Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

HardcoR  AnGeL - zdjęcie

HardcoR AnGeL

Rejestracja: 09.04.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 23.05.2015 20:56
-----

Moje posty

W temacie: Amulet Wskrzeszenia

25.06.2011 23:07

szukasz:
case 68:


I dodajesz pod:

case 69:
{
player_item_name[id] = "Amulet Wskrzeszenia"
player_item_id[id] = rannum
player_b_respawn[id] = random_num(1,X)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Masz %i Szans ze sie Wskrzesisz",player_item_name[id])
}
}


X- 1 na ile szans ze sie wskrzesi

jesli o to ci chodzilo to masz

W temacie: [Prośba] Przerobienie Moda

19.06.2011 22:30

Załączony plik  diablo-new.sma   234,32 KB  56 Ilość pobrań
  diablo-new.amxx .SMA
Załączony plik  diablo-new.amxx   205,9 KB  7 Ilość pobrań
.AMXX

proszę

W temacie: klasy sie nie laduja

26.05.2011 20:40

dzięki masz plusa
mozesz usunac zalacznik?

TEMAT DO ZAMKNIECIA.

W temacie: klasy sie nie laduja

26.05.2011 20:28

dzięki kariiO za fachowa pomoc

W temacie: Lustrzany pocisk - jak dla klasy ?

21.05.2011 15:17

sproboj tak.
Znajdz:

	if(ultra_armor[hit]>0 || (player_class[hit]==Paladyn && random_num(0,8)==1) || random_num(0,player_ultra_armor_left[hit])==1) // w miejsce (0,8) ustawiasz prawdopodobienstwo
{
if(after_bullet[id]>0)
{
if(ultra_armor[hit]>0) ultra_armor[hit]--
else if(player_ultra_armor_left[hit]>0)player_ultra_armor_left[hit]--
after_bullet[id]--
}
set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 8)

potem pod spodem ustaw:

	if(ultra_armor[hit]>0 || (player_class[hit]==Paladyn && random_num(0,8)==1) || random_num(0,player_ultra_armor_left[hit])==1) // w miejsce (0,8) ustawiasz prawdopodobienstwo
{
if(after_bullet[id]>0)
{
if(ultra_armor[hit]>0) ultra_armor[hit]--
else if(player_ultra_armor_left[hit]>0)player_ultra_armor_left[hit]--
after_bullet[id]--
}
set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 8)
{
if(lustrzany_pocisk[hit]>0 || (player_class[hit]==NazwaKlasy && random_num(0,7)==1) || random_num(0,lustrzany_pocisk_left[hit])==1) // w miejsce (0,8) ustawiasz prawdopodobienstwo
{
if(after_bullet[id]>0)
{
if(lustrzany_pocisk[hit]>0) lustrzany_pocisk[hit]--
else if(lustrzany_pocisk_left[hit]>0)lustrzany_pocisk_left[hit]--
after_bullet[id]--
}
set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 7)