Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Zamrożenie

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 04.12.2016 19:06

Witam.

Próbuję zrobić aby moja klasa miała moc:

  • Strzelajac z pistoletu zamrazasz wroga i zabierasz mu 5hp co 2 sek przez 15 sek

Lecz, gdy gracza zostaje ustrzelony z pistoletu zostaje zamrożony lecz nie zabiera hp i po 15 sek dalej ruszac sie nie moze.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#2 Albertd

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:138
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.12.2016 19:17

public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_type)
{
    if(!ma_klase[attacker])
        return HAM_IGNORED;
    
    if(!is_user_connected(attacker) || !is_user_connected(victim) || attacker == victim || !attacker)
    return HAM_IGNORED
    
    static Float:originF[3]
    pev(victim, pev_origin, originF)
        
    if (g_NitrogenGalil[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_DEAGLE)
    {    
        set_pev(victim, pev_velocity, Float:{0.0,0.0,0.0})
        set_pev(victim, pev_maxspeed, 5.0)
        
        Effects(originF)
        
        emit_sound(0, CHAN_STATIC, "warcraft3/impalehit.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
    }
    return HAM_IGNORED;
}
Tutaj ustawiasz  predkosc gracza na 0, ale nie widze zadnego taska na 15 sek ktory mialby przywrocic predkosc graczowi.Ale wez pod uwage to ze  gdy "zamrozony" gracz zmieni bron to znowu bedzie sie mogl ruszac.
  • +
  • -
  • 1

#3 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 04.12.2016 19:22

A jak zrobić aby gracz gdy zmieni bron dalej byl zamrozony?
  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#4 Albertd

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:138
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.12.2016 19:33

new Float:zamro[33]                      //Nowa zmienna w ktorej przechowasz czas kiedy gracz zostal zamrozony
public fwd_prethink(id){
    if (!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id))
        return FMRES_IGNORED
        
    if( get_gametime()-zamro[id] < 15.0 ){                //Ile sekund minelo od zamrozenia gracza
        set_user_maxspeed(id, 0.1)
    }
    return FMRES_IGNORED
}
public zamroz(id){
    
    zamro[id]=get_gametime() 
}

Tylko wazna rzecz przy takim sposobie wykonania to, to ze jezeli jest nowa runda to wypadaloby zresetowac kazdemu graczowi ta zmienna, poniewaz beda oni nadal zamrozeni


Użytkownik Albertd edytował ten post 04.12.2016 19:40

  • +
  • -
  • 1

#5 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 04.12.2016 19:39

Wywala błędy podczas kompilacji:

 

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team


Warning: Tag mismatch on line 109
Warning: Tag mismatch on line 158
Error: Undefined symbol "set_user_maxspeed" on line 323


1 Error.
Could not locate output file C:\Users\Pyra\Desktop\codclass_testmaga.amx (compile failed).
 

 

Dziękii, a jak do tego dodać aby zabierało co kaźde 5 sekund 2 hp?


Użytkownik 1stADXionC edytował ten post 04.12.2016 19:50

  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych