SDKHooks

SDKHooks to biblioteka z bardzo dobrymi funkcjami, umożliwiającymi o wiele lepsze pisanie pluginów. Praktycznie każda większa modyfikacja wymaga SDKHooks to działania, więc warto zawczasu wyposażyć się w te potężne narzędzie skryptera. Jest ono dostępne dla Windows'a i Linux'a oraz Mac'a, ale jego nie będę wrzucał, bo i tak nikt nie zakłada na tym serwerów


Zawartość archiwum wrzucamy do /nazwa_gry/.

Aby skorzystać z biblioteki, należy na początku pluginu dać:
#include <sdkhooks>
Podstawowy hook (możemy go wpisać praktycznie, gdzie chcemy):
SDKHook(entity, SDKHookType:type, SDKHookCB:callback)
1 parametr to byt (id, index, client, ent, entity czy co tam wymyślimy)
2 parametr to typ hook'a. Dostępne są:
3 parametr to natomiast nazwa funkcji, która będzie się wykonywała przy hook'u. Możliwości:
Przykładowy kod (zwiększa ilość hp o 1 po zadaniu obrażeń):
public OnClientPutInServer(client)
{
SDKHook(client, SDKHook_OnTakeDamagePost, OnTakeDamagePost);
}
public OnTakeDamagePost(victim, attacker, inflictor, Float:damage, damagetype)
{
SetUserHealth(attacker, GetUserHealth(attacker) + 1)
return Plugin_Changed
}

Windows:

Linux:

Poradnik stworzony przez: Nomaf dla AMXX.pl - Support AMX Mod X
Kopiowanie bez mojej zgody jest zakazane!
Użytkownik Nomaf edytował ten post 20.08.2011 12:37