Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

alc0 - zdjęcie

alc0

Rejestracja: 19.06.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 16.09.2011 21:53
-----

Moje posty

W temacie: COD MOD niewidzialność nożem

16.09.2011 21:46

Spróbuj tak i powiedz czy działa:

Do plugin_init:
RegisterHam(Ham_Player_PreThink, "player", "player_Think", 1);

Na koniec sma:
public player_Think(id){
    if(!is_user_alive(id)){
        return HAM_IGNORED;
    }
    new weapon = get_user_weapon(id);
    if(klasa_gracza[id] == xxx)   //tu podajesz swoja klase
  
        if(weapon == CSW_KNIFE){
            set_user_rendering(id,kRenderFxNone,255,255,255,kRenderTransAlpha,10)
        }
        else if (weapon != CSW_KNIFE){
            set_user_rendering(id,kRenderFxNone,255,255,255,kRenderTransAlpha,255)
        }
    }
    return HAM_HANDLED;
}

W temacie: Eksplozja po śmierci gracza

09.09.2011 16:21

Ale mi pomogłeś geniuszu... Tak się składa że tam nie ma tej funkcji, a bugów i braków jest więcej niż klas...
Potrzebuje sma w którym działa eksplozja po śmierci.

W temacie: Eksplozja po śmierci gracza

09.09.2011 13:29

Może niech ktoś chociaż podrzuci mi swoje sma. w którym to działa. Oczywiście mowa o starej wersji Cod.

W temacie: [Cod Stary] Odliczanie na HUD.

05.09.2011 13:47

Nie głupi pomysł... Tylko powiedz jak to zrobić, bo ja... :starzec:

W temacie: [COD Stary] Przypisanie obrażeń... how?

30.08.2011 22:53

thx