Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Gasior - zdjęcie

Gasior

Rejestracja: 22.01.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 02.01.2021 13:40
-----

#185995 [VIP] Dodanie 2 Wyglądów Modeli VIP

Napisane przez korthagor w 05.11.2010 23:18

Dobra masz rep+ ,ale zauważyłem błąd. Nie skompiluje się innym. Powinno być zamiast:

public SetPlayerModel(id)
{
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
{
cs_set_user_model(id, "vip_TT")
}
else
{
cs_set_user_model(id, "vip_CT")
}
cs_set_user_model(id, "vip");
}


to:

public SetPlayerModel(id)
{
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
{
cs_set_user_model(id, "vip_TT");
}
else
{
cs_set_user_model(id, "vip_CT");
}
cs_set_user_model(id, "vip");
}

  • +
  • -
  • 5


#139193 [Poradnik] AMXBans 6 "Jak i Co?" 2 + .PDF

Napisane przez Szyfrant w 27.05.2010 20:22

THX za cukier :D 3 dni go robiłem. Mało czasu miałem, a to trochę czasochłonne jest.. Jak widzicie jakieś "byki", piszcie :D
  • +
  • -
  • 3


#148907 [Poradnik] AMXBans 6 "Jak i Co?" 2 + .PDF

Napisane przez Szyfrant w 02.07.2010 18:53

Dodana Wersja w Formacie .PDF

;]
  • +
  • -
  • 2


#139067 [Poradnik] AMXBans 6 "Jak i Co?" 2 + .PDF

Napisane przez Szyfrant w 27.05.2010 16:17

Dołączona grafika


'Szósteczka'



Wersja poradnika: v0.1

WERSJA W FORMACIE .PDF :Załączony plik  AMXBANS - Jak i Co 2 - AMXX - By Szyfrant.pdf   1,16 MB  2105 Ilość pobrań


Kolejna (już druga) odsłona poradnika "Jak i Co?" Nowy AMXBans ... Nowe funkcje... Nowy design... Ehh :D.
W miarę możliwości i czasu poradnik ten będzie aktualizowany.
Dobra bez gadania, lecimy z KONKRETAMI

Poradnik "Jak i Co? 'Szósteczka'" został stworzony dla AMXX.pl , KarczmaPodKepa.pl oraz Ciebie drogi użytkowniku.
By Szyfrant @ Al rajt rizerwt
Jak chcecie kopiować, proszę bardzo, ale nie zapomnijcie o stopce i autorze



1. Narzędzia Główne

Pasek nawigacji


Dołączona grafika

Menu Admina


Dołączona grafika


a ) Strefa Admina


Dołączona grafika


Dodaj bana On-Line

Dołączona grafika


Klikamy na "Podgląd" wcześniej przez nas wyypowanego.
Kolejnym Krokiem jest wybranie typu bana, powodu i czasu.
Namierzamy Gracza z listy i klikamy "Zbanuj". Jeśli chcemy, aby został wyrzucony natychmiastowo
klikamy dodatkowo "Wykop"




b ) Serwer


Dołączona grafika


Ustawienia Serwera(ów)


Dołączona grafika


Mogę co najwyżej krótko opisać.
1. RCON serwera Gry. niezbędny do zarządzania serwerem od strony WWW
2. MOTD - To co się pokazuje gdy ktoś dostanie bana :D
3. Opóźnienie MOTD - po jakim czasie wyświetli się MOTD
4. Można ustawić "Zestaw powodów banów" do danego serwera (o tym troszkę później).
5. Strefa czasowa -  Różnice w czasie na naszym globie :D
6. Możesz wysyłać komendy z poziomu WWW. Użyć można wcześniej zdefiniowanych bądź własnych
------------------------------



Zarządzanie Powodami Banów


Dołączona grafika


Dość ciekawe rozwiązanie :) Można się pobawić :D
W tej opcji możemy utworzyć Zestawy Powodów Banów.
Po stworzeniu możemy dodać powody i podpiąć pod serwer

1. Tworzymy nowy Zestaw. Posłużę się PRZYKŁADEM (Serwer AIM)
2. Dodajemy nowy powód, możemy dodać ile się nam podoba oraz "Statyczny Czas Bana" - [O tym później] (Konsekwentny w stosunku do Powodu).
3. Następnie klikamy na "Edytuj" koło naszego przykładowego zestawu
4. Ostatnim krokiem jest zaznaczenie, które powody chcemy dodać do danego zestawu
ZAPISUJEMY I GOTOWE ;]
------------------------------





Zarządzanie Adminami AMXModX


Dołączona grafika

1. Wpisujemy Nazwę Admina
2. Hasło Admina (Jeżeli mamy zamiar dać Admina na STEAM ID bądź IP nie musimy nic wpisywać. (Odczyt zależy od FLAG*)
3. Dodajemy Uprawnienia dostępu *
4. Wpisujemy Flagi. *
5. W tym wierszu wpisujemy to na co chcemy dać Admina (STEAM ID, IP, Nazwa
6. Nick Admina (Widoczny na liście Adminów)
7. Opcja do wyboru TAK/NIE. Wybieramy czy chcemy,aby dodany przez nas Admin był widoczny na Liście.
8. NASZE CUDO :D PEŁNA KONTROLA   :spadowa:
Ustawiamy na jaki czas Admin ma być aktywny. Możemy wybrać dowolną ilość dni, bądź zaznaczyć "Na Zawsze" -
(Nie Polecam - Haha   ^^   >D )
9. Zaznaczamy, do którego serwera Admin ma być przypisany. Można zaznaczyć kilka na raz.
10. Hmm, zapewne nie wiecie do czego służy lecz powiadam wam, że jest to opcja niezwykle niezwykła.
Przedstawię pewną sytuację:


Młody Admin: "KU***!!! Czitujesz !!! Masz PERMA CW**U!!

5 minut później

Młody Admin: KU*** !!! RASZUJESZ MASZ PERMA !!!


I teraz, aby zapobiec takim sytuacją stworzony został Statystyczny Czas Bana
Do każdego powodu (czytaj "Zarządzanie Powodami Banów) możemy dopisać Statystyczny Czas Bana.
Gdy zaznaczymy tą opcję, Admin nie będzie mógł samemu wpisać czasu bana tylko automatycznie do każdego powodu
będzie dopisany czas bana (Taki jaki ustawimy lub zostanie załadowany standardowy).

Sprytne co?  PEŁNA KONTROLA   :spadowa:  



*
Flagi i Zezwolenia Dostępu


Dołączona grafika


Ustawienia Admina na serwerze


Dołączona grafika

1. Wybieramy serwer i klikamy "Edytuj serwer"
2. Zaznaczamy czy admin ma być aktywny na serwerze
ZAPISUJEMY I WŁALA :D

------------------------------


c ) Strona


Dołączona grafika


Zarządzanie Administratorami na stronie


Dołączona grafika

1. Wpisujemy nazwę Admina
2. Podajemy E-Mail
3. Hasełko (SILNE :D)
4. Powtarzamy :D
5. Wybieramy Poziom. (O tym później)
6. Klikamy "Dodaj" ... No i można się logować do WWW z nowego konta

------------------------------


Zarządzanie Poziomami Administratorów na stronie

Dołączona grafika


Zarządzanie poziomami jest bardzo przydatne, jeżeli chcemy ograniczyć dostęp do pewnych funkcji Adminom WWW (NIE AMX'A)

Jak chcemy dodać nowy poziom klikamy na "Nowy poziom" i zaznaczamy opcje,
które chcemy aby były dostępne w danym poziomie. Klikam na "Zapisz"
GOTOWE

Nie będę opisywał opcji poziomów, gdyż jest to tylko kwestia wyboru TAK/NIE i wszystko jest wyraźnie ukazane.
------------------------------



Ustawienia menu użytkownika (Dla Zaawansowanych!!!)


Dołączona grafika


W tym menu możemy edytować nasz Pasek Nawigacji.
Zaznaczyłem kolorami okienka, które są odpowiednikami
Możemy dodać Nowy odnośnik np. Stronę Główną naszej sieci lub zmienić pozycję wyświetlania
Nie będę tego bliżej opisywać gdyż przy większym kombinowaniu, amatorzy (nie chce nikogo urazić) mogą sobie pousuwać menu :D Zaawansowani dadzą sobie z tym radę

------------------------------



Ustawienia strony


Dołączona grafika

Dołączona grafika

Nie ma co opisywać. Wybór opcji TAK/NIE. Wszystko jest jasno pokazane

------------------------------



2. Narzędzia Opcjonalne


d ) Inne


Dołączona grafika


Moduł Administracji


Dołączona grafika


Też nie ma co opisywać. Możemy włączyć/wyłączyć moduł(y) opcją "Aktywny"


Aktualizacja/Wersja


Dołączona grafika

Informacje dotyczące Wersji WWW i pluginu. Dodatkowo załączone Logi zmian :)


Logi


Dołączona grafika


Tutaj możemy usuwać/sprawdzać logi adminów WWW.

Zaczniemy od filtrowania logów:

1. Wybieramy Admina, którego chcemy "podglądnąć"
2. Następnie wybieramy Akcję, którą chcemy zobaczyć kiedy została wykonana
3. Klikamy na "Idź" i pokazuje nam Logi :)

Teraz Usuwanie
Są 2 Opcje:

4. Usuwanie wszystkich logów
5. Usuwanie logów starszych niż  "X" dni (W miejsce X wpisujemy liczbę dni, sprzed których mają być usunięte logi)




e ) Moduły

Dołączona grafika


Standardowo zamieszczony jest jeden moduł Import/Eksport. Więc omówimy tylko jego .


Import/Eksport

Możemy Importować lub Eksportować nasze dane do plików bądź bazy. Zarówno ze starej wersji i nowej .

Dołączona grafika
Dołączona grafika

W największym czerwonym kółeczku u góry znajdują się kopie zapasowe wcześniej przez nas utworzone. Możemy je pobrać na komputer lub usunąć :)

Zapis bazy jako plik sql.

1. Zapis tylko struktury czyli tylko tabeli
2. Usuwa tabele bazy
3. Usuwa całe wiersze. Po prostu nie będzie wyglądało ładnie :D
4. Jeśli zaznaczymy tą opcję Automatycznie otworzy nam się okienko do pobrania pliku

Zapis banów jako plik sql.

Zapisuje wszystkie bany w pliku sql.
5. Patrz pkt. 4.

Import z pliku banned.cfg

6. Wybieramy powód bana który ma być użyty przy imporcie.
7. Wpisujemy Nick zbanowanego gracza. ( Trochę to głupie)
8. Wpisujemy Serwer, tzn "Strona WWW lub Serwer Gry )
9. Data - Wiadomo :D
10. Wybieramy plik z banami  z naszego komputera (cfg.)
NO I IMPORTUJEMY!!

Import z bazy AMXBans 5.x

11. Wpisujemy Adres Hosta starej bazy AMXBansa
12. Następnie Nazwę Użytkownika
13. Potem Hasło
14. Nazwę bazy
15. Tabelę banów (Jeżeli baza była standardowo zainstalowana to najlepiej zostawić)
16. Jak zaznaczymy tą opcję, zostaną importowane tylko bany Permanentne.
17. Gdy zaznaczymy poprzednie bany zostaną usunięte.

Klikamy "Sprawdź połączenie", jeżeli wszystko dobrze klikamy "Import"

18. Jak zaznaczymy tę opcję, wszystkie bany poprzednio przez nas importowane zostaną USUNIĘTE.
19. Po zaznaczeni tej opcji Wszystkie bany będą "Chronione" przed importem.


Eksport do pliku banned.cfg


20. Eksportowane będą bany tylko Permamentne (Na Zawsze)
21. Po zaznaczeniu tej opcji do banów będą dodane ich Powody
22. Patrz pkt. 4.



------------------------------------------------------



Poradnik "Jak i Co? 'Szósteczka'" został stworzony dla AMXX.pl , KarczmaPodKepa.pl oraz Ciebie drogi użytkowniku.
By Szyfrant @ Al rajt rizerwt
Jak chcecie kopiować, proszę bardzo, ale nie zapomnijcie o stopce i autorze


  • +
  • -
  • 86


#233286 Kilka pytań odnośnie pluginów jb

Napisane przez Majkeliusz w 04.04.2011 19:11

Po pierwesze popraw zdania :

Mam pytania odnośnie kilku pluginów..
1. Zeby tt nie miało łomu na początku rundy
2. Zeby było takie menu: np. 1. Prowadz 2. Otworz cele 3. wyłącz/wlacz mikro wiezniom 4. Czapki, podobnie dla wieznia (ale bez prowadz itd.)
3. Czasami pod koniec rundy automatycznie robi sie fd..


A później ci pomożemy :)
  • +
  • -
  • 1


#384016 Po zabiciu więźnia

Napisane przez dasiek w 21.03.2012 09:37

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "Wieznio_kill"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "CheQ"
new SyncHudObj2
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_event("DeathMsg", "Death", "ade");

SyncHudObj2 = CreateHudSyncObj();
}
public Death()
{
new id = read_data(2);
new attacker = read_data(1);

if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker))
  return PLUGIN_CONTINUE;
 
if(get_user_team(id) == 1)
{
  new name[32];
  get_user_name(id,name,32)
  set_hudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 6.0, 4.0);
  ShowSyncHudMsg(0, SyncHudObj2, "%s byl buntownikiem", name);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}


Takie coś?
  • +
  • -
  • 1


#359768 AMXX Scripting

Napisane przez DarkGL w 06.02.2012 22:34

http://amxx.pl/dokumentacja/
  • +
  • -
  • 1


#359535 AMXX Scripting

Napisane przez Misiaczek ;c w 06.02.2012 17:44

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

new const gNazwaPluginu[] = "Glosowanie";
new const gWersjaPluginu[] = "1.0";
new const gAutorPluginu[] = "MisieQ";

new wybor[3];

public plugin_init()
{
register_plugin(gNazwaPluginu, gWersjaPluginu, gAutorPluginu);

register_logevent("Poczatek_Mapy", 2, "1=Game_Commencing")
register_event("TextMsg", "Restart_Rund", "a", "2&Game_will_restart_in");
}

public Poczatek_Mapy()
{
set_task(30.0, "glosowanie");
}

public Restart_Rund()
{
set_task(30.0, "glosowanie");
}

public glosowanie(id)
{
new menu = menu_create("\rCzy dziwne to jest?", "glosowanie_wybor")
menu_additem(menu, "\wTak", "1", 0)
menu_additem(menu, "\yNie", "2", 0)
menu_addblank(menu, 0)
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)

new players[32], inum
get_players(players, inum, "ch")
for(new i = 0; i < inum; i++)
{
menu_display(players[i], menu, 0)
}

set_task(30.0, "zakoncz_glosowanie")

wybor[1] = wybor[2] = 0

return 1
}

public glosowanie_wybor(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
menu_cancel(id)
return PLUGIN_HANDLED
}

new data[6], name[32]
new access, callback

menu_item_getinfo(menu, item, access, data, 5, _, _, callback)

new key = str_to_num(data)
get_user_name(id, name, 31)


switch (key)
{
case 1:
{
set_hudmessage(42, 127, 255, -1.0, 0.25, 3, 6.0, 12.0, 0.2, 0.4, 2)
show_hudmessage(id, "Oddales Glos ^n^ndTAK^nDziekujemy !");
}
case 2:
{
set_hudmessage(42, 127, 255, -1.0, 0.25, 3, 6.0, 12.0, 0.2, 0.4, 2)
show_hudmessage(id, "Oddales Glos^n^nNIE^nDziekujemy !");
}
}

menu_cancel(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}

public zakoncz_glosowanie(id)
{
new ile = wybor[1]+wybor[2]

set_hudmessage(255, 170, 0, -1.0, 0.25, 1, 6.0, 12.0, 0.2, 0.4, 1)

if(wybor[1] > wybor[2])
{
show_hudmessage(id, "Glosowanie Zakonczone !^n^nCzy dziwne to jest?^nIlosc glosow na Tak: %d^nIlosc Glosow na Nie: %d^nW Sumie Glosow: %d", wybor[1], wybor[2], ile)

}
else if(wybor[2] > wybor[1])
{
show_hudmessage(id, "Glosowanie Zakonczone !^n^nCzy dziwne to jest?^nIlosc glosow na Tak: %d^nIlosc Glosow na Nie: %d^nW Sumie Glosow: %d", wybor[2], wybor[1], ile)
}
}


nie sprawdzalem czy dziala, na tej podstawie powinienes to ogarnac :)
  • +
  • -
  • 1


#359313 [ROZWIĄZANE] plugin /music

Napisane przez krystek1299 w 06.02.2012 12:14

Może chodzi o to?:

http://forums.allied...ighlight=sounds


#60237 Kompilacja mapy "BAT-em"

Napisane przez Abes Mapper w 29.04.2009 14:03

Opiszę jak kompilować mapy za pomoca pliku .bat

Jest o wiele szybciej, widać stan kompilacji dzięki czemu mamy pewność że się nie zawiesiło :P no i można wprowadzać, edytować, kontrolować różne parametry.
Na początek dla ułatwienia przydałby się do tego program. Bardzo dobry jest do tego "KBAT", stworzony przez Marcina "jasio" Nowak. Najpierw trzeba go oczywiście pobrać stąd: KBAT_v_1.8.exe Jest to samorozpakowujące się archiwum WINRAR.

Dobra, po ściągnięciu uruchamiamy i wypakowywujemy najlepiej do C:\KBAT
Po wypakowaniu uruchamiamy program.

Najpierw jednak otwieramy swoją mapę w VHE, klikamy na "Plik", potem "Eksportuj do .MAP" i zapisujemy w C:\KBAT\ZHLT

Teraz przechodzimy do okna naszego programu.

Całość wygląda tak:
Dołączona grafika

Klikamy na "Ustawienia" (1.). Pojawi się okienko gdzie najpierw wprowadzamy ścieżki do kompilatorów (2.).
Pamiętaj że w ścieżkach nie może być spacji ani innych przerw!!
Niżej wprowadzamy ścieżkę gdzie program ma skopiować skompilowaną mapę (3.)
Jeszcze niżej wpisujemy nazwę naszej mapy (4.) ale BEZ ROZSZERZENIA!
Na koniec oczywiście klikamy na "OK"
Dołączona grafika

Następnie klikamy na "Parametry" (1.), wybieramy "Kompilacja końcowa" (2.) i wciskamy "OK" (3.)
Dołączona grafika

Jeszcze tylko trzeba zapisać plik w folderze C:\KBAT\ZHLT. Nadajemy jakąś nazwę (1.) i klikamy na "Zapisz" (2.)
Dołączona grafika

Teraz wystarczy tylko kliknąć na "Kompilacja" (1.) i jeżeli wszystko dobrze zrobiliśmy powinno wyświetlić się okno kompilacji (2.) :)
Dołączona grafika

Jeżeli zaś okienko pojawi się tylko na chwilę, tak szybko mignie to znaczy że mapa zawiera błędy.
W C:\KBAT\ZHLT zrobi się taki plik "nazwa_mapy.err", otwieramy to Notatnikiem albo WordPadem i jest tam napisany jaki błąd wystąpił.

Jeszcze opiszę dwa przydatne parametry (w zasadzie wszstkie są opisane w programie).
W okienku tam gdzie są "Parametry" (1.) klikamy na "Widok zaawansowany" (2.).
Dołączona grafika

Wyświetli się nowe okno. Na liście kompilatora hlcsg mamy dwa przydatne parametry: -wadinclude i -nowadtexures

-nowadtexures : ten parametr jest przydatny w momencie kiedy korzystamy tylko z własnych tekstur, sprawia on że tekstury zostają wkompilowane w mape czyli w plik .bsp i nie potrzeba dodatkowego pliku .wad który jest czasami uciążliwy gdy trzeba go ściągać razem z mapą, oczywiście mapa wtedy ma większy rozmiar.
-wadinclude tekstury.wad : jest to parametr bardzo podobny do tego wyżej lecz wkompilowywuje tylko jedną bazę tekstur, czyli jak wykorzystujemy tekstury np.: halflife.wad, de_piranesi.wad i naszą, to wkompiluje się tylko nasza baza tekstur bo przecież i tak każdy ma halflife.wad i inne podstawowe tekstury, a mapa mniej zajmuje.

Aby użyć -nowadtextures, wybieramy go z listy (1.), naciskamy na "Dodaj parametr" (2.) a potem na "OK" (3.)
Dołączona grafika

Aby użyć -wadinclude, wybieramy go z listy (1.), naciskamy na "Dodaj parametr" (2.), w polu obok parametru dopisujemy nazwę wada (3.) a potem naciskamy "OK" (4.)
Dołączona grafika

Na koniec tylko kompilacja i gotowe :D


Tutek by Abes_Ziomal
Dla AMXX.pl

  • +
  • -
  • 5