Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Gasior - zdjęcie

Gasior

Rejestracja: 22.01.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 02.01.2021 13:40
-----

Moje tematy

Jak zapisac w nvault?

21.11.2016 16:28

Plugin nie zapisuje modeli, tak aby przy wejsciu na serwer gracz nie musial go wybierac na nowo.
 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <engine> 
#include <nvault>


#pragma semicolon 1


#define MENUITEM_DISABLED   (1<<26)


new g_Model[33];
new plik_vault;


new g_ModelFiles[][][] = {
    {"saperterro", "ctsplinter"},
    {"oranget", "camoct"},
    {"phoenixt", "urbanos"},
    {"viptt", "snowct"}
};


new g_ModelNames[][] = {
    "Model 1",
    "Model 2",
    "Model 3",
    "Model 4"
};


#if ( sizeof g_ModelNames != sizeof g_ModelFiles )
    #error You have to format the g_ModelFiles to the same size as g_ModelNames
#endif


public plugin_init() {
register_plugin("Modele VIP", "1.3", "Gasior");
    
register_event("ResetHUD", "resetModel", "b");
register_clcmd("say /modele", "modelevip");
    
plik_vault = nvault_open("g_Model");
if(plik_vault == INVALID_HANDLE)
set_fail_state("Nie moge otworzyc pliku :/");
    
return PLUGIN_CONTINUE;
}


public plugin_precache() {


    new tempfile[128];
    
    for ( new i = 0 ; i < sizeof g_ModelFiles ; i++ ) {
        for ( new j = 0 ; j < 2 ; j++ ) {
            formatex(tempfile, 127, "models/player/%s/%s.mdl", g_ModelFiles[i][j], g_ModelFiles[i][j]);
            precache_model(tempfile);
        }
    }
}


public client_connect(id) {
    g_Model[id] = 0;
    LoadData(id);
}


public modelevip(id) {
    if ( ! ( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H ) )
        return;
    
    new menu = menu_create( "\yWybierz swoj VIP Model:", "menu_handler" );
    
    new i;
    for ( i = 0 ; i < sizeof g_ModelFiles ; i++ ) {
        new menuitem[64];
        formatex(menuitem, charsmax(menuitem), "\%c%s", g_Model[id] - 1 == i ? 'd' : 'w', g_ModelNames[i]);
        menu_additem(menu, menuitem,_, g_Model[id] - 1 == i ? MENUITEM_DISABLED : 0);
    }
    
    menu_addblank(menu, 0);
    menu_additem(menu, "Pokaz Modele");
    menu_addblank(menu, 0);
    menu_addtext(menu, "Dziekujemy za bycie VIPem na FFA ProjektSpark.pl", 0);
    
    menu_display(id, menu);
}


public menu_handler(id, menu, item) {


if ( item == MENU_EXIT ) {
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}


if ( item == sizeof g_ModelFiles ) {
g_Model[id] = 0;
}
else {
g_Model[id] = item + 1;
}
resetModel(id);


switch(item)
{
case 4:
show_motd(id, "modele.txt", "Modele");
}


SaveData(id);
        
return PLUGIN_CONTINUE;
}


public resetModel(id) {


    if ( ! is_user_connected(id) )
        return;
    
    new userTeam2, CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
    
    switch ( userTeam ) {
        case CS_TEAM_T: userTeam2 = 1;
        case CS_TEAM_CT: userTeam2 = 2;
    }
    
    if ( g_Model[id] && userTeam2 )
        cs_set_user_model(id, g_ModelFiles[g_Model[id] - 1][userTeam2 - 1]);
    else
        cs_reset_user_model(id);


    return;
}


public SaveData(id)
{ 
new authid[32];
get_user_authid(id, authid, 31);


new vaultkey[64],vaultdata[64];
formatex(vaultkey, 63, "%s-modele", authid);
formatex(vaultdata,63,"%d", g_Model[id]);
nvault_set(plik_vault,vaultkey,vaultdata);


return PLUGIN_CONTINUE;
}


public LoadData(id) 
{ 
new authid[32];
get_user_authid(id, authid, 31);
new vaultkey[64],vaultdata[64];
formatex(vaultkey, 63, "%s-modele", authid);


g_Model[id] = str_to_num(vaultdata);


format(vaultkey, 63, "%s-modele", authid);
get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63);


return PLUGIN_CONTINUE;
} 

Modele Noży (Jak to zapisać?)

12.11.2016 00:09

Witam,

 

Mam plugin w którym w menu, gracze mogą wybrać sobie nóż. Jednak to się nie zapisuje. Po zmianie na broń, nóż resetuje się. Nie wiem co robię źle z zapisem danych.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine> 
#include <vault>
#include <fun>

#define PLUGIN "Menu Nozy"
#define VERSION "1.0" 
#define AUTHOR "Gasior"

#define TASK_INTERVAL 4.0  

new knife_model[33] 
new g_Menu


public plugin_init() { 
	
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) 
	
	
	g_Menu = register_menuid("Knife Mod")
	register_menucmd(g_Menu, 1023, "knifemenu")
	
	register_clcmd("say /knife", "display_knife")

	
}

public plugin_precache() { 
	precache_model("models/ProjektSpark.pl/FFA/ZlotyNoz/v_zloty.mdl") 
	precache_model("models/ProjektSpark.pl/FFA/FazaDopplera4/v_faza.mdl")
	precache_model("models/ProjektSpark.pl/FFA/Utwardzony/v_utwardzony.mdl")
	precache_model("models/ProjektSpark.pl/FFA/Wypalony/v_wypalony.mdl")
	precache_model("models/ProjektSpark.pl/FFA/Zabarwiony/v_zabarwiony.mdl") 
	precache_model("models/v_knife.mdl") 
} 

public client_authorized(id){ 
	LoadData(id)
}

public display_knife(id) {
	new menuBody[512]
	add(menuBody, 511, "\rKnife Mod\w^n^n")
	add(menuBody, 511, "\y1. \wZloty Noz\w^n")
	add(menuBody, 511, "\y2. \wUtwardzony\w^n")
	add(menuBody, 511, "\y3. \wFaza Dopplera 4\w^n")
	add(menuBody, 511, "\y4. \wWypalony\w^n")
	add(menuBody, 511, "\y5. \wZabarwiony\w^n^n")
	add(menuBody, 511, "\y6. \wStandardowy\w^n^n")
	add(menuBody, 511, "\r0. Exit^n")
	
	new keys = ( 1<<0 | 1<<1 | 1<<2 | 1<<3 | 1<<4 | 1<<5 | 1<<9 )
	show_menu(id, keys, menuBody, -1, "Knife Mod")
}

public knifemenu(id, key) {
	switch(key) 
	{
		case 0: SetKnife(id , 0) 
		case 1: SetKnife(id , 1)
		case 2: SetKnife(id , 2)
		case 3: SetKnife(id , 3)
		case 4: SetKnife(id , 4)
		case 5: SetKnife(id , 5)
		default: return PLUGIN_HANDLED
	}
	SaveData(id)
	return PLUGIN_HANDLED
} 

public SetKnife(id , Knife) {
	knife_model[id] = Knife
	
	new vModel[56]
	
	switch(Knife)
	{
		case 0: {			
			format(vModel,55,"models/ProjektSpark.pl/FFA/ZlotyNoz/v_zloty.mdl")
		}
		case 1: {
			format(vModel,55,"models/ProjektSpark.pl/FFA/Utwardzony/v_utwardzony.mdl")
		}
		case 2: {
			format(vModel,55,"models/ProjektSpark.pl/FFA/FazaDopplera4/v_faza.mdl")
		}
		case 3: {
			format(vModel,55,"models/ProjektSpark.pl/FFA/Wypalony/v_wypalony.mdl")
		}
		case 4: {

			format(vModel,55,"models/ProjektSpark.pl/FFA/Zabarwiony/v_zabarwiony.mdl")
		}
		case 5: {
			format(vModel,55,"models/v_knife.mdl")
		}
	} 
	
	entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)
	
	return PLUGIN_HANDLED;  
}

SaveData(id)
{ 
	
	new authid[32]
	get_user_authid(id, authid, 31)
	
	new vaultkey[64]
	new vaultdata[64]
	
	format(vaultkey, 63, "KMEN_%s", authid)
	format(vaultdata, 63, "%d", knife_model[id])
	set_vaultdata(vaultkey, vaultdata)
}

LoadData(id) 
{ 
	new authid[32] 
	get_user_authid(id,authid,31)
	
	new vaultkey[64], vaultdata[64]
	
	format(vaultkey, 63, "KMEN_%s", authid)
	get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63)
	knife_model[id] = str_to_num(vaultdata)
	
} 
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1033\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Jak ustawić losowy model w tym pluginie?

13.10.2016 00:26

Witam,

 

Mam plugin, w którym po wpisaniu /modele można wybrać jeden z 4 modeli. Chciałbym aby na wstępie na serwer gracz miał wylosowany jeden z tych modeli bez wpisywania /modele. Jak mógłbym to zestawić razem?

#include <amxmodx>
#include <cstrike>

#pragma semicolon 1

#define MENUITEM_DISABLED   (1<<26)

new g_Model[33];

new g_ModelFiles[][][] = {
    {"saperterro", "ctsplinter"},
    {"oranget", "camoct"},
    {"phoenixt", "urbanos"},
    {"viptt", "snowct"}
};

new g_ModelNames[][] = {
    "Model 1",
    "Model 2",
    "Model 3",
    "Model 4"
};

#if ( sizeof g_ModelNames != sizeof g_ModelFiles )
    #error You have to format the g_ModelFiles to the same size as g_ModelNames
#endif

public plugin_init() {
    register_plugin("Modele VIP", "1.0", "Gasior");
    
    register_event("ResetHUD", "resetModel", "b");
    register_clcmd("say /modele", "modelevip");
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

public plugin_precache() {

    new tempfile[128];
    
    for ( new i = 0 ; i < sizeof g_ModelFiles ; i++ ) {
        for ( new j = 0 ; j < 2 ; j++ ) {
            formatex(tempfile, 127, "models/player/%s/%s.mdl", g_ModelFiles[i][j], g_ModelFiles[i][j]);
            precache_model(tempfile);
        }
    }
}

public client_connect(id) {
    g_Model[id] = 0;
}

public modelevip(id) {
    if ( ! ( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H ) )
        return;
    
    new menu = menu_create( "\yWybierz swoj VIP Model:", "menu_handler" );
    
    new i;
    for ( i = 0 ; i < sizeof g_ModelFiles ; i++ ) {
        new menuitem[64];
        formatex(menuitem, charsmax(menuitem), "\%c%s", g_Model[id] - 1 == i ? 'd' : 'w', g_ModelNames[i]);
        menu_additem(menu, menuitem,_, g_Model[id] - 1 == i ? MENUITEM_DISABLED : 0);
    }
    
    menu_addblank(menu, 0);
    menu_additem(menu, "Domyslny Model");
    menu_addblank(menu, 0);
    menu_addtext(menu, "Dziekujemy za bycie VIPem na FFA ProjektSpark.pl", 0);
    
    menu_display(id, menu);
}

public menu_handler(id, menu, item) {

    if ( item == MENU_EXIT ) {
        menu_destroy(menu);
        return PLUGIN_HANDLED;
    }

    if ( item == sizeof g_ModelFiles )
        g_Model[id] = 0;
    else
        g_Model[id] = item + 1;
    
    resetModel(id);
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

public resetModel(id) {

    if ( ! is_user_connected(id) )
        return;
    
    new userTeam2, CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
    
    switch ( userTeam ) {
        case CS_TEAM_T: userTeam2 = 1;
        case CS_TEAM_CT: userTeam2 = 2;
    }
    
    if ( g_Model[id] && userTeam2 )
        cs_set_user_model(id, g_ModelFiles[g_Model[id] - 1][userTeam2 - 1]);
    else
        cs_reset_user_model(id);

    return;
}

[ROZWIĄZANE] Jak ustawić url jako background w top15?

10.10.2016 11:42

Witam,

 

Jak ustawić url jako background w top15?

 

kod:

iLen = format( sBuffer, MAX_BUFFER_LENGTH,
                  "<head><META http-equiv=Content-Type content='text/html ;charset=UTF-8'></head><style>body{color:#FFCC99;background-color:black;margin-top:5}.A{background-color:#001131}.B{background-color:#003463}td{font-size:14px}</style><center><b><font size=4>TOP15</b><table width=500>" )

Teraz pytanie, jak zachować całą tabelkę a jedynie dodać grafikę w tle? Wybaczcie, ale próbowałem samemu i nie za bardzo mi wychodziło, próbowałem 

 

zamienić:

background-color:black

na :

background-url:http://link.pl 

ale tło stawało się białe, czyli pewnie zrypałem kod.

 

Czy mógłby ktoś doradzić co robię źle?

 

Złoty Model Gracza

10.10.2016 09:05

Witam,

Poszukuję złotego modelu gracza. Próbowałem samodzielnie to zrobić, aczkolwiek dwie lewe ręce są problemem w życiu.

 

Nie oczekuję nic wielkiego, zwyczajny złoty model dla TT i CT. Taki jak np poniżej.

 

53a5419500b4c.jpg

552aa13710d16.jpg

 

 

Ewentualnie jeżeli ktoś może, wiecie jak ustawić kolor złoty na texturach modeli? Za każdym razem gdy próbuje zamiast złotego wyświetla się szary lub ciemno żółty.