Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Kupowanie Broni przycisk "B" (Buy Menu)

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 Aqvis

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:27
  • Imię:Arek
  • Lokalizacja:Rybnik
Offline

Napisano 18.01.2011 13:55

Chciałbym na swoim serwerze [Cod Mod] całkowicie zablokować kupowanie broni ...
Ponieważ denerwuje mnie jak snajper lata z M4 :P

Wie ktoś może jak to zrobić? :rolleyes:
  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na [COD MOD] ProHit.eu!


Dołączona grafika


195.2.255.122:27060


#2 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 18.01.2011 14:19

*
Popularny

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <engine>



#define PLUGIN "Pi drugich"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "R3X"



static const buy_classes[][] = {

	"func_buyzone",

	"info_map_parameters"

}





public plugin_precache(){

	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

	createInfoMapParameters();

}

isBuyClass(ent, const szParam[] = ""){

	new szClassName[32];

	

	if(szParam[0])

		copy(szClassName, 31, szParam);

	else

		entity_get_string(ent, EV_SZ_classname, szClassName, 31);

	

	for(new i=0;i<sizeof buy_classes;i++){

		if(equal(buy_classes[i], szClassName)){

			if(is_valid_ent(ent))

				return true;

		}

	}

	return false;

}

public pfn_spawn(ent){

	if(is_valid_ent(ent) && isBuyClass(ent))

		remove_entity(ent);	

}

//Block buying

createInfoMapParameters(){

	new ent = create_entity("info_map_parameters");

	DispatchKeyValue(ent, "buying", "3");

	DispatchSpawn(ent);

}


  • +
  • -
  • 6

#3 Aqvis

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:27
  • Imię:Arek
  • Lokalizacja:Rybnik
Offline

Napisano 18.01.2011 14:28

Dzięki, jeszcze zobacze czy działa i dam edit.
:)

Dodano 18 styczeń 2011 - 18:30:
Działa. ^^ dzięki.

A dałoby się odblokować tylko granaty i defa a reszcze zablokować?
  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na [COD MOD] ProHit.eu!


Dołączona grafika


195.2.255.122:27060


#4 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 18.01.2011 20:42

Dałoby, ale w zupełnie inny sposób xD albo zrobisz nowe menu do kupowania, albo wyrzuć ten plugin co Ci napisałem i użyj restmenu ze standardowej paczki. Dużo mniej optymalne, ale zostawi możliwość kupowania granatów i defa
  • +
  • -
  • 0

#5 Aqvis

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:27
  • Imię:Arek
  • Lokalizacja:Rybnik
Offline

Napisano 18.01.2011 21:00

niestety ale nie rozumiem nic z tego co napisałeś. :P
  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na [COD MOD] ProHit.eu!


Dołączona grafika


195.2.255.122:27060


#6 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 18.01.2011 21:26

Ten plugin wyżej blokuje całkowicie kupowanie, nie ma wyboru co można/ nie można kupić. W paczce z amxxem jest restmenu.amxx, który pozwala blokować wybrane broni i tego możesz użyć. Możesz też zrobić nowe BuyMenu z granatami i defem tylko.
  • +
  • -
  • 2

#7 Aqvis

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:27
  • Imię:Arek
  • Lokalizacja:Rybnik
Offline

Napisano 18.01.2011 22:52

No teraz rozumiem mam ten plik w .sma, ale nie potrafię tego przerobić :/

Jeśli znalazłbyś trochę czasu i umiał mi z tym pomóc to było by super.
  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na [COD MOD] ProHit.eu!


Dołączona grafika


195.2.255.122:27060


#8 Heros1213

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:36
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:POLSKA
Offline

Napisano 19.01.2011 15:47

Aqvis dołańczam sie do tematu gdzie mam wkleić ten kod?

Użytkownik Heros1213 edytował ten post 19.01.2011 15:48

  • +
  • -
  • 0

#9 Aqvis

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:27
  • Imię:Arek
  • Lokalizacja:Rybnik
Offline

Napisano 19.01.2011 17:11

Tworzysz plik np. blockbuymenu.sma
wklejasz kod, który stworzył R3X

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>

#define PLUGIN "Pi drugich"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"

static const buy_classes[][] = {
	"func_buyzone",
	"info_map_parameters"
}


public plugin_precache(){
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	createInfoMapParameters();
}
isBuyClass(ent, const szParam[] = ""){
	new szClassName[32];
	
	if(szParam[0])
		copy(szClassName, 31, szParam);
	else
		entity_get_string(ent, EV_SZ_classname, szClassName, 31);
	
	for(new i=0;i<sizeof buy_classes;i++){
		if(equal(buy_classes[i], szClassName)){
			if(is_valid_ent(ent))
				return true;
		}
	}
	return false;
}
public pfn_spawn(ent){
	if(is_valid_ent(ent) && isBuyClass(ent))
		remove_entity(ent);	
}
//Block buying
createInfoMapParameters(){
	new ent = create_entity("info_map_parameters");
	DispatchKeyValue(ent, "buying", "3");
	DispatchSpawn(ent);
}

komplikujesz ten plik do blockbuymenu.amxx i wrzucasz go w folder cstrike/addons/amxmodx/plugins

jeszcze na koniec musisz dodać linijke do cstrike/addons/amxmodx/plugins/config/plugins-codmod.ini

blockbuymenu.amxx

restart i działa.
  • +
  • -
  • 1

Zapraszam na [COD MOD] ProHit.eu!


Dołączona grafika


195.2.255.122:27060


#10 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1139
Super Hero

  • Postów:964
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 19.01.2011 18:05

najlepszym chyba rozwiązanie by była aktywacja pluginu
restmenu.amxx

  • +
  • -
  • 0

#11 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 19.01.2011 19:33

Zupełnie niepotrzebnie ten plugin, odblokowujesz plugin restmenu w plugins.ini, i na serwerze w amxmodmenu jest Restrict weapon, tam wybierasz co zablokować a co odblokować.
  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 


#12 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 19.01.2011 20:28

restmenu jest dobry do blokowania pojedynczych broni, blokowanie ogólnie kupna lepiej jest zrealizować inaczej; zupełnie niepotrzebne jest sortowanie kopcowe skoro jest bąbelkowe ....
  • +
  • -
  • 1

#13 Aqvis

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:27
  • Imię:Arek
  • Lokalizacja:Rybnik
Offline

Napisano 19.01.2011 22:12

Wszystko git, ale jak to poblokować w tym restmenu.sma, aby były dostępne tylko granaty i def ?

Użytkownik Aqvis edytował ten post 22.01.2011 18:02

  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na [COD MOD] ProHit.eu!


Dołączona grafika


195.2.255.122:27060


#14 Heros1213

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:36
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:POLSKA
Offline

Napisano 19.01.2011 23:21

Aqvis jak mam zrobić plik typu .sma i .ammx??
  • +
  • -
  • 0

#15 Aqvis

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:27
  • Imię:Arek
  • Lokalizacja:Rybnik
Offline

Napisano 20.01.2011 10:17

Musisz mieć program AMXX-Studnio.

Załączam Ci te 2 pliki.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

Zapraszam na [COD MOD] ProHit.eu!


Dołączona grafika


195.2.255.122:27060


#16 Heros1213

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:36
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:POLSKA
Offline

Napisano 20.01.2011 12:49

I żeby to działało to musze dopisać do to plugins.ini musze każdy plugin dopisać?
  • +
  • -
  • 0

#17 Aqvis

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:27
  • Imię:Arek
  • Lokalizacja:Rybnik
Offline

Napisano 20.01.2011 22:49

W tym przypadku tylko do plugins.ini dopisujesz blockbuy.amxx, bo plik blockbuy.sma jest tylko do edycji pliku amxx

Dodano 22 styczeń 2011 - 18:02:

Wszystko git, ale jak to poblokować w tym restmenu.sma, aby były dostępne tylko granaty i def ?


Użytkownik Aqvis edytował ten post 22.01.2011 18:01

  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na [COD MOD] ProHit.eu!


Dołączona grafika


195.2.255.122:27060






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych