Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

odpornosc na porazajace

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 -bercik-

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:58
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Strzelce
Offline

Napisano 04.04.2011 19:47

Witam
Jak zrobic perk odpornosc na porazajace naboje?

to jest sma porazajace:

#include <amxmodx>
#include <codmod>

new const perk_name[] = "Porazajace Naboje";
new const perk_desc[] = "Dostajesz 10 wytrzymalosci. Masz 1/LW szans na wyrzucenie broni wroga";

new bool:ma_perk[33];
new wartosc_perku[33];

public plugin_init() 
{
	register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 2, 4);
	
	register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");	
	
}

public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
	ma_perk[id] = true;
	wartosc_perku[id] = wartosc;
	cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_stamina(id, 0, 0)+10);
}

public cod_perk_disabled(id)
{
	ma_perk[id] = false;
	cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_stamina(id, 0, 0)-10);
}

public Damage(id)
{
	new idattacker = get_user_attacker(id);
	
	if(!is_user_connected(idattacker) || get_user_team(id) == get_user_team(idattacker))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	if(ma_perk[idattacker] && random_num(1, wartosc_perku[idattacker]) == 1)
		client_cmd(id, "drop");
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Pozdrawiam

#2 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 04.04.2011 20:00

Stwórz normalny perk bez żadnych właściwości i daj w .sma tych porażających naboi warunek czy gracz, ma dany perk (ten dający odporność). Jeśli ma, to funkcja zostaje zatrzymana. Proste jak budowa cepa.
  • +
  • -
  • 1

#3 -bercik-

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:58
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Strzelce
Offline

Napisano 04.04.2011 20:44

Coś takiego?

#include <amxmodx>
#include <codmod>

new const perk_name[] = "Porazajace Naboje";
new const perk_desc[] = "Masz 1/LW szans na wyrzucenie broni wroga";

new bool:perk[33];
new wartosc_perku[33];

public plugin_init() 
{
	register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 2, 4);
	
	register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");	
	
}

public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
	perk[id] = true;
	wartosc_perku[id] = wartosc;
}

public cod_perk_disabled(id)
{
	perk[id] = false;
}

public Damage(id)
{
	new idattacker = get_user_attacker(id);
	
	if(!is_user_connected(idattacker) || get_user_team(id) == get_user_team(idattacker))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	if(ma_perk[idattacker] && random_num(1, wartosc_perku[idattacker]) == 1)
		client_cmd(id, "drop");
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Dodano 05 kwiecień 2011 - 15:36:
ej to jak to zrobic?

Dodano 06 kwiecień 2011 - 18:41:
proszę napisac jak to zrobic kur...!





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych