10(sBuffer[MAX_BUFFER_LENGTH + 1])
{
new iMax = get_statsnum()
new izStats[8], izBody[8]
new iLen = 0
if (iMax > 10)
iMax = 10;
new lKills[16], lDeaths[16], lHits[16], lShots[16], lEff[16], lAcc[16]
format(lKills, 15, "%L", LANG_SERVER, "KILLS")
format(lDeaths, 15, "%L", LANG_SERVER, "DEATHS")
format(lHits, 15, "%L", LANG_SERVER, "HITS")
format(lShots, 15, "%L", LANG_SERVER, "SHOTS")
format(lEff, 15, "%L", LANG_SERVER, "EFF")
format(lAcc, 15, "%L", LANG_SERVER, "ACC")
ucfirst(lEff)
ucfirst(lAcc)
iLen = format(sBuffer, MAX_BUFFER_LENGTH, "<body bgcolor=#000000><font color=#FFB000><pre>")
iLen += format(sBuffer[iLen], MAX_BUFFER_LENGTH - iLen, "%2s %-22.22s %6s %6s %6s %6s %4s %4s %4s^n", "#", "Nick", "Level", lKills, lDeaths, lHits, lShots, "HS", lEff, lAcc)
for (new i = 0; i < iMax && MAX_BUFFER_LENGTH - iLen > 0; i++)
{
get_stats(i, izStats, izBody, t_sName, MAX_NAME_LENGTH)
replace_all(t_sName, MAX_NAME_LENGTH, "<", "[")
replace_all(t_sName, MAX_NAME_LENGTH, ">", "]")
iLen += format(sBuffer[iLen], MAX_BUFFER_LENGTH - iLen, "%2d %-22.22s %-22.22s %6d %6d %6d %6d %4d %3.0f%% %3.0f%%^n", i + 1, t_sName,get_rankname(izStats[STATS_KILLS]), izStats[STATS_KILLS],
izStats[STATS_DEATHS], izStats[STATS_HITS], izStats[STATS_SHOTS], izStats[STATS_HS], effec(izStats), accuracy(izStats))
}
}
//STOCKS
stock print_colored(id, const text[], any:...)
{
static szMessage[192];
szMessage[0]='^x01';
vformat(szMessage[1], 190, text, 3);
if(id==0)
{
new plist[32], playernum;
get_players(plist, playernum);
for(new i = 0; i < playernum; i++)
{
id = plist[i];
message_begin(MSG_ONE, gmsgSayText, {0,0,0}, id);
write_byte(id);
write_string(szMessage);
message_end();
}
}
else
{
message_begin(MSG_ONE, gmsgSayText, {0,0,0}, id);
write_byte(id);
write_string(szMessage);
message_end();
}
}
public najlepszy()
{
new Stats[8], Body [8], Name[31];
get_stats(statsm, Stats, Body, Name, 31);
statsm++;
print_colored(0, "* [Twoja-Siec] Najwiecej fragow %d posiada %s z ranga %s", Stats[0], Name, get_rankname(Stats[0]));
return PLUGIN_CONTINUE
}
#647351 Procentowy stan życia
Napisane przez ka.linux
w 03.07.2014 18:41
#647348 Errory Silnika (blad zapisu kodu ColorChatu)
Napisane przez ka.linux
w 03.07.2014 18:35
#647343 Procentowy stan życia
Napisane przez ka.linux
w 03.07.2014 18:19
#561693 prosba o napisanie pluginu na zmiane modeli graczy
Napisane przez ka.linux
w 07.08.2013 21:14
Niecałe 2 minuty *.*, nie wiem czy będzie 100 % działać, ale raczej tak ![]()
Pamiętaj żeby zmienić nazwe na swoją (modelu)
Trzymaj:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "Modele Graczy"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "sn00py"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "runda", 1);
}
public runda(id){
if(is_user_connected(id))
{
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT){
cs_set_user_model(id, "graczbb") // Nazwa modelu CT
}
}
}
public plugin_precache(){
precache_model("models/player/graczbb/graczbb.mdl") // Folder i nazwa modelu CT
}
#561008 Error w kompilatorze co robię źle?
Napisane przez ka.linux
w 05.08.2013 09:51
Chaotycznie napisane...
Używaj [.code] [./code] bez kropek.
pod:
new const wytrzymalosc = 20;
Brakuje:
new bool:ma_klase[33];
Usuń
if(weapon == CSW_AK47 &amp;amp;&amp;amp; damage &amp;gt; 20.0 &amp;amp;&amp;amp; random_num(1,12) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
Pod:
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); }
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && !random(12) && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
#560894 [ROZWIĄZANE] Który to jest plik ??
Napisane przez ka.linux
w 04.08.2013 18:59
#560879 [ROZWIĄZANE] Który to jest plik ??
Napisane przez ka.linux
w 04.08.2013 18:31
#560852 [ROZWIĄZANE] Który to jest plik ??
Napisane przez ka.linux
w 04.08.2013 17:09
#560169 [ROZWIĄZANE] Jak zrobić taką informacje po wpisaniu /klasa
Napisane przez ka.linux
w 01.08.2013 09:39
#560163 [ROZWIĄZANE] silnik cod errory (CurWeapon)
Napisane przez ka.linux
w 01.08.2013 09:28
Dodaj:
#include <engine>
Zamień cały public i stock:
public CurWeapon(id) stock ham_strip_weapon_short(id)
Na:
public CurWeapon(id)
{
if(!is_user_connected(id))
return;
new team = get_user_team(id);
if(team > 2)
return;
new bron = read_data(2);
new bronie = (bronie_klasy[klasa_gracza[id]] | bonusowe_bronie_gracza[id] | bronie_druzyny[team] | bronie_dozwolone);
if(!(1<<bron & bronie))
{
new param[2];
param[0] = id;
param[1] = bron;
set_task(0.1, "Strip", _, param, 2);
}
if(cs_get_user_shield(id) && !gracz_ma_tarcze[id])
engclient_cmd(id, "drop", "weapon_shield");
UstawSzybkosc(id);
}
public Strip(param[2])
{
if(is_user_alive(param[0]) && ( 1 <= param[1] <= 30) )
{
get_weaponname(param[1], weaponname, 21);
ham_strip_weapon(param[0], weaponname);
}
}
Jeśli edytowałeś, masz zedytowanego:
stock ham_strip_weapon(id, weapon[])
To zamień całego na:
stock ham_strip_weapon(id, weapon[])
{
if(!equal(weapon, "weapon_", 7) ) return 0
new wId = get_weaponid(weapon)
if(!wId) return 0
new wEnt
while( (wEnt = engfunc(EngFunc_FindEntityByString,wEnt,"classname", weapon) ) && pev(wEnt, pev_owner) != id) {}
if(!wEnt) return 0
if(get_user_weapon(id) == wId) ExecuteHamB(Ham_Weapon_RetireWeapon, wEnt)
if(!ExecuteHamB(Ham_RemovePlayerItem, id, wEnt)) return 0
ExecuteHamB(Ham_Item_Kill ,wEnt)
set_pev(id, pev_weapons, pev(id, pev_weapons) & ~(1<<wId) )
return 1
}
Done ; 3
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: ka.linux
- Regulamin


Dodatki SourceMod



Moja zawartość

