Ponieważ denerwuje mnie jak snajper lata z M4

Wie ktoś może jak to zrobić?

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 18.01.2011 14:19
Popularny
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <engine> #define PLUGIN "Pi drugich" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "R3X" static const buy_classes[][] = { "func_buyzone", "info_map_parameters" } public plugin_precache(){ register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); createInfoMapParameters(); } isBuyClass(ent, const szParam[] = ""){ new szClassName[32]; if(szParam[0]) copy(szClassName, 31, szParam); else entity_get_string(ent, EV_SZ_classname, szClassName, 31); for(new i=0;i<sizeof buy_classes;i++){ if(equal(buy_classes[i], szClassName)){ if(is_valid_ent(ent)) return true; } } return false; } public pfn_spawn(ent){ if(is_valid_ent(ent) && isBuyClass(ent)) remove_entity(ent); } //Block buying createInfoMapParameters(){ new ent = create_entity("info_map_parameters"); DispatchKeyValue(ent, "buying", "3"); DispatchSpawn(ent); }
Napisano 18.01.2011 20:42
Napisano 18.01.2011 21:26
Napisano 19.01.2011 15:47
Użytkownik Heros1213 edytował ten post 19.01.2011 15:48
Napisano 19.01.2011 17:11
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <engine> #define PLUGIN "Pi drugich" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "R3X" static const buy_classes[][] = { "func_buyzone", "info_map_parameters" } public plugin_precache(){ register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); createInfoMapParameters(); } isBuyClass(ent, const szParam[] = ""){ new szClassName[32]; if(szParam[0]) copy(szClassName, 31, szParam); else entity_get_string(ent, EV_SZ_classname, szClassName, 31); for(new i=0;i<sizeof buy_classes;i++){ if(equal(buy_classes[i], szClassName)){ if(is_valid_ent(ent)) return true; } } return false; } public pfn_spawn(ent){ if(is_valid_ent(ent) && isBuyClass(ent)) remove_entity(ent); } //Block buying createInfoMapParameters(){ new ent = create_entity("info_map_parameters"); DispatchKeyValue(ent, "buying", "3"); DispatchSpawn(ent); }
blockbuymenu.amxx
Napisano 19.01.2011 18:05
restmenu.amxx
Napisano 19.01.2011 19:33
Napisano 19.01.2011 20:28
Napisano 19.01.2011 23:21
Napisano 20.01.2011 12:49
Napisano 20.01.2011 22:49
Wszystko git, ale jak to poblokować w tym restmenu.sma, aby były dostępne tylko granaty i def ?
Użytkownik Aqvis edytował ten post 22.01.2011 18:01
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych