Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

HaDeS From HELL - zdjęcie

HaDeS From HELL

Rejestracja: 14.01.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 17.07.2021 22:52
*****

#652413 [ROZWIĄZANE] większy dmg z broni dla małych lvl (0-40lvl)

Napisane przez HaDeS From HELL w 23.07.2014 14:53

do public Obrazenia(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) 

dodaj przed ,, return HAM_IGNORED; "

 to

if(poziom_gracza[id] <= 40)
damage+=20;

  • +
  • -
  • 1


#651406 Problem ze slotem perku dla vipa.

Napisane przez HaDeS From HELL w 20.07.2014 06:46

Ale Meksyk.

 

Ogólnie musisz wstawić w kilku miejscach if'a ,, if(get_user_flags(attacker) & FLAGA_GRACZA_VIP) "

 

to tak : w public SmiercGraczaPost

if(!perk_gracza[0][attacker])
UstawPerk(attacker, -1, -1, 1, 0);
else if(!perk_gracza[1][attacker] && (get_user_flags(attacker) & FLAGA_GRACZA_VIP))
UstawPerk(attacker, -1, -1, 1, 1);

na tą chwile drugi perk będzie ustawiało graczowi który ma wybraną flagę.

 

Polecam jeszcze dodać do publicu PokazInformacje if'a (ShowSyncHudMsg) typu :

if(get_user_flags(target) & FLAGA_GRACZA_VIP)
{
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj[0], "informacja z wiadomością o jednym perku");
}else 
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj[0], "informacja z wiadomością o dwóch perkach");

  • +
  • -
  • 1


#638466 Zespojenie HUD'u reborna z HUD'em codmoda

Napisane przez HaDeS From HELL w 15.05.2014 12:16

silnik : http://amxx.pl/pastebin/1kbqhiooa1p3v/

reborn system : http://amxx.pl/pastebin/1vq0353o5qof8/


  • +
  • -
  • 1


#630767 [ROZWIĄZANE] Moderator działu COD MOD

Napisane przez HaDeS From HELL w 07.04.2014 16:57

wiem wiem, tylko jakby byli owi supporci to forumowicze mieli by jakąś pewność że ktoś im pomoże w temacie. Teraz na większość tematów nikt nie odpowiada( bo nikt nie ma takiego obowiązku - bez urazy.)

 

Osobiście wiem, że nie nadaje się na supporta czy tam moderatora bo mało umiem. Ten temat założyłem tylko dlatego że byłem ciekawy ;>


  • +
  • -
  • 0


#630736 [ROZWIĄZANE] Moderator działu COD MOD

Napisane przez HaDeS From HELL w 07.04.2014 16:22

Dzięki @MisieQ o twoją troskę, ale pytam czysto z ciekawości :D

 

ogólnie zadałem te pytanie ponieważ nie widziałem na tym forum moderatorów danego działu, tylko global moderatorów


  • +
  • -
  • 1


#630732 [ROZWIĄZANE] Moderator działu COD MOD

Napisane przez HaDeS From HELL w 07.04.2014 16:16

Jest opcja zostania moderatorem działu cod mod na ten moment ?

 

jakie wymagania trzeba spełnić, aby nim zostać ?

 

(chodzi mi tylko o dział związany z cod modem)


  • +
  • -
  • 0


#630282 [ROZWIĄZANE] pomoc przy zamianie cvaru na automatyczne danie danej ilosci zdr...

Napisane przez HaDeS From HELL w 05.04.2014 15:50

message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, id)// to dodaje nam jakis efek wizualny
    write_short(1<<10)
    write_short(1<<10)
    write_short(0x0000)
    write_byte(0)
    write_byte(200)
    write_byte(0)
    write_byte(75)
    message_end()

to odpowiada za cały efekt, czyli wszystkie jego parametry itp.


  • +
  • -
  • 1


#630279 [ROZWIĄZANE] pomoc przy zamianie cvaru na automatyczne danie danej ilosci zdr...

Napisane przez HaDeS From HELL w 05.04.2014 15:44


zeby zamiast cvaru od regeneracji hp automatycznie dodalo dana ilosc zdrowia

tutaj to zmieniasz:

new addhealth = get_pcvar_num(CVAR_HEALTH_ADD) 

możesz to podmienić np na

new addhealth = 20;

teraz bd dodawało 20 hp

 


i proszę o wytlumaczenie tego kodu:
set_user_health(id, health + addhealth) //ustawia hp graczowi
    set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.1, 4)//odpowada to za parametry wiadomosci hud
    show_hudmessage(id,"<< !!HEAL IN PROGRESS!! >>")//wiadomosc ktora zostanie wyswietlona
    message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, id)// to dodaje nam jakis efek wizualny
    write_short(1<<10)
    write_short(1<<10)
    write_short(0x0000)
    write_byte(0)
    write_byte(200)
    write_byte(0)
    write_byte(75)
    message_end()

  • +
  • -
  • 1


#630217 CodNowy - Resetuja sie levele po zmianie mapy

Napisane przez HaDeS From HELL w 05.04.2014 11:37

Z publicem zapiszdane(id)... jest wszystko okej , jedynie martwi mnie twój public wczytajdane(id)...

widać, że było w nim coś robione :D

 

zamień public WczytajDane(id, klasa) na ten:

public WczytajDane(id, klasa)
{
    new vaultkey[128],vaultdata[256], identyfikator[64];
    
    new typ_zapisu = get_pcvar_num(cvar_typ_zapisu);
    
    switch(typ_zapisu)
    {
        case 1: copy(identyfikator, charsmax(identyfikator), nazwa_gracza[id]);
            case 2: get_user_authid(id, identyfikator, charsmax(identyfikator));
            case 3: get_user_ip(id, identyfikator, charsmax(identyfikator));
        }
    
    format(vaultkey, charsmax(vaultkey),"%s-%s-%i-cod", identyfikator, nazwy_klas[klasa], typ_zapisu);
    
    if(!nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)) // Jezeli nie ma danych gracza sprawdza stary zapis.
    {
        format(vaultkey, charsmax(vaultkey), "%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa);
        nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255);
    }
    
    replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");
    
    new danegracza[7][32];
    
    parse(vaultdata, danegracza[0], 31, danegracza[1], 31, danegracza[2], 31, danegracza[3], 31, danegracza[4], 31, danegracza[5], 31, danegracza[6], 31);
    
    doswiadczenie_gracza[id] = str_to_num(danegracza[0]);
    poziom_gracza[id] = str_to_num(danegracza[1])>0?str_to_num(danegracza[1]):1;
    inteligencja_gracza[id] = str_to_num(danegracza[2]);
    zdrowie_gracza[id] = str_to_num(danegracza[3]);
    wytrzymalosc_gracza[id] = str_to_num(danegracza[4]);
    kondycja_gracza[id] = str_to_num(danegracza[5]);
    obrazenia_gracza[id] = str_to_num(danegracza[6]);
    
    punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]-obrazenia_gracza[id];
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

^D^


  • +
  • -
  • 1


#630027 CodNowy - Resetuja sie levele po zmianie mapy

Napisane przez HaDeS From HELL w 03.04.2014 23:37


resetują się kilku osobom levele co jakiś czas.

może ci sie to dziać  dlatego, że masz przepełniony plik nvault. Polecam zapis Mysql  na obleganym serwerze :&


  • +
  • -
  • 1


#628099 Jak dodać do klasy mag odstęp czasu między użyciem balla

Napisane przez HaDeS From HELL w 25.03.2014 18:30

dodaj nową zmieną np poprzednia_kula_gracza[33];

if(poprzednia_kula_gracza[id] + 3.0 > get_gametime())
{
        client_print(id, print_center, "Fire balla mozesz uzywac co 3 sekundy!");
        return PLUGIN_CONTINUE;
}

nizej dodaj

 

poprzednia_kula_gracza[id] = floatround(get_gametime());

 

i na koncu publicu dodaj

 

return PLUGIN_CONTINUE;

 

//Edit

dodaj to w publicu,, public StworzFireBall(id) "

 


  • +
  • -
  • 1


#573632 Statystyka pieniądze

Napisane przez HaDeS From HELL w 26.09.2013 11:44

przy np player_hajs[id] dodaj ,,*5" powinno to wyglądać tak : player_hajs[id]*5 

 

lub

 

hajss*5


  • +
  • -
  • 1


#573586 Statystyka pieniądze

Napisane przez HaDeS From HELL w 25.09.2013 21:48

Do public PoczatekRundy() dodaj gdzieś w kodzie

cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id)-300, 0)
cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id)+player_hajs[id], 1)

@scorpion jak nie umiesz pomóc to lepiej nie pisz postów. ;f


  • +
  • -
  • 1


#514706 Odnawia wytrzymałość perku po śmierci

Napisane przez HaDeS From HELL w 13.02.2013 17:58


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>

#include <codmod>

#define PLUGIN "[CODMOD] Wytrzymalosc Perku"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "QTM_Peyote"

#define ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC 35200

new cvar_max_wytrzymalosc, cvar_uszkodzenia_za_smierc;

new wytrzymalosc_perku[33];

new SyncHudObj;

/*---------

Aby korzystac z natywow

cod_get_perk_durability oraz cod_set_perk_durability

musisz dodac do swojego pluginu:

native cod_set_perk_durability(id, wytrzymalosc); // Ustawia wytrzymalosc perku gracza.

native cod_get_perk_durability(id); // Pobiera wytrzymalosc perku gracza.

-----------*/

public plugin_init() {

    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

    register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

    register_event("DeathMsg", "Death", "ade");

    cvar_max_wytrzymalosc = register_cvar("cod_maxperkdurability", "100");

    cvar_uszkodzenia_za_smierc = register_cvar("cod_perkdamage", "10");

    SyncHudObj = CreateHudSyncObj();

}

public plugin_natives()

{

    register_native("cod_get_perk_durability", "PobierzWytrzymalosc", 1);

    register_native("cod_set_perk_durability", "UstawWytrzymalosc", 1);

}



public cod_perk_changed(id, perk)

    wytrzymalosc_perku[id] = perk? get_pcvar_num(cvar_max_wytrzymalosc): 0;



public Death()

{

    new id = read_data(2);

    

    if(!cod_get_user_perk(id)) return;

    

    new uszkodzenia_za_smierc = get_pcvar_num(cvar_uszkodzenia_za_smierc);

    wytrzymalosc_perku[id] -= (wytrzymalosc_perku[id] > uszkodzenia_za_smierc)? uszkodzenia_za_smierc: wytrzymalosc_perku[id];

    if(wytrzymalosc_perku[id] <= 0)

    {

        cod_set_user_perk(id, 0);

        client_print(id, print_chat, "Twoj perk ulegl zniszczeniu.");

    }

    else

        client_print(id, print_chat, "Pozostala wytrzymalosc twojego perku to %i.", wytrzymalosc_perku[id]);

}

public UstawWytrzymalosc(id, wartosc)

{

    new max_wytrzymalosc = get_pcvar_num(cvar_max_wytrzymalosc);

    wytrzymalosc_perku[id] = (wartosc > max_wytrzymalosc)? max_wytrzymalosc: wartosc;

}

public PobierzWytrzymalosc(id)

    return wytrzymalosc_perku[id];

    

public PokazWytrzymalosc(id)

{

    id -= ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC;

    

    if(!is_user_alive(id))

    {

        remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC);

        return;

    }

    

    set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);

    ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "^n^n^n^n[Wytrzymalosc Perku: %i/%i]", wytrzymalosc_perku[id], get_pcvar_num(cvar_max_wytrzymalosc));

}

public ResetHUD(id)

{

    if(!task_exists(id+ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC))

        set_task(0.1, "PokazWytrzymalosc", id+ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC, _, _, "b");

}



public cod_class_changed(id){

    new temp = PobierzWytrzymalosc(id);

    UstawWytrzymalosc(id,temp);

}

  • +
  • -
  • 1


#453905 [ROZWIĄZANE] Po otrzymaniu perku dodaje się dmg na wszystkie bronie.

Napisane przez HaDeS From HELL w 31.08.2012 12:26

Zamien public TakeDamage na ten :
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
    
    if(!ma_perk[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
        
    if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && damagebits & DMG_BULLET)        //Bron
        cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
        
    return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1