Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[Mój mod][Expenie na Klasie NONE]Problem


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gh0st

    :)

  • Power User

Reputacja: 846
Czempion

  • Postów:920
  • GG:
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 02.07.2011 20:42

Witam , dziś bawaiłem się w pisanie własnego moda (Transformers mod) xD
Wiec tak , Chcę żeby nie dało się expić na klasie none ( probowałem ale nie wyszło)
Nie otwiera się menu rozdania statystyk a powinno .

Tutaj daje .sma

Użytkownik Gh0st edytował ten post 03.07.2011 14:53

  • +
  • -
  • 2

#2 Masło

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:38
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:nEtOwIeC :D
Offline

Napisano 02.07.2011 21:50

A może zrób tak żeby:
* nie było klasy NONE tylko pierwsza w liście klas ?
:mellow: :mellow: :mellow: :mellow: :mellow:

#3 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 02.07.2011 22:06

klasa none jest potrzebna, bo zanim wybierzesz klasę to musisz mieć punkt odniesienia


public Zapisz(id)
{
	if(player_klasa[id] == NONE) return PLUGIN_CONTINUE;

zrób sobie funkcję, którą będzie rozdawał xp graczom i tam walnij ten sam warunek
  • +
  • -
  • 1

#4 Gh0st

    :)

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 846
Czempion

  • Postów:920
  • GG:
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 03.07.2011 13:37

R3X masz + .

Mogę prosić o .sma ?
Proszę :)
  • +
  • -
  • 1

#5 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 03.07.2011 14:49

sma masz w pierwszy poście

Jeśli nie umiesz zrobić funkcji, która dodaje graczowi XP i oczekujesz żebym to ja uzupełnił kod nie powinieneś zabierać się za pisanie moda.
  • +
  • -
  • 0

#6 Gh0st

    :)

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 846
Czempion

  • Postów:920
  • GG:
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 03.07.2011 14:53

A ktoś powiedział że nie umiem ? , nie jestem pewnie . wolałem napisać żeby ktoś zrobił niż ja bym zrobił i może by coś nie działało i bym zakładał nowy Topick ...
  • +
  • -
  • 1

#7 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 03.07.2011 15:06

Takie wrażenie zrobił na mnie ten kod:

Absurd
if (player_rasa[id] == NONE) 
{
	get_pcvar_num(cZabojca) == 0
}

pętla w SprawdzPoziom(id) spamuje hudmessage`ami

no i zapisywanie skopiowane z CodModa pewnie, bo jest ten sam błąd z formatowaniem danych przed pobranie i użycie # w zapisie a potem zamiana na spacje


Dawanie expa za pośrednictwem funkcji wiele ułatwi, możesz tu np. sprawdzać poziom i unikać expienia na klasie none
dajExpa(id, ile){
	if(player_klasa[id] == NONE) 
		return;

	player_exp[id] += ile;
	SprawdzPoziom(id);
}

  • +
  • -
  • 1

#8 Gh0st

    :)

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 846
Czempion

  • Postów:920
  • GG:
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 03.07.2011 15:18

R3X tak to jest z początkującymi . Masz rację Kod Zapisz/wczytaj skopiowany z Codmod .
Dziękuje za pomoc . leci drugi plusik za to że nie powiedziałeś Pier*** niech sam sobie radzi : )

p.s . to jak mam zrobić z tym formatowaniem ?

replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")

Użytkownik Gh0st edytował ten post 03.07.2011 15:21

  • +
  • -
  • 1

#9 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 03.07.2011 15:23

Jak byś chciał poprawić wczytywanie to musisz zrozumieć jak to działa. Oto Twój(przesadziłem? xD) kod
new vaultkey[64],vaultdata[256]
format(vaultkey,63,"%s-%s-%s-Transformers",AuthID,player_rasa[id],player_klasa[id])
format(vaultdata,255,"#%i#%i#%i#",player_exp[id], player_level[id], player_sila[id])
nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)

z nvault g_vault odczytaj wartość klucza vaultkey i zapisz w vaultdata
nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
chwila, chwila: "zapisz w vaultdata"? czy to oznacza, że to co było tam wcześniej zostanie nadpisane czymś nowy? tak jest :)

więc linijka wyżej
format(vaultdata,255,"#%i#%i#%i#",player_exp[id], player_level[id], player_sila[id])
jest jak podlewanie stawu, bez sensu



Edit.
a ten krzaki przy zapisie możesz spokojnie zastąpić spacjami i wywalić to replace_all() z wczytwania
  • +
  • -
  • 1

#10 Gh0st

    :)

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 846
Czempion

  • Postów:920
  • GG:
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 03.07.2011 17:03

R3X'iu mam pytanie czy w evencie DeathMSG mogę używać Id ?
dam przykład :

public DeathMsg(id)
{
//code
}

czy musi być :
public DeathMsg() 
{
//code
}

Użytkownik Gh0st edytował ten post 03.07.2011 17:03

  • +
  • -
  • 1

#11 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 03.07.2011 18:31

id w handlerach możesz używać jeśli rejestrujesz event z flagą b (DeathMsg łapie się tylko z flagą a); id graczy wyciągnij read_data -> Half-Life 1 Game Events - AlliedModders Wiki
  • +
  • -
  • 0

#12 Gh0st

    :)

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 846
Czempion

  • Postów:920
  • GG:
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 03.07.2011 19:05

Dziękuje rozumiem . :)
proszę o nie zamykanie tego tematu gdyż nie będę zaśmiecał forum . wszystkie pytanie/problemy będę umieszczał tutaj ,

Dodano 03 lipiec 2011 - 19:41:
Wiec tak : Mam następujący błąd / błędy

gdy wchodzę na serwer klasa = none , ma zerowy level , jak zmienić na 1 ?
gdy wbijam następująco inne levele wyświetla się menu statystyk , ale nie mogę rozdać tych punktów , menu po naciśnięciu się zamyka .


Słowa krytyki mile widziane .

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych