Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[COD Stary] Przypisanie obrażeń... how?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 alc0

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:104
  • Steam:steam
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Podkarpacie
Offline

Napisano 30.08.2011 22:28

Witam, zrobiłem sobie przedmiot działający podobnie do "Weteran noża", ale nie chce żeby zwiększał obrażenia od noża, tylko żeby miał konkretną wartość...

Zrobiłem to tak, ale nie działa:

if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 54)
   	 damage == 666;

 

Może mi ktoś powiedzieć jak zrobić żeby przypisać konkretną wartość

Przy "weteran noża" jest tak:

if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
   	 damage = damage*1.5+inteligencja_gracza[idattacker];

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#2 ExTaza?!

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 104
Zaawansowany

  • Postów:424
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Leszno
Offline

Napisano 30.08.2011 22:36

hmm Dołączona grafika

if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 4)
        damage+=75;


Wartosc zmieniasz w damage+=75; dokladnie 75 na tyle ile chcesz ale raczej wiesz :)

Użytkownik pm161 edytował ten post 30.08.2011 22:37

  • +
  • -
  • 1

http://www.Cs-Kurnik.pl - Zapraszam!

 

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png IP: awp.cs-kurnik.pl:27017 / 155.133.43.190:27017

 

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png IP: ts3.cs-kurnik.pl - Darmowe kanały                     


#3 alc0

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:104
  • Steam:steam
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Podkarpacie
Offline

Napisano 30.08.2011 22:53

thx

Użytkownik alc0 edytował ten post 30.08.2011 22:58

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#4 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 539
Wszechwiedzący

  • Postów:1464
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 31.08.2011 01:42

if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 54)
damage == 666;

na
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 54)
damage = 666;


Efekt? Zadziała :D
  • +
  • -
  • 0

#5 ExTaza?!

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 104
Zaawansowany

  • Postów:424
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Leszno
Offline

Napisano 31.08.2011 01:53

Efekt? Zadziała Dołączona grafika


Hmm :) Moze i zadziala ale nie znaczy ze moj kod jest zly poniewaz u mnie to działa ^^
  • +
  • -
  • 0

http://www.Cs-Kurnik.pl - Zapraszam!

 

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png IP: awp.cs-kurnik.pl:27017 / 155.133.43.190:27017

 

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png IP: ts3.cs-kurnik.pl - Darmowe kanały                     





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych