Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Nomaf - zdjęcie

Nomaf

Rejestracja: 07.04.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 14.09.2011 19:29
-----

Moje tematy

[JS|AJAX] BBCode jak tu na forum

06.09.2011 22:41

Szukam jakiegoś skryptu na natychmiastowe wyświetlania bbcode, tak jak tu, np. daje obrazek i widzę go w poście.

[COD] Exp na dzieńdobry ;)

29.08.2011 20:07

Dołączona grafika
Plugin daje exp osobie, która dołączy do serwera jako któraś osoba. Można też ustawić, że, np. co 4 osoba zyskuje expa przy połączeniu z serwerem.
Plugin zapamiętuje nick gracza przy rozłączeniu, więc przy ponownym połączeniu się nie dostaje expa.

Dołączona grafika

Cvary wklejamy do pliku codmod.cfg
cod_hello_mode 1      // tryb działania pluginu: 0 - wyłączony, 1 daje exp co x osob, 2 - daje jednej osobie
cod_hello_who 4       // co ktora osoba ma dostać exp?
cod_hello_info 2      // czy ma być wyświetlane info o zdobyciu expa? 0 - nie, 1 - zwykla wiadomosc na czacie, 2 - kolorowa wiadomosc na czacie
cod_hello_exp 5      // ilosc dodawanego expa

Dołączona grafika

Załączony plik  cod_helloexp.sma   2,16 KB  378 Ilość pobrań
  cod_helloexp.amxx
Załączony plik  cod_helloexp.amxx   5,72 KB  87 Ilość pobrań

nfVault - dodatkowa funkcja - problem

27.08.2011 21:54

Witam, otóż do własnych celów potrzebuję funkcji do tegoż includu. Mianowicie chodzi o znajdowanie klucza w pliku.
Zrobiłem coś takiego:
stock nfv_get_key(const filename[], const identifier=';', phrase[], output[], len)
{
if( !file_exists(filename) )
return 0;

new f = fopen(filename, "rt");
new _data[512];

while( !feof(f) )
{
fgets(f, _data, charsmax(_data));

if( _data[0] == identifier && equal( phrase, _data ) )
{
format( output, len, "%s", _data);
break;
}
}

fclose(f)
return 0;
}

Jeżeli ktoś nie zna tego, to powiem, że klucz znajduje się w pliku tekstowym i rozpoczyna się od identifier'a w tym przypadku - ;

Deathmatch 2.1.4

20.08.2011 20:01

Dołączona grafika

Każdy zna Deathmatcha'a więc opis zbędny. Autorespawn + 2 możliwości - Team Deathmatch lub Deathmatch. Jak zmienić? To będzie w cvarach. Konfiguracja jest bardzo łatwa.

Wymagania:
- Metamod 1.8.7 lub wyżej
- SourceMod 1.3.8 lub wyżej

Dołączona grafika

Podstawowe.

Dołączona grafika

Standardowa.

Dołączona grafika

// Czy CS:S DM ma byc wlaczony?
// --
// Domyslnie: "1"
cssdm_enabled "1"

// Czy tryb FFA (kazdy na kazdego) ma byc wlaczony?
// W tym trybie dostaje sie punkty za zabicie swojego.
// -- 
// Domyslnie: "0"
cssdm_ffa_enabled "0"

// Wybor miejsca odrodzenia.
// "none"   -- Odrodzenie w normalnym miejscu, tam gdzie zawsze.
// "preset" -- Odrodzenie w losowym punkcie z pliku odrodzen mapy.
// --
// Domyslnie: "preset"
cssdm_spawn_method "preset"

// Number of seconds to wait before deleting a ragdoll.
// If 0, ragdoll will be deleted instantly.
// If >=20, ragdoll will never be deleted.
// --
// Default: "2"
cssdm_ragdoll_time "2"

// Czas w sekundach do odrodzenia gracza.
// --
// Domyslnie: "0.75"
cssdm_respawn_wait "0.75"

// Czy C4 powinno byc dozwolone? Jezeli nie, to
// zostanie usuniete pole do podkladania oraz
// z graczy przy odrodzeniu.
// --
// Domyslnie: "0"
cssdm_allow_c4 "0"

// Czy plugin z ekwipunkiem ma byc wlaczony?
// --
// Wymaga: dm_equipment.smx
// Domyslnie: "1"
cssdm_enable_equipment "1"

// Czy ma byc wlaczona ochrona punktu odrodzenia?
// --
// Wymaga: sm_spawn_protection.smx
// Domyslnie: "1"
cssdm_spawn_protection "1"

// Czas ochrony po odrodzeniu w sekundach, jezeli
// ochrona jest wlaczona.
// --
// Wymaga: sm_spawn_protection.smx
// Domyslnie: "2"
cssdm_prot_time "2"

// Kolor obwodki wokol Anty-Terrorysty, gdy ma ochrone.
// Format koloru: "r g b a" (glebia czerwieni, glebia zieleni, glebia blekitu, przezroczystosc)
// --
// Wymaga: sm_spawn_protection.smx
// Domyslnie: "0 0 255 50"
cssdm_prot_ctcolor "0 0 255 128"

// Kolor obwodki wokol Terrorysty, gdy ma ochrone.
// Format koloru: "r g b a" (glebia czerwieni, glebia zieleni, glebia blekitu, przezroczystosc)
// --
// Wymaga: sm_spawn_protection.smx
// Domyslnie: "255 0 0 50"
cssdm_prot_tcolor "255 0 0 128"

// Pozwol graczowi uzywac komendy "respawn"
// Notka: komenda nie pozwala na odrodzenie przed czasem:
// cssdm_respawn_wait.
// --
// Wymaga: dm_basics.smx
// Domyslnie: "1"
cssdm_respawn_command "1"

// Czy plugin ma wymuszac wybor mapy.
// Użyteczne tylko dla uzytkownikow Stripper:Source.
// --
// Wymaga: dm_basics.smx
// Domyslnie: "0"
cssdm_force_mapchanges "0"

// Wybor pliku z mapami.
// Potrzebne tylko jesli jest wlaczony: cssdm_force_mapchanges.
// --
// Wymaga: dm_basics.smx
// Domyslnie: "mapcycle.txt"
cssdm_mapchange_file "mapcycle.txt"

// Czy amunicja ma byc automatycznie uzupelniana?
// --
// Wymaga: dm_basics.smx
// Domyslnie: "1"
cssdm_refill_ammo "1"

// Ile botow ma byc w grze.  Uzyj tego w
// w bot_quota, aby zarzadzac botami.
// bot_quota - wartosc powinna wynosic "0"
// bot_quota_mode - "normal"
// bot_auto_vacate - "0"
// -- 
// Wymaga: dm_bot_quotas.smx
// Domyslnie: "0"
cssdm_bots_balance "0"

// Eksperymentalnyy cvar, ktory chorni przed wyrzucaniem przedmiotow.
// Rekomendowany dla tych, ktorzy nie chca, aby na ziemi lezalo
// duzo broni i zeby nie lagowalo zarowno serwera jak i klienta.
// --
// Domyslnie: "1"
cssdm_remove_drops "1"

Dołączona grafika

Do konfiguracji w folderze /cfg/ mamy plik: cssdm.equip.txt. Jest tam też: cssdm.weapons.txt, ale jego nie wolno edytować!
Dodatkowo możemy tworzyć spawny tworząc nowy plik tekstowy w folderze /cfg/spawns/ o nazwie mapy, a w treści wypisujemy punkty.

Zawartość pliku cssdm.equip:
"Equipment"
{
	"Settings"
	{
		// Pozwol graczowi na wpisanie "guns" aby odblokowac menu.
		// Jest to zablokowane, gdy menu jest niewyswietlone
		//
		"guns_command"		"yes"
	}

	//
	// Odblokowywanie i blokowanie menu.
	// Dla przykladu, dla menu z glownymi i pobocznymi broniami, mozesz uzyc:
	//	"no"     - Kompletnie blokuje menu
	//	"yes"    - Odblokowuje menu
	//	"random" - Losowa bron z menu dla gracza
	//
	"Menus"
	{
		// Menu glownych broni
		"primary"		"yes"
		
		// Menu pobocznych broni
		"secondary"		"yes"
		
		// Normalne menu kupywania z CS:S
		// Jeżeli jest odblokowane, to menu z ekwipunkiem zostanie zablokowane
		"buy"			"no"
	}
	
	//
	// Domyslne wartosci na poczatku rundy
	//
	"AutoItems"
	{
		// Domyslna wartosc zycia (0 - domyslna wartosc z gry lub innego pluginu)
		"health"		"100"

		// Domyslna wartosc kamizelki
		"armor"			"100"
		
		// Czy dawac helm?. Jezeli chcesz calkowicie zablokowac menu, 
		// wpisz tu "no" i dla pancerza "0"
		"helmet"		"yes"
		
		// Ilosc granatow oslepiajacych
		"flashbangs"		"0"
		
		// Czy dawac granat dymny?
		"smokegrenade"		"no"
		
		// Czy dawac granat wybuchowy?
		"hegrenade"		"no"

		// Czy dawac kombinerki anty-terrorystom?
		"defusekits"		"yes"
		
		// Czy dawac noktowizor?
		"nightvision"		"yes"
	}
	
	//
	// Przedmioty z listy ponizej beda automatycznie dawane botom.
	// Jezeli istnieja bronie z roznych kategorii (glownej/pobocznej),
	// to bedzie dawane przedmiot z jednej kategorii. Jezeli jedna bron
	// bedzie dawana wiele razy, to zwieksza sie szansa, ze bedzie wybrana.
	// Nie moze byc tu wiecej niz 32 bronie.
	//
	"BotItems"
	{
		"weapon"		"ak47"
		"weapon"		"m4a1"
		"weapon"		"awp"
		"weapon"		"galil"
		"weapon"		"aug"
		"weapon"		"deagle"
		"health"		"100"
		"armor"			"100"
		"helmet"		"yes"
		"flashbangs"		"0"
		"smokegrenade"		"no"
		"hegrenade"		"no"
		"defusekits"		"yes"
	}
	
	//
	// Jezeli nie bedzie tu ani jednej broni, to menu bedzie pominiete.
	// Jezeli bedzie tu tylko jedna bron, to menu rowniez bedzie
	// pominiete, a gracz otrzyma ta bron.
	//
	"SecondaryMenu"
	{
		"weapon"	"usp"
		"weapon"	"glock"
		"weapon"	"deagle"
		"weapon"	"p228"
		"weapon"	"elite"
		"weapon"	"fiveseven"
	}
	
	//
	// Jezeli nie bedzie tu ani jednej broni, to menu bedzie pominiete.
	// Jezeli bedzie tu tylko jedna bron, to menu rowniez bedzie
	// pominiete, a gracz otrzyma ta bron.
	//
	"PrimaryMenu"
	{
		"weapon"	"m4a1"
		"weapon"	"ak47"
		"weapon"	"awp"
		"weapon"	"scout"
		"weapon"	"sg552"
		"weapon"	"galil"
		"weapon"	"famas"
		"weapon"	"sg550"
		"weapon"	"aug"
		"weapon"	"m249"
		"weapon"	"g3sg1"
		"weapon"	"ump45"
		"weapon"	"mp5navy"
		"weapon"	"m3"
		"weapon"	"xm1014"
		"weapon"	"tmp"
		"weapon"	"mac10"
		"weapon"	"p90"
	}
}

Dołączona grafika

Windows:
Załączony plik  cssdm-2.1.4.zip   197,81 KB  2244 Ilość pobrań


Linux:
Załączony plik  cssdm-2.1.4-linux.zip   217,55 KB  1616 Ilość pobrań

SDKHooks 2.0.0

20.08.2011 12:22

SDKHooks


Dołączona grafika

SDKHooks to biblioteka z bardzo dobrymi funkcjami, umożliwiającymi o wiele lepsze pisanie pluginów. Praktycznie każda większa modyfikacja wymaga SDKHooks to działania, więc warto zawczasu wyposażyć się w te potężne narzędzie skryptera. Jest ono dostępne dla Windows'a i Linux'a oraz Mac'a, ale jego nie będę wrzucał, bo i tak nikt nie zakłada na tym serwerów :)

Dołączona grafika

Zawartość archiwum wrzucamy do /nazwa_gry/.

Dołączona grafika

Aby skorzystać z biblioteki, należy na początku pluginu dać:
#include <sdkhooks>

Podstawowy hook (możemy go wpisać praktycznie, gdzie chcemy):
SDKHook(entity, SDKHookType:type, SDKHookCB:callback)


1 parametr to byt (id, index, client, ent, entity czy co tam wymyślimy)
2 parametr to typ hook'a. Dostępne są:
Spoiler

3 parametr to natomiast nazwa funkcji, która będzie się wykonywała przy hook'u. Możliwości:
Spoiler


Przykładowy kod (zwiększa ilość hp o 1 po zadaniu obrażeń):
public OnClientPutInServer(client)
{
SDKHook(client, SDKHook_OnTakeDamagePost, OnTakeDamagePost);
}

public OnTakeDamagePost(victim, attacker, inflictor, Float:damage, damagetype)
{
SetUserHealth(attacker, GetUserHealth(attacker) + 1)

return Plugin_Changed
}


Dołączona grafika

Windows:
Załączony plik  sdkhooks-2.0.0-hg127-windows.zip   732,85 KB  382 Ilość pobrań


Linux:
Załączony plik  sdkhooks-2.0.0-hg127-linux.tar.gz   523,11 KB  363 Ilość pobrań


Poradnik stworzony przez: Nomaf dla AMXX.pl - Support AMX Mod X
Kopiowanie bez mojej zgody jest zakazane!