Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

alc0 - zdjęcie

alc0

Rejestracja: 19.06.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 16.09.2011 21:53
-----

#296873 COD MOD niewidzialność nożem

Napisane przez alc0 w 16.09.2011 21:46

Spróbuj tak i powiedz czy działa:

Do plugin_init:
RegisterHam(Ham_Player_PreThink, "player", "player_Think", 1);

Na koniec sma:
public player_Think(id){
    if(!is_user_alive(id)){
        return HAM_IGNORED;
    }
    new weapon = get_user_weapon(id);
    if(klasa_gracza[id] == xxx)   //tu podajesz swoja klase
  
        if(weapon == CSW_KNIFE){
            set_user_rendering(id,kRenderFxNone,255,255,255,kRenderTransAlpha,10)
        }
        else if (weapon != CSW_KNIFE){
            set_user_rendering(id,kRenderFxNone,255,255,255,kRenderTransAlpha,255)
        }
    }
    return HAM_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 1


#288423 [COD Stary] Problem z niewidzialnością

Napisane przez alc0 w 28.08.2011 16:18

Żeby się pozbyć pierwszego bugu przed:

switch(klasa_gracza[id])

Musisz dać to:

ilosc_rakiet_gracza[id] = 0;
ilosc_apteczek_gracza[id] = 0;
ilosc_min_gracza[id] = 0;
ilosc_dynamitow_gracza[id] = 0;
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255);

A odn. 2 sprawy to natychmiastowe zabicie z noża ustawiasz tu:

if(weapon == CSW_KNIFE)
    {
   	 if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
   		 damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
   	 if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK) || klasa_gracza[idattacker] == LukiLagger && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
   		 damage = float(health);
   	 if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Obronca && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Assasin && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
   		 damage = float(health);
   	 if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Rambo && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Down && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
   		 damage = float(health);
    }

Przykładowo dodajesz:


 
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || klasa_gracza[idattacker] == Murzun && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK) || klasa_gracza[idattacker] == Ninja && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
   		 damage = float(health);

Łap

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#285225 Plugin dzięki któremu slychac innych z teamu

Napisane przez alc0 w 19.08.2011 17:35

Bzdury wypisujecie... :mur:

Autorowi chodzi tylko o martwych:
Dead Talk - AMXX.pl: Support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1


#281581 Podskakiwanie bez utraty prędkości

Napisane przez alc0 w 11.08.2011 23:03

Ja używam tego w takiej postaci i działa :P

alias "duck" "+duck; wait; -duck"
bind "SPACE" "duck"

  • +
  • -
  • 1


#279604 Zwiekszyć ilosc punktow

Napisane przez alc0 w 08.08.2011 11:47

znajdź:
new ilosc_dynamitow_gracza[33];

Za dodaj:
new Float:poprzedni_dynamit_gracza[33];


znajdź:
if(!ilosc_dynamitow_gracza[id])
{
	client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz caly dynamit!");
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Za dodaj:
if(poprzedni_dynamit_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
	client_print(id, print_center, "Dynamitu mozesz uzywac co 2 sekundy!");
	return PLUGIN_CONTINUE;
}


znajdź:
ilosc_dynamitow_gracza[id]--;

Dodaj przed:
poprzedni_dynamit_gracza[id] = get_gametime();

Powinno działać... Choć lepszym wyjściem jest dawanie mniejszej ilości rakiet klasie :P
  • +
  • -
  • 1


#279475 Zwiekszyć ilosc punktow

Napisane przez alc0 w 07.08.2011 22:07

public ResetujPunkty(id)
{	
punkty_gracza[id] = poziom_gracza[id]*2-2;
inteligencja_gracza[id] = 0;
zdrowie_gracza[id] = 0;
kondycja_gracza[id] = 0;
wytrzymalosc_gracza[id] = 0;
}

Jak chcesz dostać za 1 poziom 1 pkt to tak:

public ResetujPunkty(id)
{	
punkty_gracza[id] = poziom_gracza[id]-1;
inteligencja_gracza[id] = 0;
zdrowie_gracza[id] = 0;
kondycja_gracza[id] = 0;
wytrzymalosc_gracza[id] = 0;
}

  • +
  • -
  • 1


#275774 Pytanie-odnośnie pingu graczy

Napisane przez alc0 w 30.07.2011 16:26

Proszę bardzo, powyżej 180 kikuje i banuje na 1 min.
Tylko skompilować...

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#275553 dlaczego nie moge skompilowac sma??

Napisane przez alc0 w 29.07.2011 21:39

#include <ColorChat>

Poza tym były 2 błędy (klasa nozownik) której tam nie ma...

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#275380 Jak usunać podstawowy plugin serwera. ?

Napisane przez alc0 w 29.07.2011 14:40

A skompilowałeś i wrzuciłeś amxx? I zmieniłeś potem mapę?
  • +
  • -
  • 1


#275312 1 PKT ZA 1 lvl

Napisane przez alc0 w 29.07.2011 11:50

Łap:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#274534 Problem z QTM_CODMOD 2 errory 2 ostrzezenia

Napisane przez alc0 w 27.07.2011 13:08

Korzystaj z poradników i AMXX-Studio...

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#274236 Rozgrzewka na kosy + muza

Napisane przez alc0 w 26.07.2011 17:23

Witam , szukam pluginu rozgrzewka na serwer tylko na kosy , i żebym mógł swoją muzę wrzucić
tylko nie jakieś rozgrzewki który się craszują


Tu ustawiasz czas muzyki w sekundach:
rr_czas = register_cvar("rr_czas","60")

A tu ścieżkę i nazwę mp3:
new const muzyka[]= "misc/rozgrzewka/nuta.mp3"

Plugin na czas rozgrzewki blokuje:
scrollmsg.amxx
imessage.amxx

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#274039 Odporność Obrońcy

Napisane przez alc0 w 26.07.2011 10:46

Co do odporności na HE, to nie wiem, a jeśli chodzi o odporność na miny, rakiety, dynamity to tu:

public DotykMiny(ent, id)
Zmieniasz linijkę dodając swoja klase, ktora ma miec odporność:

Zamiast:
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid) || informacje_przedmiotu_gracza[pid][0] == 24)
Dajesz:
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid) || informacje_przedmiotu_gracza[pid][0] == 24 || klasa_gracza[id] == Obronca)

Tak samo z rakietami tylko w:
public DotykRakiety(ent)

Zamiast:
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid) || informacje_przedmiotu_gracza[pid][0] == 24)
Dajesz:
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid) || informacje_przedmiotu_gracza[pid][0] == 24 || klasa_gracza[pid] == Obronca)


Na dynamity w:
public PolozDynamit(id)

Zamiast:
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(id) == get_user_team(pid) || informacje_przedmiotu_gracza[pid][0] == 24)
Dajesz:
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(id) == get_user_team(pid) || informacje_przedmiotu_gracza[pid][0] == 24 || klasa_gracza[id] == Obronca)

  • +
  • -
  • 1


#273433 Drugi Błąd przy kompilacji ! Proszę o pomoc

Napisane przez alc0 w 24.07.2011 18:10

W tych linijkach masz jakieś błędy logiczne w Codmodzie:

L 07/24/2011 - 18:09:12: [AMXX] [0] QTM_CodMod_186994.sma::WczytajDane (line 1558)
L 07/24/2011 - 18:09:12: [AMXX] [1] QTM_CodMod_186994.sma::WybierzKlase (line 1003)
L 07/24/2011 - 18:09:12: [AMXX] [2] QTM_CodMod_186994.sma::Odrodzenie (line 537)

Później jak znajde troche czasu zobacze co konkretnie...

A odn. mini_bans to spróbuj wgrać inna wersje jeszcze raz...
  • +
  • -
  • 1


#273425 Drugi Błąd przy kompilacji ! Proszę o pomoc

Napisane przez alc0 w 24.07.2011 17:41

Nic tu nie ma poza błędami mini_bans, ale to oddzielny problem.

daj w plugins.ini
mini_bans.amxx debug

  • +
  • -
  • 1