if((fm_get_user_button(id) & IN_USE)) change_health(id,-10,0,"")
zamień na
if((fm_get_user_button(id) & IN_USE)) change_health(id,-10,id,"")
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez Vertricus w 10.04.2010 11:06
Napisane przez Dwdov w 23.06.2011 15:08
SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
Napisane przez JLB. Leo w 22.06.2011 21:11
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <nvault>
#define PLUGIN "DeathMatch VIP"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Gh0st"
#define POkAZ_INFO 672
new g_vault;
new player_vip_pkt;
new nazwa_gracza;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")
g_vault = nvault_open("DeathMatch");
}
public DeathMsg()
{
new kid = read_data(1)
if(get_user_flags(kid) & ADMIN_LEVEL_H)
player_vip_pkt[kid]++
}
public client_connect(id)
{
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
{
get_user_name(id, nazwa_gracza[id], 63);
remove_task(id+POKAZ_INFO);
set_task(3.0, "hud", id+POKAZ_INFO);
}
}
public client_disconnect(id)
{
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
{
remove_task(id+POKAZ_INFO);
Zapisz(id);
}
}
public hud(id)
{
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
{
wczytaj(id)
{
id -= POLAZ_INFO;
set_task(0.1, "hud", id+POkAZ_INFO);
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
show_hudmessage(id, "[Twoje Punkty : %i]", player_vip_pkt[id]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
zapisz(id)
}
}
public zapisz(id)
{
new vaultkey[64],vaultdata[256];
format(vaultkey,63,"%s", nazwa_gracza[id]);
format(vaultdata,255,"#%i#", player_vip_pkt[id]);
nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata);
}
public wczytaj(id)
{
new vaultkey[64],vaultdata[256];
format(vaultkey,63,"%s", nazwa_gracza[id]);
format(vaultdata,255,"#%i#", player_vip_pkt[id]);
nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255);
replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");
new playervippkt[32];
parse(vaultdata, playervippkt, 31);
player_vip_pkt[id] = str_to_num(playervippkt);
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1045{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Napisane przez Knopers w 22.06.2011 17:03
public hud(id)
{
wczytaj(id)
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
{
id -= POLAZ_INFO;
set_task(0.1, "hud", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
show_hudmessage(id, "[Twoje Punkty : %i]",punkty_vipa[id]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
zapisz(id)
}
Napisane przez Whisper w 28.03.2011 16:13
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <engine>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Tomek"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /menu","vipmenu")
register_clcmd("say menu","vipmenu")
register_clcmd("say /main","vipmenu")
register_clcmd("say main","vipmenu")
}
public vipmenu(id)
{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
{
new menu = menu_create("Menu :", "menu_handler")
menu_additem(menu, "\wKup Amunicje Do : \r[M4A1] \yKoszt : \r[1200$]", "1", 0)
menu_additem(menu, "\wKup Amunicje Do : \r[AK47] \yKoszt : \r[1200$]", "2", 0)
menu_additem(menu, "\wKup Amunicje Do : \r[DEAGLE] \yKoszt : \r[700$]", "3", 0)
menu_additem(menu, "\wKup : \r[Apteczke] \yKoszt : \r[10000$]", "4", 0)
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_display(id, menu, 0)
}
else
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz dostepu do tego menu")
}
}
public menu_handler(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new access, callback
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)
new money = cs_get_user_money(id)
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1:
{
cs_set_user_money(id,money - 1200)
give_item(id,"ammo_556nato")
give_item(id,"ammo_556nato")
give_item(id,"ammo_556nato")
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.34, 0.33, 0, 6.0, 4.0)
show_hudmessage(id, "Otrzymales Amunicje do M4A1 !")
}
case 2:
{
cs_set_user_money(id,money - 1200)
give_item(id,"ammo_762nato")
give_item(id,"ammo_762nato")
give_item(id,"ammo_762nato")
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.34, 0.33, 0, 6.0, 4.0)
show_hudmessage(id, "Otrzymales Amunicje do AK47 !")
}
case 3:
{
cs_set_user_money(id,money - 700)
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.34, 0.33, 0, 6.0, 4.0)
show_hudmessage(id, "Otrzymales Amunicje do deagle !")
}
case 4:
{
set_user_health(id,get_user_health(id) + 50);
cs_set_user_money(id,money - 10000)
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.34, 0.33, 0, 6.0, 4.0)
show_hudmessage(id, "Otrzymales Apteczke !Dostales 50Zycia")
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
Napisane przez Whisper w 28.03.2011 15:07
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <engine>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Tomek"
new money;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /menu","vipmenu")
register_clcmd("say menu","vipmenu")
register_clcmd("say /main","vipmenu")
register_clcmd("say main","vipmenu")
money = cs_get_user_money(33);
}
public vipmenu(id)
{
new menu = menu_create("Menu :", "menu_handler")
menu_additem(menu, "\wKup Amunicje Do : \r[M4A1] \yKoszt : \r[1200$]", "1", 0)
menu_additem(menu, "\wKup Amunicje Do : \r[AK47] \yKoszt : \r[1200$]", "2", 0)
menu_additem(menu, "\wKup Amunicje Do : \r[DEAGLE] \yKoszt : \r[700$]", "3", 0)
menu_additem(menu, "\wKup : \r[Apteczke] \yKoszt : \r[10000$]", "4", 0)
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_display(id, menu, 0)
}
public menu_handler(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new access, callback
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1:
{
cs_set_user_money(id,money - 1200)
give_item(id,"ammo_556nato")
give_item(id,"ammo_556nato")
give_item(id,"ammo_556nato")
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.34, 0.33, 0, 6.0, 4.0)
show_hudmessage(id, "Otrzymales Amunicje do M4A1 !")
}
case 2:
{
cs_set_user_money(id,money - 1200)
give_item(id,"ammo_762nato")
give_item(id,"ammo_762nato")
give_item(id,"ammo_762nato")
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.34, 0.33, 0, 6.0, 4.0)
show_hudmessage(id, "Otrzymales Amunicje do AK47 !")
}
case 3:
{
cs_set_user_money(id,money - 700)
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.34, 0.33, 0, 6.0, 4.0)
show_hudmessage(id, "Otrzymales Amunicje do deagle !")
}
case 4:
{
set_user_health(id,get_user_health(id) + 50);
cs_set_user_money(id,money - 10000)
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.34, 0.33, 0, 6.0, 4.0)
show_hudmessage(id, "Otrzymales Apteczke !Dostales 50Zycia")
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <engine>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Tomek"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /menu","vipmenu")
register_clcmd("say menu","vipmenu")
register_clcmd("say /main","vipmenu")
register_clcmd("say main","vipmenu")
}
public vipmenu(id)
{
new menu = menu_create("Menu :", "menu_handler")
menu_additem(menu, "\wKup Amunicje Do : \r[M4A1] \yKoszt : \r[1200$]", "1", 0)
menu_additem(menu, "\wKup Amunicje Do : \r[AK47] \yKoszt : \r[1200$]", "2", 0)
menu_additem(menu, "\wKup Amunicje Do : \r[DEAGLE] \yKoszt : \r[700$]", "3", 0)
menu_additem(menu, "\wKup : \r[Apteczke] \yKoszt : \r[10000$]", "4", 0)
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_display(id, menu, 0)
}
public menu_handler(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new access, callback
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)
new money = cs_get_user_money(id)
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1:
{
cs_set_user_money(id,money - 1200)
give_item(id,"ammo_556nato")
give_item(id,"ammo_556nato")
give_item(id,"ammo_556nato")
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.34, 0.33, 0, 6.0, 4.0)
show_hudmessage(id, "Otrzymales Amunicje do M4A1 !")
}
case 2:
{
cs_set_user_money(id,money - 1200)
give_item(id,"ammo_762nato")
give_item(id,"ammo_762nato")
give_item(id,"ammo_762nato")
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.34, 0.33, 0, 6.0, 4.0)
show_hudmessage(id, "Otrzymales Amunicje do AK47 !")
}
case 3:
{
cs_set_user_money(id,money - 700)
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.34, 0.33, 0, 6.0, 4.0)
show_hudmessage(id, "Otrzymales Amunicje do deagle !")
}
case 4:
{
set_user_health(id,get_user_health(id) + 50);
cs_set_user_money(id,money - 10000)
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.34, 0.33, 0, 6.0, 4.0)
show_hudmessage(id, "Otrzymales Apteczke !Dostales 50Zycia")
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
Napisane przez Goliath w 21.03.2011 14:22
Napisane przez K1cK_PL w 13.10.2010 07:19
Napisane przez Muzzi w 27.03.2011 19:36
Napisane przez DarkGL w 25.01.2011 17:44
I sposób
1.Edytujemy plik codmod.inc
W pliku codmod.inc znajdujemy linijkęnative cod_register_class(const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci);
native cod_register_class(const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci,const frakcja[]);
2.Edytujemy plik QTM_CodMod.sma
W zmiennych globalnych dodajemy#define MAX_WIELKOSC_FRAKCJA 64
new frakcja_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1][MAX_WIELKOSC_FRAKCJA+1]
public ZarejestrujKlase(plugin, params)
{
if(params != 8)
return PLUGIN_CONTINUE;
if(++ilosc_klas > MAX_ILOSC_KLAS)
return -1;
pluginy_klas[ilosc_klas] = plugin;
get_string(1, nazwy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_NAZWY);
get_string(2, opisy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_OPISU);
bronie_klasy[ilosc_klas] = get_param(3);
zdrowie_klas[ilosc_klas] = get_param(4);
kondycja_klas[ilosc_klas] = get_param(5);
inteligencja_klas[ilosc_klas] = get_param(6);
wytrzymalosc_klas[ilosc_klas] = get_param(7);
get_string(8, frakcja_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_FRAKCJA);
return ilosc_klas;
}
public bool:is_in_previous(frakcja[],from){
for(new i = from - 1;i>=1;i--){
if(equali(frakcja_klas[i],frakcja)){
return true;
}
}
return false;
}
public WybierzKlase(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Frakcje");
for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
{
if(!equal(frakcja_klas[i],"") && !is_in_previous(frakcja_klas[i],i)){
menu_additem(menu,frakcja_klas[i],frakcja_klas[i])
}
}
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu);
}
public WybierzKlase_Frakcje(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT){
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new data[65], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback)
new menu2 = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle");
new klasa[50],szTmp[5];
for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
{
if(equali(data,frakcja_klas[i])){
WczytajDane(id, i);
format(klasa, charsmax(klasa), "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);
num_to_str(i,szTmp,charsmax(szTmp));
menu_additem(menu2, klasa,szTmp);
}
}
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu2, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu2, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu2);
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new data[65], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback)
item = str_to_num(data);
if(item == klasa_gracza[id] && !nowa_klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
nowa_klasa_gracza[id] = item;
if(klasa_gracza[id])
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");
else
{
UstawNowaKlase(id);
DajBronie(id);
ZastosujAtrybuty(id);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc,"Amerykanie");
II sposób
1.Edytujemy plik QTM_CodMod.sma
W zmiennych globalnych dodajemy#define MAX_WIELKOSC_FRAKCJA 64
new frakcja_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1][MAX_WIELKOSC_FRAKCJA+1]
if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Komandos")){
frakcja_klas[ilosc_klas] = "Amerykanie";
}
public ZarejestrujKlase(plugin, params)
{
if(params != 7)
return PLUGIN_CONTINUE;
if(++ilosc_klas > MAX_ILOSC_KLAS)
return -1;
pluginy_klas[ilosc_klas] = plugin;
get_string(1, nazwy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_NAZWY);
get_string(2, opisy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_OPISU);
bronie_klasy[ilosc_klas] = get_param(3);
zdrowie_klas[ilosc_klas] = get_param(4);
kondycja_klas[ilosc_klas] = get_param(5);
inteligencja_klas[ilosc_klas] = get_param(6);
wytrzymalosc_klas[ilosc_klas] = get_param(7);
if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Komandos")){
frakcja_klas[ilosc_klas] = "Amerykanie";
}
return ilosc_klas;
}
public bool:is_in_previous(frakcja[],from){
for(new i = from - 1;i>=1;i--){
if(equali(frakcja_klas[i],frakcja)){
return true;
}
}
return false;
}
public WybierzKlase(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Frakcje");
for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
{
if(!equal(frakcja_klas[i],"") && !is_in_previous(frakcja_klas[i],i)){
menu_additem(menu,frakcja_klas[i],frakcja_klas[i])
}
}
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu);
}
public WybierzKlase_Frakcje(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT){
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new data[65], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback)
new menu2 = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle");
new klasa[50],szTmp[5];
for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
{
if(equali(data,frakcja_klas[i])){
WczytajDane(id, i);
format(klasa, charsmax(klasa), "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);
num_to_str(i,szTmp,charsmax(szTmp));
menu_additem(menu2, klasa,szTmp);
}
}
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu2, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu2, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu2);
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new data[65], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback)
item = str_to_num(data);
if(item == klasa_gracza[id] && !nowa_klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
nowa_klasa_gracza[id] = item;
if(klasa_gracza[id])
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");
else
{
UstawNowaKlase(id);
DajBronie(id);
ZastosujAtrybuty(id);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Napisane przez DarkGL w 18.03.2011 16:49