Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Kewin. (ZeZ) - zdjęcie

Kewin. (ZeZ)

Rejestracja: 05.04.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 15.03.2017 16:42
*****

#558857 [ROZWIĄZANE] Problem z QTM_CodMod

Napisane przez Kewin. (ZeZ) w 27.07.2013 21:44

sproboj

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#556739 Wykrywacz metali

Napisane przez Kewin. (ZeZ) w 20.07.2013 08:46

Wez sproboj.

 

To masz, ze odporny na miny, jak wejdziesz to pewnie wybucha

Załączony plik  codperk_wykrywaczmetali (2).sma   1,22 KB  87 Ilość pobrań
  codperk_wykrywaczmetali (2).amxx

 

A to, watpie ze dziala. Uzywasz to (e) kolo miny

Załączony plik  codperk_wykmet.sma   1,58 KB  92 Ilość pobrań
  codperk_wykmet.amxx


  • +
  • -
  • 1


#553887 Call of Duty: MW Mod [UPDATE]

Napisane przez Kewin. (ZeZ) w 09.07.2013 21:48

COD naprawdę dobry tylko czy można dodać do niego dynamiczny exp w zależnośći od lv.Dobra paczka i wszystko mi się podoba tylko potrzebowałbym dynamiczny exp gdyż sprawia to ,że serwer staje się ciekawszy i lepszy.

chyba Ci o to chodzi :D

http://amxx.pl/topic...w-nowym-codzie/


  • +
  • -
  • 1


#553634 Problem z Klasą Palacz

Napisane przez Kewin. (ZeZ) w 09.07.2013 10:19

Masz

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#553436 Błąd podczas komplikacji QTM_CodMod

Napisane przez Kewin. (ZeZ) w 08.07.2013 13:16

Masz

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#553030 [ROZWIĄZANE] Autodestrukcja

Napisane przez Kewin. (ZeZ) w 07.07.2013 13:15

Poprawka

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#552660 Druga strona menu klas.

Napisane przez Kewin. (ZeZ) w 06.07.2013 12:49

Sproboj, jak nie to zobacze inaczej.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#552611 [ROZWIĄZANE] Problem z sprzedawaniem przedmiotów.

Napisane przez Kewin. (ZeZ) w 06.07.2013 09:53

Straszne....


public Sprzedajitem(id)
{
    set_hudmessage(0, 0, 255, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 12.0)
    if(playerInf[ id ][ currentItem ] == 0)
    {
        show_hudmessage(id, "Nie posiadasz zadnego itemu !")
    }
    else
    {
        client_cmd(id, "say /drop")        
cs_set_user_money(id , cs_get_user_money(id)+500, 1)
        show_hudmessage(id, "Otrzymales 500$ ! ")
        

    }
}

  • +
  • -
  • 1


#552215 Bug z Kondycją, po zmianie broni kondycja zmienia sie na standard,jak zabloko...

Napisane przez Kewin. (ZeZ) w 04.07.2013 23:30

2. http://amxx.pl/topic...isk-b-buy-menu/

myslalem, ze sie polacza posty :/ sory za brak edita


  • +
  • -
  • 1


#552198 Gotowe pliki Cod'a Nowego z HP w HUD i dodaj po 10.

Napisane przez Kewin. (ZeZ) w 04.07.2013 21:47

Masz tutaj z niebieskim hudem :)

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#551984 Problem z hud

Napisane przez Kewin. (ZeZ) w 04.07.2013 09:14

masz

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#551908 [ROZWIĄZANE] Procentowy stan życia w hud

Napisane przez Kewin. (ZeZ) w 03.07.2013 20:48

Trzeba bylo tak od razu :D

Ale znow nie wiem czy dobrze :P

 

w write_hud:

maxhealth = race_heal[player_class[id]] + player_strength[id] * 2
new Float:hpprocent = (float(get_user_health(id)) / float(maxhealth)) * 100.0
new hp = get_user_health(id);

i pozniej w formacie:

...........Zycie : %i | %0.1f%%...........,hp, hpprocent

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#551856 [ROZWIĄZANE] Procentowy stan życia w hud

Napisane przez Kewin. (ZeZ) w 03.07.2013 18:26

Tak ogolnie to miales trochee bledow ;)

Ale juz chyba bedzie gralo.

 

Dla chetnych:

 

zmienne globalne:

new maxhealth

RoundStart zamieniamy na:

public RoundStart(){

	for (new i=0; i < 33; i++){
		plus_obrazenia[i] = 0
		used_item[i] = false
		DemageTake1[i]=1
		count_jumps(i)
		give_knife(i)
		JumpsLeft[i]=JumpsMax[i]
		RemoveFlag(i,Flag_Rot) 
		maxhealth = race_heal[player_class[i]]+player_strength[i]*2
		
		if(player_class[i] == Nekromanta) g_haskit[i]=1
		else g_haskit[i]=0
		
		golden_bulet[i]=0
		
		invisible_cast[i]=0
		loaded[i] = false;
		niewidka[i] = 0
		
		ultra_armor[i]=0
		num_shild[i]=2+floatround(player_intelligence[i]/25.0,floatround_floor)
		
		set_renderchange(i)
		if(is_user_connected(i)&&player_item_id[i]==66)
		{
			changeskin(i,0) 
		}
	}
	
	kill_all_entity("throwing_knife")
	
	Bot_Setup()		
	ghost_check = false
	check_class()
	use_addtofullpack = false
}

teraz szukamy:

new maxhealth = race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*2

i zamieniamy na:

maxhealth = race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*2

w write_hud(id) dodajemy:

maxhealth = race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*2
new hp = get_user_health(id)/maxhealth*100

I pozniej w formacie dodajemy

 

..............Zycie : %i%%/100%%"....................., hp)

 

Masz plik:


Bo jednak tamto by ci nie zadzialalo :)

bo to w koncu diablomod, a nie codmod

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#551371 Błedy przy kompilacji ;(

Napisane przez Kewin. (ZeZ) w 01.07.2013 18:43

Masz

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#551370 Modyfikacja questów [ dark gl ]

Napisane przez Kewin. (ZeZ) w 01.07.2013 18:35

Zobacz :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1