Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Zwiekszyć ilosc punktow

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Barto_12_SAS

    mów mi Paja

  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:433
  • GG:
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Dąbrowa
Offline

Napisano 07.08.2011 15:17

Witam - jak zwieksza lub zmniejsza się liczbę punktów do rozdysponowania za 1 lv nabity ?
  • +
  • -
  • 0

www.BartoIT.pl

:plus: - klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD


#2 alc0

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:104
  • Steam:steam
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Podkarpacie
Offline

Napisano 07.08.2011 22:07

public ResetujPunkty(id)
{	
punkty_gracza[id] = poziom_gracza[id]*2-2;
inteligencja_gracza[id] = 0;
zdrowie_gracza[id] = 0;
kondycja_gracza[id] = 0;
wytrzymalosc_gracza[id] = 0;
}

Jak chcesz dostać za 1 poziom 1 pkt to tak:

public ResetujPunkty(id)
{	
punkty_gracza[id] = poziom_gracza[id]-1;
inteligencja_gracza[id] = 0;
zdrowie_gracza[id] = 0;
kondycja_gracza[id] = 0;
wytrzymalosc_gracza[id] = 0;
}

  • +
  • -
  • 1
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#3 Barto_12_SAS

    mów mi Paja

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:433
  • GG:
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Dąbrowa
Offline

Napisano 08.08.2011 10:57

dobra - dzięki , a wiesz moze jeszcze jak ograniczyć uzywanie dynamitu ? Zeby nie full-auto dynamit tylko tak jak rakietę co 2 sekundy ?
  • +
  • -
  • 0

www.BartoIT.pl

:plus: - klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD


#4 alc0

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:104
  • Steam:steam
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Podkarpacie
Offline

Napisano 08.08.2011 11:47

znajdź:
new ilosc_dynamitow_gracza[33];

Za dodaj:
new Float:poprzedni_dynamit_gracza[33];


znajdź:
if(!ilosc_dynamitow_gracza[id])
{
	client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz caly dynamit!");
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Za dodaj:
if(poprzedni_dynamit_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
	client_print(id, print_center, "Dynamitu mozesz uzywac co 2 sekundy!");
	return PLUGIN_CONTINUE;
}


znajdź:
ilosc_dynamitow_gracza[id]--;

Dodaj przed:
poprzedni_dynamit_gracza[id] = get_gametime();

Powinno działać... Choć lepszym wyjściem jest dawanie mniejszej ilości rakiet klasie :P

Użytkownik alc0 edytował ten post 08.08.2011 11:48

  • +
  • -
  • 1
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych