
Każdy zna Deathmatcha'a więc opis zbędny. Autorespawn + 2 możliwości - Team Deathmatch lub Deathmatch. Jak zmienić? To będzie w cvarach. Konfiguracja jest bardzo łatwa.
Wymagania:
- Metamod 1.8.7 lub wyżej
- SourceMod 1.3.8 lub wyżej

Podstawowe.

Standardowa.

// Czy CS:S DM ma byc wlaczony? // -- // Domyslnie: "1" cssdm_enabled "1" // Czy tryb FFA (kazdy na kazdego) ma byc wlaczony? // W tym trybie dostaje sie punkty za zabicie swojego. // -- // Domyslnie: "0" cssdm_ffa_enabled "0" // Wybor miejsca odrodzenia. // "none" -- Odrodzenie w normalnym miejscu, tam gdzie zawsze. // "preset" -- Odrodzenie w losowym punkcie z pliku odrodzen mapy. // -- // Domyslnie: "preset" cssdm_spawn_method "preset" // Number of seconds to wait before deleting a ragdoll. // If 0, ragdoll will be deleted instantly. // If >=20, ragdoll will never be deleted. // -- // Default: "2" cssdm_ragdoll_time "2" // Czas w sekundach do odrodzenia gracza. // -- // Domyslnie: "0.75" cssdm_respawn_wait "0.75" // Czy C4 powinno byc dozwolone? Jezeli nie, to // zostanie usuniete pole do podkladania oraz // z graczy przy odrodzeniu. // -- // Domyslnie: "0" cssdm_allow_c4 "0" // Czy plugin z ekwipunkiem ma byc wlaczony? // -- // Wymaga: dm_equipment.smx // Domyslnie: "1" cssdm_enable_equipment "1" // Czy ma byc wlaczona ochrona punktu odrodzenia? // -- // Wymaga: sm_spawn_protection.smx // Domyslnie: "1" cssdm_spawn_protection "1" // Czas ochrony po odrodzeniu w sekundach, jezeli // ochrona jest wlaczona. // -- // Wymaga: sm_spawn_protection.smx // Domyslnie: "2" cssdm_prot_time "2" // Kolor obwodki wokol Anty-Terrorysty, gdy ma ochrone. // Format koloru: "r g b a" (glebia czerwieni, glebia zieleni, glebia blekitu, przezroczystosc) // -- // Wymaga: sm_spawn_protection.smx // Domyslnie: "0 0 255 50" cssdm_prot_ctcolor "0 0 255 128" // Kolor obwodki wokol Terrorysty, gdy ma ochrone. // Format koloru: "r g b a" (glebia czerwieni, glebia zieleni, glebia blekitu, przezroczystosc) // -- // Wymaga: sm_spawn_protection.smx // Domyslnie: "255 0 0 50" cssdm_prot_tcolor "255 0 0 128" // Pozwol graczowi uzywac komendy "respawn" // Notka: komenda nie pozwala na odrodzenie przed czasem: // cssdm_respawn_wait. // -- // Wymaga: dm_basics.smx // Domyslnie: "1" cssdm_respawn_command "1" // Czy plugin ma wymuszac wybor mapy. // Użyteczne tylko dla uzytkownikow Stripper:Source. // -- // Wymaga: dm_basics.smx // Domyslnie: "0" cssdm_force_mapchanges "0" // Wybor pliku z mapami. // Potrzebne tylko jesli jest wlaczony: cssdm_force_mapchanges. // -- // Wymaga: dm_basics.smx // Domyslnie: "mapcycle.txt" cssdm_mapchange_file "mapcycle.txt" // Czy amunicja ma byc automatycznie uzupelniana? // -- // Wymaga: dm_basics.smx // Domyslnie: "1" cssdm_refill_ammo "1" // Ile botow ma byc w grze. Uzyj tego w // w bot_quota, aby zarzadzac botami. // bot_quota - wartosc powinna wynosic "0" // bot_quota_mode - "normal" // bot_auto_vacate - "0" // -- // Wymaga: dm_bot_quotas.smx // Domyslnie: "0" cssdm_bots_balance "0" // Eksperymentalnyy cvar, ktory chorni przed wyrzucaniem przedmiotow. // Rekomendowany dla tych, ktorzy nie chca, aby na ziemi lezalo // duzo broni i zeby nie lagowalo zarowno serwera jak i klienta. // -- // Domyslnie: "1" cssdm_remove_drops "1"

Do konfiguracji w folderze /cfg/ mamy plik: cssdm.equip.txt. Jest tam też: cssdm.weapons.txt, ale jego nie wolno edytować!
Dodatkowo możemy tworzyć spawny tworząc nowy plik tekstowy w folderze /cfg/spawns/ o nazwie mapy, a w treści wypisujemy punkty.
Zawartość pliku cssdm.equip:
"Equipment" { "Settings" { // Pozwol graczowi na wpisanie "guns" aby odblokowac menu. // Jest to zablokowane, gdy menu jest niewyswietlone // "guns_command" "yes" } // // Odblokowywanie i blokowanie menu. // Dla przykladu, dla menu z glownymi i pobocznymi broniami, mozesz uzyc: // "no" - Kompletnie blokuje menu // "yes" - Odblokowuje menu // "random" - Losowa bron z menu dla gracza // "Menus" { // Menu glownych broni "primary" "yes" // Menu pobocznych broni "secondary" "yes" // Normalne menu kupywania z CS:S // Jeżeli jest odblokowane, to menu z ekwipunkiem zostanie zablokowane "buy" "no" } // // Domyslne wartosci na poczatku rundy // "AutoItems" { // Domyslna wartosc zycia (0 - domyslna wartosc z gry lub innego pluginu) "health" "100" // Domyslna wartosc kamizelki "armor" "100" // Czy dawac helm?. Jezeli chcesz calkowicie zablokowac menu, // wpisz tu "no" i dla pancerza "0" "helmet" "yes" // Ilosc granatow oslepiajacych "flashbangs" "0" // Czy dawac granat dymny? "smokegrenade" "no" // Czy dawac granat wybuchowy? "hegrenade" "no" // Czy dawac kombinerki anty-terrorystom? "defusekits" "yes" // Czy dawac noktowizor? "nightvision" "yes" } // // Przedmioty z listy ponizej beda automatycznie dawane botom. // Jezeli istnieja bronie z roznych kategorii (glownej/pobocznej), // to bedzie dawane przedmiot z jednej kategorii. Jezeli jedna bron // bedzie dawana wiele razy, to zwieksza sie szansa, ze bedzie wybrana. // Nie moze byc tu wiecej niz 32 bronie. // "BotItems" { "weapon" "ak47" "weapon" "m4a1" "weapon" "awp" "weapon" "galil" "weapon" "aug" "weapon" "deagle" "health" "100" "armor" "100" "helmet" "yes" "flashbangs" "0" "smokegrenade" "no" "hegrenade" "no" "defusekits" "yes" } // // Jezeli nie bedzie tu ani jednej broni, to menu bedzie pominiete. // Jezeli bedzie tu tylko jedna bron, to menu rowniez bedzie // pominiete, a gracz otrzyma ta bron. // "SecondaryMenu" { "weapon" "usp" "weapon" "glock" "weapon" "deagle" "weapon" "p228" "weapon" "elite" "weapon" "fiveseven" } // // Jezeli nie bedzie tu ani jednej broni, to menu bedzie pominiete. // Jezeli bedzie tu tylko jedna bron, to menu rowniez bedzie // pominiete, a gracz otrzyma ta bron. // "PrimaryMenu" { "weapon" "m4a1" "weapon" "ak47" "weapon" "awp" "weapon" "scout" "weapon" "sg552" "weapon" "galil" "weapon" "famas" "weapon" "sg550" "weapon" "aug" "weapon" "m249" "weapon" "g3sg1" "weapon" "ump45" "weapon" "mp5navy" "weapon" "m3" "weapon" "xm1014" "weapon" "tmp" "weapon" "mac10" "weapon" "p90" } }

Windows:

Linux:
