Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Jak dodać statystyke "Pancerz'

CoD Stary

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 kiver

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:161
  • Lokalizacja:Jarocin
Offline

Napisano 30.06.2011 11:01

*
Popularny

Szukamy :
new Float:szybkosc_gracza[33];

Dodajemy :
new armor_gracza[33];


Szukamy :
new maksymalne_zdrowie_gracza[33];

Dodajemy :
new maksymalny_pancerz_gracza[33];


Szukamy :
szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC*szybkosc_klasy[klasa_gracza[id]]+floatround(kondycja_gracza[id]*1.3);

Dodajemy :
maksymalny_pancerz_gracza[id] = pancerz_klasy[klasa_gracza[id]]+armor_gracza[id]*2;\\ za armor_gracza[id] po gwiazdce dodajemy ile ma dawać armora za jeden pkt


Szukamy :
set_user_armor(id, pancerz_klasy[klasa_gracza[id]]);

Dodajemy :
set_user_armor(id, maksymalny_pancerz_gracza[id]);


Szukamy:
public client_connect(id)

Dodajemy (najlepiej pod szybkość gracza) :
armor_gracza[id] = 0;


I pod :
maksymalne_zdrowie_gracza[id] = 0;

Dodajemy to :
maksymalny_pancerz_gracza[id] = 0;


W:
public PrzydzielPunkty(id)

Szukamy :
new kondycja[60];

Dodajemy to :
new armor[60];

Szukamy :
format(kondycja, 59, "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", kondycja_gracza[id]);

Dodajemy :
format(armor, 59, "Pancerz: \r %i \y(Zwieksza Pancerz)", armor_gracza[id]);

Szukamy :
menu_additem(menu, kondycja);

Dodajemy :
menu_additem(menu, armor);


Szukamy :
case 3: 
{
if(kondycja_gracza[id]<100)
kondycja_gracza[id]++;
else
client_print(id, print_chat, "Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety");
}

Dodajemy :

case 4: 
{
if(armor_gracza[id]<300)
armor_gracza[id]++;
else
client_print(id, print_chat, "Maxymalny poziom pancerza osiagniety");
}


W Resetuj_Punkty(id) pod kondycja_gracza[id] = 0; dodajemy :
armor_gracza[id] = 0;


Podmieniamy ZapiszDane(id) na te :

public ZapiszDane(id)
{
new vaultkey[64],vaultdata[256];
format(vaultkey,63,"%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa_gracza[id]);
format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id], armor_gracza[id]);
nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata);
}


Podmieniamy WczytajDane(id) na te :

public WczytajDane(id, klasa)
{
new vaultkey[64],vaultdata[256];
format(vaultkey,63,"%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa);
format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id], armor_gracza[id]);
nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255);

replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");

new doswiadczeniegracza[32], poziomgracza[32], inteligencjagracza[32], silagracza[32], zrecznoscgracza[32], zwinnoscgracza[32], armors[32];

parse(vaultdata, doswiadczeniegracza, 31, poziomgracza, 31, inteligencjagracza, 31, silagracza, 31, zrecznoscgracza, 31, zwinnoscgracza, 31, armors, 31);

doswiadczenie_gracza[id] = str_to_num(doswiadczeniegracza);
poziom_gracza[id] = str_to_num(poziomgracza)>0?str_to_num(poziomgracza):1;
inteligencja_gracza[id] = str_to_num(inteligencjagracza);
zdrowie_gracza[id] = str_to_num(silagracza);
wytrzymalosc_gracza[id] = str_to_num(zrecznoscgracza);
kondycja_gracza[id] = str_to_num(zwinnoscgracza);
armor_gracza[id] = str_to_num(armors);
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]-armor_gracza[id];
}


W SprawdzPoziom(id) szukamy :
-kondycja_gracza[id]

Dodajemy :
-armor_gracza[id]


To wszystko :P

Użytkownik kiver edytował ten post 30.06.2011 12:22

  • +
  • -
  • 5

#2 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 30.06.2011 12:19

I pod :

maksymalne_zdrowie_gracza[id] = 0;


Dodajemy to :

aksymalny_pancerz_gracza[id] = 0;



Popraw ^^
  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 


#3 kiver

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:161
  • Lokalizacja:Jarocin
Offline

Napisano 30.06.2011 12:22

Poprawione, dzięki ;P
  • +
  • -
  • 0

#4 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 04.07.2011 17:05

sam do tego doszedłem elegancka sprawa plusik ofc. ;)
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#5 ExTaza?!

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 104
Zaawansowany

  • Postów:424
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Leszno
Offline

Napisano 04.07.2011 22:38

hmmm :)

QTM_COD_MOD_by_Sajjuk.sma(1631) : error 029: invalid expression, assumed zero
QTM_COD_MOD_by_Sajjuk.sma(1631) : error 029: invalid expression, assumed zero
QTM_COD_MOD_by_Sajjuk.sma(1631) : error 017: undefined symbol "za"
QTM_COD_MOD_by_Sajjuk.sma(1631) : fatal error 107: too many error messages on one line


"Za" ? dziwne wszystko skopiowane identycznie ;P
  • +
  • -
  • 0

http://www.Cs-Kurnik.pl - Zapraszam!

 

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png IP: awp.cs-kurnik.pl:27017 / 155.133.43.190:27017

 

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png IP: ts3.cs-kurnik.pl - Darmowe kanały                     


#6 kiver

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:161
  • Lokalizacja:Jarocin
Offline

Napisano 05.07.2011 09:40

Skopiuj linijkę w jakiej błąd wyskakuje, albo sma

//Edit. A no tak już wiem.

maksymalny_pancerz_gracza[id] = pancerz_klasy[klasa_gracza[id]]+armor_gracza[id]*2;\\ za armor_gracza[id] po gwiazdce dodajemy ile ma dawać armora za jeden pkt

Dodaj po prostu tak, bez tego dopisku :P
maksymalny_pancerz_gracza[id] = pancerz_klasy[klasa_gracza[id]]+armor_gracza[id]*2;

Użytkownik kiver edytował ten post 05.07.2011 09:41

  • +
  • -
  • 0

#7 ExTaza?!

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 104
Zaawansowany

  • Postów:424
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Leszno
Offline

Napisano 05.07.2011 15:17

Ok. Dziala :] Ale coś czuje ze juz moj serwer mojego moda nie udzwignie :P 45 Warningow mam przy kompilacji hihi :] Oczywiscie plusik ;P
  • +
  • -
  • 1

http://www.Cs-Kurnik.pl - Zapraszam!

 

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png IP: awp.cs-kurnik.pl:27017 / 155.133.43.190:27017

 

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png IP: ts3.cs-kurnik.pl - Darmowe kanały                     


#8 Ciuchcia:D

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:187
  • Imię:Ciuchcia
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 06.09.2011 16:07

Jak chcesz moge ci te warningi poprawic.
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych