Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Albertd - zdjęcie

Albertd

Rejestracja: 17.03.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 13.01.2021 10:27
-----

#756724 Przenoszenie do TT FUNCKAJ

Napisane przez Albertd w 12.02.2019 22:01

Czytając twoją sygnę można by się spodziewać że takiego rzeczy potrafisz robić.

Tworze strony Internetowe/WWW (HTML5/CSS, PHP), oraz robię paczki do cs1.6( pisze pluginy też ) na zamówienie.

SPRZEDAM PACZKĘ BASEBUILDER DNKS, mod doskonalony paczka możliwa do zobaczenia przed zakupem, więcej na priv lub GG: 62653757

Skontaktować możesz się zemną przez GG:62653757

A twoje rozwiązanie to: putinserver można by zamienić na faktyczne dołączenie do drużyny ale już powinieneś wiedzieć jak to zrobić.

public client_putinserver(id){	
	
	if( task_exists(id+581222) )
		remove_task(id+581222)
	set_task(5.0, "checkTeam", id+581222)
}
public checkTeam(id){
	id -= 581222
	
	if(g_boolCanBuild)
		return
	
	if( get_user_team(id) == 1 )
		return
	
	cs_set_user_team(id, 1)
}

  • +
  • -
  • 1


#732994 Zamrożenie

Napisane przez Albertd w 04.12.2016 19:33

new Float:zamro[33]                      //Nowa zmienna w ktorej przechowasz czas kiedy gracz zostal zamrozony
public fwd_prethink(id){
    if (!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id))
        return FMRES_IGNORED
        
    if( get_gametime()-zamro[id] < 15.0 ){                //Ile sekund minelo od zamrozenia gracza
        set_user_maxspeed(id, 0.1)
    }
    return FMRES_IGNORED
}
public zamroz(id){
    
    zamro[id]=get_gametime() 
}

Tylko wazna rzecz przy takim sposobie wykonania to, to ze jezeli jest nowa runda to wypadaloby zresetowac kazdemu graczowi ta zmienna, poniewaz beda oni nadal zamrozeni


  • +
  • -
  • 1


#732991 Zamrożenie

Napisane przez Albertd w 04.12.2016 19:17

public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_type)
{
    if(!ma_klase[attacker])
        return HAM_IGNORED;
    
    if(!is_user_connected(attacker) || !is_user_connected(victim) || attacker == victim || !attacker)
    return HAM_IGNORED
    
    static Float:originF[3]
    pev(victim, pev_origin, originF)
        
    if (g_NitrogenGalil[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_DEAGLE)
    {    
        set_pev(victim, pev_velocity, Float:{0.0,0.0,0.0})
        set_pev(victim, pev_maxspeed, 5.0)
        
        Effects(originF)
        
        emit_sound(0, CHAN_STATIC, "warcraft3/impalehit.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
    }
    return HAM_IGNORED;
}
Tutaj ustawiasz  predkosc gracza na 0, ale nie widze zadnego taska na 15 sek ktory mialby przywrocic predkosc graczowi.Ale wez pod uwage to ze  gdy "zamrozony" gracz zmieni bron to znowu bedzie sie mogl ruszac.
  • +
  • -
  • 1


#732727 Rozpisanie linii

Napisane przez Albertd w 26.11.2016 19:57

Tworzysz tablice :

Data[5][64]

a pozniej wykorzystujesz tylko  po 31 lub 47 elementow, gdzie tu sens?

parse(Line, Data[0], 31, Data[1], 31, Data[3], 47, Data[4], 31);

Zmien na:

parse(Line, Data[0], sizeof(Data[]), Data[1], sizeof(Data[]), Data[3], sizeof(Data[]), Data[4], sizeof(Data[]));

Pozatym ostatnii wczytywany argument to liczba

WeaponDrop[AllWeapon] = str_to_num(Data[4]);

A na wczytanie jego przeznaczasz tablice o dlugosci 64 znakow co jest bezsensu bo liczba nie moze byc na tyle dluga.

Proponuje to zmienic skoro nie wczytujesz stringu, czyli ciagu znakow, oczywiscie nie jest to blad.

 

W linijce ktorej napisales nie ma zadnego bledu z "pojemnoscia"

 


  • +
  • -
  • 1


#624862 Błędy przy kompilacji pluginu

Napisane przez Albertd w 11.03.2014 18:10

 
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "BB_Help"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR ".:MiSzCzU:."


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /help","bb_help")
}

public bb_help(id) {
if(!is_user_alive(id)){
return PLUGIN_HANDLED
}
if(get_user_team(id)==2){
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 255, 0, kRenderNormal, 20);
new name[ 33 ]
get_user_name( id, name, 32 )
for( new i = 1 ; i<= get_maxplayers(); i ++ )
if( has_flag( i, "a" ) )
client_print( i, print_chat, "Ktos potrzebuje pomocy" )
}
return PLUGIN_HANDLED
}

  • +
  • -
  • 1


#623922 Prośba o poprawienie pluginu grenademodes

Napisane przez Albertd w 08.03.2014 16:22

Pierw ustal sobie ownera entu przy tworzeniu za pomoca

set_pev( ent, pev_owner, index )

Pozniej id ownera wyciagniesz tak:

pev( ent, pev_owner )

  • +
  • -
  • 1


#623239 Problem z dawaniem broni po odrodzeniu.

Napisane przez Albertd w 07.03.2014 13:28

A co z reszta kodu ?

Pozatym zmien sobie

  give_item(0, "weapon_deagle");

na

  give_item(id, "weapon_deagle");

  • +
  • -
  • 1


#623090 Problem ze sklepem za Złote Monety.

Napisane przez Albertd w 06.03.2014 20:09

Dodales modul 

#include <ColorChat>
A go nigdzie nie uzyles, wystarczy ze go nie bedziesz dołączać.
  • +
  • -
  • 1


#623089 [ROZWIĄZANE] Przerobienie Pluginu VIP

Napisane przez Albertd w 06.03.2014 20:08

Sprawdz:

 

Załączony plik  VipSMAx.sma   14,59 KB  41 Ilość pobrań
  VipSMAx.amxx


  • +
  • -
  • 2


#623085 [ROZWIĄZANE] Problem z bm.

Napisane przez Albertd w 06.03.2014 20:01

Problemy z :

warning 217: loose indentation

Nie sa problemami tak na prawde, jest to informacja ze biale znaki sa zle zastosnowane, nie wplywaja na dzialanie pluginu.

 

Natomiast problem z 

error 017: undefined symbol "hnsxp_add_user_xp"

Wynika z uzycia nie istniejacego natywa, mozesz to naprawic w nastepujacy sposob:



/*native hnsxp_get_user_xp(client);



native hnsxp_set_user_xp(client, xp);



stock hnsxp_add_user_xp(client, xp)

{

return hnsxp_set_user_xp(client, hnsxp_get_user_xp(client) + xp);

}*/

Usun znaczniki odpowiadajace za stworzenie z tego lini komentarzy /*, */, lub mozesz zablokowac wykonanie natywu z lini (2026). NP:

hnsxp_add_user_xp(id, str_to_num(property));

Zmien na 

//hnsxp_add_user_xp(id, str_to_num(property));

  • +
  • -
  • 1


#593976 Problem z klasą

Napisane przez Albertd w 16.12.2013 21:55

Sprawdz to:

http://wklej.to/SF02e

Tylko wiedz o tym że osoba w ct i tt bedzie z ta klasa miala ten sam model.


  • +
  • -
  • 1


#535974 Zabawy od cypisa na inny jb

Napisane przez Albertd w 21.04.2013 00:40

Zedytuj plugin, mysle ze to bedzie dopre rozwiazanie.


  • +
  • -
  • 1


#534938 [ROZWIĄZANE] Stock, który odczytuje nazwe

Napisane przez Albertd w 16.04.2013 16:54

http://wklej.to/Mvb9l

 

Stock sprawdzi czy zostala ostatnia druzyna, jezeli tak zwroci numer druzyny, jezeli nie zwroci 0


  • +
  • -
  • 1


#531805 [ROZWIĄZANE] Darmowe VIPy - zbugowany VIP generator?

Napisane przez Albertd w 05.04.2013 18:48

http://wklej.to/xNwAm - proszę cie sprawdz to : )
  • +
  • -
  • 1


#531253 Zabezpieczenie

Napisane przez Albertd w 04.04.2013 10:46

Nie za bardzo rozumiem co chcesz uzyskac jednakze mozesz zrobic plugin ktory bedzie wylaczal server gdy pojawi sie mapa ktora podasz:


public Check( ){
new szMap[ 33 ]
get_mapname( szMap, 32 )
if( equal( szMap, "NazwaMapy" ) ){
server_cmd("shutdown" )
}
}
  • +
  • -
  • 1