Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Odporność Obrońcy

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 VerShinin

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:173
  • Lokalizacja:Świdwin
Offline

Napisano 25.07.2011 19:55

Witam.

Chciałem ostatnio zrobić klasę Obrońca, aby była odporna na 1/x z he oraz broni, oraz z dynamitów/rakiet.
Przypisałem klasie Item: TarczaSwat, lecz nie zadziałało.
Jest jakiś inny sposób żeby to zrobić? Bardzo mi zależy na tym.

Pozdrawiam.

Użytkownik Marko1525 edytował ten post 25.07.2011 19:55

  • +
  • -
  • 0

#2 alc0

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:104
  • Steam:steam
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Podkarpacie
Offline

Napisano 26.07.2011 10:46

Co do odporności na HE, to nie wiem, a jeśli chodzi o odporność na miny, rakiety, dynamity to tu:

public DotykMiny(ent, id)
Zmieniasz linijkę dodając swoja klase, ktora ma miec odporność:

Zamiast:
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid) || informacje_przedmiotu_gracza[pid][0] == 24)
Dajesz:
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid) || informacje_przedmiotu_gracza[pid][0] == 24 || klasa_gracza[id] == Obronca)

Tak samo z rakietami tylko w:
public DotykRakiety(ent)

Zamiast:
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid) || informacje_przedmiotu_gracza[pid][0] == 24)
Dajesz:
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid) || informacje_przedmiotu_gracza[pid][0] == 24 || klasa_gracza[pid] == Obronca)


Na dynamity w:
public PolozDynamit(id)

Zamiast:
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(id) == get_user_team(pid) || informacje_przedmiotu_gracza[pid][0] == 24)
Dajesz:
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(id) == get_user_team(pid) || informacje_przedmiotu_gracza[pid][0] == 24 || klasa_gracza[id] == Obronca)

  • +
  • -
  • 1
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#3 VerShinin

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:173
  • Lokalizacja:Świdwin
Offline

Napisano 26.07.2011 11:35

Dzięki wielkie. Robiłem podobnie lecz i tak coś nie działało =]

Lecz Dynamity tak jak Ty napisałeś nie działają :P

Zamiast:

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(id) == get_user_team(pid) || informacje_przedmiotu_gracza[pid][0] == 24 || klasa_gracza[id] == Obronca)

Trzeba:

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(id) == get_user_team(pid) || informacje_przedmiotu_gracza[pid][0] == 24 || klasa_gracza[pid] == Obronca)

A pomógłby ktoś z tymi HE oraz broniami 1/x? :)

@EDIT

Jednak już sobie z tym poradziłem :D

Do Zamknięcia ,)

Użytkownik Marko1525 edytował ten post 26.07.2011 13:29

  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych