Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[VIP] Dodanie 2 Wyglądów Modeli VIPUltimate Hot


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 16.06.2010 12:59

Witajcie. W tym tutorialu jak pisałem w z Modyfikowanym przeze mnie plugin'ie VIP pokaże wam jak zmienić w tym plugin'ie ze Standardowego wyglądu VIP'a na dwa modele dla CT i TT no to zaczynamy:

W pluginie szukamy:
public SetPlayerModel(id)
{
/*if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
{
cs_set_user_model(id, "vip_TT");
}
else
{
cs_set_user_model(id, "vip_CT");
}*/
cs_set_user_model(id, "vip");
}

i usuwamy znaczniki które wyłączają daną funkcje czyli usuwamy /**/ i dodajemy przed tym jednym modele gracza // czyli wyłączamy ustawienie jednego modelu
Funkcja będzie wtedy wyglądać tak
public SetPlayerModel(id)
{
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
{
cs_set_user_model(id, "vip_TT");
}
else
{
cs_set_user_model(id, "vip_CT");
}
//cs_set_user_model(id, "vip");
}

Funkcje mamy, wszystko wydaje się że będzie chodzić xD lecz trzeba jeszcze odblokować precache
na samym dole pluginu dodajemy 2 linijki
public plugin_precache(){
precache_sound("misc/vip/klick.wav");
precache_sound("misc/vip/vip.wav");
precache_model("models/player/vip/vip.mdl");

/*precache_model("models/player/vip_TT/vip_TT.mdl");
precache_model("models/player/vip_CT/vip_CT.mdl");*/
}

zmieniamy na
public plugin_precache(){
precache_sound("misc/vip/klick.wav");
precache_sound("misc/vip/vip.wav");
//precache_model("models/player/vip/vip.mdl");

precache_model("models/player/vip_TT/vip_TT.mdl");
precache_model("models/player/vip_CT/vip_CT.mdl");
}

Oczywiście można zmienić sobie to i nazwać modele i foldery po swojemu.


No i musimy mieć swoje Modele VIPa dla chętnych :P Łapcie i cieszcie się :)
LINK DO MODELI VIPOW

Użytkownik hardbot edytował ten post 05.11.2010 23:55


#2 korthagor

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:28
  • Imię:sadasdas
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 05.11.2010 23:18

*
Popularny

Dobra masz rep+ ,ale zauważyłem błąd. Nie skompiluje się innym. Powinno być zamiast:

public SetPlayerModel(id)
{
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
{
cs_set_user_model(id, "vip_TT")
}
else
{
cs_set_user_model(id, "vip_CT")
}
cs_set_user_model(id, "vip");
}


to:

public SetPlayerModel(id)
{
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
{
cs_set_user_model(id, "vip_TT");
}
else
{
cs_set_user_model(id, "vip_CT");
}
cs_set_user_model(id, "vip");
}

Użytkownik korthagor edytował ten post 05.11.2010 23:47

  • +
  • -
  • 5

#3 hardbot

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 05.11.2010 23:55

aż taki błąd to nie robi :)
jednakże jeśli w pluginie jest podłączona #pragma semicolon 1;
to w tedy każde puste ; wywala jako error :) ale dziękuję za informacje :P

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 27.11.2010 12:10

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod X -> Artykuły i Instrukcje
do
Scripting -> Tutoriale -> Modyfikacje pluginów

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych