Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Jak zrobić przemiot, który...

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 KubaPro

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:15
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 09.04.2011 17:32

Jak robić przedmiot, który daje graczowi 100 hp, 70 kondycji i zmniejszoną grawitacje?
  • +
  • -
  • 0

#2 LuKq

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:159
  • Imię:lukasz
  • Lokalizacja:zagórz
Offline

Napisano 09.04.2011 18:03

Pod

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 13)
		give_item(id, "weapon_awp");

Dodajesz

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer itemu)
		set_user_gravity(id, 0.2);
		maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 100;
		szybkosc_gracza[id] += 0.7;

  • +
  • -
  • 2

#3 KubaPro

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:15
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 09.04.2011 18:06

Wielkie dzięki :D

Użytkownik KubaPro edytował ten post 09.04.2011 18:07

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych