Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Menu broni po xxxx XP


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 GrYFFFF

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:89
  • Imię:sasa
  • Lokalizacja:sasasa
Offline

Napisano 21.03.2015 16:02

Posiadam gunxpmod na serwerze i zastanawiam się jak skonfigurować to aby graczowi po przejściu do max levelu tzn określonej liczby XP pokazywało się menu (jak w csDM) z broniami.

Nie znam się za bardzo na amxx, jedyny pomysł jaki wpadł mi do głowy to plugin z menu broni który włącza się danemu graczu dopiero po danej ilości xp. 

 

Daje + za pomoc i wskazówki! 

 

 

@ edit właściwie to ten mod posiada taki cvar :

 

 

// Wyższy level to automatycznie nowa broń : 1 = Tak, 0 = Nie, bronie samemu wybieramy w menu.

gxm_level_style "0"

 

Czyli to co potrzebuję tylko nie do końca działa tak jakbym chciał tzn cvar ma się ustawiać na 1 dopiero jeśli gracz zdobędzie max XP, ktoś jakoś pomoże? :P


Użytkownik GrYFFFF edytował ten post 21.03.2015 16:06

  • +
  • -
  • 0

#2 ka.linux

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 46
Pomocny

  • Postów:78
  • GG:
  • Imię:Marek
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 21.03.2015 16:08

Dodajesz np tak (w evencie odrodzenia gracza)

if(exp_gracza[id]<5) // exp_gracza czyli zamiast tego dodajesz zmienna z GunXPMod, a 5 to liczba ile exp'a musi mieć
{
MenuBroni(id) // podajesz public z menu tych broni
}

cała filozofia; ]

 

a jeśli masz

 

// Wyższy level to automatycznie nowa broń : 1 = Tak, 0 = Nie, bronie samemu wybieramy w menu.

gxm_level_style "0"
 
to zmień mapę, sprawdź pliki .cfg czy nie ma tego cvaru na 1.
 
Najlepiej wejdz na serwer wpisz amx_cvar gxm_level_styl 0
i czekaj do nastepnej rundy, sprawdz czy dziala jeśli nie to potrzeba poprawki.

Użytkownik ka.linux edytował ten post 21.03.2015 16:11

  • +
  • -
  • 1

POMAGAM PŁATNIE NA PROŚBĘ!


#3 GrYFFFF

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:89
  • Imię:sasa
  • Lokalizacja:sasasa
Offline

Napisano 21.03.2015 16:47

gxm_level_style "0"

 

Cvar mam ustawiony na 1:)


  • +
  • -
  • 0

#4 GrYFFFF

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:89
  • Imię:sasa
  • Lokalizacja:sasasa
Offline

Napisano 28.03.2015 22:14

plugin jednak ma w sobie takie coś ale nie wiem jak to włączyć bo nie do końca rozumiem ten zapis :

 

23, // level 23, M249/Machinegun. // End of Primary Weapons.
}; // Needed Level to choose gun from menu

  • +
  • -
  • 0

#5 GrYFFFF

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:89
  • Imię:sasa
  • Lokalizacja:sasasa
Offline

Napisano 01.04.2015 12:58

Odświeżam :/


MAGNET (02.04.2015 17:27):
Do odświeżania tematów służy button "Podbij Temat"!

  • +
  • -
  • -1

#6 GrYFFFF

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:89
  • Imię:sasa
  • Lokalizacja:sasasa
Offline

Napisano 03.04.2015 21:24

Nie mogę edytować postu więc piszę, że zapłacę za przerobienie tego piszecie, że to takie proste to mi to zróbcie z zapłatą dogadamy się na pw.


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych