Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Po zabiciu więźnia

jailbreak po zabiciu więźnia

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gasior

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:105
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 21.03.2012 09:20

Szukam pluginu na JB, który po zabiciu więźnia wyświetla czy był on buntownikiem czy też nie.
  • +
  • -
  • 0

#2 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 21.03.2012 09:37

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "Wieznio_kill"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "CheQ"
new SyncHudObj2
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_event("DeathMsg", "Death", "ade");

SyncHudObj2 = CreateHudSyncObj();
}
public Death()
{
new id = read_data(2);
new attacker = read_data(1);

if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker))
  return PLUGIN_CONTINUE;
 
if(get_user_team(id) == 1)
{
  new name[32];
  get_user_name(id,name,32)
  set_hudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 6.0, 4.0);
  ShowSyncHudMsg(0, SyncHudObj2, "%s byl buntownikiem", name);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}


Takie coś?
  • +
  • -
  • 1

#3 Gasior

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:105
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 21.03.2012 13:26

Mniej więcej, tylko dałbyś radę tak przerobić, żeby pisało jak uderzył to %s byl buntownikiem jak nie uderzył %s byl wiezniem.

Użytkownik Gasior edytował ten post 21.03.2012 13:26

  • +
  • -
  • 0

#4 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 21.03.2012 17:03

a na jakiej zasadzie ma sprawdzać czy jest buntownikiem? Czy zadał obrażenia CT?
  • +
  • -
  • 0

#5 Gasior

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:105
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 21.03.2012 17:28

Tak, bo jak na razie każdy kto umrze jest "buntownikiem".
  • +
  • -
  • 0

#6 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 21.03.2012 18:37

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "Wieznio_kill"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "CheQ"


new SyncHudObj2
new bool:buntownik[32];
public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
    register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
    register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");
    
    SyncHudObj2 = CreateHudSyncObj();
}
public Death()
{
    new id = read_data(2);
    new attacker = read_data(1);
    
    if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker))
        return PLUGIN_CONTINUE;
    
    if(get_user_team(id) == 1)
    {
        new name[32], tekst[64];
        get_user_name(id,name,32)
        if(buntownik[id])
        {
            format(tekst,64,"%s byl buntownikiem",name)
        }
        else
        {
            format(tekst,64,"%s byl wiezniem",name)
        }
        set_hudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 6.0, 4.0);
        ShowSyncHudMsg(0, SyncHudObj2, "%s", tekst);
    }
    return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Odrodzenie(id)
{
    buntownik[id] = false;
}
public Damage(id)
{
    new attacker = get_user_attacker(id);
    
    if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker) )
        return PLUGIN_CONTINUE;
    
    
    if((get_user_team(id) == 1) && (get_user_team(attacker) == 2))
    {
        buntownik[id] =true;
    }
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

Działa?
  • +
  • -
  • 0

#7 Gasior

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:105
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 25.03.2012 16:03

Sorry zapomniałem o tym temacie. Dalej pisze tylko buntownik.
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: jailbreak, po zabiciu więźnia

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych