do public Obrazenia(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
dodaj przed ,, return HAM_IGNORED; "
to
if(poziom_gracza[id] <= 40) damage+=20;
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez HaDeS From HELL
w 23.07.2014 14:53
Napisane przez HaDeS From HELL
w 20.07.2014 06:46
Ale Meksyk.
Ogólnie musisz wstawić w kilku miejscach if'a ,, if(get_user_flags(attacker) & FLAGA_GRACZA_VIP) "
to tak : w public SmiercGraczaPost
if(!perk_gracza[0][attacker]) UstawPerk(attacker, -1, -1, 1, 0); else if(!perk_gracza[1][attacker] && (get_user_flags(attacker) & FLAGA_GRACZA_VIP)) UstawPerk(attacker, -1, -1, 1, 1);
na tą chwile drugi perk będzie ustawiało graczowi który ma wybraną flagę.
Polecam jeszcze dodać do publicu PokazInformacje if'a (ShowSyncHudMsg) typu :
if(get_user_flags(target) & FLAGA_GRACZA_VIP) { ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj[0], "informacja z wiadomością o jednym perku"); }else ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj[0], "informacja z wiadomością o dwóch perkach");
Napisane przez HaDeS From HELL
w 15.05.2014 12:16
silnik : http://amxx.pl/pastebin/1kbqhiooa1p3v/
reborn system : http://amxx.pl/pastebin/1vq0353o5qof8/
Napisane przez HaDeS From HELL
w 07.04.2014 16:57
wiem wiem, tylko jakby byli owi supporci to forumowicze mieli by jakąś pewność że ktoś im pomoże w temacie. Teraz na większość tematów nikt nie odpowiada( bo nikt nie ma takiego obowiązku - bez urazy.)
Osobiście wiem, że nie nadaje się na supporta czy tam moderatora bo mało umiem. Ten temat założyłem tylko dlatego że byłem ciekawy
Napisane przez HaDeS From HELL
w 07.04.2014 16:22
Napisane przez HaDeS From HELL
w 07.04.2014 16:16
Napisane przez HaDeS From HELL
w 05.04.2014 15:50
Napisane przez HaDeS From HELL
w 05.04.2014 15:44
zeby zamiast cvaru od regeneracji hp automatycznie dodalo dana ilosc zdrowia
tutaj to zmieniasz:
new addhealth = get_pcvar_num(CVAR_HEALTH_ADD)
możesz to podmienić np na
new addhealth = 20;
teraz bd dodawało 20 hp
i proszę o wytlumaczenie tego kodu:
set_user_health(id, health + addhealth) //ustawia hp graczowi set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.1, 4)//odpowada to za parametry wiadomosci hud show_hudmessage(id,"<< !!HEAL IN PROGRESS!! >>")//wiadomosc ktora zostanie wyswietlona message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, id)// to dodaje nam jakis efek wizualny write_short(1<<10) write_short(1<<10) write_short(0x0000) write_byte(0) write_byte(200) write_byte(0) write_byte(75) message_end()
Napisane przez HaDeS From HELL
w 05.04.2014 11:37
Z publicem zapiszdane(id)... jest wszystko okej , jedynie martwi mnie twój public wczytajdane(id)...
widać, że było w nim coś robione
zamień public WczytajDane(id, klasa) na ten:
public WczytajDane(id, klasa) { new vaultkey[128],vaultdata[256], identyfikator[64]; new typ_zapisu = get_pcvar_num(cvar_typ_zapisu); switch(typ_zapisu) { case 1: copy(identyfikator, charsmax(identyfikator), nazwa_gracza[id]); case 2: get_user_authid(id, identyfikator, charsmax(identyfikator)); case 3: get_user_ip(id, identyfikator, charsmax(identyfikator)); } format(vaultkey, charsmax(vaultkey),"%s-%s-%i-cod", identyfikator, nazwy_klas[klasa], typ_zapisu); if(!nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)) // Jezeli nie ma danych gracza sprawdza stary zapis. { format(vaultkey, charsmax(vaultkey), "%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa); nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255); } replace_all(vaultdata, 255, "#", " "); new danegracza[7][32]; parse(vaultdata, danegracza[0], 31, danegracza[1], 31, danegracza[2], 31, danegracza[3], 31, danegracza[4], 31, danegracza[5], 31, danegracza[6], 31); doswiadczenie_gracza[id] = str_to_num(danegracza[0]); poziom_gracza[id] = str_to_num(danegracza[1])>0?str_to_num(danegracza[1]):1; inteligencja_gracza[id] = str_to_num(danegracza[2]); zdrowie_gracza[id] = str_to_num(danegracza[3]); wytrzymalosc_gracza[id] = str_to_num(danegracza[4]); kondycja_gracza[id] = str_to_num(danegracza[5]); obrazenia_gracza[id] = str_to_num(danegracza[6]); punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]-obrazenia_gracza[id]; return PLUGIN_CONTINUE; }
Napisane przez HaDeS From HELL
w 03.04.2014 23:37
Napisane przez HaDeS From HELL
w 25.03.2014 18:30
dodaj nową zmieną np poprzednia_kula_gracza[33];
if(poprzednia_kula_gracza[id] + 3.0 > get_gametime()) { client_print(id, print_center, "Fire balla mozesz uzywac co 3 sekundy!"); return PLUGIN_CONTINUE; }
nizej dodaj
poprzednia_kula_gracza[id] = floatround(get_gametime());
i na koncu publicu dodaj
return PLUGIN_CONTINUE;
//Edit
dodaj to w publicu,, public StworzFireBall(id) "
Napisane przez HaDeS From HELL
w 26.09.2013 11:44
Napisane przez HaDeS From HELL
w 25.09.2013 21:48
Napisane przez HaDeS From HELL
w 13.02.2013 17:58
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #define PLUGIN "[CODMOD] Wytrzymalosc Perku" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "QTM_Peyote" #define ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC 35200 new cvar_max_wytrzymalosc, cvar_uszkodzenia_za_smierc; new wytrzymalosc_perku[33]; new SyncHudObj; /*--------- Aby korzystac z natywow cod_get_perk_durability oraz cod_set_perk_durability musisz dodac do swojego pluginu: native cod_set_perk_durability(id, wytrzymalosc); // Ustawia wytrzymalosc perku gracza. native cod_get_perk_durability(id); // Pobiera wytrzymalosc perku gracza. -----------*/ public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); register_event("DeathMsg", "Death", "ade"); cvar_max_wytrzymalosc = register_cvar("cod_maxperkdurability", "100"); cvar_uszkodzenia_za_smierc = register_cvar("cod_perkdamage", "10"); SyncHudObj = CreateHudSyncObj(); } public plugin_natives() { register_native("cod_get_perk_durability", "PobierzWytrzymalosc", 1); register_native("cod_set_perk_durability", "UstawWytrzymalosc", 1); } public cod_perk_changed(id, perk) wytrzymalosc_perku[id] = perk? get_pcvar_num(cvar_max_wytrzymalosc): 0; public Death() { new id = read_data(2); if(!cod_get_user_perk(id)) return; new uszkodzenia_za_smierc = get_pcvar_num(cvar_uszkodzenia_za_smierc); wytrzymalosc_perku[id] -= (wytrzymalosc_perku[id] > uszkodzenia_za_smierc)? uszkodzenia_za_smierc: wytrzymalosc_perku[id]; if(wytrzymalosc_perku[id] <= 0) { cod_set_user_perk(id, 0); client_print(id, print_chat, "Twoj perk ulegl zniszczeniu."); } else client_print(id, print_chat, "Pozostala wytrzymalosc twojego perku to %i.", wytrzymalosc_perku[id]); } public UstawWytrzymalosc(id, wartosc) { new max_wytrzymalosc = get_pcvar_num(cvar_max_wytrzymalosc); wytrzymalosc_perku[id] = (wartosc > max_wytrzymalosc)? max_wytrzymalosc: wartosc; } public PobierzWytrzymalosc(id) return wytrzymalosc_perku[id]; public PokazWytrzymalosc(id) { id -= ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC; if(!is_user_alive(id)) { remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC); return; } set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "^n^n^n^n[Wytrzymalosc Perku: %i/%i]", wytrzymalosc_perku[id], get_pcvar_num(cvar_max_wytrzymalosc)); } public ResetHUD(id) { if(!task_exists(id+ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC)) set_task(0.1, "PokazWytrzymalosc", id+ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC, _, _, "b"); } public cod_class_changed(id){ new temp = PobierzWytrzymalosc(id); UstawWytrzymalosc(id,temp); }
Napisane przez HaDeS From HELL
w 31.08.2012 12:26
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_perk[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && damagebits & DMG_BULLET) //Bron cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }