Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

NieMaMnie - zdjęcie

NieMaMnie

Rejestracja: 20.03.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 10.05.2011 07:12
-----

Moje tematy

Błędy z pluginem medyk

16.04.2011 13:57

Witam. oto "debug" logi z pluginu medyk.amxx który to pozwala na wskrzeszanie graczy.

L 04/16/2011 - 14:48:10: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "medyk.amxx")
L 04/16/2011 - 14:48:10: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds 
L 04/16/2011 - 14:48:10: [AMXX]    [0] medyk.sma::reset_player (line 164)
L 04/16/2011 - 14:48:10: [AMXX]    [1] medyk.sma::DeathMsg (line 126)

Takie logi mam co minute.. ciągle to samo..

ktoś powie dlaczego?

daje .SMA

Jak dać 1.5x speeda na nożu

08.04.2011 21:19

Jak zawsze - prosto z mostu:

Mam problem, gdyż mam klase która na nożu jest 1,5x szybsza niż normalnie
ale:
jeśli dam w public CmdStart
if(klasa_gracza[id] == KLASA && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
	{
		szybkosc_gracza[id] += 0.5;
	}
	else
	{
		szybkosc_gracza[id] -= 0.5;
	}
to klasa się buguje, tzn "trzęsie się" - nie da się tego inaczej opisać - stoi w miejscu i jak się ruszasz to się obraz trzęsie

natomiast jeśli dam to samo ale w public CurWeapon
to klasa:
albo ma wszystko ciągle tak samo - ani nie biega szybciej ani wolniej
albo co zmianę broni przyspiesza?

a może to nie ta komenda? = szybkosc_gracza[id]
_______________________________________________________


Prosiłbym o zrobienie kodu który właśnie na nożu da 1.5x szybkości klasy podanej w new const Float:szybkosc_klasy[]
ale jeszcze zeby było to na zasadzie że nie pomija kondycji gracza, bo np jeśli owa klasa bd miala 100pkt w kondycje i jej wartość poruszania się to już 2.0 to zeby nie zmieniło na wolniejsze - 1.5

tempo poruszania się gdy mamy nóż 1.5 RAZA większe od obecnie posiadanej
a jeśli zmienimy na inną broń - wartość ta wraca do posiadanej przed zmianą


@@@EDIT

już sobie z tym poradziłem :
dorobiłem szybkość_gracza1[id] która wynosi tyle samo co szybkość_gracza zwykła = czyli szybkosc[250]*1.3*szybkosc_klasy*kondycja


czyli:

if(klasa_gracza[id] == KLASA && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
	{
		szybkosc_gracza[id] *= 1.5;
	}
	else
	{
		szybkosc_gracza[id] = szybkosc_gracza1[id];
	}

i działa :)

---
PS
nie wiem czy potrzebnie robiłem tą nową szybkość_gracza - ktoś ma jakiś pomysł żeby to jakoś zoptymalizować czy wystarczy to co naskrobałem.. ?

Modyfikacja komendy /daj

04.04.2011 20:23

Witajcie. Nie będę się rozpisywał, ale wszystko wytłumaczę:

otóż podlukałem na innym serwie, że podczas przekazywania itemku komendą "/daj" przekazuje się item z AKTUALNĄ wytrzymałością..

Zapobiega to temu, że gracze mają item przez całą mape

np ktoś dostanie item który ma 1/LW na trafienie HSa - trafi mu się 1/1 i będzie "naprawiał" [gdy ma 20/100 daje go komuś, tem mu oddaje ale już 100/100] go w nieskończoność..

jak takie coś zrobić?
Zn się trzeba będzie odczytać wytrz. itemu przed przekazaniem go komuś a jak już się przekażę to ustawić taką jak się odczytało.. ?

Jak ktoś będzie mógł to niech napisze kod tutaj a jeśli potrzebuje CAŁEGO .SMA to niech pisze PW :)

Dodano 09 kwiecień 2011 - 18:42:
Dobra, już to obczaiłem. Wystarczy po przekazaniu itemku zczytać wartosć wytrz.gracza dającego u podstawić pod obecną ;)

Jak zmniejszyć ilość amunicji DLA ITEMKU

03.04.2011 19:49

Witam. Proste pytanie:

jak sie ogranicza amunicje jesli dostaniemy jakąś broń W ITEMIE?
np dostajemy deagla z 7 nabojami [1 magazynek] .. ?

Nóż na start i nic więcej

29.03.2011 10:07

Hey. Otóż mógłby mi ktoś powiedzieć, jak zrobić, żeby player co dopiero wbija na serwer i jest przy wyborze klas [ma nóż i ten pistolecik :D] - ale właśnie jak zrobić, żeby miał wtedy TYLKO nóż.. ?

a jeśli tak się nie da, to jak zrobić klase która ma TYLKO nóż.. ? bez tego standardowego glocka.. ?

no i jeszcze jedno - czy da się tak zrobić, aby CAŁE CT na start każdej rundy dostawało defusa do paki.. ?
defa juz probowałem robić, ale to nic nie daje jak wpisze tutaj coś

if(nowa_klasa_gracza[id])
	{
		klasa_gracza[id] = nowa_klasa_gracza[id];
		nowa_klasa_gracza[id] = 0;
		cod_add_wskrzes(id, 0)
		UsunPrzedmiot(id)
		strip_user_weapons(id);
		client_print(id, print_chat, "[STRONKA] Przedmiot ulegl zniszczeniu przy zmianie klasy.");
		give_item(id, "weapon_knife");
		switch(get_user_team(id))
		{
			case 1: give_item(id, "weapon_knife");
			case 2: give_item(id, "item_thighpack");
		}