


.AMXX
proszę
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez HardcoR AnGeL
w 19.06.2011 22:30
Napisane przez HardcoR AnGeL
w 15.05.2011 19:10
Napisane przez HardcoR AnGeL
w 15.05.2011 12:59
Napisane przez HardcoR AnGeL
w 14.05.2011 14:10
Napisane przez HardcoR AnGeL
w 03.05.2011 17:18
register_menucmd(register_menuid("Wybierz Opis"), 1023, "show_menu_klasy")
register_menucmd(register_menuid("Wybierz Opis1"), 1023, "show_menu_klasy1")
public show_menu_klasy(id)
{
new text[513]
format(text, 512, "\yinfo klas - ^n\w1. Mag^n\w2. Paladyn^n\w3. Mnich^n\w4. Barbarzynca^n\w5. Zabojca^n\w6. Nekromanta^n\w7. Ninja^n\w8. Lowca^n\w9. Dalej^n^n\w0 Exit")
new keys
keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)|(1<<9)
show_menu(id, keys, text)
return PLUGIN_HANDLED
}
public klasy(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
mag(id)
}
case 1:
{
paladyn(id)
}
case 2:
{
mnich(id)
}
case 3:
{
barbarzynca(id)
}
case 4:
{
zabojca(id)
}
case 5:
{
nekromanta(id)
}
case 6:
{
ninja(id)
}
case 7:
{
Lowca(id)
}
Case 8:
{
show_menu_klasy1(id)
}
case 9:
{
return PLUGIN_HANDLED
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public mag(id){
showitem(id,"Mag"," "," ","<br>Strzelajac z pistoletu zamrazasz wroga i zabierasz mu 5hp co 2 sek przez 15 sek.<br> Jezeli wlaczysz latarke i najedziesz na ninje robi sie widzialny <br><br>")
}
public paladyn(id){
showitem(id,"Paladyn"," "," ","<br>Na start ma 125hp i moze wykonywac tzw. Long Jump.<br> <br><br>")
}
public mnich(id){
showitem(id,"Mnich"," "," ","<br>Zdobywa szybciej doswiadczenie<br>i na start ma 140hp<br><br>")
}
public barbarzynca(id){
showitem(id,"Barbarzynca"," "," ","<br>Zabijajac wroga dostajesz 200 armoru i<br>dostaniesz dodatkowy magazynek <br>i odzyskuje czesc hp.<br><br>")
}
public zabojca(id){
showitem(id,"Zabojca"," "," ","<br>Nie slychac jego krokow i jest troche szybszy od pozostalych.<br>Jak postrzelisz wroga z pistoletu wyrzuca go do gory<br><br>")
}
public nekromanta(id){
showitem(id,"Nekromanta"," "," ","<br>Atakujac zabierasz 10hp wiecej<br>i moze wskrzeszac umarlych.<br><br>")
}
public ninja(id){
showitem(id,"Ninja"," "," ","<br>Jest prawie niewidoczny, ma 165 hp na start<br>ale moze chodzic tylko z nozem<br><br>")
}
public Lowca(id){
showitem(id,"Ninja"," "," ","<br>Posiada Kusze (wybierz noz a potem reload by wyjac<br>Moze zastawiac pulapki z granatow (zmiana trybow PPM)<br>Gdy postrzeli przeciwnika pistoletem, zostawia on za soba slad<br><br>")
}
public show_menu_klasy1(id)
{
new text[513]
format(text, 512, "\yinfo klas - ^n\w1. 11^n\w2. 22^n\w3. 33^n\w4. 44^n\w5. 55^n\w6. 66^n\w7. 77^n\w8. 88^n\w9. Wstecz^n^n\w0 Exit")
new keys
keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)|(1<<9)
show_menu(id, keys, text)
return PLUGIN_HANDLED
}
public klasy(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
11(id)
}
case 1:
{
22(id)
}
case 2:
{
33(id)
}
case 3:
{
44(id)
}
case 4:
{
55(id)
}
case 5:
{
66(id)
}
case 6:
{
77(id)
}
case 7:
{
88(id)
}
Case 8:
{
show_menu_klasy(id)
}
case 9:
{
return PLUGIN_HANDLED
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public 11(id){
showitem(id,"Mag"," "," ","<br>Strzelajac z pistoletu zamrazasz wroga i zabierasz mu 5hp co 2 sek przez 15 sek.<br> Jezeli wlaczysz latarke i najedziesz na ninje robi sie widzialny <br><br>")
}
public 22(id){
showitem(id,"Paladyn"," "," ","<br>Na start ma 125hp i moze wykonywac tzw. Long Jump.<br> <br><br>")
}
public 33(id){
showitem(id,"Mnich"," "," ","<br>Zdobywa szybciej doswiadczenie<br>i na start ma 140hp<br><br>")
}
public 44(id){
showitem(id,"Barbarzynca"," "," ","<br>Zabijajac wroga dostajesz 200 armoru i<br>dostaniesz dodatkowy magazynek <br>i odzyskuje czesc hp.<br><br>")
}
public 55(id){
showitem(id,"Zabojca"," "," ","<br>Nie slychac jego krokow i jest troche szybszy od pozostalych.<br>Jak postrzelisz wroga z pistoletu wyrzuca go do gory<br><br>")
}
public 66(id){
showitem(id,"Nekromanta"," "," ","<br>Atakujac zabierasz 10hp wiecej<br>i moze wskrzeszac umarlych.<br><br>")
}
public 77(id){
showitem(id,"Ninja"," "," ","<br>Jest prawie niewidoczny, ma 165 hp na start<br>ale moze chodzic tylko z nozem<br><br>")
}
public 88(id){
showitem(id,"Ninja"," "," ","<br>Posiada Kusze (wybierz noz a potem reload by wyjac<br>Moze zastawiac pulapki z granatow (zmiana trybow PPM)<br>Gdy postrzeli przeciwnika pistoletem, zostawia on za soba slad<br><br>")
}
Napisane przez HardcoR AnGeL
w 28.04.2011 20:09
case XX:
{
player_item_name[id] = "<Nazwa itemu>"
player_item_id[id] = rannum
player_b_inv[id] = 1
player_b_mamnoz[id] = 1
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Masz 1 niewidzialnosci i Mozesz Miec tylko Noz.",player_item_name[id]
Napisane przez HardcoR AnGeL
w 27.04.2011 18:19
Napisane przez HardcoR AnGeL
w 26.04.2011 23:17
register_menucmd(register_menuid("Sklep z Runami"), 1023, "select_rune_menu")
register_menucmd(register_menuid("Sklep dla VIPa"), 1023, "select_rune_menu2")
public showmenu(id)
case 3:
{
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
vipmenu(id)
public buyrune(id)
case X:
{
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
vipmenu(id)
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public vipmenu(id)
{
new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)||(1<<5)|(1<<9)
new text[513]
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
format(text, 512, "\ySKLEP VIPA^n\r1. \yOpcja1 \r5$ ^n\r2. \yOpcja2 - \r4$^n\r3. \yOpcja3e - \r16$^n\r4. \yOpcja4 \y- \r5$^n\r5. \yOpcja5 ^n\r7. \wWstecz^n\r0. \wZamknij")
show_menu(id, keys, text)
return PLUGIN_HANDLED
}
public select_rune_menu2(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 1:
{
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 2:
{
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 3:
{
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
}
case 4:
{
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 5:
{
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
(tut dodajesz sobie jakie opcje)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 9:
{
return PLUGIN_HANDLED
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public buyrune(id)
Napisane przez HardcoR AnGeL
w 26.04.2011 22:59
register_menucmd(register_menuid("Sklep z Runami"), 1023, "select_rune_menu")
register_menucmd(register_menuid("Sklep dla VIPa"), 1023, "select_rune_menu2")
register_menucmd(register_menuid("Informacja"), 1023, "vipbrak_menu")
public showmenu(id)
case 3: { if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) vipmenu(id) else vipbrak(id) }
public buyrune(id)
case 5:
{
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
vipmenu(id)
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public vipmenu(id)
{
new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)||(1<<5)|(1<<9)
new text[513]
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
format(text, 512, "\ySKLEP VIPA^n\r1. \yOpcja1 \r5$ ^n\r2. \yOpcja2 - \r4$^n\r3. \yOpcja3e - \r16$^n\r4. \yOpcja4 \y- \r5$^n\r5. \yOpcja5 ^n\r7. \wWstecz^n\r0. \wZamknij")
show_menu(id, keys, text)
return PLUGIN_HANDLED
}
public select_rune_menu2(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 1:
{
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 2:
{
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 3:
{
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
}
case 4:
{
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 5:
{
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
(tut dodajesz sobie jakie opcje)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 9:
{
return PLUGIN_HANDLED
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public vipbrak(id)
{
new keys = (1<<9)
new text[513]
format(text, 512, "\yInforamcja ^n \wNie Posiadasz Trybu \rVIP ^n \wATWOJ TEKST ^n\r0. \wWstecz")
show_menu(id, keys, text)
return PLUGIN_HANDLED
}
Napisane przez HardcoR AnGeL
w 24.04.2011 09:45
Napisane przez HardcoR AnGeL
w 23.04.2011 11:56
Napisane przez HardcoR AnGeL
w 22.04.2011 21:02