Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

HardcoR  AnGeL - zdjęcie

HardcoR AnGeL

Rejestracja: 09.04.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 23.05.2015 20:56
-----

#260613 [Prośba] Przerobienie Moda

Napisane przez HardcoR AnGeL w 19.06.2011 22:30

Załączony plik  diablo-new.sma   234,32 KB  64 Ilość pobrań
  diablo-new.amxx .SMA
Załączony plik  diablo-new.amxx   205,9 KB  7 Ilość pobrań
.AMXX

proszę
  • +
  • -
  • 1


#249750 Antymeek pytanie czy tak bedzie dobrze?

Napisane przez HardcoR AnGeL w 15.05.2011 19:10

podalem ci caly kod poprotstu skopiuj i dodaj nowe zmienne.
new player_b_antymeek
new c_antymeeek
  • +
  • -
  • 1


#249573 1punkt do rozdania diablo mod

Napisane przez HardcoR AnGeL w 15.05.2011 12:59

sproboj tu

Znajdz:

public Give_Xp(id,amount)


i zmien:

player_point[id]+=2


na:

player_point[id]+=1


Pomoglem daj plusika :)
  • +
  • -
  • 1


#249215 Klawisze do mocy

Napisane przez HardcoR AnGeL w 14.05.2011 14:10

ook dzięki to wiem jak zrobic binda tylko nie rozumiem tego

if(moc1[id]>0) megamoc(id)


czyli mam np zmienic c_teleport na megamoc // ?

a potem w

public client_authorized(id)


dodac :
client_cmd(id,"unbind ^"klawisz^"");
client_cmd(id,"bind ^"v^" ^"+megamoc^""); // ?

  • +
  • -
  • -1


#245339 Druga strona w menu /klasy

Napisane przez HardcoR AnGeL w 03.05.2011 17:18

sproboj tak niewiem nie testowalem.
Znajdz:
register_menucmd(register_menuid("Wybierz Opis"), 1023, "show_menu_klasy")

Dodaj pod:
register_menucmd(register_menuid("Wybierz Opis1"), 1023, "show_menu_klasy1")

Potem to co u gory zamien na to:
public show_menu_klasy(id)
{
new text[513]

format(text, 512, "\yinfo klas - ^n\w1. Mag^n\w2. Paladyn^n\w3. Mnich^n\w4. Barbarzynca^n\w5. Zabojca^n\w6. Nekromanta^n\w7. Ninja^n\w8. Lowca^n\w9. Dalej^n^n\w0 Exit")

new keys
keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)|(1<<9)
show_menu(id, keys, text)
return PLUGIN_HANDLED
}

public klasy(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
mag(id)

}
case 1:
{
paladyn(id)
}
case 2:
{
mnich(id)
}
case 3:
{
barbarzynca(id)
}
case 4:
{
zabojca(id)
}
case 5:
{
nekromanta(id)
}
case 6:
{
ninja(id)
}
case 7:
{
Lowca(id)
}
Case 8:
{
show_menu_klasy1(id)
}
case 9:
{
return PLUGIN_HANDLED
}
}

return PLUGIN_HANDLED
}
public mag(id){
showitem(id,"Mag"," "," ","<br>Strzelajac z pistoletu zamrazasz wroga i zabierasz mu 5hp co 2 sek przez 15 sek.<br> Jezeli wlaczysz latarke i najedziesz na ninje robi sie widzialny <br><br>")
}
public paladyn(id){
showitem(id,"Paladyn"," "," ","<br>Na start ma 125hp i moze wykonywac tzw. Long Jump.<br> <br><br>")
}
public mnich(id){
showitem(id,"Mnich"," "," ","<br>Zdobywa szybciej doswiadczenie<br>i na start ma 140hp<br><br>")
}
public barbarzynca(id){
showitem(id,"Barbarzynca"," "," ","<br>Zabijajac wroga dostajesz 200 armoru i<br>dostaniesz dodatkowy magazynek <br>i odzyskuje czesc hp.<br><br>")
}
public zabojca(id){
showitem(id,"Zabojca"," "," ","<br>Nie slychac jego krokow i jest troche szybszy od pozostalych.<br>Jak postrzelisz wroga z pistoletu wyrzuca go do gory<br><br>")
}
public nekromanta(id){
showitem(id,"Nekromanta"," "," ","<br>Atakujac zabierasz 10hp wiecej<br>i moze wskrzeszac umarlych.<br><br>")
}
public ninja(id){
showitem(id,"Ninja"," "," ","<br>Jest prawie niewidoczny, ma 165 hp na start<br>ale moze chodzic tylko z nozem<br><br>")
}
public Lowca(id){
showitem(id,"Ninja"," "," ","<br>Posiada Kusze (wybierz noz a potem reload by wyjac<br>Moze zastawiac pulapki z granatow (zmiana trybow PPM)<br>Gdy postrzeli przeciwnika pistoletem, zostawia on za soba slad<br><br>")
}

public show_menu_klasy1(id)
{
new text[513]

format(text, 512, "\yinfo klas - ^n\w1. 11^n\w2. 22^n\w3. 33^n\w4. 44^n\w5. 55^n\w6. 66^n\w7. 77^n\w8. 88^n\w9. Wstecz^n^n\w0 Exit")

new keys
keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)|(1<<9)
show_menu(id, keys, text)
return PLUGIN_HANDLED
}

public klasy(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
11(id)

}
case 1:
{
22(id)
}
case 2:
{
33(id)
}
case 3:
{
44(id)
}
case 4:
{
55(id)
}
case 5:
{
66(id)
}
case 6:
{
77(id)
}
case 7:
{
88(id)
}
Case 8:
{
show_menu_klasy(id)
}
case 9:
{
return PLUGIN_HANDLED
}
}

return PLUGIN_HANDLED
}
public 11(id){
showitem(id,"Mag"," "," ","<br>Strzelajac z pistoletu zamrazasz wroga i zabierasz mu 5hp co 2 sek przez 15 sek.<br> Jezeli wlaczysz latarke i najedziesz na ninje robi sie widzialny <br><br>")
}
public 22(id){
showitem(id,"Paladyn"," "," ","<br>Na start ma 125hp i moze wykonywac tzw. Long Jump.<br> <br><br>")
}
public 33(id){
showitem(id,"Mnich"," "," ","<br>Zdobywa szybciej doswiadczenie<br>i na start ma 140hp<br><br>")
}
public 44(id){
showitem(id,"Barbarzynca"," "," ","<br>Zabijajac wroga dostajesz 200 armoru i<br>dostaniesz dodatkowy magazynek <br>i odzyskuje czesc hp.<br><br>")
}
public 55(id){
showitem(id,"Zabojca"," "," ","<br>Nie slychac jego krokow i jest troche szybszy od pozostalych.<br>Jak postrzelisz wroga z pistoletu wyrzuca go do gory<br><br>")
}
public 66(id){
showitem(id,"Nekromanta"," "," ","<br>Atakujac zabierasz 10hp wiecej<br>i moze wskrzeszac umarlych.<br><br>")
}
public 77(id){
showitem(id,"Ninja"," "," ","<br>Jest prawie niewidoczny, ma 165 hp na start<br>ale moze chodzic tylko z nozem<br><br>")
}
public 88(id){
showitem(id,"Ninja"," "," ","<br>Posiada Kusze (wybierz noz a potem reload by wyjac<br>Moze zastawiac pulapki z granatow (zmiana trybow PPM)<br>Gdy postrzeli przeciwnika pistoletem, zostawia on za soba slad<br><br>")
}


  • +
  • -
  • 1


#242987 Jak zrobić pewny item?

Napisane przez HardcoR AnGeL w 28.04.2011 20:09

To dodajesz to jak koledzy u gory pokazali i dajesz tak chyba:

case XX:
{
player_item_name[id] = "<Nazwa itemu>"
player_item_id[id] = rannum
player_b_inv[id] = 1
player_b_mamnoz[id] = 1
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Masz 1 niewidzialnosci i Mozesz Miec tylko Noz.",player_item_name[id]


Tam gdzie XX numer twojego itemu
  • +
  • -
  • 1


#242566 Problem z kompilacją Diablo Moda

Napisane przez HardcoR AnGeL w 27.04.2011 18:19

masz tu sma wydaje mi sie ze bledy przez colorchat sa wgraj to to foledru include(plik colorchat.inc)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#242284 Menu vipa do /rune

Napisane przez HardcoR AnGeL w 26.04.2011 23:17

Witam Pokaze wam jak zrobic menu dla vipa pod flaga. Moj Pierwszy tutek

Znajdz:

register_menucmd(register_menuid("Sklep z Runami"), 1023, "select_rune_menu")


Dodaj Pod:

register_menucmd(register_menuid("Sklep dla VIPa"), 1023, "select_rune_menu2")


Znajdz:

public showmenu(id)




I Dodaj w pod w case:

case 3:
{
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
vipmenu(id)

Tu Bedzie Mozna Wybrac menu vipa za pomoca komendy "/menu"

Znajdz:

public buyrune(id)



dodaj w ktoryms case:

case X: 
{
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
vipmenu(id)
}



Na Koncu public buyrune pod:

        return PLUGIN_HANDLED
}



Dodaj:

public vipmenu(id)
{
new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)||(1<<5)|(1<<9)
new text[513]
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)

format(text, 512, "\ySKLEP VIPA^n\r1. \yOpcja1 \r5$ ^n\r2. \yOpcja2 - \r4$^n\r3. \yOpcja3e - \r16$^n\r4. \yOpcja4 \y- \r5$^n\r5. \yOpcja5 ^n\r7. \wWstecz^n\r0. \wZamknij")

show_menu(id, keys, text)
return PLUGIN_HANDLED
}
public select_rune_menu2(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
return PLUGIN_HANDLED
}

case 1:
{
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 2:
{
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 3:
{
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)

}
case 4:
{
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 5:
{
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
(tut dodajesz sobie jakie opcje)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 9:
{
return PLUGIN_HANDLED
}

}
return PLUGIN_HANDLED
}



TO TYCH CASE w Public_vipmenu[id] Dodaj swoje opcje wzorujac sie na:
public buyrune(id)



Pewnie Sa Bledy ale to moj pierwszy tutek.
  • +
  • -
  • 1


#242279 Sklep Vipa

Napisane przez HardcoR AnGeL w 26.04.2011 22:59

Masz tu niewiem czy dobry nie testowalem:
Znajdz:
register_menucmd(register_menuid("Sklep z Runami"), 1023, "select_rune_menu")

Dodaj Pod:
register_menucmd(register_menuid("Sklep dla VIPa"), 1023, "select_rune_menu2")

a pod tym dodaj info o braku:
register_menucmd(register_menuid("Informacja"), 1023, "vipbrak_menu")


Znajdz:

public showmenu(id)


I Dodaj w pod w case:

case 3: 				{ 					if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) 					vipmenu(id) 					else vipbrak(id) 				}


To bedziesz mial wejscie do przez komende /menu

Znajdz:

public buyrune(id)


dodaj w ktoryms case:

case 5: 
{
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
vipmenu(id)
}


Na Koncu public buyrune pod:
	return PLUGIN_HANDLED
}


Dodaj:
public vipmenu(id)
{
new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)||(1<<5)|(1<<9)
new text[513]
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)

format(text, 512, "\ySKLEP VIPA^n\r1. \yOpcja1 \r5$ ^n\r2. \yOpcja2 - \r4$^n\r3. \yOpcja3e - \r16$^n\r4. \yOpcja4 \y- \r5$^n\r5. \yOpcja5 ^n\r7. \wWstecz^n\r0. \wZamknij")

show_menu(id, keys, text)
return PLUGIN_HANDLED
}
public select_rune_menu2(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
return PLUGIN_HANDLED
}

case 1:
{
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 2:
{
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 3:
{
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)

}
case 4:
{
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 5:
{
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
(tut dodajesz sobie jakie opcje)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 9:
{
return PLUGIN_HANDLED
}

}
return PLUGIN_HANDLED
}
public vipbrak(id)
{
new keys = (1<<9)
new text[513]
format(text, 512, "\yInforamcja ^n \wNie Posiadasz Trybu \rVIP ^n \wATWOJ TEKST ^n\r0. \wWstecz")

show_menu(id, keys, text)
return PLUGIN_HANDLED
}


TO TYCH CASE w Public_vipmenu[id] Wzoruj sie na poprzednim menu /rune
  • +
  • -
  • 1


#240864 nowe statystyki pomoc

Napisane przez HardcoR AnGeL w 24.04.2011 09:45

Witam Was Serdzecznie
Moglby mi ktos pomoc chcialbym zrobic nowe statystyki do diablo moda.
Regenaracja- za kazde 5 punktow odnawia 3hp co 6sec.
Niewdzialnosc- 1pkt 1pkt niewdzialnosci mniej czyli np . 50w niedzialnosc to widzocznosc=205
Grawitacja-tutaj 1 pkt to niewiem ile mniej grawitacji
Finanse-za 1pkt 10$ wiecej co runde

Bardzo proszę O Pomoc W tym temacie oraz w tych 2
Pomoc1
Pomoc2
  • +
  • -
  • 1


#240516 Pomoc w /klasy

Napisane przez HardcoR AnGeL w 23.04.2011 11:56

Witam Was Serdzecznie
Mam 4 Frakcje i chcialbym zrobic opisy do klas nie strony tylko tak jak /klasa.
Przyklad: Wpisuje /klasy i ma wyskoczyc
1.Frakcja1
2.Frakcja2
3.Frakcja3
4.Frakcja4

I jak klikne np. "3.Frakcja3" zeby mi sie pokazalo to:
1.Klasa1
2.Klasa2
3.Klasa3
4.Klasa4
5.Klasa5
6.Klasa6
7.Klasa7
8.Klasa8

I Jak klikne " Klasa5" zeby mi sie pokazywal opis W okienku jak w /item. o cos takiego mi chodzi
Bardzo proszę o Pomoc Beda Plusy
Moge Dac Sma Jak Bedzie potrzebne

Ps Tez Jak Zrobic cos takiego w /rune

Wpisuje "/rune"
1.Sklep Diablo Moda
2 Sklep Broni za Punkty
3.Sklep Itemow Za Punkty.

i napiszcie jak dodac np do "/rune" 3 kilka stron

PSS: :D jak dodac to Piorun czy to moc do klasy czy itemu i jak dodac
  • +
  • -
  • 1


#240319 Blad MOTD,klas i prosba o pomoc w mocy i /rune

Napisane przez HardcoR AnGeL w 22.04.2011 21:02

Witam Was Serdzecznie
Chciałbym wam opowiedziec moj problem i Bylbym Serdecznie wdzieczny jakby mi ktos pomogl.
Oto Moje problemy z diablo modem:

1.Robię Diablo moda i testuje go na botach. Ostatnio nie wiem co się stało ale jak wpisuje komendę "/item" pokazuje mi sie biale MOTD i nie widzę jaki mam item i co daje. I Chyba Z tego powodu jak zabije bota nie dostaje żadnego itemu.

2.Kolega mi Zrobił 4 Frakcje. U Niego Wszystko działa jak ja testuje naciskam np.2 albo 3 albo inna frakcje znika mi menu /klasa i i nic się nie dzieje. Nie wiem co może być tego przyczyna. Jeszcze jest problem dodałem klasy do 2 frakcji i tam mi nie idzie exp pisze ze jest 1 lvl ale jak zabije nadal mam 1lvl.(0)%exp

3. Błąd komendy "/rune" Wszystko się włącza ale jak nacisnę np 4.(uleczenie za 25hp) nic się nie dzieje. Myślę ze powodem tego jest błąd MOTD.

4.Pomoc W itemie. Chciałbym Stworzyć item na szybkość i grawitacje. Nie Chodzi mi tu o archy tylko zwykłą grawitacje. Jakby Kto Mógł niech mi napisze kody na szybkosci grawitacje.

Będą Plusy. Oczywiście dołączam .sma

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1