Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Gasior - zdjęcie

Gasior

Rejestracja: 22.01.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 02.01.2021 13:40
-----

#732894 [SZUKAM] Menu z wyborem /nozy na daną flage.

Napisane przez Gasior w 02.12.2016 02:53

No okej, masz menu.
 
Gdzie niby nadanie graczowi modelu noża?

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <ColorChat>
#include <engine> 

#define MAX_PLAYERS    32
#define MENUITEM_DISABLED    (1<<26)

#define PLUGIN "Nowe Menu nozy - flagi"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Swajt"

new g_Menu
new knife_model[ MAX_PLAYERS + 1 ];

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

	g_Menu = register_menuid("Knife Mod")
	register_menucmd(g_Menu, 1023, "knifemenu")
	
	register_clcmd("say /noze", "display_knife");
	
	register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1");
}

public plugin_precache() { 
	
	precache_model("models/v_1.mdl")
	precache_model("models/v_2.mdl")
	precache_model("models/v_3.mdl")
	precache_model("models/v_4.mdl")
	precache_model("models/v_5.mdl")
	precache_model("models/v_6.mdl") 
	precache_model("models/v_7.mdl")
	precache_model("models/v_8.mdl")
} 

public display_knife(id) {
	new menuBody[512]
	add(menuBody, 511, "\rWybierz Model Noza\w^n^n")
	add(menuBody, 511, "\y1. \wBayonet \yFade \r(Admin)", ADMIN_LEVEL_H)
	add(menuBody, 511, "\y2. \wKarambit \yTiger Tooth \r(VIP)", ADMIN_LEVEL_H)
	add(menuBody, 511, "\y4. \wBayonet \yMarbel Fade")
	add(menuBody, 511, "\y4. \wFlip \yUltraViolet")
	add(menuBody, 511, "\y5. \wStun \yKnifes")
	add(menuBody, 511, "\y6. \wMagma \yBlade")
	add(menuBody, 511, "\y7. \wWooden \yHammer")
	add(menuBody, 511, "\y8. \wGold \yKnife")
	add(menuBody, 511, "\r0. Wyjscie^n")
	
	new keys = ( 1<<0 | 1<<1 | 1<<2 | 1<<3 | 1<<4 | 1<<5 | 1<<6 | 1<<9 )
	show_menu(id, keys, menuBody, -1, "Menu z Nozami")
}

public knifemenu(id, key) {	
	switch(key) 	
	{
		case 0: {
			ColorChat(id, GREEN, "** ^x01Wybrales model:^x04 Bayonet Fade^x01."); 
			SetKnife(id , 0)
		}
		case 1: {
			SetKnife(id , 1)
			ColorChat(id, GREEN, "** ^x01Wybrales model:^x04 Karambit Tiger Tooth^x01.");
		}
		case 2: {
			SetKnife(id , 2)
			ColorChat(id, GREEN, "** ^x01Wybrales model:^x04 Bayonet Marbel Fade^x01.");
		}
		case 3: {
			SetKnife(id , 3)
			ColorChat(id, GREEN, "** ^x01Wybrales model:^x04 Flip UltraViolet^x01.");
		}
		case 4: {
			SetKnife(id , 4)
			ColorChat(id, GREEN, "** ^x01Wybrales model:^x04 Stun Knifes^x01.");
		}
		case 5: {
			SetKnife(id , 5)
			ColorChat(id, GREEN, "** ^x01Wybrales model:^x04 Magma Blade^x01.");
		case 6: {
			SetKnife(id , 6)
			ColorChat(id, GREEN, "** ^x01Wybrales model:^x04 Wooden Hammer^x01.");
		}
		case 7: {
			SetKnife(id , 7)
			ColorChat(id, GREEN, "** ^x01Wybrales model:^x04 Gold Knife^x01.");
		}
	}

	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public SetKnife(id , Knife) {
	knife_model[id] = Knife
	
	new Weapon = get_user_weapon(id) 
	if ( Weapon != CSW_KNIFE )
		return PLUGIN_HANDLED
	
	new vModel[56]
	
	switch(Knife)
	{
		case 0:format(vModel,55,"models/v_1.mdl")
		case 1:format(vModel,55,"models/v_2.mdl")
		case 2:format(vModel,55,"models/v_3.mdl")
		case 3:format(vModel,55,"models/v_4.mdl")
		case 4:format(vModel,55,"models/v_5.mdl")
		case 5:format(vModel,55,"models/v_6.mdl")
		case 6:format(vModel,55,"models/v_7.mdl") 
		case 7:format(vModel,55,"models/v_8.mdl")
	}
	
	entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)
	
	return PLUGIN_HANDLED; 
}

public CurWeapon(id)
	{
	
	SetKnife(id, knife_model[id])   
	
	return PLUGIN_HANDLED   
}  
}

  • +
  • -
  • 1


#565730 problem z Chat Tags

Napisane przez Gasior w 21.08.2013 13:33

Zostawilem tez prefix "gracz", jezeli chcesz go usunac to daj znac.

 

Tak na przyszlosc, polecam samemu bawienie sie w takie proste rzeczy. Wystarczy otworzyc kod, by zobaczyc ze jego edycja na takim poziomie jest dziecinnie prosta.

Załączony plik  chatflag.sma   3,13 KB  45 Ilość pobrań
  chatflag.amxx


  • +
  • -
  • 1


#565724 [ROZWIĄZANE] Poszukuje nowych modeli/skinów ct/tt na serwer i 3 innych pluginów.

Napisane przez Gasior w 21.08.2013 13:26

Tutaj sa dzwieki typu headshot + napisy o które Ci chodzi http://amxx.pl/topic...mate-sounds-pl/ .

 

Co do modeli to http://cs.gamebanana.com/skins po prawej sobie zaznacz czego szukasz. LEN :D !


  • +
  • -
  • 1


#565557 Paczki ammo na ziemi, nie zapisuje

Napisane przez Gasior w 21.08.2013 09:34

Niby pytanie retoryczne, ale musze zadac. Zapisujesz paczki? Jezeli tak to sprawdz plik czy faktycznie sie zapisalo, jezeli nie to stawiam na chmody. Zmien chmody folderu na 0777 i powinno byc ok.


  • +
  • -
  • 1


#564766 problem z dodaniem menu do pluginu

Napisane przez Gasior w 18.08.2013 22:09

Kolega zapomnial zmienic register_clcmd. Poza tym new g_iMenuPosition zbedne.

Załączony plik  sklep.sma   21,92 KB  66 Ilość pobrań
  sklep.amxx


  • +
  • -
  • 1


#564659 [ROZWIĄZANE] Prefiks na zielono

Napisane przez Gasior w 18.08.2013 16:23

To czy pisze na zielono czy zolto ustala sie bezposrednio w pluginie. Lap tutaj wersje bez kolorów hpk.

Załączony plik  hpk.sma   1,87 KB  27 Ilość pobrań
  hpk.amxx

 


  • +
  • -
  • 1


#564654 [ROZWIĄZANE] plugin który otwiera plik .txt

Napisane przez Gasior w 18.08.2013 16:15

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Staty"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Unknown"

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /statystyki", "motd1")
}


public motd1(id)
{
show_motd( id,"staty.txt","Statystyki")
}

 


  • +
  • -
  • 1


#439492 Vip PaintBall

Napisane przez Gasior w 02.08.2012 03:04

Piisanie na HUD udostepniasz za pomoca flagi i jak sie nie myle. Vip jest na flage t. Zrobilem all oprocz tych hp za zabicie, nie lubie tego typu rzeczy, a napisales ze nie koniecznie.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1