Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Djhehe - zdjęcie

Djhehe

Rejestracja: 03.05.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 04.01.2014 18:46
-----

#129512 Call of Duty: MW Mod - Beta

Napisane przez QTM. Peyote w 28.04.2010 23:08

Dołączona grafika
Mamy 10 klas(9 zwykłych i 1 premium) do wyboru, każda z nich ma inne bronie oraz umiejętności.
Dołączona grafika
say /reset - resetuje statystyki gracza
say /klasa - otwiera menu wyboru klasy
say /klasy - otwiera menu z opisami klas
say /wyrzuc - wyrzuca przedmiot
say /przedmiot - pokazuje informacje o przedmiocie
Dołączona grafika
cod_killxp - ustala ilość doświadczenia za zabójstwo
cod_bombxp - ustala ilość doświadczenia za podlozenie/rozbrojenie bomby
Dołączona grafika
Hamsandwich
Fakemeta
Engine
Fun
Nvault
Cstrike
Dołączona grafika
Klasa premium dostępna jest po dodaniu flagi "T"

Aby włączyć obsługę botów należy znaleźć linię:
//#define BOTY

i zmienić na:
#define BOTY

Zabezpieczenie konieczne, ponieważ tą metodą na localhost uznaje gracza za bota, a amxx'owe is_user_bot(id) nie wykrywa wszystkich botów.

Dołączona grafika
Standardowa

FAQ CodMod

CoD mod pytanie - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
[Problem] CoD MoD, gdy sięskradamy słychać kroki - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
CoD - Tracimy przedmiot gdy nas zabiją - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Cal of duty odblokowanie klasy Rambo dla All - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
CoD MoD - Kilka pytan - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Sklep W CoD od Peyote - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

UPDATE 0.7.4 02 maj 2010 - 22:46

  • Naprawione ustawianie kątów rakiet.
  • Od teraz w menu obok klasy widzimy swój poziom.
  • Poprawione Multi-Skoki.
  • Poprawione opisy klas.
  • Obrońca otrzymał odporność na miny.

UPDATE 0.7.9 04 maj 2010 - 18:43

  • Cztery nowe przedmioty.
  • Dodana obsługa botów.
  • Dodana blokada doświadczenia za bombe, kiedy na serwerze jest 1 osoba.
  • Kosmetyczne poprawki

UPDATE 0.7.93 05 maj 2010 - 20:15

  • Drobne poprawki ułatwiające edytowanie moda.

To nie jest przerobione diablo.
Załączony plik  QTM_CodMod.rar   349,36 KB  13882 Ilość pobrań

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 126


#371826 COD MOD Edit by TheP4rkinson

Napisane przez dw221 w 26.02.2012 22:38

Witam Przedstawiam wam przerobiony śilnik COD'a Nowego
Posiada :
-Szybkie rozdawanie statystyk
-Exp w %
-Godzina w Hud
-Czas Mapy w Hud
-Adres Forum w Hud (Musicie sami ustawić)
I inne Bajery
Dowoland :
Wersja z Wytrzymałościa perka
Załączony plik  QTM_CodMod.amxx   52,54 KB  6 Ilość pobrań

Załączony plik  QTM_CodMod.sma   44,1 KB  275 Ilość pobrań
  QTM_CodMod.amxx
Wersja bez Wytrzymałości
Załączony plik  QTM_CodMod.amxx   52,54 KB  4 Ilość pobrań

Załączony plik  QTM_CodMod.sma   44,1 KB  298 Ilość pobrań
  QTM_CodMod.amxx
  • +
  • -
  • 2


#288418 AutoAddAdmins ! ( Wersja 1.5 )

Napisane przez Gh0st w 28.08.2011 15:43

AutoAddAdmins:
Wersja 1.5
demo : http://ghost.xaa.pl
Grafika : www.knightdesign.pl (polecam)
Opis:
Jest to sklep zintegorowany z dotpay , zawierający - panel użytkowników
Instalacja:
Ze stony www
Do instalacji będziemy potrzebować :
Bazę danych z dostępem do Zewnętrznego IP polecam http://proserwer.pl ( 3.66 zł to nie dużo )
Następnie : Wrzucamy wszystkie Pliki z paczki rar do najlepiej Głównego katalogu naszej stronyPublic_Html w przypadku Proserwer.pl
Po Wejściu na stronę powinno nas przekierować do pliku install.php jeżeli nie to musimy wejść ręcznie:  http://Adres.pl/install.php
Następnie po wypełnieniu wszystkich pól formularza i naciśnięciu przycisku instaluj nasza strona powinna już poprawnie funkcjonować ,
Następnym Krokiem Będzie poprawna Konfiguracja Naszych wiadomości, Przechodzimy na stronę główną : http://adres.pl Logujemy się do panelu administracyjnego podając dane które podaliśmy podczas instalacji . Po poprawnym zalogowaniu panel logowania powinien zamienić się na panel administracyjny.
Konfiguracja :
Kontakt : Tu wpisujemy nasz Kontakt . GG / E-mail / skejp itp
Config Strony : Tutaj musimy uzupełnić tylko Flagę na Vipa i Flagę na Premium , i jeszcze wybrać czy można kupywać premium / vipa / slota
Ustawienia ogólne: Tutaj wpisujemy treści wiadomości dla poszczegególnych zamówien
To byłby koniec konfiguracji naszego skryptu
 
Ze strony Serwera:
 
Pozostaje nam tylko konfiguracja Sql.cfg addons/amxmodx/configs/
i podmiana pliku Admin.amxx Który już jest w załączniku.Uzupełniamy dane tak samo jak robiliśmy to ze strony serwera.
ważne !
:
amx_sql_table "admins"
amx_sql_table musi mieć taką samą wartość jak Tabela Adminów w bazie
czyli np tam podaliśmy admini to tutaj też muszą być admini
ChangeLog:
Wersja 1.0 :
  • Opublikowanie Skryptu
Wersja 1.1 :
  • Podczas instalacji w config.php była utworzona zmienna $haslo ( 2 razy ) już jest tylko raz
  • Usunięty Bug z pustym zamówieniem w poczekalni pod czasz dawania admina
  • Zmiana menu na proste menu. Do czaszu zrobienia następnego Dołączona grafika
Wersja 1.2 :
  • Nowe Menu.
  • Poprawki głównie estetyczne.
Wersja 1.3 :
  • Usunięto Poczekalnie !
  • Dodano System Logowania
  • Dodano System Rejestracji
  • Obsługa Dot Pay!
  • Saldo - za to gracz kupuje premium.
  • Dodano dwa nowe Pola w "Config Strony" ( ID  Urzytkownika dotpay / Usługa do pay Przykład treść smsa to AP.LIGP to naszą usługą jest LIGP )
  • Nowe SS Na którym widać wszystko od wersji +1.3
  • Aby Coś Kupić ( Premium / Vipa / Slota  ) Musisz być zalogowany. :)
Wersja 1.4 :
  • Dodano filtrowanie wiadomości. ( Dane wychodzące z panelu admina nie są filtrowane ponieważ jak ktoś ma dane do Pa to ma i dostęp do SQL )
  • Zmieniono menu "Kontakt" na forumlarz , który potem trafia do panelu admina.
  • Wiadomości w PA jak na ss poniżej
Wersja 1.5:
  • Dodano Podgląd innych użytkowników.
  • Dodano Grafikę podczas odczytywania wiadomości 
  • Nowe include dla ułatwienia edytowania penelu usera / wyglądu newsa
ScreanShot:





Dołączona grafika
Download :

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 42


#448090 usuniecie stat

Napisane przez glut w 18.08.2012 16:27

Zrobiłem że wybór pozostałych statystyk bd zakazany

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#413466 SMS Shop 2.0 by G[o]Q

Napisane przez G[o]Q w 22.05.2012 20:36

Przedstawiam mój sklepik do CS'a w pełni zintegrowany z amxbans oraz dotpay.
Sklepik jest bardzo prosty w obsłudze m.in dzięki łatwemu dodawaniu własnych modułów(usług).

Sklep zawiera prosty system rejestracji/logowania oraz panel admina w którym możemy zarządzać newsami,dodawać użytkownikom daną ilość naszej waluty oraz kilka innych rzeczy.

W paczce jest wrzucone kilka modułów a cala konfiguracja sklepu to tylko edycja plików w folderze configs.

Jeśli chodzi o dodawanie modułów to w panelu wpisujemy nazwę modułu, nazwę w menu oraz link do pliku php obsługującego moduł(ścieżka względna np diablo/diablo.php)

Zakładka serwery w PA służy do włączania modułów dla danego serwera oczywiście jeśli moduł wspiera taką opcję na liście są servery pobrane dynamicznie z amxbans i pod kazdym serverem mozemy zaznaczyć jaki moduł ma być aktywny w praktyce ma to sens np przy module od rezerwacji mianowicie przy którym serverze zaznaczymy rezerwacje to pojawi się on na liście rozwijalnej w module rezerwacja

UWAGA
Jedynym warunkiem z mojej strony jako udostępniającego skrypt jest nie usuwanie zakładki autor z menu oraz nie usuwanie stopki

UWAGA2
Jeśli macie pomysły dt. skryptu lub znaleźliście jakiś bug piszcie w tym temacie to pomysły zostaną wprowadzone w życie.
Jeśli ktoś jest chętny może zrobić grafikę którą ja zakoduję i tez udostępnię wersję z inną grafiką

UWAGA3
Kiedy pisałem skrypt obsługa dotpay'a była ok i wszystko działało ale nie jestem pewien czy coś się nie zmieniło od strony dotpay'a więc jak będzie jakiś problem to piszcie

Live demo: Sklep
logowanie admin:admin

Czekam na opinie :D

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 46


#409862 [ROZWIĄZANE] Nie dzialajaca kalsa premium

Napisane przez FORMOZA w 13.05.2012 12:17

Trzymajjj ;)

Załączony plik  codclass_professional_greenadier.sma   11,03 KB  44 Ilość pobrań
  codclass_professional_greenadier.amxx
  • +
  • -
  • 1


#409388 [ROZWIĄZANE] Zmiana klasy Darmowej na Premiumytanie jak zmienic kalse darmowa

Napisane przez Kamyk345D w 12.05.2012 10:43

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
new DEAGLE_MODEL[ 64 ] = "models/v_deagle_new.mdl"
new const nazwa[] = "Deagle Sniper";
new const opis[] = "Dostajesz specjalnego deagla, ktory ma zoom";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 25;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;
new bool:ma_klase[33];
new g_hasZoom[33];
new szClip, szAmmo
public plugin_init() {
register_plugin("DeagleSniper", "1.1", "ToJaTwojTelefon");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event( "CurWeapon", "event_cur_weapon", "be", "1=1" )
register_forward( FM_CmdStart, "forward_cmdstart" )
}
public plugin_precache()
{
precache_model( DEAGLE_MODEL )
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;

if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
client_print(id, print_chat, "[] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}

return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public forward_cmdstart( id, uc_handle, seed )
{
new szWeapID = get_user_weapon( id, szClip, szAmmo )
if( !is_user_alive( id ) )
return PLUGIN_HANDLED
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_HANDLED
if( ( get_uc( uc_handle, UC_Buttons ) & IN_ATTACK2 ) && !( pev( id, pev_oldbuttons ) & IN_ATTACK2 ) )
{
if( szWeapID == CSW_DEAGLE && !g_hasZoom[ id ] )
{
g_hasZoom[ id ] = true
cs_set_user_zoom( id, CS_SET_FIRST_ZOOM, 1 )
emit_sound( id, CHAN_ITEM, "weapons/zoom.wav", 0.20, 2.40, 0, 100 )
}
else
{ if( g_hasZoom[ id ] )
{
g_hasZoom[ id ] = false
cs_set_user_zoom( id, CS_RESET_ZOOM, 0 )
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_RELOAD) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_RELOAD))
{
if(szWeapID == CSW_DEAGLE && g_hasZoom[id])
{
g_hasZoom[id] = false
cs_set_user_zoom(id, CS_RESET_ZOOM, 0)
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public event_cur_weapon( id )
{
new szWeapID = get_user_weapon( id, szClip, szAmmo )
if ( szWeapID == CSW_DEAGLE && ma_klase[id])
{
set_pev( id, pev_viewmodel2, DEAGLE_MODEL )
}
}



#117646 HLShield 2.6 (hlds_fuck & hlds_vcrash FIX, ŁATKA)

Napisane przez _Marcin w 09.03.2010 20:49

Niedawno zostały stworzone nowe exploity wykorzystujące to, że serwer przy otrzymaniu uszkodzonego pakietu serwer wyłącza się wyświetlając:
Host_Error: SV_ParseVoiceData: invalid incoming packet
lub
./hlds_run: line 321:  3997 Naruszenie ochrony pamięci   $HL_CMD
Informacje:
Błędy te istnieją od początku istnienia CS 1.6 (binarki 2738 dla HLDS), są zawarty w każdej następnej wersji serwera HLDS (prawodpoodobnie kolejna wersja będzie już spatchowana przez Valve).
Od tego błędu nie są wolne również serwery only Steam, a póki co Valve milczy w tej sprawie, tak więc instalacja tej poprawki dla serwerów only Steam jest również potrzebna.

Changelog:
2.6
- Nowość: Banowanie na firewallu atakujących IP (opcjonalne) (użycie via iptables) (pliki i instrukcję do włączenia tej opcji wydam na życzenie)
2.5
- Poprawione błędne wykrywanie ataków hlds_***
2.4
- Zabezpieczenie przed atakami hlds_***
2.3
- Dodana opcja logowania ataków do pliku hlshield.log
- Zabezpieczenie przed atakiem hlds_vcrash (exploit SV_ParseVoiceData)

O poprawce:
Poprawka sama w sobie jest bezinwazyjna, nie podmieniamy plików serwerowych, tak więc nie naruszamy prawa.
Chroni ona przed każdym do tej pory wykrytym exploitem, nie potrzebuje do tego żadnych dodatkowych programów typu. Metamod/dproto.
IP atakujących wraz z rodzajem ataku są zapisywane do pliku hlshield.log w głównym katalogu serwera.

UWAGA:
Poprawkę instaluje się bezinwazyjnie, nie są modyfikowane żadne pliki serwerowe, tak więc nie naruszamy licencji Valve.
Poprawka chroni również przed exploitem hlds_*** !
Poprawka ta nie chroni jednak serwera przed exploitem hlds_*** !
Aby uchronić serwer przed atakiem z owego skryptu należy zaktualizować dproto do nowej wersji 0.4.1 - instrukcja i download tutaj
Administratorzy serwerów only Steam będą zmuszeni poczekać na wydanie dla nich osobnego fixa.</span>

Wymagania:
  • Serwer oparty na prot. 47 lub 48 (zarówno serwery Nonsteam jak i only Steam)
  • Serwer oparty o system Linux ( binarka 4617 )
Instalacja:
1) Wypakuj odpowiednią paczkę w głównym katalogu serwera
2) Jeśli punkt pierwszy został pomyślnie wykonany zrestartuj serwer (koniecznie restart, zmiana mapy odpada)

Jak rozpoznać wersję serwera?
Będąc na serwerze wpisz status (lub zdalnie rcon status), powinno Ci się pojawić mniej więcej coś takiego:
hostname:  Nazwa serwera
version :  48/1.1.2.6/Stdio 4617 secure  (10)
tcp/ip  :  80.54.30.248:27000
map     :  de_dust2 at: 0 x, 0 y, 0 z
players :  0 active (6 max)
W tym przypadku wersja serwera to 4617.

Błędy podmiany plików:
1) Jeśli podczas wypakowania paczki natrafisz na niemożność podmiany pliku hlds_run spróbuj go usunąć przed wgraniem paczki.
2) Jeśli powyższy krok udało się wykonać pomyślnie (plik hlds_run z paczki został wgrany na serwer) nadaj mu uprawnienia na wykonanie przez serwer (chmod 755 lub wyższy), jeśli natomiast nie udało się usunąć starego hlds_run'a poproś usługodawcę (hosting) o możliwość podmiany przez Ciebie lub niego samego.

Jaką paczkę pobrać ?
1) Jeśli mamy serwer pracujący na dwóch protokołach to zawsze wybieramy paczkę INTEL.
2) Jeśli nie mamy na sztywno ustawionej używanej binarki (-binary ./hlds_i686 - INTEL, ./hlds_amd - AMD) w linii startowej to pobieramy paczkę zgodnie z tym, na jakim procesorze pracuje serwer.
3) Jeśli nadal nie masz pewności jaką paczkę pobrać zacznij od paczki INTEL, jeśli serwer po restarcie nie będzie chciał się ponownie uruchomić zastosuj paczkę AMD.

Na skopiowanie poradnik udzielił mnie zgodę kam821 z FragArena.pl

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 9


#209383 Dodawanie frakcji - 2 sposoby

Napisane przez Cypis' w 25.01.2011 21:21

Frakcje czytane z pliku cod_frakcje.ini w configs.

Jak zainstlować:
Gotowiec:
Spoiler

Edytacja Silnika:
Spoiler


Instrukcja jak dodac frakcje:
Spoiler

  • +
  • -
  • 139


#218036 Zmiana modelu gracza dla klasy/perku

Napisane przez Goliath w 21.02.2011 20:19

Witam.
Dziś pokażę wam, jak w prosty sposób zmienić model postaci dla klasy/perku. Weźmy przykładową klasę np. Rushera.
Spoiler

Dodajmy teraz na początku:
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

A następnie tworzymy zmienną typu true/false (o nazwie ma_klase dla klasy lub ma_perk dla perku) i dodajemy są do publiców cod_class_enabled i cod_class_disabled (lub cod_perk_enabled i cod_perk_disabled dla perku) w następujący sposób:
Spoiler

Następnym krokiem jest przygotowanie modeli graczy do ściągnięcia w taki sposób:
public plugin_precache()
{
precache_model("models/player/classic2/classic2.mdl");
precache_model("models/player/swat/swat.mdl");
}

Oczywiście wy musicie wpisać ścieżki do waszych modeli. Teraz musimy dodać to do plugin_init:
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);

I stworzyć następujący public:
public Odrodzenie(id)
{
if(ma_klase[id])
{
cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? "classic2": "swat");
}
}

Następnie dodajemy to do cod_class_enabled (lub cod_perk_enabled dla perku):
cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? "classic2": "swat");

A to do cod_class_disabled (lub cod_perk_disabled dla perku):
cs_reset_user_model(id);

W podanym wyżej przypadku terrorysta będzie otrzymywał model classic2, a CT model swat. Zmieńcie to na wasze nazwy modeli. Dla leniwych - gotowe .sma:
Spoiler

UWAGA!
Jeżeli nazwa waszego modelu to np. predator to należy go umieścić w katalogu models/player/predator/predator.mdl uwzględniając wielkość liter!

To już koniec. Mam nadzieję, że wszystko zrozumieliście :) .

PS. Jeśli chcecie, aby klasa/perk miała model niezależnie od drużyny używajcie tej funkcji:
cs_set_user_model(id, "nazwa_modelu");

  • +
  • -
  • 25


#314485 SMS_SHOP v1.0 BETA

Napisane przez Gh0st w 28.10.2011 16:48

SMS_SHOP v1.1 BETA

O Sklepie:
Sklep Jest Kontynuacją tego oto sklepu http://amxx.pl/topic...mins-wersja-15/. Ale dlaczego zrobiłem nowy temat. oto jest pytanie. Zrobiłem ten temat dlatego iż ten sklep bardzo różni się od tego wymienionego wyżej.

DEMO : http://4strike.pl/index.php


Co Posiada Nowego
  • System Modułów ( Gotowy Przykład jak zrobić Kupno Premium )
  • Panel Admina ( na razie jest tam parę opcji ale obiecuję że będę szybko dawał następne )
  • No i główny powód to w dużej większości napisany obiektowo co daje mam nadzieje większą efektywność i szybkość pracy.
  • Możliwość edycji menu
  • Możliwość dodawanie i usuwania administratorów
  • System Raportowania błędów na stronie. Pojawia się z prawej strony belki podczasz przeglądania modułów z sekcji globalnej
Instalacja:
Instalacja jest banalnie prosta!, Postępujemy zgodnie z następującymi poleceniami
  • Pobieramy paczkę która znajduje się w załączniku

  • Otwieramy plik data.php

  • Następnie zmieniamy dane na swoje

  • A potem wchodzimy : adresstrony.pl/install.php

  • Wymagany amxbans +1.6 GM

  • Po poprawnym zainstalowaniu wchodzimy do panelu administracyjnego na stronie danymi:
Login: Podany Podczas Instalowania
Hasło: Podane Podczas Instalowania


Sklep nie potrzebuje żadnej instalacji ze strony serwera, Poprostu korzysta on z amxbansa.

O Modułach/Aplikacjach:
Moduły znajdują się w folderze aplications, dzielimy na :
  • Global - dostępne dla wszystkich
  • Private - dostępne tylko dla zalogowanego administratora
Link do aplikacji globalnch:
?app=global&mdl=nazwa_pliku
Link do aplikacji prywatynych
?app=private&mdl=nazwa_pliku


Jak dodać np. Kupno Premium/vipa:
  • Wchodzimy do folderu aplications/global/.

  • Następnie otwieramy przykładowy plik kup_premium ( skąd wziąć $serwer_id ?, wchodzimy do phpmyadmin, w tabeli amx_serverinfo mamy id serwera )

  • W tym Pliku jest wszystko opisane
Jak zmienić wygląd stony?:
  • Wchodzimy do folderu style_templates

  • I edytujemy wybrany przez siebie plik

SS:
Dołączona grafika


W nowszej wersji mozilli i opery widać cień dookoła strony, niestety ss robiłem na komputerze a tutaj mam starą wersje.

Change Log:
Wersja v1.1:
  • *Nowy moduł* - sprawdzanie id serwerów aktualnie zapisanych w amxbans. Id serwera potrzeba do napisania swojego własnego modułu np kupna premium
  • Nowy Plik install.php by Hiroshima :) Dodano Wpisywania własnego loginu i hasła którego potem trzeba użyć do zalogowania się
  • Dodano demo: http://4strike.pl/index.php
  • Poprawiono Plik class.shop.php
  • Poprawiono Plik Kup_premium ( Przykład )
  • Aby Zrobić Update należy podmienić wszystkie plik z folderu ./update/
download

Załączony plik  SMS SHOP.rar   12,05 KB  609 Ilość pobrań

Załączony plik  SMS_SHOP v1.1.rar   16,96 KB  2054 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 43


#387151 [ROZWIĄZANE] jak zmienic model gracza w klasie

Napisane przez dasiek w 27.03.2012 19:20

tak - nie mylisz się ;)
  • +
  • -
  • 1


#387080 [ROZWIĄZANE] jak zmienic model gracza w klasie

Napisane przez dasiek w 27.03.2012 17:01


#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <codmod>

#include <hamsandwich>

#include <cstrike>

#include <fun>



new const nazwa[]   = "Droid[Premium]";

new const opis[]    = "Posiada dozo hp , normalna grwitacje , M249 1/6 , HE";

new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_M249);

new const zdrowie   = 100;

new const kondycja  = 10;

new const inteligencja = 15;

new const wytrzymalosc = 20;



new ma_klase[33];

public plugin_init()

{

register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);



RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");

}

public plugin_precache()

{

precache_model("models\codDjhehe\droid\droid.mdl");

}

public cod_class_enabled(id)

{

if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))

{

client_print(id, print_chat, "[Droid[Premium]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")

return COD_STOP;

}

cs_set_user_model(id, "droid");

give_item(id, "weapon_hegrenade");

cs_set_user_nvg(id, 1);

cs_set_user_defuse(id, 1);

ma_klase[id] = true;



return COD_CONTINUE;

}

public cod_class_disabled(id)

{

ma_klase[id] = false;

}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){

if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 6) != 1 )

return HAM_IGNORED;

cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);

SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

return HAM_HANDLED;

}


  • +
  • -
  • 1


#189630 Call of Duty: MW Mod [UPDATE]

Napisane przez QTM. Peyote w 18.11.2010 18:56

testyq.png

Nowa wersja modyfikacji Call of Duty: MW.
Główną zmianą jest budowa moda.
Teraz wszystkie perki(przedmioty) i klasy są oddzielnymi pluginami.

Podziękowania dla:
MieTeK - za grafa.
Szyfrant - za testa.
testbs.png

say /klasa - Otwiera menu wyboru klasy.
say /klasy - Otwiera menu opisów klas.
say /perk - Pokazuje informacje o posiadanym perku.
say /perki - Otwiera menu opisów perków.
say /wyrzuc - Wyrzuca aktualny perk.
say /reset - Resetuje statystyki.
say /statystyki - Pokazuje aktualne statystyki.
say /pomoc - Tajne.
testue.png

cod_killxp 10 - Doswiadczenie za zabojstwo.
cod_winxp 50 - Doswiadczenie za wygrana.
cod_damagexp 1 - Doswiadczenie za 20 obrazen.
cod_savetype 1 - Typ zapisu 1- Nick 2-SteamID 3-IP.
cod_maxlevel 200 - Maksymalny poziom.
cod_levelratio 35 - Ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu.
cod_weaponsblocking 1 - blokowanie podnoszenia broni
testhm.png

Kopiujemy zawartość folderu cstrike z CodMod.rar do folderu cstrike na serwerze.
Nic nie trzeba dopisywać do plugins.ini!

testdi.png
(Tylko dla skrypterów)

forward cod_perk_changed(id, perk);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany perku
------------------------------*/


forward cod_class_changed(id, klasa);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany klasy
------------------------------*/


forward cod_perk_enabled(id, wartosc);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie aktywacji
------------------------------*/


forward cod_perk_disabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie dezaktywacji
------------------------------*/


forward cod_perk_used(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie uzycia perku
------------------------------*/


forward cod_class_enabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie aktywacji
------------------------------*/


forward cod_class_disabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie dezaktywacji
------------------------------*/
testkdr.png
(Tylko dla skrypterów)

native cod_get_user_xp(id);
/*------------------------------
Zwraca doswiadczenie gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_level(id);
/*------------------------------
Zwraca poziom gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_points(id)
/*------------------------------
Zwraca punkty gracza
------------------------------*/


native cod_set_user_xp(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia doswiadczenie gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_class(id);
/*------------------------------
Zwraca klase gracza
------------------------------*/


native cod_set_user_class(id, klasa, zmien=0);
/*------------------------------
Ustawia klase gracza,
jezeli zmien=1 zmienia ja natychmiast
------------------------------*/


native cod_get_user_perk(id, &wartosc=0);
/*------------------------------
Zwraca perk gracza,
oraz przypisuje zmiennej wartosc wartosc perku
------------------------------*/


native cod_set_user_perk(id, perk, wartosc=-1, pokaz_info=1);
/*------------------------------
Ustawia perk gracza.
Jezeli wartosc = -1,
wartosc perku bedzie losowa.
Jezeli perk = -1 perk
bedzie losowy
------------------------------*/


native cod_get_user_health(id, zdrowie_zdobyte=1, zdrowie_klasy=1, zdrowie_bonusowe=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_health(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_get_user_intelligence(id, inteligencja_zdobyta=1, inteligencja_klasy=1, inteligencja_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_intelligence(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_get_user_trim(id, kondycja_zdobyta=1, kondycja_klasy=1, kondycja_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_trim(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_get_user_stamina(id, wytrzymalosc_zdobyta=1, wytrzymalosc_klasy=1, wytrzymalosc_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_stamina(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_points_to_health(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_points_to_intelligence(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_points_to_trim(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_points_to_stamina(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_inflict_damage(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_inteligencji=1.0, byt_uszkadzajacy=0, dodatkowe_flagi=0);
/*------------------------------
Zadaje obrazenia z uwzglednieniem inteligencji
------------------------------*/


native cod_get_perkid(const nazwa_perku[]);
/*------------------------------
Zwaca numer perku o podanej nazwie
------------------------------*/


native cod_get_perks_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc perkow
------------------------------*/


native cod_get_perk_name(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe perku do Return
------------------------------*/


native cod_get_perk_desc(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis perku do Return
------------------------------*/


native cod_get_classid(const nazwa_klasy[]);
/*------------------------------
Zwaca numer klasy o podanej nazwie
------------------------------*/


native cod_get_classes_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc klas
------------------------------*/

native cod_get_class_name(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe klasy do Return
------------------------------*/


native cod_get_class_desc(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis klasy do Return
------------------------------*/


native cod_give_weapon(id, bron);
/*------------------------------
Daje okreslona bron oraz pozwala na jej posiadanie
------------------------------*/


native cod_take_weapon(id, bron);
/*------------------------------
Zabiera okreslona bron oraz zabrania jej posiadania
------------------------------*/


native cod_set_user_shield(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia tarcze gracza.
------------------------------*/


native cod_set_user_nightvision(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia noktowizor gracza.
------------------------------*/


native cod_register_perk(const nazwa[], const opis[], min_wartosc=0, max_wartosc=0);
/*------------------------------
Rejestruje nowy perk oraz zwraca jego numer
------------------------------*/


native cod_register_class(const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci);
/*------------------------------
Rejestruje nowa klase oraz zwraca jej numer
------------------------------*/    


native cod_get_level_xp(poziom);
/*------------------------------
Zwraca ilosc potrzebnego doswiadczenia do przejscia danego poziomu
------------------------------*/
testpx.png testyi.png
----------------> Link
Załączony plik  CodMod.rar   965,15 KB  39721 Ilość pobrań

Poprawiona wersja zapisu do pliku vault -> [cod nowy] Call of Duty: MW Mod %5BUPDATE%5D - post #328

Ostatnie zmiany:
  • Naprawione natywy cod_get_class_name i cod_get_class_desc i błąd z pojawiającą się informacją o zdobyciu poziomu.05.01.11-17:03
  • Usunięte bugi crashujące serwer, dodane 5 nowych natyw&#243;w, blokowanie podnoszenia broni w stylu starego CodModa12.12.10-17:00
  • Dodane param_convert do get_perk_name/desc i get_class_name/desc oraz dodane poprzednie zmiany do *.amxx24.11.10-20:03
  • Naprawiony błąd z brakiem fraga za zabicie z rakiety, miny i dynamitu21.11.10-19:07
  • Usunięty client_cmd z pętli i dodany natyw cod_get_user_level21.11.10-12:07
  • Naprawiony perk notatki sapera i poprawiona funkcja UstawPerk19.11.10-12:35
  • Naprawiony natyw cod_get_perkid19.11.10-21:44
  • Usunięty bug z niewłaściwą losową wartością perku. Od teraz cod_perk_enabled wysyła numer perku, a cod_class_enabled numer klasy19.11.10-18:51
  • Dodana klasa Admirał(dawny Rambo) i naprawiony perk Tajemnica Generała.[sup]19.11.10-16:06
  • Poprawiony plik "codmod.inc" i małe zmiany. [sup]19.11.10-15:00
Zgłaszajcie bugi i zaglądajcie co jakiś czas czy nie ma łatek.
  • +
  • -
  • 323


#367639 Godzina w HUD

Napisane przez Bloody_ w 19.02.2012 21:11

Szukamy:

public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);

if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

Zaczynamy ;>

dodajemy:
new Time[9]


Teraz zamieniamy:
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);

na:
get_time("%H:%M:%S",Time,8)
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Godzina : %s]^n[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", Time, nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);


a cały publiczek będzie wyglądał tak:
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);

if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new Time[9]

get_time("%H:%M:%S",Time,8)
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Godzina : %s]^n[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", Time, nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);

return PLUGIN_CONTINUE;
}


Poradnik by BloodMan
Copyright© 2005-2010 Wszelkie prawa zastrzeżone. :google:
  • +
  • -
  • 24