Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Maxiores - zdjęcie

Maxiores

Rejestracja: 07.02.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 26.04.2020 16:18
-----

#590861 [Zapowiedz] AMXX Editor Online

Napisane przez DarkGL w 06.12.2013 17:24

Zrzut ekranu z 2013-12-02 13:10:31.png

 

Cel to wpełni działające środowisko programistyczne w przeglądarce ( wraz z znanymi ułatwieniami tzn. generatory ) oraz możliwość przenoszenia kodu między różnymi komputerami itp.

 

Mam nadzieję że projekt uda się ukończyć jednak jest mnóstwo problemów z obsługą w różnych przeglądarkach oraz problemów wydajnościowych.


  • +
  • -
  • 63


#591691 [Zapowiedz] AMXX Editor Online

Napisane przez DarkGL w 09.12.2013 15:57

Nie widzę sensu. Są już podobne strony oferujące wsparcie dla wielu języków, amxx wymiera na rzecz SourceMod ponieważ GO jest pompowany przez Valve a 1.6 porzucone całkowicie gdzie tylko wytrwali spędzają czas na swoich serwerowniach które upadają po 3 miesiącach.

 

Niektórzy nadal męczą 1.6 i mają z tego przyjemność , nawet jeśli to bez sensu i projektu nie udostepnię to sama przyjemność i wiedza zdobyta z tego jest dla mnie wystarczającym wynagrodzeniem


  • +
  • -
  • 23


#603277 [ROZWIĄZANE] Plugin chowany (nowy)

Napisane przez BaRa ^^ w 09.01.2014 02:27

http://amxx.pl/topic...78-chowany-mod/




#602985 Plugin /pomoc i /kolory

Napisane przez 0-0-0 w 07.01.2014 21:46

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
 
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
 
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"
 
 
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /kolory", "kolory")
register_clcmd("say /pomoc", "pomoc")
}
public kolory(id)
{
show_motd(id, "kolory.txt")  
}
public pomoc(id)
{
show_motd(id, "pomoc.txt")
}

  • +
  • -
  • 1


#600123 Prośba o perk Skrzydła Anioła

Napisane przez FORMOZA w 02.01.2014 00:11

Sprawdź ;)

Sorry mały błąd. Poprawione

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#330742 Medale + Ranking

Napisane przez Pan Nigel w 05.12.2011 22:17

opis

Poprawiony plugin Medale+Ranking - zapis sql v1.2

Plugin na koniec każdej mapy przyznaje trzem najlepszym graczom medale i pokazuje to na sayu (podobnie jak na bf2). Gracz, który zdobył najwięcej fragów otrzymuje medal złoty, potem kolejno srebrny i brązowy. Plugin dodatkowo tworzy ranking medali w którym za kolejność odpowiada ilość pkt: medal złoty daje 3pkt, medal srebrny daje 2pkt a medal brązowy daje 1 pkt. W Top15 medali pokazuje ilość każdego z medali oraz ich sumę. Dodatkowo w każdej chwili możesz sprawdzić ile jakich medali posiadasz. Plugin nie zastępuje TOP15 normalnego rankingu tylko robi oddzielny z medalami.

inne informacje

Pomysł dał: Pan Nigel
Plugin wykonał: byCZUS

Jeżeli na serwerze była starsza wersja pluginu do bazy danych należy wprowadzić nowa kolumnę:

ALTER TABLE `medale` ADD `suma` INT( 11 ) NOT NULL DEFAULT '0'


instalacja

Standardowa:
medale_sql.amxx do /cstrike/addons/amxmodx/plugins
medale_sql.sma do /cstrike/addons/amxmodx/scripting
na końcu plugins.ini dopisujesz medale_sql.amxx
mp_chattime 5 w configu

cvary

medale_hostname "localhost"
medale_password "password"
medale_username "username"
medale_dbname "database"
medale_minp "3" standardowo ustawione na 3 (ustawia od ilu graczy na serwerze zlicza medale)

komendy

/medale tu sprawdzasz ilość swoich medali oraz ranking medali najlepszych 15graczy serwera


download

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 21


#375228 [EasyBlock ] BlockMaker/ProFragsMaker

Napisane przez tekuku w 04.03.2012 16:56

opis
Przedstawiam wam ProFragsMakera który zawiera Rendering i Ruchome Bloczki które ustawiasz sam jak mają latać !
Udostępniam go do użytku publicznego
Działa poprawnie z ExpMod'em by Grzyboo and tQQ --> http://amxx.pl/topic...rzyboo-and-tqq/

instalacja
-ProFragsMaker.amxxdo cstrike/addons/amxmodx/plugins
-do do cstrike/addons/amxmodx/configs/plugins.ini dopisz :
[b]ProFragsMaker.amxx[/b]

komendy admina
+bmgrab/-bmgrab - Poruszanie bloczkami (tylko dla admina z odpowiednia flaga)
/bm - Otwiera główne menu bloczków. (tylko dla admina z odpowiednia flaga)

inne informacje
Bloczki:

"Platforma",
"Bunnyhop",
"Obrazenia",
"Leczenie",
"Nofalldamage",
"Lod",
"Trampolina",
"Strzalka",
"Smierc",
"Miod",
"Bariera CT",
"Bariera TT",
"Szyba",
"Bunnyhop No Slow Down",
"Opozniony BH",
"Niesmiertelnosc",
"Niewidzialnosc",
"Buty Szybkosci",
"Kamuflaz",
"Bron",
"Armor", - Nowość.
"Spamduck",
"Granaty",
"VIP Bariera",
"Oslepienie",, - Nowość.
"Trzesienie Ziemi",, - Nowość.
"Trawa",
"Melanz",
"Drewno",
"Exp",
"Muza",
"Bunnyhop Damage",, - Nowość.
"Bunnyhop Lod",, - Nowość.
"Granat Wybuchajacy",
"Granat Zamrazajacy",
"Granat Oslepiajacy",
"Dywan",, - Nowość.
"Luke Skywalker", - Nowość.

tu zmieniamy swoje bloczki,soundy,sprites:

new const g_model_platform[] = "models/profrags/Normal/platforma2.mdl";
new const g_model_trawa[] = "models/profrags/Normal/trawa2.mdl";
new const g_model_drewno[] = "models/profrags/Normal/drewno2.mdl";
new const g_model_bunnyhop[] = "models/profrags/Normal/bh2.mdl";
new const g_model_damage[] = "models/profrags/Normal/dmg2.mdl";
new const g_model_healer[] = "models/profrags/Normal/healer2.mdl";
new const g_model_no_fall_damage[] = "models/profrags/Normal/nofalldamage2.mdl";
new const g_model_ice[] = "models/profrags/Normal/lod2.mdl";
new const g_model_trampoline[] = "models/profrags/Normal/trampolina2.mdl";
new const g_model_speed_boost[] = "models/profrags/Normal/strzalka2.mdl";
new const g_model_death[] = "models/profrags/Normal/smierc2.mdl";
new const g_model_honey[] = "models/profrags/Normal/miod2.mdl";
new const g_model_ct_barrier[] = "models/profrags/Normal/ct2.mdl";
new const g_model_t_barrier[] = "models/profrags/Normal/tt2.mdl";
new const g_model_glass[] = "models/profrags/Normal/glass2.mdl";
new const g_model_no_slow_down_bunnyhop[] = "models/profrags/Normal/bh2.mdl";
new const g_model_delayed_bunnyhop[] = "models/profrags/Normal/delayedbh2.mdl";
new const g_model_invincibility[] = "models/profrags/Normal/niesmiertelka2.mdl";
new const g_model_stealth[] = "models/profrags/Normal/duch2.mdl";
new const g_model_boots_of_speed[] = "models/profrags/Normal/buty2.mdl";
new const g_model_kamuflaz[] = "models/profrags/Normal/kamuflaz2.mdl";
new const g_model_bron[] = "models/profrags/Normal/bron2.mdl";
new const g_model_armor[] = "models/profrags/Normal/armor2.mdl";
new const g_model_spamduck[] = "models/profrags/Normal/duck2.mdl";
new const g_model_granaty[] = "models/profrags/Normal/granaty2.mdl";
new const g_model_vip[] = "models/profrags/Normal/vip2.mdl";
new const g_model_oslepienie[] = "models/profrags/Normal/oslepienie2.mdl";
new const g_model_trzesienie[] = "models/profrags/Normal/trzesienie2.mdl";
new const g_model_melanz[] = "models/profrags/Normal/melanz2.mdl";
new const g_model_exp[] = "models/profrags/Normal/exp2.mdl";
new const g_model_muza[] = "models/profrags/Normal/muza2.mdl";
new const g_model_bhdamage[] = "models/profrags/Normal/dmg2.mdl";
new const g_model_bhice[] = "models/profrags/Normal/bh2.mdl";
new const g_model_he[] = "models/profrags/Normal/granaty2.mdl";
new const g_model_sg[] = "models/profrags/Normal/granaty2.mdl";
new const g_model_flash[] = "models/profrags/Normal/granaty2.mdl";
new const g_model_dywan[] = "models/profrags/Normal/dywan2.mdl";
new const g_model_luke[] = "models/profrags/Normal/luke2.mdl";

new const g_sprite_light[] = "sprites/profrags/lightmaker.spr";

new const g_sprite_teleport_start[] = "sprites/profrags/flare6.spr";
new const g_sprite_teleport_destination[] = "sprites/profrags/bm_teleport_end.spr";

new const g_sound_invincibility[] = "profrags/invincibility.wav";
new const g_sound_stealth[] = "profrags/stealth.wav";
new const g_sound_camouflage[] = "profrags/camouflage.wav";
new const g_sound_boots_of_speed[] = "profrags/bootsofspeed.wav";
new const g_sound_melanz[] = "profrags/melanz.wav";
new const g_sound_bron[] = "profrags/bron.wav";
new const g_sound_kasa[] = "profrags/exp.wav";
new const g_sound_TeleportSound[] =  "profrags/teleport.wav";

wymagane moduly

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <sockets>


download

Modele,Soundy,Sprites --> Załączony plik  cstrike.zip   16,96 MB  2649 Ilość pobrań

Załączony plik  ProFragsMaker.sma   174,75 KB  2340 Ilość pobrań
  ProFragsMaker.amxx
  • +
  • -
  • 10


#408883 RoundSound (zamówienie2) by Kubulek

Napisane przez Kubulek w 10.05.2012 17:42

Witam. Przedstawiam wam moją kolejną paczkę pt. zamówienie (2). Mam nadzieje, że się spodoba. Komentarze mile widziane.

Tytuły piosenek:

nuty - Romano & Sapienza ft. Rodriguez - Tacata
nuty2 - Avicii - Levels
nuty3 - Don Omar & Lucenzo - Danza Kuduro (Encanto & Paradise Inc! Remix Edit)
nuty4 - LMFAO - Party rock
nuty5 - LMFAO- Sexy and I know it
nuty6 - Pewex - Dziunia
nuty7 - Remandy & Manu L - The Way We Are (Purple Project Remix)
nuty8 - Taio Cruz & FloRida - Hangover
nuty9 - Moosak & Duże Pe - Na Raz
nuty10 - Michel Teló - Ai Se Eu Te Pego (D-Vine Remix)



Ilość kawałków
10
Typ dźwięku
.mp3
Długość utworów
15 - 18 sek



Pobieranie:
http://www11.zippyshare.com/v/57924484/file.html

  • +
  • -
  • 2


#406426 Problem z pluginem zasady

Napisane przez FORMOZA w 04.05.2012 17:37

zasady.txt wklejasz do cstrike a nie do data/lang
  • +
  • -
  • 1


#223324 Anty KZ Hack by Niscree

Napisane przez Niscree w 09.03.2011 15:29

Anty KZhack
_________by Niscree v5



Opis:
Plugin wykrywa cheaty typu "KZHack".
Większość wersji tych hacków(8) wykrywa jeszcze zanim cheater zdąży wejść na serwer :P.
Niestety powstaje coraz więcej wersji i nie idzie tego ogarnąć więc ten plugin wykrywa także większość "kzhackowych" skryptów np. slowmo, auto strefy, auto bhop, fastrun itd itp ^^
Plugin działa na 2 protokoły(47/48)

Moduły
<cstrike>
<fakemeta>
<engine>

Cvary:
nsc_kz_punish "1" //Typ kary 
// 0 - info na czacie
// 1 - info na czacie i kick
// 2 - info na czacie i ban

nsc_kz_btime "0" //Czas bana

nsc_kz_btype "0"//Typ bana
//0 - SID - zalecane(kzh działa tylko na steam lub na nowych pathach na których sid jest generowane :F)
//1 - IP
//2 - AMXBANS

nsc_kz_log "1" //Logi do pliku "data/ANTY_KZH_BY_NISCREE.txt

nsc_kz_bhop "1" //wykrywanie autobh
// 0 - wyłączone
// 1 - włączone
// 1+ - ile razy ma wykryć u gracza autobh(dla 100% pewności)

nsc_kz_skrypty "1" //wykrywanie skryptów
// 0 - wył.
// 1 - wł.


Changelog
:

v1.0 - Powstanie pluginu ^^

v1.1 - dodano wykrywanie nowych Kzhacków

v2 - dodano nowe kzh + wykrywanie autobh

v2.01 - powody banów

v2.1 - naprawa banowania przez amxbans

v2.2 - optymalizacja + rozpoznawanie typu kzh w logach i w powodzie bana

v2.3 - optymalizacja banowania za autobh i naprawienie buga ^^

v2.4 - naprawa banowania przez amx_bans + dodatkowa optymalizacja wykrywania auto bh

v3 - mega aktualizacja skryptu wykrywającego auto bh
szansa na zbanowanie czystego gracza ? 1/100000 w extremalnych warunkach
Tyle nagadałem a pewnie znowu znajdziecie mase bugów ^^ liczę na waszą pomoc :)

v4 - kolejna aktualizacja skryptu wykrywającego autobhop + wykrywanie innych "kzhackowych" skryptów.(strefy,fastrun,slowmo itp.)

v4.1 - dodano nowe kzhacki do wykrycia :) i dodatkowo na będzie można zobaczyć serwery używające tego anty link
+optymalizacja kodu

v5 - Integracja z Dproto (sprawdzanie protokołu)
- dodano skrypty xhacka
- Nazwa pluginu zamiast nazwy serwera jako banujący admin
- mała optymalizacja


v5.1 - bugfix

v5.2 - bugfix (już nie powinno lagować niektórych graczy i nie powinno być problemów z wyborem teamu)



Źródło(i aktualizacje) http://nahaju.net/to...960ee60dea#5225

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 14


#272289 templates subsilver

Napisane przez naXe w 21.07.2011 18:36

Chłopaku najpierw zobacz czy pliki subSilver.cfg, subSilver.css i subSilver.tps zobacz czy masz tak zapisane pliki jak Ci napisałem.