Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Gh0st - zdjęcie

Gh0st

Rejestracja: 21.03.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 16.12.2023 21:01
*****

#267309 player_b_damage[id] , Klasa z dodatkowymi dmg

Napisane przez Stachuu :D ?? w 07.07.2011 07:13

musisz dlatego ze jak zostanie wywołana komenda drop ustawi player_b_damage[id] = 0
  • +
  • -
  • 1


#267205 player_b_damage[id] , Klasa z dodatkowymi dmg

Napisane przez sebul w 06.07.2011 19:57

Musisz zrobić nową zmienną.
  • +
  • -
  • 1


#240468 0 HP Bug

Napisane przez DarkGL w 23.04.2011 10:02

0 HP Bug

Naprawia bugi które ukazują się gdy gracz ma więcej hp niż 255 (zmiana sterowania itp.)
uwaga ! plugin działa ale nie na cod modzie
 
Nowa wersja tutaj 0 HP Bug New - Pluginy AMXX - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Instalacja:

  • Wrzucasz i działa żadnych cvarow dopisujesz tylko do plugns.ini

Załączony plik  0_hp_bug.sma   441 bajtów  1907 Ilość pobrań
  0_hp_bug.amxx


  • +
  • -
  • 19


#101308 Afk Bomb Tranfer

Napisane przez Fenix666 w 25.12.2009 15:41

Afk Bomb Tranfer



Dołączona grafika


Plugin przenosi bombę od gracza znajdującego się Afk do innego, najbliżej znajdującego się gracza, który nie jest afk.


Dołączona grafika


1.afkbombtransfer.amxx Wrzucamy do cstrike/addons/plugins i dopisz w cstrike/addons/configs/plugins "afkbombtransfer.amxx"
2.afkbombtransfer.sma Wrzucamy do cstrike/addons/scripting
3.Restartujemy serva i cieszymy się nowym pluginem.



Polecam i Podrawiam.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 20


#138091 Itemy 1/1

Napisane przez LeOn w 24.05.2010 12:09

Odświeżam

Znajdź:

add_bonus_scoutdamage(attacker_id,id,weapon)


dodaj pod tym to:

add_bonus_m4masterdamage(attacker_id,id,weapon)

Gdzie to się znajduje bo tylko tego nie mogę znaleźć podajcie okolice której linijki się to znajduje.

Poleci + :-)
  • +
  • -
  • 1


#222507 1/x z kilku broni

Napisane przez ParadisO w 06.03.2011 20:05

Dzisiaj zastanawiałem się jak zrobić item 1/x, żeby dla 2 broni była ta sama wartość (jak w COD) i pomógł mi FreZZy.
Nie chce, żeby ktoś jeszcze miał z tym problemy więc piszę poradnik (mój 1 na tym forum).

Najpierw tworzymy item 1/x z danej broni według tego poradnika
[Tutorial] Itemy 1/1 - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Zrobię przykład na broni gail/famas

W swoim itemie dodajemy coś takiego :
 new razem
razem = random_num(X,Y)
player_b_gail[id] = razem
player_b_famas[id] = razem


X;Y - od ilu do ilu np: (14,24)

Całość powinna wyglądać tak
case Z:
{
player_item_name[id] = "Pogromca"
player_item_id[id] = random
new razem
razem = random_num(14,24)
player_b_gail[id] = razem
player_b_famas[id] = razem
show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : %s :: Masz 1/%i szans na natychmiastowe zabicie z Gail/Famas.",player_item_name[id],razem)
}

Z - numer itemu

Nie sprawdzałem czy to działa na serwerze.

Jestem otwarty na wszelkie uwagi.
  • +
  • -
  • 5


#139067 [Poradnik] AMXBans 6 "Jak i Co?" 2 + .PDF

Napisane przez Szyfrant w 27.05.2010 16:17

Dołączona grafika


'Szósteczka'



Wersja poradnika: v0.1

WERSJA W FORMACIE .PDF :Załączony plik  AMXBANS - Jak i Co 2 - AMXX - By Szyfrant.pdf   1,16 MB  2105 Ilość pobrań


Kolejna (już druga) odsłona poradnika "Jak i Co?" Nowy AMXBans ... Nowe funkcje... Nowy design... Ehh :D.
W miarę możliwości i czasu poradnik ten będzie aktualizowany.
Dobra bez gadania, lecimy z KONKRETAMI

Poradnik "Jak i Co? 'Szósteczka'" został stworzony dla AMXX.pl , KarczmaPodKepa.pl oraz Ciebie drogi użytkowniku.
By Szyfrant @ Al rajt rizerwt
Jak chcecie kopiować, proszę bardzo, ale nie zapomnijcie o stopce i autorze



1. Narzędzia Główne

Pasek nawigacji


Dołączona grafika

Menu Admina


Dołączona grafika


a ) Strefa Admina


Dołączona grafika


Dodaj bana On-Line

Dołączona grafika


Klikamy na "Podgląd" wcześniej przez nas wyypowanego.
Kolejnym Krokiem jest wybranie typu bana, powodu i czasu.
Namierzamy Gracza z listy i klikamy "Zbanuj". Jeśli chcemy, aby został wyrzucony natychmiastowo
klikamy dodatkowo "Wykop"




b ) Serwer


Dołączona grafika


Ustawienia Serwera(ów)


Dołączona grafika


Mogę co najwyżej krótko opisać.
1. RCON serwera Gry. niezbędny do zarządzania serwerem od strony WWW
2. MOTD - To co się pokazuje gdy ktoś dostanie bana :D
3. Opóźnienie MOTD - po jakim czasie wyświetli się MOTD
4. Można ustawić "Zestaw powodów banów" do danego serwera (o tym troszkę później).
5. Strefa czasowa -  Różnice w czasie na naszym globie :D
6. Możesz wysyłać komendy z poziomu WWW. Użyć można wcześniej zdefiniowanych bądź własnych
------------------------------



Zarządzanie Powodami Banów


Dołączona grafika


Dość ciekawe rozwiązanie :) Można się pobawić :D
W tej opcji możemy utworzyć Zestawy Powodów Banów.
Po stworzeniu możemy dodać powody i podpiąć pod serwer

1. Tworzymy nowy Zestaw. Posłużę się PRZYKŁADEM (Serwer AIM)
2. Dodajemy nowy powód, możemy dodać ile się nam podoba oraz "Statyczny Czas Bana" - [O tym później] (Konsekwentny w stosunku do Powodu).
3. Następnie klikamy na "Edytuj" koło naszego przykładowego zestawu
4. Ostatnim krokiem jest zaznaczenie, które powody chcemy dodać do danego zestawu
ZAPISUJEMY I GOTOWE ;]
------------------------------





Zarządzanie Adminami AMXModX


Dołączona grafika

1. Wpisujemy Nazwę Admina
2. Hasło Admina (Jeżeli mamy zamiar dać Admina na STEAM ID bądź IP nie musimy nic wpisywać. (Odczyt zależy od FLAG*)
3. Dodajemy Uprawnienia dostępu *
4. Wpisujemy Flagi. *
5. W tym wierszu wpisujemy to na co chcemy dać Admina (STEAM ID, IP, Nazwa
6. Nick Admina (Widoczny na liście Adminów)
7. Opcja do wyboru TAK/NIE. Wybieramy czy chcemy,aby dodany przez nas Admin był widoczny na Liście.
8. NASZE CUDO :D PEŁNA KONTROLA   :spadowa:
Ustawiamy na jaki czas Admin ma być aktywny. Możemy wybrać dowolną ilość dni, bądź zaznaczyć "Na Zawsze" -
(Nie Polecam - Haha   ^^   >D )
9. Zaznaczamy, do którego serwera Admin ma być przypisany. Można zaznaczyć kilka na raz.
10. Hmm, zapewne nie wiecie do czego służy lecz powiadam wam, że jest to opcja niezwykle niezwykła.
Przedstawię pewną sytuację:


Młody Admin: "KU***!!! Czitujesz !!! Masz PERMA CW**U!!

5 minut później

Młody Admin: KU*** !!! RASZUJESZ MASZ PERMA !!!


I teraz, aby zapobiec takim sytuacją stworzony został Statystyczny Czas Bana
Do każdego powodu (czytaj "Zarządzanie Powodami Banów) możemy dopisać Statystyczny Czas Bana.
Gdy zaznaczymy tą opcję, Admin nie będzie mógł samemu wpisać czasu bana tylko automatycznie do każdego powodu
będzie dopisany czas bana (Taki jaki ustawimy lub zostanie załadowany standardowy).

Sprytne co?  PEŁNA KONTROLA   :spadowa:  



*
Flagi i Zezwolenia Dostępu


Dołączona grafika


Ustawienia Admina na serwerze


Dołączona grafika

1. Wybieramy serwer i klikamy "Edytuj serwer"
2. Zaznaczamy czy admin ma być aktywny na serwerze
ZAPISUJEMY I WŁALA :D

------------------------------


c ) Strona


Dołączona grafika


Zarządzanie Administratorami na stronie


Dołączona grafika

1. Wpisujemy nazwę Admina
2. Podajemy E-Mail
3. Hasełko (SILNE :D)
4. Powtarzamy :D
5. Wybieramy Poziom. (O tym później)
6. Klikamy "Dodaj" ... No i można się logować do WWW z nowego konta

------------------------------


Zarządzanie Poziomami Administratorów na stronie

Dołączona grafika


Zarządzanie poziomami jest bardzo przydatne, jeżeli chcemy ograniczyć dostęp do pewnych funkcji Adminom WWW (NIE AMX'A)

Jak chcemy dodać nowy poziom klikamy na "Nowy poziom" i zaznaczamy opcje,
które chcemy aby były dostępne w danym poziomie. Klikam na "Zapisz"
GOTOWE

Nie będę opisywał opcji poziomów, gdyż jest to tylko kwestia wyboru TAK/NIE i wszystko jest wyraźnie ukazane.
------------------------------



Ustawienia menu użytkownika (Dla Zaawansowanych!!!)


Dołączona grafika


W tym menu możemy edytować nasz Pasek Nawigacji.
Zaznaczyłem kolorami okienka, które są odpowiednikami
Możemy dodać Nowy odnośnik np. Stronę Główną naszej sieci lub zmienić pozycję wyświetlania
Nie będę tego bliżej opisywać gdyż przy większym kombinowaniu, amatorzy (nie chce nikogo urazić) mogą sobie pousuwać menu :D Zaawansowani dadzą sobie z tym radę

------------------------------



Ustawienia strony


Dołączona grafika

Dołączona grafika

Nie ma co opisywać. Wybór opcji TAK/NIE. Wszystko jest jasno pokazane

------------------------------



2. Narzędzia Opcjonalne


d ) Inne


Dołączona grafika


Moduł Administracji


Dołączona grafika


Też nie ma co opisywać. Możemy włączyć/wyłączyć moduł(y) opcją "Aktywny"


Aktualizacja/Wersja


Dołączona grafika

Informacje dotyczące Wersji WWW i pluginu. Dodatkowo załączone Logi zmian :)


Logi


Dołączona grafika


Tutaj możemy usuwać/sprawdzać logi adminów WWW.

Zaczniemy od filtrowania logów:

1. Wybieramy Admina, którego chcemy "podglądnąć"
2. Następnie wybieramy Akcję, którą chcemy zobaczyć kiedy została wykonana
3. Klikamy na "Idź" i pokazuje nam Logi :)

Teraz Usuwanie
Są 2 Opcje:

4. Usuwanie wszystkich logów
5. Usuwanie logów starszych niż  "X" dni (W miejsce X wpisujemy liczbę dni, sprzed których mają być usunięte logi)




e ) Moduły

Dołączona grafika


Standardowo zamieszczony jest jeden moduł Import/Eksport. Więc omówimy tylko jego .


Import/Eksport

Możemy Importować lub Eksportować nasze dane do plików bądź bazy. Zarówno ze starej wersji i nowej .

Dołączona grafika
Dołączona grafika

W największym czerwonym kółeczku u góry znajdują się kopie zapasowe wcześniej przez nas utworzone. Możemy je pobrać na komputer lub usunąć :)

Zapis bazy jako plik sql.

1. Zapis tylko struktury czyli tylko tabeli
2. Usuwa tabele bazy
3. Usuwa całe wiersze. Po prostu nie będzie wyglądało ładnie :D
4. Jeśli zaznaczymy tą opcję Automatycznie otworzy nam się okienko do pobrania pliku

Zapis banów jako plik sql.

Zapisuje wszystkie bany w pliku sql.
5. Patrz pkt. 4.

Import z pliku banned.cfg

6. Wybieramy powód bana który ma być użyty przy imporcie.
7. Wpisujemy Nick zbanowanego gracza. ( Trochę to głupie)
8. Wpisujemy Serwer, tzn "Strona WWW lub Serwer Gry )
9. Data - Wiadomo :D
10. Wybieramy plik z banami  z naszego komputera (cfg.)
NO I IMPORTUJEMY!!

Import z bazy AMXBans 5.x

11. Wpisujemy Adres Hosta starej bazy AMXBansa
12. Następnie Nazwę Użytkownika
13. Potem Hasło
14. Nazwę bazy
15. Tabelę banów (Jeżeli baza była standardowo zainstalowana to najlepiej zostawić)
16. Jak zaznaczymy tą opcję, zostaną importowane tylko bany Permanentne.
17. Gdy zaznaczymy poprzednie bany zostaną usunięte.

Klikamy "Sprawdź połączenie", jeżeli wszystko dobrze klikamy "Import"

18. Jak zaznaczymy tę opcję, wszystkie bany poprzednio przez nas importowane zostaną USUNIĘTE.
19. Po zaznaczeni tej opcji Wszystkie bany będą "Chronione" przed importem.


Eksport do pliku banned.cfg


20. Eksportowane będą bany tylko Permamentne (Na Zawsze)
21. Po zaznaczeniu tej opcji do banów będą dodane ich Powody
22. Patrz pkt. 4.



------------------------------------------------------



Poradnik "Jak i Co? 'Szósteczka'" został stworzony dla AMXX.pl , KarczmaPodKepa.pl oraz Ciebie drogi użytkowniku.
By Szyfrant @ Al rajt rizerwt
Jak chcecie kopiować, proszę bardzo, ale nie zapomnijcie o stopce i autorze


  • +
  • -
  • 86


#9646 Eventy

Napisane przez Miczu w 02.07.2008 15:13

Postaram sie przedstawic najwazniesze eventy do cs'a, wraz z codem wystarczajacym do pozniejszego korzystania z niego O:)

Ps. podam tylko sprawdzone metody i nie będę przytaczal jakie sa bledne metody (szczegolnie nowa runda jest pare metod w tym 1 bledna, czesto stosowana).

Start mapy


plugin_init()
{
	//code
}
Powyzsza funkcja jest tylko wywolywana po zmianie mapy (na samym jej poczatku).

Koniec mapy


plugin_end ( )
{
	//code
}
Powyzsza funkcja jest wywolywana przy zmianie mapy lub prawidlowym zamknieciu serwera. Prawdopodobnie nie wychwyci crasha.

Nowa Runda


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
 
public plugin_init() {
	register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0")
}
 
public Nowa_Runda()
{
	//code
}
Nowa runda tym sposobem omija pierwsza runde - pierwsza po zmianie mapy.
#mozliwe problemy gdy w tym evencie np: operacje na graczu typu danie broni(potwierdzone)...

Poczatek Rundy


Poczatek rudny to jak sie freeze skonczy - mozna sie ruszac ;-)
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
 
public plugin_init() {
	register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")  
}
 
public Poczatek_Rundy()
{
	//code
}

Koniec Rundy


Przeciwnik zabity/Bomba wybuchla/Bomba zostala rozbrojona/zakladnicy uwolnieni/minol czas rudny
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
 
public plugin_init() {
	register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End")
}
 
public Koniec_Rundy()
{
	//code
}

Damage - obrazenia


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
 
public plugin_init() {
	register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0")
}
 
public Damage(id)
{
	new vid = read_data(0) // vid == id
	
	new damage = read_data(2)
	
	new Origins[3]			// Wspolrzedne gracza, granatu, obiektu wywolujacego obrazenia
	Origins[0] = read_data(4)
	Origins[1] = read_data(5)
	Origins[2] = read_data(6)
	
	new kid = get_user_attacker(id)	// Gracz atakujacy
 
	//code
	
}

DeathMsg - ktos umarl


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
 
public plugin_init() {
	register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")
}
 
public DeathMsg()
{
	new kid = read_data(1)	//zabojca
	
	new vid = read_data(2)	// ofiara
	
	new hs = read_data(3)	// HeadShot (1 == true)
	
	new weapon[64]		
	read_data(4,weapon,63)	//krotka nazwa broni (bez weapon_ / CSW_ )
 
	//code
}
kid i vid sa sobie rowne gdy zabije cie wlasna bron (granat) lub np. admin uzyje slay'a...

kid == 0 gdy np. spadniesz z wysokiej wysokosci...

CurWeapon - obecna bron



Wykrywa zmiane broni - takze gdy sie sawnujesz dostajesz nowa bron i funkcja tez jest wywolana.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
 
public plugin_init() {
	register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
}
 
public CurWeapon(id)
{
	new wid = read_data(2)	// Id broni
	new ammo = read_data(3)	// liczba naboi w magazynku
	//code
}

Noz, granaty itp. maja ammo = -1

Info-bronie

Z testow wynika, ze w/w event jest tez wywolywany po wystrzeleniu naboju (ammo sie zmienia) lub po przeladowaniu.

Podniesienie broni



Podniesie broni a takze kupienie. Na starcie rundy sie uruchomi gdy dostajemy noz i pistolet (2 razy). Jest wywolywany takze gdy kupimy cos, ale nie bedziemy mieli tego w rekach (np. granat).

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
 
public plugin_init() {
	register_event("WeapPickup", "WeapPickup", "b")
}
 
public WeapPickup(id)
{
	new wid = read_data(1) // id broni
 
	//code
}

Nie liczy podniesienia Shilda oraz kupienia defa, noktowizora czy kamizelki Dołączona grafika

Podniesienie amunicji



Jak kupujemy amunicje to clip daje nam wartosc ile nam przybylo. Jesli podniesiemy M4A1 co ma 24 w broni i 90 w zapasie to clip bedzie mial wartosc 90, a nie 114. Jak drop'niemy i podniesiemy wlasna bron to event nie zostanie wywolany.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
 
public plugin_init() {
	register_event("AmmoPickup", "AmmoPickup", "b")
}
 
public AmmoPickup(id)
{
	new aid = read_data(1)   //id amunicji
	new clip = read_data(2)  //ilosc naboi
	
	//code
}

Amunicja



Aktualny stan amunicji w 'zapasie'. Jak kupujemy ammo to clip ma laczna wartosc naboi w magazynku. Jak podniesiemy po kims bron np. AK 25 i 90 w zapasie to clip wynosi 90.

Na poczatku rundy wszystkie typy naboi za wyjatkiem tych do ktorych mamy bron sa zerowane. Jak kupujemy granaty to clip ma wartosc rowna ilosci danego typu np. flash max 2...
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
 
public plugin_init() {
	register_event("AmmoX", "AmmoX", "b")
}
 
public AmmoX(id)
{
	new aid = read_data(1)
	new clip = read_data(2)
	
	client_print(id,print_chat,"id %d aid %d clip %d",id,aid,clip)
 
	//code
}

Wejscie na server


Juz widzisz mape ;-)
public client_putinserver(id){
	//code
}

Polaczenie z serwerem


Czyli gdy np. w konsoli napiszesz connect IP:PORT
public client_connect(id)
{
	//code
}

Rozlaczenie sie z serwerem



public client_disconnect(id)
{
	//code
}

Health - Zycie


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
 
public plugin_init() {
	register_event("Health", "Health", "be")
}
 
public Health(id)
{
	new health = read_data(1)
 
	//code	
}


Money - zmiana w kasie


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
 
public plugin_init() {
	register_event("Money", "Money", "be")
}
 
public Money(id)
{
	new Money = read_data(1)
 
	//code	
}





TeamInfo - informacjie o Teamie



Ogolny wyglad eventu:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
 
public plugin_init()
{
	register_event("TeamInfo","team_assign","a")
}
 
public team_assign()
{
	new id = read_data(1)
	new Team[32]
	read_data(2,Team,31)	//UNASSIGNED
				//TERRORIST
				//CT
				//SPECTATOR
}

Ale trzeba sie tu pilnowac! Z moich badan wynika ze event jest wywolywany za kazdym spawnem i dodatkowo przy wyborze z menu teamu.

Jesli chcemy wykrywac autentyczna zmiane druzyny musimy zastosowac taki zabieg (chyba najoptymalniej i do tego czysto):
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
 
public plugin_init()
{
	register_event("TeamInfo","team_assign","a")
}
 
public team_assign()
{
	static old_team[33]
	new tid
	new id = read_data(1)
	new Team[32]
	read_data(2,Team,31)	//UNASSIGNED
				//TERRORIST
				//CT
				//SPECTATOR
	if(equal(Team,"UNASSIGNED")) tid = 0
	else if(equal(Team,"TERRORIST")) tid = 1
	else if(equal(Team,"CT")) tid = 2
	else if(equal(Team,"SPECTATOR")) tid = 3
	
	if(old_team[id]==tid) return PLUGIN_CONTINUE	//jesli druzyna sie nie zmienila to przerywamy event
	
	old_team[id] = tid				//zapisujemy nowy team
	
	/*code
	
	//koniec code */
	return PLUGIN_CONTINUE 		// skoro juz uzylismy returna to musimy tez na koniec go dac
}

=================================================

Eventy wywolane przez:
register_logevent
nie maja parametru id - a mowiac inaczej jak dodamy parametr id, to bedzie mial wartosc 0

=================================================

Flagi do eventow:

"a" - Global Event - wysylany do all graczy (mozliwy jest brak mozliwosci podpiecia id do eventu np. DeathMsg)
"b" - Event sent to a single target - do konkretnego gracza (zwiazany z pojedynczym graczem - demage)
"c" - Send only once when repeated to other players - tylko raz gdy jest powtarzany u innych graczy.
"d" - Only if sent to a dead player - tylko u martwych graczy
"e" - Only if sent to an alive player - tylko u zywych graczy ( przed wersja 1.80 jest bug, wiec i tak wypada sprawdzac is_user_alive(id) )


PS. Jak będę mial czas to dodam wiecej O:)
PS2. Jak cos nie dziala to dajcie znac, bo nie wszystko mialem czas sprawdzic przed daniem na forum.

PS3. Jestem autorem tego poradnika i wolno tylko kopiowac za moja zgoda... Nie [you] nie mozesz kopiowac!
  • +
  • -
  • 60


#265825 [Mój mod][Expenie na Klasie NONE]Problem

Napisane przez R3X w 03.07.2011 15:23

Jak byś chciał poprawić wczytywanie to musisz zrozumieć jak to działa. Oto Twój(przesadziłem? xD) kod
new vaultkey[64],vaultdata[256]
format(vaultkey,63,"%s-%s-%s-Transformers",AuthID,player_rasa[id],player_klasa[id])
format(vaultdata,255,"#%i#%i#%i#",player_exp[id], player_level[id], player_sila[id])
nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)

z nvault g_vault odczytaj wartość klucza vaultkey i zapisz w vaultdata
nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
chwila, chwila: "zapisz w vaultdata"? czy to oznacza, że to co było tam wcześniej zostanie nadpisane czymś nowy? tak jest :)

więc linijka wyżej
format(vaultdata,255,"#%i#%i#%i#",player_exp[id], player_level[id], player_sila[id])
jest jak podlewanie stawu, bez sensu



Edit.
a ten krzaki przy zapisie możesz spokojnie zastąpić spacjami i wywalić to replace_all() z wczytwania
  • +
  • -
  • 1


#265815 [Mój mod][Expenie na Klasie NONE]Problem

Napisane przez R3X w 03.07.2011 15:06

Takie wrażenie zrobił na mnie ten kod:

Absurd
if (player_rasa[id] == NONE) 
{
	get_pcvar_num(cZabojca) == 0
}

pętla w SprawdzPoziom(id) spamuje hudmessage`ami

no i zapisywanie skopiowane z CodModa pewnie, bo jest ten sam błąd z formatowaniem danych przed pobranie i użycie # w zapisie a potem zamiana na spacje


Dawanie expa za pośrednictwem funkcji wiele ułatwi, możesz tu np. sprawdzać poziom i unikać expienia na klasie none
dajExpa(id, ile){
	if(player_klasa[id] == NONE) 
		return;

	player_exp[id] += ile;
	SprawdzPoziom(id);
}

  • +
  • -
  • 1


#265560 [Mój mod][Expenie na Klasie NONE]Problem

Napisane przez R3X w 02.07.2011 22:06

klasa none jest potrzebna, bo zanim wybierzesz klasę to musisz mieć punkt odniesienia


public Zapisz(id)
{
	if(player_klasa[id] == NONE) return PLUGIN_CONTINUE;

zrób sobie funkcję, którą będzie rozdawał xp graczom i tam walnij ten sam warunek
  • +
  • -
  • 1


#264694 Więcej Statystyk za jeden level

Napisane przez Onyke w 30.06.2011 19:04

Chodzi mi o to
Standard:
Spoiler

Po Twoim tutku:
Spoiler

Jest źle i tyle.
Popraw 1 post bo ktoś to zrobi i potem będzie zakładał tematy dlaczego mu się statystyki same resetują albo dlaczego nie może dodać więcej.
#edit
Jeszcze tutaj przydało by się zmienić
player_point[id] = player_lvl[id]*2-2

  • +
  • -
  • 1


#263701 Ultimate Bank 1.1

Napisane przez Szyfrant w 28.06.2011 12:26

[ZP] Sub-Plugin: Ultimate Bank v1.1


Dołączona grafika
Plugin umożliwia zapisywanie AmmoPacków.
Można wpłacać i do banku i wypłacać kiedy się chce
Wszystko jest ustawiane cvarami
Bank NIE ma żadnych BUGÓW
Plugin ma wbudowany w sobie autozapis, MultiLang oraz wsparcie Bot'a

Dołączona grafika

zp_bank 1			// Wlacza/Wylacza plugin [0-Wylacza // 1-Wlacza]
zp_bank_limit 757		// Maksymalna wartosc AP jaka moze zostac umieszczona w banku
zp_bank_blockstart 1	// Umozliwia graczom rozpoczecie gry od Menu Banku [0-Nie // 1-Tak]
zp_bank_ad_delay 275.7	// Odstep miedzy ogloszeniami [0-Wylacza]
zp_bank_deposit 1		// Pozwala graczom na reczne deponowanie AP [0-Nie // 1-Tak]
zp_bank_withdraw 1	// Pozwala graczom na reczne pobieranie pieniedzy [0-Nie // 1-Tak]
zp_bank_account 1		// Pozwala graczom na sprawdzanie stanu konta innych graczy [0-Nie // 1-Tak]
zp_bank_save_type 1	// Typ zapisy [1-AuthID // 2-IP // 3-Nick]
zp_bank_bot_support 0	// Czy boty mają automatycznie obslugiwać AmmoPacki? [0-Nie // 1-Tak]

Dołączona grafika

Podziękowanie dla:
MeRcyLeZZ
Random1
abdul-rehman
dorin2oo7



Dołączona grafika

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 4


#260980 Opisy klas do Frakcji

Napisane przez Jak się nazwać w 20.06.2011 18:56

Hmmm no to tak dam ci mój kod mam nadzieje że będziesz umiał edytować.
public show_menu_klasy(id)
{
	new menu = menu_create("Frakcja", "menu_he")
	menu_additem(menu, "\rBohaterowie")
	menu_additem(menu, "\yPotwory")
	menu_display(id, menu)
}
public menu_he(id, menu, item)
{
	if(item==MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu)
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	switch(item)
	{
		case 0:
		bohaterowie(id)
		case 1:
		potwory(id)
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}

public bohaterowie(id)
{
	new text[513]
	
	format(text, 512, "\yinfo klas - ^n\w1. Mag^n\w2. Paladyn^n\w3. Mnich^n\w4. Barbarzynca^n\w5. Zabojca^n\w6. Nekromanta^n\w7. Ninja^n\w8. Lowca^n^n\w0 Exit") 
	
	new keys 
	keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<9)
	show_menu(id, keys, text) 
	return PLUGIN_HANDLED  
} 

public klasy(id, key) 
{ 
	switch(key) 
	{ 
		case 0: 
		{	
			mag(id)
			
		}
		case 1: 
		{	
			paladyn(id)
		}
		case 2: 
		{	
			mnich(id)
		}
		case 3:
		{
			barbarzynca(id)
		}
		case 4:
		{
			zabojca(id)
		}
		case 5:
		{
			nekromanta(id)
		}
		case 6:
		{
			ninja(id)
		}
		case 7:
		{
			Lowca(id)
		}
		case 9:
		{
			return PLUGIN_HANDLED
		}
	}
	
	return PLUGIN_HANDLED
}
public potwory(id)
{
	new menu = menu_create("Potwory", "potwory_he")
	menu_additem(menu, "Hefasto")
	menu_additem(menu, "Andariel")
	menu_display(id, menu)
}
public potwory_he(id, menu, item)
{
	if(item==MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu)
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	switch(item)
	{
		case 0:
		{
			Hefasto_opis(id)
		}
		case 1:
		{
			Andariel_opis(id)
		}
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}


Oczywiście zmieniasz na własne potrzeby.
To ci zrobi osobne menu nie wiem jak dodać grupowania spróbuj sizeofem się pobawić. Choć nie wiem czy to odpali bo w Diablo masz osobne publiki do opisów a w Codzie masz w tablicy
  • +
  • -
  • 2


#263277 Errory w logach

Napisane przez Dalinor w 27.06.2011 08:48

Dopisz debug w plugins.ini :)
  • +
  • -
  • 1