Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Rafal_94
Rejestracja: 29.01.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 17.05.2012 21:02





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 383
- Odwiedzin: 10 265
- Tytuł: Wszechpomocny
- Wiek: 30 lat
- Urodziny: Listopad 8, 1994
-
Imię
Rafał
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Woźniki
#396141 [ROZWIĄZANE] Error logi, proszę o pomoc w wyjaśnieniu
Napisane przez Rafal_94
w 12.04.2012 15:57
L 04/08/2012 - 00:34:50: [AMXX] Plugin file open error (plugin "cod_nagrody_exp.amxxwymiana_bez_wytrzymalosci.amxx")
L 04/08/2012 - 00:34:50: [AMXX] Plugin file open error (plugin "codclass_lekkizolnierz.amxx")
te wywal
a wynik.amxx zawsze errory wali
dopisz w plugins
wynik.amxx debug //opis
#393184 Serwery VPS - pytanie o oferty oraz zapotrzebowanie
Napisane przez Rafal_94
w 07.04.2012 13:35
#391015 RoundSound by Rafal_94
Napisane przez Rafal_94
w 04.04.2012 11:06
RoundSound by Rafal_94 vol. 1
PlayLista:
1z18 Clubriders - Move Your Hands Up 2z18 Dj Farad - Taniec Na Rurze 3z18 DJ Zitkus - **** My Mother****in Dick 4z18 Doniu - Uciekaj 5z18 East Clubbers - Drop 6z18 Flo Rida - Club Can't Handle Me 7z18 Inna - 10 Minutes 8z18 Jermaine Jackson - When The Rain Begins To Fall 9z18 Ke$ha - Tik Tok 10z18 LMFAO - Sexy And I Know It 11z18 Robert M - Dance Hall Track 12z18 Andrzej Rosiewicz - Chlopcy Radarowcy 13z18 STOPROCENT EKIPA - StoProcent Tour 14z18 The Nycer - Loosing Control 15z18 The Wanted - Glad You Came 16z18 Nieznany tytul 17z18 Dj Raban - Anima Libera 18z18 Cascada - How Do You Do
Czas trwania: 13-18s
Jakość: 128kbps
Rozmiar: od 211KB do 296KB
Rozmiar archiwum: 4,15MB
Gratis: Dodaję wam plik rs.amxx który jest skonfigurowany pod powyższą paczkę piosenek.
Komendy: /roundsound i /rs
Działanie? Włącza piosenki losowo po zakończonej rundzie i podaje tytuł na say.
Instrukcja:
1. Rozpakuj archiwum.2. Wgraj zawartość folderu sound do folderu sound na twoim serwerze.
3. Wgraj plugin który jest w załączniku.
4. Dodaj do plugins.ini na końcu rs.amxx i zapisz.
5. Zmień mapę.
6. Ciesz się świetnymi RS
Linki do paczki piosenek:
Zippyshare.com - sound.rar
<ciach!>
PS. Po zmianach nazw piosenek lub podmianie piosenek przy tym pluginie nie daję gwarancji że będzie działać.
Plugin nie zawiera reklam.
#314178 Webd.pl czy Proserwer.pl
Napisane przez Rafal_94
w 27.10.2011 20:04
#307510 Ruletka - nie działa :D
Napisane przez Rafal_94
w 18.10.2011 14:14
#include <amxmodx>
#include <ColorChat>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
new gbUsed[33];
public plugin_init()
{
register_plugin("Ruletka", "1.0", "Rafal_94");
register_clcmd("say /ruletka", "czas");
register_clcmd("say_team /ruletka","czas");
register_logevent("info", 2, "1=Round_Start");
}
public client_authorized(id)
gbUsed[id] = false;
public info() ColorChat(0, GREEN, "[GangstaNet.eu] ^x01 Aby skorzystac z ruletki wpisz ^x03 /ruletka ^x01 ! Dla aktywnych na forum darmowa, inaczej koszt ^x03 3000$")
public czas(id)
{
if(gbUsed[id])
return PLUGIN_HANDLED;
if( !is_user_alive(id) ) ColorChat(id, GREEN, "Musisz byc zywy by skorzystac z ruletki!")
set_task(0.1, "sprawdzenie", _, _, _, "a", 1);
gbUsed[id] = true;
if(!task_exists(id))
set_task(70.0, "RStart", id);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public RStart(id)
{
gbUsed[id] = false;
ColorChat(id, GREEN, "Nie mozesz uzywac ruletki czesciej niz raz na ^x04 70 sekund")
}
public sprawdzenie(id) {
new kasa = cs_get_user_money(id)
if( !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) )
{
if(kasa >= 3000)
cs_set_user_money(id, kasa - 3000 , 1)
else if(kasa < 3000)
ColorChat(id, GREEN, "[GangstaNet.eu] ^x01 Masz za malo kasy, koszt to ^x03 3000$")
ColorChat(id, GREEN, "[GangstaNet.eu] ^x01 Aby nie placic za ruletce udzielaj sie czesto na forum!")
}
set_task(0.1, "ruletka", _, _, _, "a", 1)
}
public ruletka(id) {
new rand
rand = random_num(0,80)
switch(rand)
{
case 0: {
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Pusty los, sproboj szczescia innym razem")
}
case 1: {
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Pusty los, sproboj szczescia innym razem")
}
case 2: {
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Pusty los, sproboj szczescia innym razem")
}
case 3: {
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Pusty los, sproboj szczescia innym razem")
}
case 4: {
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Pusty los, sproboj szczescia innym razem")
}
case 5: {
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Pusty los, sproboj szczescia innym razem")
}
case 6: {
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Pusty los, sproboj szczescia innym razem")
}
case 7: {
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Pusty los, sproboj szczescia innym razem")
}
case 8: {
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Pusty los, sproboj szczescia innym razem")
}
case 9: {
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Pusty los, sproboj szczescia innym razem")
}
case 10: {
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Pusty los, sproboj szczescia innym razem")
}
case 11: {
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Pusty los, sproboj szczescia innym razem")
}
case 12: {
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Pusty los, sproboj szczescia innym razem")
}
case 13: {
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Pusty los, sproboj szczescia innym razem")
}
case 14: {
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Pusty los, sproboj szczescia innym razem")
}
case 15: {
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Pusty los, sproboj szczescia innym razem")
}
case 16: {
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Pusty los, sproboj szczescia innym razem")
}
case 17: {
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Pusty los, sproboj szczescia innym razem")
}
case 18: {
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Pusty los, sproboj szczescia innym razem")
}
case 19: {
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Pusty los, sproboj szczescia innym razem")
}
case 20: {
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Pusty los, sproboj szczescia innym razem")
}
case 21: {
give_item(id, "weapon_g3sg1");
give_item(id,"ammo_762nato");
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Wygrales AUTOLAME!")
}
case 22: {
give_item(id, "weapon_m4a1");
give_item(id,"ammo_556nato");
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Wygrales M4A1!")
}
case 23: {
give_item(id, "weapon_m4a1");
give_item(id,"ammo_556nato");
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Wygrales M4A1!")
}
case 24: {
give_item(id, "weapon_m4a1");
give_item(id,"ammo_556nato");
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Wygrales M4A1!")
}
case 25: {
give_item(id, "weapon_m4a1");
give_item(id,"ammo_556nato");
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Wygrales M4A1!")
}
case 26: {
give_item(id, "weapon_shield");
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Wygrales tarcze!")
}
case 27: {
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Wygrales granaty!")
}
case 28: {
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Wygrales granaty!")
}
case 29: {
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Wygrales granaty!")
}
case 30: {
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Wygrales granaty!")
}
case 31: {
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Wygrales granaty!")
}
case 32: {
give_item(id, "weapon_awp");
give_item(id,"ammo_338magnum");
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Wygrales AWP!")
}
case 33: {
give_item(id, "weapon_awp");
give_item(id,"ammo_338magnum");
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Wygrales AWP!")
}
case 34: {
give_item(id, "weapon_awp");
give_item(id,"ammo_338magnum");
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Wygrales AWP!")
}
case 35: {
cs_set_user_nvg(id);
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Wygrales noktowizor!")
}
case 36: {
cs_set_user_nvg(id);
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Wygrales noktowizor!")
}
case 37: {
cs_set_user_nvg(id);
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Wygrales noktowizor!")
}
case 38: {
set_user_health(id, 255);
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Masz 255 HP!")
}
case 39: {
set_user_health(id, 1);
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 HaHaHa 1HP!")
}
case 40: {
set_user_health(id, 5);
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 HaHaHa 5HP!")
}
case 41: {
set_user_health(id, 20);
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Masz 20HP!")
}
case 42: {
set_user_health(id, 50);
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Masz 50HP!")
}
case 43: {
set_user_health(id, get_user_health(id) + 100);
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Wygrales +100HP!")
}
case 44: {
cs_set_user_money(id, 0);
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 HaHaHa BANKRUT!")
}
case 45: {
cs_set_user_money(id, 1000);
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 HaHaHa 1000$!")
}
case 46: {
cs_set_user_money(id, 500);
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 HaHaHa 500$!")
}
case 47: {
cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) + 5000);
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Wygrales 5000$!")
}
case 48: {
set_user_frags(id, get_user_frags(id) + 3);
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka]^x01 Wygrales 3 fragi!")
}
case 49: {
set_user_frags(id, 0);
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka]^x01 HaHaHa masz 0 fragow!")
}
case 50: {
set_user_frags(id, get_user_frags(id) - 10);
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka]^x01 HaHaHa straciles 10 fragow!")
}
case 51: {
set_user_frags(id, get_user_frags(id) - 30);
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka]^x01 HaHaHa straciles 30 fragow!")
}
case 52: {
set_user_frags(id, get_user_frags(id) + 5);
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka]^x01 Wygrales 5 fragow!")
}
case 53: {
set_user_frags(id, get_user_frags(id) + 10);
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka]^x01 Wygrales 10 fragow!")
}
case 54: {
set_user_frags(id, get_user_frags(id) - 5);
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka]^x01 HaHaHa straciles 5 fragow!")
}
case 55: {
set_user_armor(id, 500);
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Wygrales 500 kamizelki!")
}
case 56: {
cs_set_user_money(id, 16000);
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Masz 16000$!")
}
case 57: {
set_user_gravity(id, 400.0);
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Masz mniejsza grawitacje!")
}
case 58: {
set_user_gravity(id, 300.0);
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Masz mniejsza grawitacje!")
}
case 59: {
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Pusty los, sproboj szczescia innym razem")
}
case 60: {
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 10);
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Jestes niewidzialny!")
}
case 61: {
set_user_maxspeed(id, 0.1);
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 HaHaHa nie mozesz sie ruszyc!")
}
case 62: {
set_user_maxspeed(id, 0.1);
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 HaHaHa nie mozesz sie ruszyc!")
}
case 63: {
set_user_maxspeed(id, 0.1);
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 HaHaHa nie mozesz sie ruszyc!")
}
case 64: {
set_user_maxspeed(id, 800.0);
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Wygrales szybkosc!")
}
case 65: {
set_user_maxspeed(id, 700.0);
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Wygrales szybkosc!")
}
case 66: {
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Pusty los, sproboj szczescia innym razem")
}
case 67: {
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Pusty los, sproboj szczescia innym razem")
}
case 68: {
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Pusty los, sproboj szczescia innym razem")
}
case 69: {
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Pusty los, sproboj szczescia innym razem")
}
case 70: {
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Pusty los, sproboj szczescia innym razem")
}
case 71: {
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Pusty los, sproboj szczescia innym razem")
}
case 72: {
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Pusty los, sproboj szczescia innym razem")
}
case 73: {
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Pusty los, sproboj szczescia innym razem")
}
case 74: {
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Pusty los, sproboj szczescia innym razem")
}
case 75: {
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Pusty los, sproboj szczescia innym razem")
}
case 76: {
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Pusty los, sproboj szczescia innym razem")
}
case 77: {
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Pusty los, sproboj szczescia innym razem")
}
case 78: {
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Pusty los, sproboj szczescia innym razem")
}
case 79: {
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Pusty los, sproboj szczescia innym razem")
}
case 80: {
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Pusty los, sproboj szczescia innym razem")
}
}
}
Zrobiłem, chce testować i nie działa już włączanie komendą

miło by było, gdyby ktoś z was zauważył bugi i wyeliminował je np. czuje że z tym glowem będzie na następną rundę przechodziło lub grawitacja czy też szybkość nie będzie działać po zmianie broni
zauwazylem ze orta walnalem - do poprawienia tez


@UP
@UP
oj tam oj tam troche ponad 200 linijek
#283934 Serwer wyłącza się po zmianie mapy
Napisane przez Rafal_94
w 16.08.2011 22:02
#280946 Dolaczania na serwer - Reliable channel overflowed
Napisane przez Rafal_94
w 10.08.2011 20:12
#274848 Pomoc w bf2
Napisane przez Rafal_94
w 28.07.2011 10:47
#271077 PTB nie działa, nie odcztuje go jakby ;x
Napisane przez Rafal_94
w 17.07.2011 22:50
3m moje ktore fajnie dzialaja:
echo [PTB] Ptb.cfg is being executed
// These two cvars must be set to 0 so PTB can work properly.
mp_autoteambalance 0
mp_limitteams 0
// Control of chatmessages which can be 0 for off 1 on if set to 2 then Transfers will show in hud but not chat.
// If set to 3 it will show all messages in chat and transfers as hudtext
ptb_saychat 1
// Transfertype can only be 1, 2 or 3 and 3 is the most agressive transfer
// 1 is PTBs original transfertype
ptb_transfer_type 3
// Set to 0 if admins with immunity also should be switched
ptb_switch_immunity 1
// Set to 0 if admins with immunity cant choose the team they wants
ptb_limitjoin_immunity 1
// Here you set which flag an admin must have to be immune against transfers (Default o ADMIN_LEVEL_C)
ptb_immunity_level "o"
// Here you set which flag an admin must have to be able to change PTB settings (Default l ADMIN_RCON)
ptb_access_level "l"
// If you want to see Transfers made in the HLSW chat have this set to 1
ptb_show_in_hlsw 1
// team selection control
amx_ptb limitjoin on // set limits on team joining
amx_ptb limitafter 0 // number of rounds after which teams limiting begins
amx_ptb limitmin 4 // number of minimum players on map for team limiting
amx_ptb maxsize 11 // maximum team size per team
amx_ptb maxdiff 2 // maximum team size difference
amx_ptb autorounds 3 // number of first rounds into match, which allow autojoin only
amx_ptb wtjauto 3 // wtj tries needed to become autojoined
amx_ptb wtjkick 5 // wtj tries needed to become kicked
amx_ptb kick off // kick for wtj counts
amx_ptb savewtj off // save wtjs to wtj.log
// team balancing actions
amx_ptb switch on // switch/transfer players
amx_ptb switchafter 3 // number of rounds after which switching begins
amx_ptb switchmin 5 // number of minimum players on map for switching
amx_ptb switchfreq 1 // relative next possible switch round
amx_ptb playerfreq 7 // relative next possible switch round for player
amx_ptb forceswitch 0 // number of tries after which PTB switches alive, if neccessary
amx_ptb deadonly off // switch dead only
// messages (good to have on when debugging if you use statsx dont have them on)
amx_ptb tellwtj off // tell about wtj tries
amx_ptb announce off // announce team status at beginning of round
amx_ptb sayok off // announce team status, if teams are alright
amx_ptb typesay off // use HUD messages
// team strength limits
amx_ptb maxstreak 3 // max. allowed team win streak
amx_ptb maxscore 2 // max. allowed team score difference
amx_ptb minrating 1.5 // minimum critical team rating
amx_ptb maxrating 2.0 // maximum critical team rating
amx_ptb superrating 3.0 // super critical team rating
amx_ptb maxincidents 50 // maximum kills + deaths before the score is divided by PTB_SCALEDOWN
amx_ptb scaledown 2 // divisor for kills and deaths, when PTB_MAXINCIDENTS is reached
Dodano 17 lipiec 2011 - 22:50:
pisze bo musi ;d
#265677 pomoc w kompilacji mapy. PLS
Napisane przez Rafal_94
w 03.07.2011 10:49
#260524 Wiadomośc po x sec
Napisane przez Rafal_94
w 19.06.2011 19:23
#260488 Automatyczne przekierowanie
Napisane przez Rafal_94
w 19.06.2011 17:59
#258631 Działajaca baza SQL
Napisane przez Rafal_94
w 13.06.2011 20:16
#257443 Gagi permamentne
Napisane przez Rafal_94
w 10.06.2011 13:39
#256537 samoistne resety podczas gry
Napisane przez Rafal_94
w 06.06.2011 19:43
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Rafal_94
- Regulamin