Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Perk

Wykrywacz metali

perk

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 pAC

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:425
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Żagań
Offline

Napisano 07.07.2013 12:39

Dodatkowo można niszczyć miny

Załączone pliki



#2 SWR

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:11
  • Lokalizacja:Czestochowa
Offline

Napisano 07.07.2013 12:48

 

Dodatkowo można niszczyć miny

o co chodzi zniszczyć miny ??

 

Nie da się takiej umiejętności zrobić, gdyż były by bugi. Musiał byś dodać, żeby klasy z minami nie zabierały hp.

 


  • +
  • -
  • 0

#3 pAC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:425
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Żagań
Offline

Napisano 07.07.2013 12:50

Posiadając ten perk , widzisz miny + możesz je zniszczyć

#4 Kewin. (ZeZ)

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:465
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kewin
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 07.07.2013 18:47

Trzeba zrobic z tym:

new iEnt = find_ent_by_class(-1, "Mine");
	while(iEnt > 0) 
	{
		if(id == pev(iEnt, pev_owner))
			remove_entity(iEnt);
		iEnt = find_ent_by_class(iEnt, "Mine");	
	}

aby znalazlo enta(mine) i ustawic dystans w ktorym moze ja usuwac :)


  • +
  • -
  • 0

"Wiem, że nic nie wiem!"

...Nie jestem OWIECZKĄ!...

 

Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD

 

Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!


#5 pAC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:425
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Żagań
Offline

Napisano 07.07.2013 21:55

To będzie usuwanie poprzez strzał ?

#6 Kewin. (ZeZ)

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:465
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kewin
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 07.07.2013 22:21

nie ;), ja Ci nic nie pomoglem prawie :)

Podalem Ci tylko funkcje ktora trzeba wywolac(chyba) :)

 

Plugin musi sprawdzic odleglosc gracza od miny, ale nie wiem jak wywolac sprawdzanie enta(jako miny) :)

I jeszcze trzeba dodac dystans w ktorym moze rozbrajac.

 

Jeszcze pokombinuje, nie jestem w tym jakis dobry, wiec nie umiem wielu rzeczy...


  • +
  • -
  • 0

"Wiem, że nic nie wiem!"

...Nie jestem OWIECZKĄ!...

 

Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD

 

Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!


#7 pAC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:425
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Żagań
Offline

Napisano 08.07.2013 13:33

No ok rozumiem , dodatkowo wybrac czy na strzal czy na pasek (domyslnie przy uzyciu C)

#8 Camper.

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:21
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 19.07.2013 16:35

Wiesz jak to zrobić? Wystarczy dodać odporność na miny, automatycznie gdy w nie wbiegasz z odpornością one wybuchają, nie zadając Ci obrażeń.


  • +
  • -
  • 0

#9 Kewin. (ZeZ)

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:465
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kewin
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 19.07.2013 16:45

MOZNA I TAK ;P


  • +
  • -
  • 0

"Wiem, że nic nie wiem!"

...Nie jestem OWIECZKĄ!...

 

Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD

 

Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!


#10 pAC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:425
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Żagań
Offline

Napisano 19.07.2013 21:27

Czyli można wykorzystać "funkcję" z nano kamizelki

Użytkownik pAC edytował ten post 19.07.2013 21:32


#11 Kewin. (ZeZ)

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:465
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kewin
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 20.07.2013 08:46

Wez sproboj.

 

To masz, ze odporny na miny, jak wejdziesz to pewnie wybucha

Załączony plik  codperk_wykrywaczmetali (2).sma   1,22 KB  38 Ilość pobrań
  codperk_wykrywaczmetali (2).amxx

 

A to, watpie ze dziala. Uzywasz to (e) kolo miny

Załączony plik  codperk_wykmet.sma   1,58 KB  45 Ilość pobrań
  codperk_wykmet.amxx


  • +
  • -
  • 1

"Wiem, że nic nie wiem!"

...Nie jestem OWIECZKĄ!...

 

Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD

 

Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: perk

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych