Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

alc0 - zdjęcie

alc0

Rejestracja: 19.06.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 16.09.2011 21:53
-----

#281008 Perk Palec Zeusa

Napisane przez DarkGL w 10.08.2011 22:25

Perk pozwala na strzelanie piorunami z ręki :>

http://www.youtube.com/watch?v=D4pX0wcVzi8

Konfiguracja:
w sma znajdziemy
#define TIME_SHOT 2.5
#define RANGE 60.0
#define DAMAGE 60.0
tutaj ustawiamy właściwości perku i tak
TIME_SHOT określa ile trzeba czekać żeby móc znowu strzelić błyskawica standardowo jest to 2.5 sekundy
RANGE określa w jakiej maksymalnej odległości musi znajdować się gracz od gracza który dostał z pioruna tak aby on też dostał standardowo jest to 60.0 unitów
DAMAGE damage zadawane przez piorun standardowo jest to 60.0

standardowo błyskawica jest na broni p228 można to zmienić tutaj
new const iWeapon	= 	CSW_P228;
new const szWeapon[]	= 	"weapon_p228";

pliki z archiwum potrzebne_pliki.rar wrzucamy do models i sound

Załączony plik  palec_zeusa_perk.amxx   11,69 KB  181 Ilość pobrań

Załączony plik  palec_zeusa_perk.sma   6,79 KB  840 Ilość pobrań
  palec_zeusa_perk.amxx
Załączony plik  potrzebne_pliki.rar   206,35 KB  905 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 22


#290257 [COD Stary] Przypisanie obrażeń... how?

Napisane przez ExTaza?! w 30.08.2011 22:36

hmm Dołączona grafika

if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 4)
        damage+=75;


Wartosc zmieniasz w damage+=75; dokladnie 75 na tyle ile chcesz ale raczej wiesz :)
  • +
  • -
  • 1


#130749 Nazwy broni i ammo do give_item (+ speed)

Napisane przez Gość w 02.05.2010 13:19

Coś jakby uzupełnienie do tego:

Weapon suplement - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

Name        Number              Ammo               Weapon            Clips
CSW_P228 1 give_item(id,"ammo_357sig") give_item(id, "weapon_p228") CLIP SIZE/BP SIZE: 13/52
==================================================================================================================================
CSW_SCOUT 3 give_item(id,"ammo_762nato") give_item(id, "weapon_scout") CLIP SIZE/BP SIZE: 10/90
==================================================================================================================================
CSW_XM1014 5 give_item(id, "ammo_buckshot") give_item(id,"weapon_xm1014") CLIP SIZE/BP SIZE: 7/32
==================================================================================================================================
CSW_MAC10 7 give_item(id,"ammo_45acp") give_item(id, "weapon_mac10") CLIP SIZE/BP SIZE: 30/100
==================================================================================================================================
CSW_AUG 8 give_item(id,"ammo_556nato") give_item(id, "weapon_aug") CLIP SIZE/BP SIZE: 30/90
==================================================================================================================================
CSW_ELITE 10 give_item(id,"ammo_9mm") give_item(id, "weapon_elite") CLIP SIZE/BP SIZE: 30/120
==================================================================================================================================
CSW_FIVESEVEN 11 give_item(id,"ammo_57mm") give_item(id, "weapon_fiveseven") CLIP SIZE/BP SIZE: 20/100
==================================================================================================================================
CSW_UMP45 12 give_item(id,"ammo_45acp") give_item(id, "weapon_ump45") CLIP SIZE/BP SIZE: 25/100
==================================================================================================================================
CSW_SG550 13 give_item(id,"ammo_556nato") give_item(id, "weapon_sg550") CLIP SIZE/BP SIZE: 30/90
==================================================================================================================================
CSW_GALI 14 give_item(id,"ammo_556nato") give_item(id, "weapon_gali") CLIP SIZE/BP SIZE: 35/90
==================================================================================================================================
CSW_FAMAS 15 give_item(id,"ammo_556nato") give_item(id, "weapon_famas") CLIP SIZE/BP SIZE: 25/90
==================================================================================================================================
CSW_USP 16 give_item(id,"ammo_45acp") give_item(id, "weapon_usp") CLIP SIZE/BP SIZE: 12/100
==================================================================================================================================
CSW_GLOCK18 17 give_item(id,"ammo_9mm") give_item(id, "weapon_glock18") CLIP SIZE/BP SIZE: 20/120
==================================================================================================================================
CSW_AWP 18 give_item(id,"ammo_338magnum") give_item(id, "weapon_awp") CLIP SIZE/BP SIZE: 10/30
==================================================================================================================================
CSW_MP5NAVY 19 give_item(id,"ammo_9mm") give_item(id, "weapon_mp5navy") CLIP SIZE/BP SIZE: 30/120
==================================================================================================================================
CSW_M249 20 give_item(id,"ammo_556natobox") give_item(id, "weapon_m249") CLIP SIZE/BP SIZE: 100/200
==================================================================================================================================
CSW_M3 21 give_item(id, "ammo_buckshot") give_item(id,"weapon_m3") CLIP SIZE/BP SIZE: 8/32
==================================================================================================================================
CSW_M4A1 22 give_item(id,"ammo_556nato") give_item(id, "weapon_m4a1") CLIP SIZE/BP SIZE: 30/90
==================================================================================================================================
CSW_TMP 23 give_item(id,"ammo_9mm") give_item(id, "weapon_tmp") CLIP SIZE/BP SIZE: 30/120
==================================================================================================================================
CSW_G3SG1 24 give_item(id,"ammo_762nato") give_item(id, "weapon_g3sg1") CLIP SIZE/BP SIZE: 30/90
==================================================================================================================================
CSW_DEAGLE 26 give_item(id,"ammo_50ae") give_item(id, "weapon_deagle") CLIP SIZE/BP SIZE: 7/35
==================================================================================================================================
CSW_SG552 27 give_item(id,"ammo_556nato") give_item(id, "weapon_sg552") CLIP SIZE/BP SIZE: 30/90
==================================================================================================================================
CSW_AK47 28 give_item(id,"ammo_762nato") give_item(id, "weapon_ak47") CLIP SIZE/BP SIZE: 30/90
==================================================================================================================================
CSW_P90 30 give_item(id,"ammo_57mm") give_item(id, "weapon_p90") CLIP SIZE/BP SIZE: 50/100
__________________________________________________________________________________________________________________________________

DEFUSE KIT give_item(id, "item_thighpack")
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
NVGS give_item(id, "item_nvgs")
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
SHIELD give_item(id, "weapon_shield")
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
CSW_C4 6 give_item(id, "weapon_c4") BP SIZE: 1
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
CSW_VEST 31 give_item(id, "item_kevlar")
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
CSW_VESTHELM 32 give_item(id, "item_assaultsuit")
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
CSW_HEGRENADE 4 give_item(id, "weapon_hegrenade") BP SIZE: 1
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
CSW_FLASHBANG 25 give_item(id, "weapon_flashbang") BP SIZE: 2
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
CSW_SMOKEGRENADE 9 give_item(id, "weapon_smokegrenade") BP SIZE: 1
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Przykłady do funowego "get_user_maxspeed"

CSW_P228         250.0
CSW_SCOUT         260.0
CSW_HEGRENADE         250.0
CSW_XM1014         240.0
CSW_C4             250.0
--------------------------
CSW_MAC10 		 250.0
CSW_AUG 		 240.0
CSW_SMOKEGRENADE     250.0
CSW_ELITE 		 250.0
CSW_FIVESEVEN 		 250.0
---------------------------
CSW_UMP45 		 250.0
CSW_SG550 		 210.0
CSW_GALIL 		 240.0
CSW_FAMAS 		 240.0
CSW_USP 		 250.0
---------------------------
CSW_GLOCK18 		 250.0
CSW_AWP 		 210.0
CSW_MP5NAVY 		 250.0
CSW_M249 		 220.0
CSW_M3             230.0
---------------------------
CSW_M4A1 		 230.0
CSW_TMP 		 250.0
CSW_G3SG1 		 210.0
CSW_FLASHBANG 		 250.0
CSW_DEAGLE 		 250.0
---------------------------
CSW_SG552 		 235.0
CSW_AK47 		 221.0
CSW_KNIFE 		 250.0
CSW_P90 		 245.0



#288418 AutoAddAdmins ! ( Wersja 1.5 )

Napisane przez Gh0st w 28.08.2011 15:43

AutoAddAdmins:
Wersja 1.5
demo : http://ghost.xaa.pl
Grafika : www.knightdesign.pl (polecam)
Opis:
Jest to sklep zintegorowany z dotpay , zawierający - panel użytkowników
Instalacja:
Ze stony www
Do instalacji będziemy potrzebować :
Bazę danych z dostępem do Zewnętrznego IP polecam http://proserwer.pl ( 3.66 zł to nie dużo )
Następnie : Wrzucamy wszystkie Pliki z paczki rar do najlepiej Głównego katalogu naszej stronyPublic_Html w przypadku Proserwer.pl
Po Wejściu na stronę powinno nas przekierować do pliku install.php jeżeli nie to musimy wejść ręcznie:  http://Adres.pl/install.php
Następnie po wypełnieniu wszystkich pól formularza i naciśnięciu przycisku instaluj nasza strona powinna już poprawnie funkcjonować ,
Następnym Krokiem Będzie poprawna Konfiguracja Naszych wiadomości, Przechodzimy na stronę główną : http://adres.pl Logujemy się do panelu administracyjnego podając dane które podaliśmy podczas instalacji . Po poprawnym zalogowaniu panel logowania powinien zamienić się na panel administracyjny.
Konfiguracja :
Kontakt : Tu wpisujemy nasz Kontakt . GG / E-mail / skejp itp
Config Strony : Tutaj musimy uzupełnić tylko Flagę na Vipa i Flagę na Premium , i jeszcze wybrać czy można kupywać premium / vipa / slota
Ustawienia ogólne: Tutaj wpisujemy treści wiadomości dla poszczegególnych zamówien
To byłby koniec konfiguracji naszego skryptu
 
Ze strony Serwera:
 
Pozostaje nam tylko konfiguracja Sql.cfg addons/amxmodx/configs/
i podmiana pliku Admin.amxx Który już jest w załączniku.Uzupełniamy dane tak samo jak robiliśmy to ze strony serwera.
ważne !
:
amx_sql_table "admins"
amx_sql_table musi mieć taką samą wartość jak Tabela Adminów w bazie
czyli np tam podaliśmy admini to tutaj też muszą być admini
ChangeLog:
Wersja 1.0 :
  • Opublikowanie Skryptu
Wersja 1.1 :
  • Podczas instalacji w config.php była utworzona zmienna $haslo ( 2 razy ) już jest tylko raz
  • Usunięty Bug z pustym zamówieniem w poczekalni pod czasz dawania admina
  • Zmiana menu na proste menu. Do czaszu zrobienia następnego Dołączona grafika
Wersja 1.2 :
  • Nowe Menu.
  • Poprawki głównie estetyczne.
Wersja 1.3 :
  • Usunięto Poczekalnie !
  • Dodano System Logowania
  • Dodano System Rejestracji
  • Obsługa Dot Pay!
  • Saldo - za to gracz kupuje premium.
  • Dodano dwa nowe Pola w "Config Strony" ( ID  Urzytkownika dotpay / Usługa do pay Przykład treść smsa to AP.LIGP to naszą usługą jest LIGP )
  • Nowe SS Na którym widać wszystko od wersji +1.3
  • Aby Coś Kupić ( Premium / Vipa / Slota  ) Musisz być zalogowany. :)
Wersja 1.4 :
  • Dodano filtrowanie wiadomości. ( Dane wychodzące z panelu admina nie są filtrowane ponieważ jak ktoś ma dane do Pa to ma i dostęp do SQL )
  • Zmieniono menu "Kontakt" na forumlarz , który potem trafia do panelu admina.
  • Wiadomości w PA jak na ss poniżej
Wersja 1.5:
  • Dodano Podgląd innych użytkowników.
  • Dodano Grafikę podczas odczytywania wiadomości 
  • Nowe include dla ułatwienia edytowania penelu usera / wyglądu newsa
ScreanShot:





Dołączona grafika
Download :

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 42


#264420 Jak dodać statystyke "Pancerz'

Napisane przez kiver w 30.06.2011 11:01

Szukamy :
new Float:szybkosc_gracza[33];

Dodajemy :
new armor_gracza[33];


Szukamy :
new maksymalne_zdrowie_gracza[33];

Dodajemy :
new maksymalny_pancerz_gracza[33];


Szukamy :
szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC*szybkosc_klasy[klasa_gracza[id]]+floatround(kondycja_gracza[id]*1.3);

Dodajemy :
maksymalny_pancerz_gracza[id] = pancerz_klasy[klasa_gracza[id]]+armor_gracza[id]*2;\\ za armor_gracza[id] po gwiazdce dodajemy ile ma dawać armora za jeden pkt


Szukamy :
set_user_armor(id, pancerz_klasy[klasa_gracza[id]]);

Dodajemy :
set_user_armor(id, maksymalny_pancerz_gracza[id]);


Szukamy:
public client_connect(id)

Dodajemy (najlepiej pod szybkość gracza) :
armor_gracza[id] = 0;


I pod :
maksymalne_zdrowie_gracza[id] = 0;

Dodajemy to :
maksymalny_pancerz_gracza[id] = 0;


W:
public PrzydzielPunkty(id)

Szukamy :
new kondycja[60];

Dodajemy to :
new armor[60];

Szukamy :
format(kondycja, 59, "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", kondycja_gracza[id]);

Dodajemy :
format(armor, 59, "Pancerz: \r %i \y(Zwieksza Pancerz)", armor_gracza[id]);

Szukamy :
menu_additem(menu, kondycja);

Dodajemy :
menu_additem(menu, armor);


Szukamy :
case 3: 
{
if(kondycja_gracza[id]<100)
kondycja_gracza[id]++;
else
client_print(id, print_chat, "Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety");
}

Dodajemy :

case 4: 
{
if(armor_gracza[id]<300)
armor_gracza[id]++;
else
client_print(id, print_chat, "Maxymalny poziom pancerza osiagniety");
}


W Resetuj_Punkty(id) pod kondycja_gracza[id] = 0; dodajemy :
armor_gracza[id] = 0;


Podmieniamy ZapiszDane(id) na te :

public ZapiszDane(id)
{
new vaultkey[64],vaultdata[256];
format(vaultkey,63,"%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa_gracza[id]);
format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id], armor_gracza[id]);
nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata);
}


Podmieniamy WczytajDane(id) na te :

public WczytajDane(id, klasa)
{
new vaultkey[64],vaultdata[256];
format(vaultkey,63,"%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa);
format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id], armor_gracza[id]);
nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255);

replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");

new doswiadczeniegracza[32], poziomgracza[32], inteligencjagracza[32], silagracza[32], zrecznoscgracza[32], zwinnoscgracza[32], armors[32];

parse(vaultdata, doswiadczeniegracza, 31, poziomgracza, 31, inteligencjagracza, 31, silagracza, 31, zrecznoscgracza, 31, zwinnoscgracza, 31, armors, 31);

doswiadczenie_gracza[id] = str_to_num(doswiadczeniegracza);
poziom_gracza[id] = str_to_num(poziomgracza)>0?str_to_num(poziomgracza):1;
inteligencja_gracza[id] = str_to_num(inteligencjagracza);
zdrowie_gracza[id] = str_to_num(silagracza);
wytrzymalosc_gracza[id] = str_to_num(zrecznoscgracza);
kondycja_gracza[id] = str_to_num(zwinnoscgracza);
armor_gracza[id] = str_to_num(armors);
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]-armor_gracza[id];
}


W SprawdzPoziom(id) szukamy :
-kondycja_gracza[id]

Dodajemy :
-armor_gracza[id]


To wszystko :P
  • +
  • -
  • 5


#250783 Dodawanie questów

Napisane przez DarkGL w 18.05.2011 22:10

Jako że Onyke wydał swojego diablo mod'a w którym jest system questów wykonany prze zemnie na jego zlecenie chyba nie obrazi się jak dam tutorial jak dodać go do swojego diablo moda
zresztą i tak questy były dostępne na necie : P nawet stały się dość popularne ^^

1.Powyżej plugin_init dodajemy
//questy
//Autor DarkGL : )
new quest_gracza[33];
new ile_juz[33];

//przedzial , ile ,kogo , nagroda expa, vip 1 tak 0 nie
new questy[][]={
	{1,2,Ninja,500,0},
	{1,3,Mag,1200,1},
	{1,6,Zabojca,2000,0},
	{2,6,Hunter,5000,0},
	{2,15,Barbarzynca,15000,1},
	{2,20,Paladyn,20000,1},
	{3,65,Barbarzynca,150000,1},
	{3,120,Paladyn,200000,1}
}

new vault_questy;
new vault_questy2;

//od , do , hp
new prze[][]={
	{1,50,20},
	{51,80,40},
	{81,140,60}
}

new prze_wybrany[33]

new questy_info[][]={
	"Zabij 2 Ninje (Nagroda 500 doswiadczenia)",
	"Zabij 3 Magow (Nagroda 1200 doswiadczenia)",
	"Zabij 6 Zabojcow (Nagroda 2000 doswiadczenia)",
	"Zabij 6 Lowcow (Nagroda 5000 doswiadczenia)",
	"Zabij 15 Barbarzyncow (Nagroda 15000 doswiadczenia)",
	"Zabij 20 Paladynow (Nagroda 20000 doswiadczenia)",
	"Zabij 65 Barbarzyncow (Nagroda 150000 doswiadczenia)",
	"Zabij 120 Paladynow (Nagroda 200000 doswiadczenia)"
}

new questy_zabil[][]={
	"Ninjow",
	"Magow",
	"Zabojcow",
	"Lowcow",
	"Barbarzyncow",
	"Paladynow",
	"Barbarzyncow",
	"Paladynow"
}
2. w plugin_init dodajemy
vault_questy = nvault_open("Questy");
	vault_questy2 = nvault_open("Questy2");
	
	register_clcmd("say /questy","menu_questow")
	register_clcmd("say /quest","menu_questow")

3.w dowolnym miejscu w kodzie dodajemy
public menu_questow(id){
	if(quest_gracza[id] == -1 || quest_gracza[id] == -2){
		
		new menu = menu_create("Menu Questow","menu_questow_handle")
		new formats[128]
		for(new i = 0;i<sizeof prze;i++){
			formatex(formats,127,"Questy od %d do %d poziomu",prze[i][0],prze[i][1]);
			menu_additem(menu,formats)
		}
		menu_display(id,menu,0)
	}
	else
	{
		client_print(id,print_chat,"Wykonaj najpierw poprzednie zadanie")
	}
}

public menu_questow_handle(id,menu,item){
	if(item == MENU_EXIT){
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	if(player_lvl[id] < prze[item][0]){
		client_print(id,print_chat,"Masz za maly level!");
		menu_questow(id)
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	new formats[128]
	formatex(formats,127,"Questy od %d do %d poziomu",prze[item][0],prze[item][1]);
	new menu2 = menu_create(formats,"menu_questow_handle2")
	for(new i = 0;i<sizeof(questy);i++){
		if(questy[i][0] == item+1){
			menu_additem(menu2,questy_info[i]);
		}
	}
	menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
	menu_setprop(menu2, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
	menu_setprop(menu2, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
	prze_wybrany[id] = item+1;
	menu_display(id,menu2)
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public zapisz_questa(id,quest){
	new name[64];
	get_user_name(id,name,63)
	strtolower(name)
	new key[64];
	format(key,63,"questy-%i-%s-%i",player_class[id],name,quest);
	nvault_set(vault_questy,key,"1");
}

public zapisz_aktualny_quest(id){
	new name[64];
	get_user_name(id,name,63)
	strtolower(name)
	new key[256];
	format(key,255,"questy-%d-%s",player_class[id],name);
	new data[32]
	formatex(data,charsmax(data),"#%d#%d",quest_gracza[id]+1,ile_juz[id]);
	nvault_set(vault_questy2,key,data);
}

public wczytaj_aktualny_quest(id){
	new name[64];
	get_user_name(id,name,63)
	strtolower(name)
	new key[256];
	format(key,255,"questy-%d-%s",player_class[id],name);
	new data[32];
	nvault_get(vault_questy2,key,data,31);
	replace_all(data,31,"#"," ");
	new questt[32],ile[32]
	parse(data,questt,31,ile,31)
	ile_juz[id] = str_to_num(ile)
	return str_to_num(questt)-1
}

public wczytaj_questa(id,quest){
	new name[64];
	get_user_name(id,name,63)
	strtolower(name)
	new key[64];
	format(key,63,"questy-%i-%s-%i",player_class[id],name,quest);
	new data[64];
	nvault_get(vault_questy,key,data,63);
	return str_to_num(data);
}

public menu_questow_handle2(id,menu,item){
	if(item == MENU_EXIT){
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	new ile2 = 0;
	for(new i = 0;i<sizeof(questy);i++){
		if(questy[i][0] != prze_wybrany[id]){
			continue;
		}
		if(ile2 == item){
			item = i;
			break;
		}
		ile2++;
	}
	if(questy[item][4] && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)){
		client_print(id,print_chat,"Ten quest jest tylko dla vipow! Aby kupic vipa wejdz na forum amxx.pl");
		menu_questow(id)
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	if(wczytaj_questa(id,item)){
		client_print(id,print_chat,"Wykonales juz to zadanie!");
		menu_questow(id)
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	quest_gracza[id] = item;
	ile_juz[id] = 0
	zapisz_aktualny_quest(id)
	client_print(id,print_chat,"Wybrales zadanie: %s powodzenia !",questy_info[item]);
	quest_gracza[id] = wczytaj_aktualny_quest(id);
	menu_destroy(menu);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

4.w funkcji DeathMsg
w warunku
if (is_user_connected(kid) && is_user_connected(vid) && get_user_team(kid) != get_user_team(vid))
	{
dodajemy
if(quest_gracza[kid] != -1){
			if(player_class[vid] == questy[quest_gracza[kid]][2]){
				ile_juz[kid]++;
				zapisz_aktualny_quest(kid)
			}
			if(ile_juz[kid] == questy[quest_gracza[kid]][1]){
				client_print(kid,print_chat,"Wykonales zadanie %s gratulacje otrzymujesz %i expa!",questy_info[quest_gracza[kid]],questy[quest_gracza[kid]][3])
				zapisz_questa(kid,quest_gracza[kid])
				Give_Xp(kid,questy[quest_gracza[kid]][3]);
				quest_gracza[kid] = -1;
				zapisz_aktualny_quest(kid)
			}
			else
			{
				client_print(kid,print_chat,"Zabiles %i/%i %s",ile_juz[kid],questy[quest_gracza[kid]][1],questy_zabil[quest_gracza[kid]])
                        }
}
tak to ma wyglądać
if (is_user_connected(kid) && is_user_connected(vid) && get_user_team(kid) != get_user_team(vid))
	{
		show_deadmessage(kid,vid,headshot,weaponname)
		create_itm(vid,0,"losowy item")
		award_kill(kid,vid)
		add_respawn_bonus(vid)
		add_bonus_explode(vid)
		add_barbarian_bonus(kid)
		//mana_gracza[kid]+=1
		//mana_gracza[headshot]+=2
		if (player_class[kid] == Barbarzynca)
		refill_ammo(kid)
		if (player_class[kid] == Griswold)
		refill_ammo(kid)
		if (player_class[kid] == Kowal)
		refill_ammo(kid)
		if (player_class[kid] == Demonolog)
		refill_ammo(kid)
		set_renderchange(kid)
		savexpcom(vid)
		if(quest_gracza[kid] != -1){
			if(player_class[vid] == questy[quest_gracza[kid]][2]){
				ile_juz[kid]++;
				zapisz_aktualny_quest(kid)
			}
			if(ile_juz[kid] == questy[quest_gracza[kid]][1]){
				client_print(kid,print_chat,"Wykonales zadanie %s gratulacje otrzymujesz %i expa!",questy_info[quest_gracza[kid]],questy[quest_gracza[kid]][3])
				zapisz_questa(kid,quest_gracza[kid])
				Give_Xp(kid,questy[quest_gracza[kid]][3]);
				quest_gracza[kid] = -1;
				zapisz_aktualny_quest(kid)
			}
			else
			{
				client_print(kid,print_chat,"Zabiles %i/%i %s",ile_juz[kid],questy[quest_gracza[kid]][1],questy_zabil[quest_gracza[kid]])
			}
		}
	}

5.
quest_gracza[id] = wczytaj_aktualny_quest(id);
musimy to dodać po całym switch w funkcji handle menu wyboru klas
dużo diablo modów dużo menów dlatego tylko przyklad
public PokazMeni(id, key)
{ 
/* Menu:
* Wybierz klase:
* 1:Czarodziejka
* 2:Druid
* 3:Paladyn
* 4:Zabojczyni
* 5:Nekromanta
* 6:Barbarzynca
* 7:Ninja
* 8:Amazonka
* 0:Wstecz
*/
new lx[28] // <-- tutaj wpisz liczbę swoich klas + 1(none)
g_haskit[id] = 0
c_shake[id]=0
c_damage[id]=0
c_jump[id]=0
c_mine[id]=0
c_respawn[id]=0
c_vampire[id]=0
zmiana_skinu[id]=0
switch(key) 
{ 
    case 0: 
    {    
        player_class[id] = Mag
	c_shake[id]=20
        LoadXP(id, player_class[id])        
    }
    case 1: 
    {    
        player_class[id] = Mnich
	c_damage[id]=3
	zmiana_skinu[id]=1
	changeskin(id,0)
        LoadXP(id, player_class[id])
    }
    case 2: 
    {    
        player_class[id] =  Paladyn
        LoadXP(id, player_class[id])
    }
    case 3: 
    {    
        player_class[id] = Zabojca
	c_jump[id]=1
	c_mine[id]=2
        LoadXP(id, player_class[id])
    }
    case 4: 
    {            
        player_class[id] = Nekromanta
        g_haskit[id] = 1
	c_respawn[id]=4
	c_vampire[id]=random_num(1,3)
        LoadXP(id, player_class[id])
    }
    case 5: 
    {    
        player_class[id] = Barbarzynca      
        LoadXP(id, player_class[id])
    }
    case 6: 
    {    
        player_class[id] = Ninja
        LoadXP(id, player_class[id])
    }
    case 7: 
    {    
        player_class[id] = Hunter
        g_GrenadeTrap[id] = 1    
        LoadXP(id, player_class[id])
    }
    case 9: 
    { 
        select_class(id,lx)
    }
}
CurWeapon(id)
quest_gracza[id] = wczytaj_aktualny_quest(id);
give_knife(id)

return PLUGIN_HANDLED
}

Wiem jestem cienki w pisaniu poradników : D
macie tutaj
Diablomod by 0nYk3 - AMXX.pl: Support AMX Mod X
już dodane questy możecie się wzorować na tym
  • +
  • -
  • 24


#283140 Plugin Złóż Zamówienie v1.0

Napisane przez manipers w 15.08.2011 13:01

Złóż Zamówienie v1.0

By manipers

Dołączona grafika

Jest to prosty plugin mojego autorstwa z wykorzystaniem kodu z pluginu Napisz Skarge! - AMXX.pl: Support AMX Mod X (Myślę że autor się nie pogniewa :) ) dzięki któremu gracz może złożyć zamówienie na np. Vipa, klasę premium itd. będąc na serwerze. A wszystkie te zamówienia zbierają się w jednym pliku na serwerze ftp.

PS. To jest mój pierwszy plugin nie licząc klas do CODa i edycji innych pluginów więc proszę o wyrozumiałość

Dołączona grafika

Standardowa, plik z zamowieniami tworzy się sam.

wszystkie pliki txt do cstrike

Dołączona grafika

amxmodx
amxmisc
cstrike
fun
hamsandwich
ColorChat

Dołączona grafika

Jeżeli chcesz zmienić nazwę pliku to zmień to w sma.
#define file "zamowienia.ini"

ta linijka odpowiada za nazwę pliku

Dołączona grafika

Wpisujesz komende /zamow i otwiera Ci się menu.
Po wypełnieniu wszystkich opcji zamowienia zapisują się w pliku ini na ftp w addons\amxmodx\configs\zamowienia.ini
razem z tym zamowieniem zapisuje się nick, ip, steamid, Data i godzina wysłania.

Przyklad:
[Zamowienie]| [Pakiet]: (Wybrany pakiet)  || [KOD SMS]: (kod z sms zwrotnego)  || [NICK]: (nick gracza  || [Haslo]: (haslo do np. Vipa)  ||== [IP]: (ip gracza)  || [SteamID]: (steamid gracza)  || [Wyslano]: (data) | (godzina)  |

Pliki txt można dowolnie edytować lub zmieniać !

Automatycznie wpisuje setinfo _pw (haslo) non steam

tylko raz można wejść w każdą opcję chyba że wyjdziemy z menu

Gdyby były jakieś problemy z pluginem proszę pisać poniżej

Dołączona grafika

Główne Menu

http://c.wrzuta.pl/w...7/0/zamowienie1

Menu Pakietów

http://c.wrzuta.pl/w...a/0/zamowienie2

Zatwierdzenie Zamówienia

http://c.wrzuta.pl/w...0/zatwierdzenie


Dołączona grafika

Załączony plik  Zloz_Zamowienie_v1.0.amxx   14,14 KB  80 Ilość pobrań

Załączony plik  Zloz_Zamowienie_v1.0.sma   7,73 KB  1108 Ilość pobrań
  Zloz_Zamowienie_v1.0.amxx

Załączony plik  Pliki txt.rar   3,93 KB  1063 Ilość pobrań



#241056 Dobra redukcja obrazeń

Napisane przez gruszka95 w 24.04.2011 16:57

redukcja_obrazen_gracza[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.013596*float(wytrzymalosc_gracza[id])))/100);
Masz tutaj moja redukcje(250 max stat]. Pokombinuj z tym wspolczynnikiem:
47.3057
PS: to jest ze 47% przy 250
  • +
  • -
  • 2


#85007 Admin_Screen edit by caxixi

Napisane przez naven w 02.10.2009 13:14

A czemu nie? boisz się że cie na czitach złapią?


Tak, boje się, że jakiś matoł zrobi mi 1000 screenów na steamie
Ludzie ogarnijcie się z takimi pluginami, to że wy używacie go tylko na pewnycjh cziterów, nie znaczy, że wszyscy umieją to tak wykorzystać.
Masz taki plugin ok, ale zachowaj go dla siebie i nie udostępniaj dzieciom.
  • +
  • -
  • 3


#82522 Admin_Screen edit by caxixi

Napisane przez feever w 14.09.2009 09:59

Admin_Screen
( edit by caxixi )

najnowsza wersja v1.5



1.0 - nie dzialalo :P
1.1 - poprawiłem błędy , dodałem plik z logami zmieniłem komunikat , dodałem IP
1.2 - to samo co 1.1 + steam ID w logach i komunikacie
1.3 - auto ban , zielony kolor tekstu , info w konsoli , cvary z edycja adresu forum
1.4 - poprawa działaniaa bana ( w 1.3 działał wadliwie tylko kickał w połączeniu z minibansami) dodałem "utrudnienia" dla czitów , poprawiłem opis , poprawiłem cvar z adresem
1.5 - jednoczesne fotki u admina i gracza, działający ban pod minibans/amxbans jaki i bez (konfigurowane cvarami), takie tam drobne błędy
1.5blackedit - robi 1000 fotek graczowi w 2 minuty - no i 2 giga miejsca poszło się ...

Dołączona grafika
Admin_Screen3v15.amxx wklej do /cstrike/addons/amxmodx/plugins
Admin_Screen3v15.sma wklej do /cstrike/addons/amxmodx/scripting

lub

blackedit.amxx wklej do /cstrike/addons/amxmodx/plugins
blackedit.sma wklej do /cstrike/addons/amxmodx/scripting

Wpisz do plugins.ini (w zależności od wersji)

Admin_Screen3v15.amxx ; do robienia fotek

lub

blackedit.amxx ; do robienia fotek


Wpisz na samym początku do clcmds.ini (dzięki temu będziesz mógł robić ss przez amxmodmenu):

"Zrob screeny" "amx_screen #%userid% 5" "b" "u"


Dołączona grafika

amx_screen_forum "www.nazwaforum.eu" // adres forum
amx_screen_ban 1 // 0 - kill 1 -perm obsluga amx_bans, minibans 2- perm bez amxbans
amx_screen_adminss 1 // 0 - fotki tylko u gracza 1- fotki u gracza i admina


cvary dopisac do amxx.cfg


Dołączona grafika

amx_screen
amx_screen "caxixi" 5


lub

amx_1000 - robi 1000 fotek
amx_1000 "caxixi"



lub po dodaniu wpisu do clcmds.ini
amxmodmenu --> komendy klienta (8) --> nick - zrobi sie 5 fotek


Dołączona grafika
Dodatkowy plik z logami screenlog.txt ( /cstrike/addons/amxmodx/logs )

LL 08/13/2009 - 21:10:08: name: "::^caxixi^::" | IP: "88.xxx.xxx.xxx" | STEAMID: STEAM_ID_LAN | admin: "::^caxixi^::"


Dołączona grafika
1.5

Jak to działa?

Plugin tworzy zdjęcia ekranu u gracza, przed zrobieniem fotki plugin włącza netgraph u gracza obniża fps do 20, wyłącza odświeżanie ekranu i dopiero robi fotkę, przez co niektóre niewykrywalne czity czasem nie wyrabiają i pozostają widoczne lub robi sie tylko 1-2 fotki zamiast 5.

W tej wersji dodałem jednoczesne fotki u gracza jak i admina :) admin patrzy na gracza z włączonym ESP i robi mu fotki, ułatwi to wykrywanie przeróbek jak i unikniecie niepotrzebnych oskarżeń graczy.
Fotki dla admina można wyłaczyć, wszystko konfigurowane cvarem.

amx_screen_adminss 1 // 0 - fotki tylko u gracza 1- fotki u gracza i admina


Poprawilem typ dawanego bana !!! Poprzednio zawsze banował na IP, teraz wystarczy ustawić odpowienio cvara.

amx_screen_ban 1 // 0 - kill 1 -perm obsluga amx_bans, minibans 2- perm bez amxbans



blackedit
To samo co 1.5 + dodałem możliwość zrobienia 1000 fotek dla gracza :) wystarczy wpisać komendę:

amx_1000 - robi 1000 fotek


Dołączona grafika
W załączniku :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 40


#205177 Ilość HP

Napisane przez Goliath w 11.01.2011 19:51

Znajdź:
maksymalne_zdrowie_gracza[id] = zdrowie_klasy[klasa_gracza[id]]+zdrowie_gracza[id]*2;
I zmień na:
maksymalne_zdrowie_gracza[id] = zdrowie_klasy[klasa_gracza[id]]+zdrowie_gracza[id];
To będziesz dostawać 1 HP, za każdy punkt zdrowia.
  • +
  • -
  • 2


#281977 Zomm na wszystkich broniach i 16k $ na respie

Napisane przez Night90 w 12.08.2011 16:12

Taka linijka:

damage = damage+0.1*sila_gracza[idattacker];

Domyśle 10 pkt to 1 dmg więcej

Ale wystarczy że zmienisz 0.1 na 5 i będziesz miał że 1 pkt to 5 do dmg :)
  • +
  • -
  • 2


#281697 Zomm na wszystkich broniach i 16k $ na respie

Napisane przez Night90 w 12.08.2011 09:17

w Public Odrodzenie daj

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == NumerItemu)   
		 cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) + 16000)

Tam gdzie dodajesz Case itemu daj

case NumerItemu:
		{
			cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) + 16000)
		}

  • +
  • -
  • 2


#281726 Logi, częste crashe..

Napisane przez DarkGL w 12.08.2011 10:06

987
podmień na taki warunek
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 48 || klasa_gracza[id] == Szpieg && is_user_alive(id) && !(weapon==CSW_C4 || weapon==CSW_KNIFE || weapon==CSW_HEGRENADE || weapon==CSW_SMOKEGRENADE || weapon==CSW_FLASHBANG))
{
	set_user_clip(id, maxClip[get_user_weapon(id)]);
}

  • +
  • -
  • 2


#281743 Klasa Chodząca po ścianie

Napisane przez DarkGL w 12.08.2011 10:43

raczej
if(!is_user_alive(id) || (klasa_gracza[id] != nazwa klasy && klasa_gracza[id] != nazwa klasy 2))

  • +
  • -
  • 2