Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Problem z sprzedawaniem przedmiotów.

diablo mod core 1.1

Najlepsza odpowiedź Kewin. (ZeZ), 06.07.2013 09:53

Straszne....


public Sprzedajitem(id)
{
    set_hudmessage(0, 0, 255, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 12.0)
    if(playerInf[ id ][ currentItem ] == 0)
    {
        show_hudmessage(id, "Nie posiadasz zadnego itemu !")
    }
    else
    {
        client_cmd(id, "say /drop")        
cs_set_user_money(id , cs_get_user_money(id)+500, 1)
        show_hudmessage(id, "Otrzymales 500$ ! ")
        

    }
}
Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 sznur3k

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:8
  • Lokalizacja:Lomza
Offline

Napisano 05.07.2013 15:56

Znalazłem ostatnio poradnik jak sprzedać item za "punkty many" ale ja chcę ustawić to za normalne dolary w grze. I tu pojawia się problem jak to zmienić.
Kod:

public Sprzedajitem(id)
{
    set_hudmessage(0, 0, 255, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 12.0)
    if(player_item_id[id] == 0)
    {
        show_hudmessage(id, "Nie posiadasz zadnego itemu !")
    }
    else
    {
        dropitem(id)
        player_pkt[id]+=5
        show_hudmessage(id, "Otrzymales 5 punktów mana ! ")
        
    }
}

no i komenda

register_clcmd("say /sprzedaj","Sprzedajitem")

Użytkownik sznur3k edytował ten post 05.07.2013 15:57

  • +
  • -
  • 0

#2 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 05.07.2013 16:49

public Sprzedajitem(id)
{
    set_hudmessage(0, 0, 255, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 12.0)
    if(player_item_id[id] == 0)
    {
        show_hudmessage(id, "Nie posiadasz zadnego itemu !")
    }
    else
    {
        dropitem(id)
        cs_set_user_money(id , cs_get_user_money(id)+500, 1)
        show_hudmessage(id, "Otrzymales 500$ ! ")
        
    
}
}

 

oczywiście za 500 mozesz wtsawic swoja wartosc ;)

 


  • +
  • -
  • 0

#3 sznur3k

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:8
  • Lokalizacja:Lomza
Offline

Napisano 05.07.2013 17:14

Niestety:

 

diablo_nowe.sma(1212) : error 017: undefined symbol "player_item_id"
diablo_nowe.sma(1212) : warning 215: expression has no effect
diablo_nowe.sma(1212) : error 001: expected token: ";", but found "]"
diablo_nowe.sma(1212) : error 029: invalid expression, assumed zero
diablo_nowe.sma(1212) : fatal error 107: too many error messages on one line
 

  • +
  • -
  • 0

#4 Kewin. (ZeZ)

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:465
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kewin
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 06.07.2013 08:59

bo jak mozesz wziąć kod z innego moda, na inny i nie pozmianieac zmiennych?

w diablomod ddarggl nie ma takiego czegos jak player_item_id[id]

 

Powiedz mi gdzie masz ten kod wpisany?, w silniku glownym czy jakims odzdzielnym pluginie?


Użytkownik Kewin. (ZeZ) edytował ten post 06.07.2013 09:00

  • +
  • -
  • 0

"Wiem, że nic nie wiem!"

...Nie jestem OWIECZKĄ!...

 

Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD

 

Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!


#5 sznur3k

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:8
  • Lokalizacja:Lomza
Offline

Napisano 06.07.2013 09:15

Nie to nie jest oddzielny plugin normalnie w silniku gł.


  • +
  • -
  • 0

#6 Kewin. (ZeZ)

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:465
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kewin
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 06.07.2013 09:53   Najlepsza odpowiedź

Straszne....


public Sprzedajitem(id)
{
    set_hudmessage(0, 0, 255, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 12.0)
    if(playerInf[ id ][ currentItem ] == 0)
    {
        show_hudmessage(id, "Nie posiadasz zadnego itemu !")
    }
    else
    {
        client_cmd(id, "say /drop")        
cs_set_user_money(id , cs_get_user_money(id)+500, 1)
        show_hudmessage(id, "Otrzymales 500$ ! ")
        

    }
}

Użytkownik Kewin. (ZeZ) edytował ten post 06.07.2013 09:53

  • +
  • -
  • 1

"Wiem, że nic nie wiem!"

...Nie jestem OWIECZKĄ!...

 

Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD

 

Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: diablo mod core 1.1

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych