Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Gh0st - zdjęcie

Gh0st

Rejestracja: 21.03.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 16.12.2023 21:01
*****

#124668 [5.9l] Błąd "native error (native "set_user_frags")" w e.logach

Napisane przez Vertricus w 10.04.2010 11:06

Znajdź:
if((fm_get_user_button(id) & IN_USE)) change_health(id,-10,0,"")

zamień na
if((fm_get_user_button(id) & IN_USE)) change_health(id,-10,id,"")

  • +
  • -
  • 4


#262029 Problem . Nie wyświetla się HUD

Napisane przez Dwdov w 23.06.2011 15:08

Dodaj

SyncHudObj = CreateHudSyncObj();

do plugin_init()


#261804 [Problem][Prośba o modyfikacje] 1 punkt za zabicie

Napisane przez JLB. Leo w 22.06.2011 21:11

może w te stronę ;)

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <nvault>

#define PLUGIN "DeathMatch VIP"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Gh0st"
#define POkAZ_INFO 672


new g_vault;
new player_vip_pkt;
new nazwa_gracza;


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")

g_vault = nvault_open("DeathMatch");

}
public DeathMsg()
{
new kid = read_data(1)
if(get_user_flags(kid) & ADMIN_LEVEL_H)
player_vip_pkt[kid]++

}
public client_connect(id)
{
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
{
get_user_name(id, nazwa_gracza[id], 63);
remove_task(id+POKAZ_INFO);
set_task(3.0, "hud", id+POKAZ_INFO);
}
}
public client_disconnect(id)
{
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
{
remove_task(id+POKAZ_INFO);
Zapisz(id);
}
}
public hud(id)
{
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
{
wczytaj(id)
{
id -= POLAZ_INFO;
set_task(0.1, "hud", id+POkAZ_INFO);
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
show_hudmessage(id, "[Twoje Punkty : %i]", player_vip_pkt[id]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
zapisz(id)
}
}
public zapisz(id)
{
new vaultkey[64],vaultdata[256];
format(vaultkey,63,"%s", nazwa_gracza[id]);
format(vaultdata,255,"#%i#", player_vip_pkt[id]);
nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata);
}
public wczytaj(id)
{
new vaultkey[64],vaultdata[256];
format(vaultkey,63,"%s", nazwa_gracza[id]);
format(vaultdata,255,"#%i#", player_vip_pkt[id]);
nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255);

replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");

new playervippkt[32];

parse(vaultdata, playervippkt, 31);

player_vip_pkt[id] = str_to_num(playervippkt);
}

/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1045{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/



#261730 Czy ta urywka kodu jest dobrze zbudowana?

Napisane przez Knopers w 22.06.2011 17:03

po co ci dodatkowy blok ?

public hud(id)
{
wczytaj(id)
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
{
id -= POLAZ_INFO;
set_task(0.1, "hud", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
show_hudmessage(id, "[Twoje Punkty : %i]",punkty_vipa[id]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
zapisz(id)
}

Po za tym wykonywanie wczytywania i zapisywania (gdy gracz nie ma flagi t) co 0.1 s jest raczej kiepskim pomysłem
  • +
  • -
  • 1


#230953 Problem z Menu na Serwer

Napisane przez Whisper w 28.03.2011 16:13

Spróbuj tego:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <engine>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Tomek"

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /menu","vipmenu")
register_clcmd("say menu","vipmenu")
register_clcmd("say /main","vipmenu")
register_clcmd("say main","vipmenu")
}
public vipmenu(id)
{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
{
new menu = menu_create("Menu :", "menu_handler")
menu_additem(menu, "\wKup Amunicje Do : \r[M4A1] \yKoszt : \r[1200$]", "1", 0)
menu_additem(menu, "\wKup Amunicje Do : \r[AK47] \yKoszt : \r[1200$]", "2", 0)
menu_additem(menu, "\wKup Amunicje Do : \r[DEAGLE] \yKoszt : \r[700$]", "3", 0)
menu_additem(menu, "\wKup : \r[Apteczke] \yKoszt : \r[10000$]", "4", 0)
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_display(id, menu, 0)
}
else
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz dostepu do tego menu")
}
}
public menu_handler(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new access, callback
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)
new money = cs_get_user_money(id)
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1:
{
cs_set_user_money(id,money - 1200)
give_item(id,"ammo_556nato")
give_item(id,"ammo_556nato")
give_item(id,"ammo_556nato")
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.34, 0.33, 0, 6.0, 4.0)
show_hudmessage(id, "Otrzymales Amunicje do M4A1 !")

}
case 2:
{
cs_set_user_money(id,money - 1200)
give_item(id,"ammo_762nato")
give_item(id,"ammo_762nato")
give_item(id,"ammo_762nato")
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.34, 0.33, 0, 6.0, 4.0)
show_hudmessage(id, "Otrzymales Amunicje do AK47 !")
}
case 3:
{
cs_set_user_money(id,money - 700)
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.34, 0.33, 0, 6.0, 4.0)
show_hudmessage(id, "Otrzymales Amunicje do deagle !")
}
case 4:
{
set_user_health(id,get_user_health(id) + 50);
cs_set_user_money(id,money - 10000)
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.34, 0.33, 0, 6.0, 4.0)
show_hudmessage(id, "Otrzymales Apteczke !Dostales 50Zycia")
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}

  • +
  • -
  • 1


#230925 Problem z Menu na Serwer

Napisane przez Whisper w 28.03.2011 15:07

Spróbuj tak:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <engine>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Tomek"

new money;

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /menu","vipmenu")
register_clcmd("say menu","vipmenu")
register_clcmd("say /main","vipmenu")
register_clcmd("say main","vipmenu")

money = cs_get_user_money(33);
}
public vipmenu(id)
{
new menu = menu_create("Menu :", "menu_handler")
menu_additem(menu, "\wKup Amunicje Do : \r[M4A1] \yKoszt : \r[1200$]", "1", 0)
menu_additem(menu, "\wKup Amunicje Do : \r[AK47] \yKoszt : \r[1200$]", "2", 0)
menu_additem(menu, "\wKup Amunicje Do : \r[DEAGLE] \yKoszt : \r[700$]", "3", 0)
menu_additem(menu, "\wKup : \r[Apteczke] \yKoszt : \r[10000$]", "4", 0)
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_display(id, menu, 0)
}
public menu_handler(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new access, callback
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1:
{
cs_set_user_money(id,money - 1200)
give_item(id,"ammo_556nato")
give_item(id,"ammo_556nato")
give_item(id,"ammo_556nato")
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.34, 0.33, 0, 6.0, 4.0)
show_hudmessage(id, "Otrzymales Amunicje do M4A1 !")

}
case 2:
{
cs_set_user_money(id,money - 1200)
give_item(id,"ammo_762nato")
give_item(id,"ammo_762nato")
give_item(id,"ammo_762nato")
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.34, 0.33, 0, 6.0, 4.0)
show_hudmessage(id, "Otrzymales Amunicje do AK47 !")
}
case 3:
{
cs_set_user_money(id,money - 700)
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.34, 0.33, 0, 6.0, 4.0)
show_hudmessage(id, "Otrzymales Amunicje do deagle !")
}
case 4:
{
set_user_health(id,get_user_health(id) + 50);
cs_set_user_money(id,money - 10000)
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.34, 0.33, 0, 6.0, 4.0)
show_hudmessage(id, "Otrzymales Apteczke !Dostales 50Zycia")
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}

A jak nie to tak (i lepiej zrób tak bo w tym u góry to ja nie wiem co w ogóle to jest xD), a tu mam 99,9% pewności, że podziała ;P

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <engine>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Tomek"

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /menu","vipmenu")
register_clcmd("say menu","vipmenu")
register_clcmd("say /main","vipmenu")
register_clcmd("say main","vipmenu")
}
public vipmenu(id)
{
new menu = menu_create("Menu :", "menu_handler")
menu_additem(menu, "\wKup Amunicje Do : \r[M4A1] \yKoszt : \r[1200$]", "1", 0)
menu_additem(menu, "\wKup Amunicje Do : \r[AK47] \yKoszt : \r[1200$]", "2", 0)
menu_additem(menu, "\wKup Amunicje Do : \r[DEAGLE] \yKoszt : \r[700$]", "3", 0)
menu_additem(menu, "\wKup : \r[Apteczke] \yKoszt : \r[10000$]", "4", 0)
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_display(id, menu, 0)
}
public menu_handler(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new access, callback
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)
new money = cs_get_user_money(id)
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1:
{
cs_set_user_money(id,money - 1200)
give_item(id,"ammo_556nato")
give_item(id,"ammo_556nato")
give_item(id,"ammo_556nato")
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.34, 0.33, 0, 6.0, 4.0)
show_hudmessage(id, "Otrzymales Amunicje do M4A1 !")

}
case 2:
{
cs_set_user_money(id,money - 1200)
give_item(id,"ammo_762nato")
give_item(id,"ammo_762nato")
give_item(id,"ammo_762nato")
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.34, 0.33, 0, 6.0, 4.0)
show_hudmessage(id, "Otrzymales Amunicje do AK47 !")
}
case 3:
{
cs_set_user_money(id,money - 700)
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.34, 0.33, 0, 6.0, 4.0)
show_hudmessage(id, "Otrzymales Amunicje do deagle !")
}
case 4:
{
set_user_health(id,get_user_health(id) + 50);
cs_set_user_money(id,money - 10000)
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.34, 0.33, 0, 6.0, 4.0)
show_hudmessage(id, "Otrzymales Apteczke !Dostales 50Zycia")
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}

  • +
  • -
  • 1


#228134 ProCoD undefined Symbol

Napisane przez Goliath w 21.03.2011 14:22

Brakuje klamry na końcu jakiegoś publica.
  • +
  • -
  • 2


#179474 jak zrobić sklep w cod

Napisane przez K1cK_PL w 13.10.2010 07:19

Dodatek do CoD'a (SKLEP) - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 2


#230760 Apteczka w Menu

Napisane przez Muzzi w 27.03.2011 19:36

set_user_health(id,get_user_health(id) + 50);

tworzenie menu - poszukaj i masz juz wszystko.
  • +
  • -
  • 1


#209264 Dodawanie frakcji - 2 sposoby

Napisane przez DarkGL w 25.01.2011 17:44

Witam
poradnik napisany w szkole także będę go jeszcze poprawiał ;)
pokaże tu dwa sposoby dodania frakcji do nowego coda
I sposób jest bardziej czasochłonny ale daje potem łatwiejszą rozbudowę (chyba)
II sposób jest chyba prostszy ale tylko chyba ;)

I sposób

Spoiler


II sposób

Spoiler



Zrobione przez DarkGL dla AMXX.PL
Zakaz używanie, kopiowania i innego wykorzystywania treści bez zgody autora. Wszelkie prawa zastrzeżone. ©

  • +
  • -
  • 126


#226649 Kasa Co Runde Automatycznie

Napisane przez DarkGL w 18.03.2011 16:49

Block Roundstart Money - AMXX.pl: Support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 2