Każdy skok to +1 hp

To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez Nomaf
w 03.09.2011 09:18
Napisane przez Nomaf
w 02.09.2011 22:38
Napisane przez Nomaf
w 29.08.2011 22:02
Napisane przez Nomaf
w 29.08.2011 20:07
cod_hello_mode 1 // tryb działania pluginu: 0 - wyłączony, 1 daje exp co x osob, 2 - daje jednej osobie cod_hello_who 4 // co ktora osoba ma dostać exp? cod_hello_info 2 // czy ma być wyświetlane info o zdobyciu expa? 0 - nie, 1 - zwykla wiadomosc na czacie, 2 - kolorowa wiadomosc na czacie cod_hello_exp 5 // ilosc dodawanego expa
Napisane przez Nomaf
w 28.08.2011 18:46
Napisane przez Nomaf
w 27.08.2011 22:38
Napisane przez Nomaf
w 27.08.2011 19:50
Napisane przez Nomaf
w 23.08.2011 22:22
Napisane przez Nomaf
w 22.08.2011 22:05
case 0:
{
if(klasa_gracza[id]==Snajper)
{
give_item(id, "weapon_awp");
if(bTrudnosc[id]==true){
Trudnosc(id);
}
if(punkty_gracza[id]>0)
PrzydzielPunkty(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
else if(klasa_gracza[id]==Marines)
{
give_item(id, "weapon_m4a1");
if(bTrudnosc[id]==true){
Trudnosc(id);
}
if(punkty_gracza[id]>0)
PrzydzielPunkty(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
}
Napisane przez Nomaf
w 20.08.2011 20:01
// Czy CS:S DM ma byc wlaczony? // -- // Domyslnie: "1" cssdm_enabled "1" // Czy tryb FFA (kazdy na kazdego) ma byc wlaczony? // W tym trybie dostaje sie punkty za zabicie swojego. // -- // Domyslnie: "0" cssdm_ffa_enabled "0" // Wybor miejsca odrodzenia. // "none" -- Odrodzenie w normalnym miejscu, tam gdzie zawsze. // "preset" -- Odrodzenie w losowym punkcie z pliku odrodzen mapy. // -- // Domyslnie: "preset" cssdm_spawn_method "preset" // Number of seconds to wait before deleting a ragdoll. // If 0, ragdoll will be deleted instantly. // If >=20, ragdoll will never be deleted. // -- // Default: "2" cssdm_ragdoll_time "2" // Czas w sekundach do odrodzenia gracza. // -- // Domyslnie: "0.75" cssdm_respawn_wait "0.75" // Czy C4 powinno byc dozwolone? Jezeli nie, to // zostanie usuniete pole do podkladania oraz // z graczy przy odrodzeniu. // -- // Domyslnie: "0" cssdm_allow_c4 "0" // Czy plugin z ekwipunkiem ma byc wlaczony? // -- // Wymaga: dm_equipment.smx // Domyslnie: "1" cssdm_enable_equipment "1" // Czy ma byc wlaczona ochrona punktu odrodzenia? // -- // Wymaga: sm_spawn_protection.smx // Domyslnie: "1" cssdm_spawn_protection "1" // Czas ochrony po odrodzeniu w sekundach, jezeli // ochrona jest wlaczona. // -- // Wymaga: sm_spawn_protection.smx // Domyslnie: "2" cssdm_prot_time "2" // Kolor obwodki wokol Anty-Terrorysty, gdy ma ochrone. // Format koloru: "r g b a" (glebia czerwieni, glebia zieleni, glebia blekitu, przezroczystosc) // -- // Wymaga: sm_spawn_protection.smx // Domyslnie: "0 0 255 50" cssdm_prot_ctcolor "0 0 255 128" // Kolor obwodki wokol Terrorysty, gdy ma ochrone. // Format koloru: "r g b a" (glebia czerwieni, glebia zieleni, glebia blekitu, przezroczystosc) // -- // Wymaga: sm_spawn_protection.smx // Domyslnie: "255 0 0 50" cssdm_prot_tcolor "255 0 0 128" // Pozwol graczowi uzywac komendy "respawn" // Notka: komenda nie pozwala na odrodzenie przed czasem: // cssdm_respawn_wait. // -- // Wymaga: dm_basics.smx // Domyslnie: "1" cssdm_respawn_command "1" // Czy plugin ma wymuszac wybor mapy. // Użyteczne tylko dla uzytkownikow Stripper:Source. // -- // Wymaga: dm_basics.smx // Domyslnie: "0" cssdm_force_mapchanges "0" // Wybor pliku z mapami. // Potrzebne tylko jesli jest wlaczony: cssdm_force_mapchanges. // -- // Wymaga: dm_basics.smx // Domyslnie: "mapcycle.txt" cssdm_mapchange_file "mapcycle.txt" // Czy amunicja ma byc automatycznie uzupelniana? // -- // Wymaga: dm_basics.smx // Domyslnie: "1" cssdm_refill_ammo "1" // Ile botow ma byc w grze. Uzyj tego w // w bot_quota, aby zarzadzac botami. // bot_quota - wartosc powinna wynosic "0" // bot_quota_mode - "normal" // bot_auto_vacate - "0" // -- // Wymaga: dm_bot_quotas.smx // Domyslnie: "0" cssdm_bots_balance "0" // Eksperymentalnyy cvar, ktory chorni przed wyrzucaniem przedmiotow. // Rekomendowany dla tych, ktorzy nie chca, aby na ziemi lezalo // duzo broni i zeby nie lagowalo zarowno serwera jak i klienta. // -- // Domyslnie: "1" cssdm_remove_drops "1"
"Equipment" { "Settings" { // Pozwol graczowi na wpisanie "guns" aby odblokowac menu. // Jest to zablokowane, gdy menu jest niewyswietlone // "guns_command" "yes" } // // Odblokowywanie i blokowanie menu. // Dla przykladu, dla menu z glownymi i pobocznymi broniami, mozesz uzyc: // "no" - Kompletnie blokuje menu // "yes" - Odblokowuje menu // "random" - Losowa bron z menu dla gracza // "Menus" { // Menu glownych broni "primary" "yes" // Menu pobocznych broni "secondary" "yes" // Normalne menu kupywania z CS:S // Jeżeli jest odblokowane, to menu z ekwipunkiem zostanie zablokowane "buy" "no" } // // Domyslne wartosci na poczatku rundy // "AutoItems" { // Domyslna wartosc zycia (0 - domyslna wartosc z gry lub innego pluginu) "health" "100" // Domyslna wartosc kamizelki "armor" "100" // Czy dawac helm?. Jezeli chcesz calkowicie zablokowac menu, // wpisz tu "no" i dla pancerza "0" "helmet" "yes" // Ilosc granatow oslepiajacych "flashbangs" "0" // Czy dawac granat dymny? "smokegrenade" "no" // Czy dawac granat wybuchowy? "hegrenade" "no" // Czy dawac kombinerki anty-terrorystom? "defusekits" "yes" // Czy dawac noktowizor? "nightvision" "yes" } // // Przedmioty z listy ponizej beda automatycznie dawane botom. // Jezeli istnieja bronie z roznych kategorii (glownej/pobocznej), // to bedzie dawane przedmiot z jednej kategorii. Jezeli jedna bron // bedzie dawana wiele razy, to zwieksza sie szansa, ze bedzie wybrana. // Nie moze byc tu wiecej niz 32 bronie. // "BotItems" { "weapon" "ak47" "weapon" "m4a1" "weapon" "awp" "weapon" "galil" "weapon" "aug" "weapon" "deagle" "health" "100" "armor" "100" "helmet" "yes" "flashbangs" "0" "smokegrenade" "no" "hegrenade" "no" "defusekits" "yes" } // // Jezeli nie bedzie tu ani jednej broni, to menu bedzie pominiete. // Jezeli bedzie tu tylko jedna bron, to menu rowniez bedzie // pominiete, a gracz otrzyma ta bron. // "SecondaryMenu" { "weapon" "usp" "weapon" "glock" "weapon" "deagle" "weapon" "p228" "weapon" "elite" "weapon" "fiveseven" } // // Jezeli nie bedzie tu ani jednej broni, to menu bedzie pominiete. // Jezeli bedzie tu tylko jedna bron, to menu rowniez bedzie // pominiete, a gracz otrzyma ta bron. // "PrimaryMenu" { "weapon" "m4a1" "weapon" "ak47" "weapon" "awp" "weapon" "scout" "weapon" "sg552" "weapon" "galil" "weapon" "famas" "weapon" "sg550" "weapon" "aug" "weapon" "m249" "weapon" "g3sg1" "weapon" "ump45" "weapon" "mp5navy" "weapon" "m3" "weapon" "xm1014" "weapon" "tmp" "weapon" "mac10" "weapon" "p90" } }
Napisane przez Nomaf
w 20.08.2011 12:22
SDKHooks
#include <sdkhooks>
SDKHook(entity, SDKHookType:type, SDKHookCB:callback)
SDKHook_EndTouch, SDKHook_FireBulletsPost, SDKHook_OnTakeDamage, SDKHook_OnTakeDamagePost, SDKHook_PreThink, SDKHook_PostThink, SDKHook_SetTransmit, SDKHook_Spawn, SDKHook_StartTouch, SDKHook_Think, SDKHook_Touch, SDKHook_TraceAttack, SDKHook_TraceAttackPost, SDKHook_WeaponCanSwitchTo, SDKHook_WeaponCanUse, SDKHook_WeaponDrop, SDKHook_WeaponEquip, SDKHook_WeaponSwitch, SDKHook_ShouldCollide, SDKHook_PreThinkPost, SDKHook_PostThinkPost, SDKHook_ThinkPost, SDKHook_EndTouchPost, SDKHook_GroundEntChangedPost, SDKHook_SpawnPost, SDKHook_StartTouchPost, SDKHook_TouchPost, SDKHook_VPhysicsUpdate, SDKHook_VPhysicsUpdatePost, SDKHook_WeaponCanSwitchToPost, SDKHook_WeaponCanUsePost, SDKHook_WeaponDropPost, SDKHook_WeaponEquipPost, SDKHook_WeaponSwitchPost, SDKHook_Use, SDKHook_UsePost
// PreThink/Post // PostThink/Post public(client), // GroundEntChanged // Spawn/Post // Think/Post // VPhysicsUpdate/Post public(entity), // EndTouch // StartTouch // Touch Action:public(entity, other), // EndTouchPost // StartTouchPost // TouchPost public(entity, other), // SetTransmit Action:public(entity, client), // WeaponCanSwitchTo // WeaponCanUse // WeaponDrop // WeaponEquip // WeaponSwitch Action:public(client, weapon), // WeaponCanSwitchToPost // WeaponCanUsePost // WeaponDropPost // WeaponEquipPost // WeaponSwitchPost public(client, weapon), // OnTakeDamage // Note: Force application is dependent on game and damage type(s) Action:public(victim, &attacker, &inflictor, &Float:damage, &damagetype), Action:public(victim, &attacker, &inflictor, &Float:damage, &damagetype, &weapon, Float:damageForce[3], Float:damagePosition[3]), // OnTakeDamagePost public(victim, attacker, inflictor, Float:damage, damagetype), public(victim, attacker, inflictor, Float:damage, damagetype, weapon, const Float:damageForce[3], const Float:damagePosition[3]), // FireBulletsPost public(client, shots, const String:weaponname[]), // TraceAttack Action:public(victim, &attacker, &inflictor, &Float:damage, &damagetype, &ammotype, hitbox, hitgroup), // TraceAttackPost public(victim, attacker, inflictor, Float:damage, damagetype, ammotype, hitbox, hitgroup), // ShouldCollide bool:public(entity, collisiongroup, contentsmask, bool:originalResult), // Use Action:public(entity, activator, caller, UseType:type, Float:value), // UsePost public(entity, activator, caller, UseType:type, Float:value)
public OnClientPutInServer(client)
{
SDKHook(client, SDKHook_OnTakeDamagePost, OnTakeDamagePost);
}
public OnTakeDamagePost(victim, attacker, inflictor, Float:damage, damagetype)
{
SetUserHealth(attacker, GetUserHealth(attacker) + 1)
return Plugin_Changed
}
Poradnik stworzony przez: Nomaf dla AMXX.pl - Support AMX Mod X
Kopiowanie bez mojej zgody jest zakazane!
Napisane przez Nomaf
w 20.08.2011 09:00
addons/fpsboost/bin/fpsboost_mm.dll
Napisane przez Nomaf
w 19.08.2011 22:25
Konfiguracja edytora Pawn'a + Kompilacja
Poradnik stworzony przez: Nomaf dla AMXX.pl - Support AMX Mod X
Kopiowanie bez mojej zgody jest zakazane!
Napisane przez Nomaf
w 18.08.2011 22:23
Nasz pierwszy plugin
/* Plugin Template generated by Pawn Studio */
#include <sourcemod>
public Plugin:myinfo =
{
name = "New Plugin",
author = "Unknown",
description = "<- Description ->",
version = "1.0",
url = "<- URL ->"
}
public OnPluginStart()
{
// Add your own code here...
}
#include <sdktools>
new g_iPlayer = -1
new Handle:iMoneyAmount
g_iPlayer = FindSendPropOffs("CCSPlayer", "m_iAccount")
HookEvent("round_start", RoundStart, EventHookMode_Post)
iMoneyAmount = CreateConVar("set_money_amount", "2500", "Ilosc dawanych pieniedzy", _, true, 0.0, true, 16000.0)
public RoundStart(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast)
{
for (new i = 1; i <= MaxClients; i++)
{
if (IsClientInGame(i))
{
if (g_iPlayer != -1)
{
new iCurrentMoney = GetEntData(i, g_iPlayer)
new iNewMoneyAmount = iCurrentMoney + GetConVarInt(iMoneyAmount)
if (iNewMoneyAmount > 16000)
iNewMoneyAmount = 16000
SetEntData(i, g_iPlayer, iNewMoneyAmount)
}
}
}
}
/* Plugin Template generated by Pawn Studio */
#include <sourcemod>
#include <sdktools>
new g_iPlayer = -1
new Handle:iMoneyAmount
public Plugin:myinfo =
{
name = "Daj Kase",
author = "Nomaf",
description = "Ustawia wiecej kasy na poczatek rundy",
version = "1.0",
url = "http://amxx.pl/"
}
public OnPluginStart()
{
g_iPlayer = FindSendPropOffs("CCSPlayer", "m_iAccount")
HookEvent("round_start", RoundStart, EventHookMode_Post)
iMoneyAmount = CreateConVar("set_money_amount", "2500", "Ilosc dawanych pieniedzy", _, true, 0.0, true, 16000.0)
}
public RoundStart(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast)
{
for (new i = 1; i <= MaxClients; i++)
{
if (IsClientInGame(i))
{
if (g_iPlayer != -1)
{
new iCurrentMoney = GetEntData(i, g_iPlayer)
new iNewMoneyAmount = iCurrentMoney + GetConVarInt(iMoneyAmount)
if (iNewMoneyAmount > 16000)
iNewMoneyAmount = 16000
SetEntData(i, g_iPlayer, iNewMoneyAmount)
}
}
}
}
Poradnik stworzony przez: Nomaf dla AMXX.pl - Support AMX Mod X
Kopiowanie bez mojej zgody jest zakazane!
Napisane przez Nomaf
w 18.08.2011 18:24
SourceMod
1. Opis
SourceMod jest modyfikacją serwera, która pozwala na potężne rozbudowanie jego. Wymaga Metamod: Source w wersji 1.8 lub większej oraz gry na bazie silnika Source. Pluginy bazują na języku skryptowym Pawn. To właśnie one powodują rozszerzenie możwliości rozgrywki na serwerach. Możemy stworzyń nowe tryby rozgrywki, zmieniać właściwości gracza, ustawiać nowe byty na mapie, czyli praktycznie wszystko. Oficjalna strona znajduje się pod tym adresem:
SourceMod: Half-Life 2 Scripting
Najnowszą wersję możemy pobrać stąd: http://amxx.pl/topic...-sourcemod-172/
2. Instalacja - Etap 1
Windows:
Ci co mają grę NonSteam i chcą grać w trybie LAN, to wystarczy, że wgrają zawartość archiwum do /nazwa_gry/, np. /cstrike/ i już SourceMod będzie działać. Ten kto pobrał Source Dedicated Server przez Steam, to pliki powinien wrzucić do: /steam/steamapps/nazwa_konta/source 2007 dedicated server/nazwa_gry. Przykład: /steam/steamapps/nomaf/source 2007 dedicated server/cstrike.
Linux:
Wypakuj zawartość folderu do /nazwa_gry/. To wszystko.
3. Końcowe kroki
Zresetuj serwer. Aby sprawdzić, czy wszystko zostało pomyślnie zainstalowane, należy wpisać w konsoli serwera:
meta list
Po wpisaniu tego powinno się wyświetlić coś w stylu:
] meta list Listing 1 plugin: [01] SourceMod (1.3.7) by AlliedModders LLC
Teraz można już wybierać z bazy kilku tysięcy pluginów i instalować na serwerze . Kody źródłowe pluginów mają format .sp, a skompilowane .smx. Główne komendy SourceMod'a zaczynają się od sm. Wystarczy wpisać ten początek, a powininno się wyświetlić menu kontekstowe z podpowiedziami komend.
Poradnik stworzony przez: Nomaf dla AMXX.pl - Support AMX Mod X
Kopiowanie bez mojej zgody jest zakazane!