Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

NieMaMnie - zdjęcie

NieMaMnie

Rejestracja: 20.03.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 10.05.2011 07:12
-----

#214596 Explode

Napisane przez DarkGL w 10.02.2011 21:36

http://darkgl.pl/2014/01/24/explode/


stock explode(const string[],const character,output[][],const maxs,const maxlen){
new iDo = 0;
new len = strlen(string);
new oLen = 0;
do
{
oLen += (1+copyc(output[iDo++],maxlen,string[oLen],character))
}
while(oLen < len && iDo < maxs)
}

działanie podobne do funkcji explode znanej z php

explode(const string[],const character,output[][],const maxs,const maxlen)
string - nasz string
character - na podstawie jakie znaku ma dzielić
output - tablica do ktorej funkcja zwraca części podzielonego stringu
maxs - ile maksymalnie podziałów
maxlen - maksymalna długość jednej części



new out[3][64];
explode("Najlepsza klasa IA",' ',out,3,63)

out[0] => Najlepsza
out[1] => klasa
out[2] => IA
  • +
  • -
  • 17


#243229 Problem z Klasami - GodMod oraz znikanie

Napisane przez Kendzior87 w 29.04.2011 15:10

W *.sma nie mam tego itemu bo nie mogłem go skompilować więc usunąłem tą modyfikację, dodawałem dokładnie tak jak opisałem wyżej, ale zaraz dopisze to do mego *.sma i wrzucę tutaj :)

edit //wyłapałem czemu nie chciało się kompilować lecz teraz jest inny problem.

zmieniłem
if(!equal(GodmodeZuzyte[id], 1)
        {
        GodmodeZuzyte[id] = 1
        set_user_godmode(id, 1)
        set_task(3.0,"godoff",id,"",0,"a",1)
        }
        else
        {
        return PLUGIN_CONTINUE;
        }

na:

if(GodmodeZuzyte[id] = 1)
        {
	return PLUGIN_CONTINUE;	
        }
        else
        {	
        GodmodeZuzyte[id] = 1
        set_user_godmode(id, 1)
        set_task(3.0,"godoff",id,"",0,"a",1)
        }

ale mam inny problem, plik się skompilował, można używać umiejętności więcej niż raz no i pasek progressbar ma czas trwania znacznie dłuższy niż 3 sek. W tym .sma są dwie klasy Fanatyk - niewidzialność i T1000 - godmode, proszę o poprawienie kodu, obie klasy mają działać tak samo (umiejętność na 3 sek użycie 1 krotne w ciągu rundy oraz progressbar też na 3 sek) z rozgraniczeniem, że jedna posiada niewidzialność druga godmode. Kombinuje i nie daje rady tego przeskoczyć :/

Załączony plik  qtm_codmod edytowany.sma   76,42 KB  58 Ilość pobrań
  qtm_codmod edytowany.amxx
Oto moje .sma jakby komuś wpadły inne błędy w kodzie proszę o info/poprawieni. Dzięki wielkie.
  • +
  • -
  • 1


#238872 Problem z vote na mape

Napisane przez Krotix w 19.04.2011 14:59

omg...
nie da sie wylaczyc vote na mape pod koniec w sma na cod mod. poszukaj pluginu na wylaczaniie vote na mape pod koniec albo wyłącz admivote ale ty nie bendziez mogl robic amx_vote -.-
  • +
  • -
  • 1


#38452 Rzucanie Pajęczyną.

Napisane przez Klycior w 28.01.2009 20:19

Dołączona grafika

Możemy rzucać pajęczyną w przeciwnika,elementy mapy, itd.

Dołączona grafika

fakemeta_include

Dołączona grafika

* sv_hook - Włącza lub wyłącza pajęczynkę. (domyślnie: 1)
* sv_hookthrowspeed - Prędkość rzutu pajęczyną. (domyślnie: 1000)
* sv_hookspeed - Szybkość wypuszczania pajęczyny (domyślnie: 300)
* sv_hookwidth - Szerokość pajęczyny (domyślnie: 32)
* sv_hooksound - Dźwięk przy wypuszczaniu lub rzucaniu pajęczyną. (domyślnie: 1)
* sv_hookcolor - Kolor pajęczyny: 0 biały i 1 kolor drużyny (czerwony/niebieski)r (domyślnie: 1)
* sv_hookplayers - Jeżeli 1 możesz wypuścić pajęczynę na gracz (domyślnie: 0)
* sv_hookinterrupt - Usuwa pajęczynę, kiedy coś na nią "trafi, najdzie" (domyślnie: 0)
* sv_hookadminonly - Pajęczyna tylko dla adminów? (domyślnie: 0)
* sv_hooksky - Jeśli jeden, możesz wypuścić pajęczynę w niebo (domyślnie: 0)
* sv_hookopendoors - Jeśli 1 możesz otworzyć drzwi pajęczyną (domyślnie: 1)
* sv_hookbuttons - Jeśli 1 możesz nacisnąć przyciski (typu dzwonek do drzwi) pajęczyną (domyślnie: 0)
* sv_hookpickweapons - Jeśli 1, możesz podnieść broń pajęczyną. (domyślnie: 1)
* sv_hookhostfollow - Jeśli 1, możesz uratować zakładników pajęczyną (będą szli za tobą) (domyślnie 1)
* sv_hookinstant - Hook doesnt throw (domyślnie: 0)
* sv_hooknoise - adds some noise to the hook line (domyślnie: 0)
* sv_hookmax - Maksymalna ilość pajęczyny, którą może gracz rzucić w ciągu jedenj rundy (domyślnie: 0 - nieskończoność)
* sv_hookdelay - Ile gracz musi czekać od startu rundy, by móc użyć pajęczyny (domyślnie: 0.0)


Dołączona grafika

Standardowo http://amxx.pl/viewtopic.php?t=20

Dołączona grafika


+hook -> rzuca pajęczynę.
amx_givehook -> daje pajęczynę.
amx_takehook -> zabiera pajęczynę.




Źródło: Alliedmods

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#237541 Błędy z pluginem medyk

Napisane przez emiona1 w 16.04.2011 14:37

Sorki za Ten post!

Proszę o usunięcie !!!

////


#236517 1/2 z kazdej broni

Napisane przez Goliath w 13.04.2011 20:19

Masz.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#94930 AMX SSBan v2.6

Napisane przez no name w 22.11.2009 22:18

popraw tą zmianę linijek bo masz obie takie same, a tak po za tym to plugin bardzo się przyda :>

[ Dodano: 22-11-2009, 22:29 ]
Dodam jeszcze, że, zmienić czas bana możemy dodając / usuwając / edytując linijkę

ArrayPushCell(g_bantimes, 0)

wiersz 163+ (d: 163-169)

Oczywiście czas w minutach (0-perm) ;>
  • +
  • -
  • 5


#94910 AMX SSBan v2.6

Napisane przez _Marcin w 22.11.2009 21:18

AMX SSBan v2.6 by God@Dorin & Fysiks



Informacje:

Plugin który umożliwia adminowi zrobienie graczowi screen-ów. Jest to najnowsza wresja Wydana przed God-a i Fysiks-a.
Do Pluginu zostało dodane menu, oraz automatyczne banowanie normalnie albo automatycznie przez amxbans.
Przy robieniu ss-ów graczowi wyświetla się na say Nick admina robiącego screeny, nazwa serwera, godzina itd.
Wersja językowa Polska.

Instalacja: Standardowa

Cvary:

* amx_ssdelay "1.0"
Czas między robionymi screenshot-ami
* amx_bandelay "10.0"
Czas w którym ban zostanie dany po zrobieniu screenshoot-ów
* amx_ssnumber "3"
Ilość robionych screenshot-ów
* amx_website "www.amxx.pl"
Strona na której zbanowany może ubiegać się o Unbana
* amx_msg_type "3"
Gdzie ma się pojawić wiadomość dla gracza/admina: 1 - chat | 2- hud | 3- chat+hud (Def.: "3")


Komendy Admina:

* amx_ss <name or #userid>
Robienie screenshotów ręcznie (Robienie ss-ów poprzez wpisanie komendy i nicku)
* amx_ssban <name or #userid> <minutes> [reason]
Po zrobieniu screenshot-ów gracz otrzymuje bana (Robienie ss-ów i ban poprzez wpisanie w konsole Komendy, Nicku, minut i powodu)
* amx_ssmenu
Robienie screenshotów poprzez menu (Robienie Samych ss-ów Przez menu)
* amx_ssbanmenu
Robienie screenshot-ów przez menu łącznie z banem (SS + Ban Przez menu)


Przykłady:

Gdy banuje gracza
http://img190.images...ansion0002.png/
Gdy poprzez menu musimy na koncu wpisać powód
http://img193.images.../banreason.jpg/


Możliwość zmiana na ban przez amxbans:
Podmień w amx_ssban.sma linijki (Linijka 105)

#define AMXBANS 0 // Set this to 1 to enable AmxBans support. (Uses amx_ban <minutes> <userid> [reason])

Na taką:

#define AMXBANS 1 // Set this to 1 to enable AmxBans support. (Uses amx_ban <minutes> <userid> [reason])


Źródło:
http://alliedmods.net/


Download:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 49


#227804 Klasa Premium na Nick/IP/SID (CoD Stary i Nowy)

Napisane przez Goliath w 20.03.2011 19:02

Witam!
Dzisiaj pokażę, jak w bardzo prosty sposób dać klasę premium na nick/IP/SteamID (nie opisuję samego ustawiania klasy na premium).

CoD Nowy
1. Otwieramy .sma danej klasy.
2. Postępujemy zgodnie z tym (Link) poradnikiem.
3. Na początku cod_class_enabled dopisujemy:
- jeżeli klasa ma być na nick:
	new identyfikator[33];
get_user_name(id, identyfikator, 32);

- jeżeli klasa ma być na SteamID:
	new identyfikator[33];
get_user_authid(id, identyfikator, 32);

- jeżeli klasa ma być na IP:
	new identyfikator[33];
get_user_ip(id, identyfikator, 32);

4. Zmieniamy:
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))

Na np.:
if(!equal(identyfikator, "Goliath"))

W miejsce Goliath, wstawiamy nick/IP/SID gracza, któremu chcemy to dać. Aby dać klasę dla kilku osób zmieniamy w/w kod na np.:
if(!equal(identyfikator, "Nick1") && !equal(identyfikator, "Nick2"))

5. Kompilujemy plik i gotowe! :)

CoD Stary
1. Otwieramy QTM_CodMod.sma.
2. W WybierzKlase_Handle znajdujemy:
item++

3. Dodajemy za tym:
- jeżeli klasa ma być na nick:
	new identyfikator[33];
get_user_name(id, identyfikator, 32);

- jeżeli klasa ma być na SteamID:
	new identyfikator[33];
get_user_authid(id, identyfikator, 32);

- jeżeli klasa ma być na IP:
	new identyfikator[33];
get_user_ip(id, identyfikator, 32);

4. Zmieniamy:
if(item == JakasKlasa && !(get_user_flags(id) & FLAGA))

Na np.:
if(item == JakasKlasa && !equal(identyfikator, "Goliath"))

Aby dać klasę kilku osobom:
if(item == JakasKlasa && !equal(identyfikator, "Nick1") && !equal(identyfikator, "Nick2"))

5. Kompilujemy plik i gotowe! :)
  • +
  • -
  • 19


#234938 Jak zrobić przemiot, który...

Napisane przez LuKq w 09.04.2011 18:03

Pod

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 13)
		give_item(id, "weapon_awp");

Dodajesz

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer itemu)
		set_user_gravity(id, 0.2);
		maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 100;
		szybkosc_gracza[id] += 0.7;

  • +
  • -
  • 2


#155034 Znaki UTF-8

Napisane przez Apple() w 27.07.2010 08:47

Nie, te polskie znaki masz mieć w kompilatorze(tzn nie polskie a za pomocą bitów zapisujesz je na polskie) a kompilator ma info z bitów że tu będzie polski znak "ą" i "ś" i konwertuje to do pluginu amxx. Ciekawe jak to w praktyce na hudmessage :)
  • +
  • -
  • 2


#233301 odpornosc na porazajace

Napisane przez -bercik- w 04.04.2011 19:47

Witam
Jak zrobic perk odpornosc na porazajace naboje?

to jest sma porazajace:

#include <amxmodx>
#include <codmod>

new const perk_name[] = "Porazajace Naboje";
new const perk_desc[] = "Dostajesz 10 wytrzymalosci. Masz 1/LW szans na wyrzucenie broni wroga";

new bool:ma_perk[33];
new wartosc_perku[33];

public plugin_init() 
{
	register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 2, 4);
	
	register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");	
	
}

public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
	ma_perk[id] = true;
	wartosc_perku[id] = wartosc;
	cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_stamina(id, 0, 0)+10);
}

public cod_perk_disabled(id)
{
	ma_perk[id] = false;
	cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_stamina(id, 0, 0)-10);
}

public Damage(id)
{
	new idattacker = get_user_attacker(id);
	
	if(!is_user_connected(idattacker) || get_user_team(id) == get_user_team(idattacker))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	if(ma_perk[idattacker] && random_num(1, wartosc_perku[idattacker]) == 1)
		client_cmd(id, "drop");
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Pozdrawiam


#223130 GmAMXBans 1.5.1 - FINAL

Napisane przez Szyfrant w 08.03.2011 19:58

GmAMXBans 1.5.1 FINAL


A więc tak

DżiEm Staff (Gm Staff) przeprasza za zbugggowaną wersję 1.5 i wydaję nową oznaczoną 1.5.1

Oto pliki, które zostały zmodyfikowane

Web
setup.php
ban_list.php
include / amxxhelper.php
include / sql.inc.php
include / config.inc.php
include / admin / admin_wm_ms.php
include / admin / admin_so_in.php
include / admin / admin_so_vs.php
include / admin / admin_so_up.php
include / admin / admin_sm_av.php
templates / *

Plugin
configs / amxbans.cfg
[+] Configs / amxbans-ssban.cfg
scripting / amxbans_core.sma
scripting / amxbans_main.sma
scripting / amxbans_ssban.sma
scripting / include / amxbans / cmdBan.inl
scripting / include / amxbans / init_functions.inl


Bugfixy:
(# 81) Dodano opóźnienie inicjacji połączenia MySQL
(# 64) Poprawiono bug ze zmianą nazwy serwera ",".
(# 74) Poprawiono edytowanie administratorów w WEB
(# 73) Poprawiono unban od strony WEB'a
(T2806) Zapisywanie konfiguracji serwera działa już poprawnie
I wiele innych ( Ychy).

Gratki dla:
@ XPaw
@ Szyfrant, @ Pavulon i generalnie dla AMXX.pl za pomoc techniczną
@ Nardamon - za coś tam. Nie no, żart. Za wyłapywanie bugów i pomoc ogólną.

------------------------------
Gratki od AMXX.PL

L0rdS^P0l4K - Za bystre oko Przycisk usuń bana bez zalogowania
Kawon - Za fix'a [GmAMXBans]Brak uprawnień

@ Gm-community.net
Pierwotny link http://gm-community.net/thread.2822 :D (Bo zawsze chcą)

---------------
Bugfixy AMXX.PL ( Załącznik)


(# 999997) Przycisk usuń bana bez zalogowania
(# 999998) Wyświetlanie podwójnych banów
(# 999999) [GmAMXBans]Brak uprawnień

ban_list.php
sql.inc.php
admin_sv.tpl (darkgold i default)
ban_list.tpl (darkgold i default)


Poprzednia ilość pobrań: 10
Załączony plik  bugfixy.zip   22,21 KB  4522 Ilość pobrań
(BUGFIXY NIE SĄ ZAWARTE W W PACZCE)

Instalacja Bugfix'ów
Pliki należy wkleić do folderu (Gm)AMXBansa

-------------------------------------------------

Załączony plik  spolszczone-configi.rar   2,63 KB  4805 Ilość pobrań


Instalacja Spolszonych config'ów
Folder configs należy wgrać do addons/amxmodx/
-------------------------------------------------
Oryginalne 1.5.1 Bez poprawek

Instalacja
Gdy robicie update to tylko zamieniacie pliki, gdy na nowo instalujecie to normalnie poprzez setup.php (Są tematy z instalacją)


Poprzednia ilość pobrań: 140
Załączony plik  (Gm) AMXBans 1.5.1(bez fixów).zip   2,36 MB  9695 Ilość pobrań


----------
Co poniektórzy zabierający się za instalację GmAMXBansa nie potrafią nawet skompilować .sma i piszą mi na PW. (Ostrzegam, zwarnuje)
Załączony plik  plugins.rar   129,26 KB  7521 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 48


#232999 Jak zmniejszyć ilość amunicji DLA ITEMKU

Napisane przez Goliath w 03.04.2011 19:56

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == Ileśtam)
{
give_item(id, "weapon_deagle");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 0);
}

Daj to pod pętlą:
	for(new i=0; i<weaponsnum; i++)
if(is_user_alive(id))
if(maxAmmo[weapons[i]] > 0)
cs_set_user_bpammo(id, weapons[i], maxAmmo[weapons[i]]);

  • +
  • -
  • 1


#182127 Niewidzialność dla wybranej klasy

Napisane przez Pawex w 22.10.2010 13:40

Nie ma tego buga.
  • +
  • -
  • 1