sproboj
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Kewin. (ZeZ)
Rejestracja: 05.04.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 15.03.2017 16:42





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 465
- Odwiedzin: 8 486
- Tytuł: Wszechobecny
- Wiek: 27 lat
- Urodziny: Lipiec 1, 1997
-
Imię
Kewin
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Zgorzelec
-
Zainteresowania
Dziewczyny!
#558857 [ROZWIĄZANE] Problem z QTM_CodMod
Napisane przez Kewin. (ZeZ)
w 27.07.2013 21:44
#556739 Wykrywacz metali
Napisane przez Kewin. (ZeZ)
w 20.07.2013 08:46
Wez sproboj.
To masz, ze odporny na miny, jak wejdziesz to pewnie wybucha
codperk_wykrywaczmetali (2).sma 1,22 KB 87 Ilość pobrań
codperk_wykrywaczmetali (2).amxx
A to, watpie ze dziala. Uzywasz to (e) kolo miny
codperk_wykmet.sma 1,58 KB 92 Ilość pobrań
codperk_wykmet.amxx
#553887 Call of Duty: MW Mod [UPDATE]
Napisane przez Kewin. (ZeZ)
w 09.07.2013 21:48
COD naprawdę dobry tylko czy można dodać do niego dynamiczny exp w zależnośći od lv.Dobra paczka i wszystko mi się podoba tylko potrzebowałbym dynamiczny exp gdyż sprawia to ,że serwer staje się ciekawszy i lepszy.
chyba Ci o to chodzi
http://amxx.pl/topic...w-nowym-codzie/
#553634 Problem z Klasą Palacz
Napisane przez Kewin. (ZeZ)
w 09.07.2013 10:19
#553436 Błąd podczas komplikacji QTM_CodMod
Napisane przez Kewin. (ZeZ)
w 08.07.2013 13:16
#553030 [ROZWIĄZANE] Autodestrukcja
Napisane przez Kewin. (ZeZ)
w 07.07.2013 13:15
Poprawka
Załączone pliki
-
codperk_autodestrukcja.sma 3,45 KB 45 Ilość pobrań
codperk_autodestrukcja.amxx
#552660 Druga strona menu klas.
Napisane przez Kewin. (ZeZ)
w 06.07.2013 12:49
Sproboj, jak nie to zobacze inaczej.
Załączone pliki
-
DiabloMod.sma 278,99 KB 57 Ilość pobrań
DiabloMod.amxx
#552611 [ROZWIĄZANE] Problem z sprzedawaniem przedmiotów.
Napisane przez Kewin. (ZeZ)
w 06.07.2013 09:53
Straszne....
public Sprzedajitem(id) { set_hudmessage(0, 0, 255, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 12.0) if(playerInf[ id ][ currentItem ] == 0) { show_hudmessage(id, "Nie posiadasz zadnego itemu !") } else { client_cmd(id, "say /drop") cs_set_user_money(id , cs_get_user_money(id)+500, 1) show_hudmessage(id, "Otrzymales 500$ ! ") } }
#552215 Bug z Kondycją, po zmianie broni kondycja zmienia sie na standard,jak zabloko...
Napisane przez Kewin. (ZeZ)
w 04.07.2013 23:30
#552198 Gotowe pliki Cod'a Nowego z HP w HUD i dodaj po 10.
Napisane przez Kewin. (ZeZ)
w 04.07.2013 21:47
Masz tutaj z niebieskim hudem
Załączone pliki
-
QTM_CodMod (14).sma 45,16 KB 109 Ilość pobrań
QTM_CodMod (14).amxx
#551984 Problem z hud
Napisane przez Kewin. (ZeZ)
w 04.07.2013 09:14
#551908 [ROZWIĄZANE] Procentowy stan życia w hud
Napisane przez Kewin. (ZeZ)
w 03.07.2013 20:48
Trzeba bylo tak od razu
Ale znow nie wiem czy dobrze
w write_hud:
maxhealth = race_heal[player_class[id]] + player_strength[id] * 2 new Float:hpprocent = (float(get_user_health(id)) / float(maxhealth)) * 100.0 new hp = get_user_health(id);
i pozniej w formacie:
...........Zycie : %i | %0.1f%%...........,hp, hpprocent
Załączone pliki
-
DiabloMod.sma 279,32 KB 120 Ilość pobrań
DiabloMod.amxx
#551856 [ROZWIĄZANE] Procentowy stan życia w hud
Napisane przez Kewin. (ZeZ)
w 03.07.2013 18:26
Tak ogolnie to miales trochee bledow
Ale juz chyba bedzie gralo.
Dla chetnych:
zmienne globalne:
new maxhealth
RoundStart zamieniamy na:
public RoundStart(){ for (new i=0; i < 33; i++){ plus_obrazenia[i] = 0 used_item[i] = false DemageTake1[i]=1 count_jumps(i) give_knife(i) JumpsLeft[i]=JumpsMax[i] RemoveFlag(i,Flag_Rot) maxhealth = race_heal[player_class[i]]+player_strength[i]*2 if(player_class[i] == Nekromanta) g_haskit[i]=1 else g_haskit[i]=0 golden_bulet[i]=0 invisible_cast[i]=0 loaded[i] = false; niewidka[i] = 0 ultra_armor[i]=0 num_shild[i]=2+floatround(player_intelligence[i]/25.0,floatround_floor) set_renderchange(i) if(is_user_connected(i)&&player_item_id[i]==66) { changeskin(i,0) } } kill_all_entity("throwing_knife") Bot_Setup() ghost_check = false check_class() use_addtofullpack = false }
teraz szukamy:
new maxhealth = race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*2
i zamieniamy na:
maxhealth = race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*2
w write_hud(id) dodajemy:
maxhealth = race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*2 new hp = get_user_health(id)/maxhealth*100
I pozniej w formacie dodajemy
..............Zycie : %i%%/100%%"....................., hp)
Masz plik:
Bo jednak tamto by ci nie zadzialalo
bo to w koncu diablomod, a nie codmod
Załączone pliki
-
DiabloMod.sma 279,22 KB 120 Ilość pobrań
DiabloMod.amxx
#551371 Błedy przy kompilacji ;(
Napisane przez Kewin. (ZeZ)
w 01.07.2013 18:43
Masz
Załączone pliki
-
Lekarz.sma 4,83 KB 30 Ilość pobrań
Lekarz.amxx
-
Polak.sma 1,87 KB 28 Ilość pobrań
Polak.amxx
-
OczyNiewidki.sma 1,28 KB 35 Ilość pobrań
OczyNiewidki.amxx
#551370 Modyfikacja questów [ dark gl ]
Napisane przez Kewin. (ZeZ)
w 01.07.2013 18:35
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Kewin. (ZeZ)
- Regulamin