do public Obrazenia(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
dodaj przed ,, return HAM_IGNORED; "
to
if(poziom_gracza[id] <= 40) damage+=20;
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|




Mężczyzna
Napisane przez HaDeS From HELL
w 23.07.2014 14:53
Napisane przez HaDeS From HELL
w 20.07.2014 06:46
Ale Meksyk.
Ogólnie musisz wstawić w kilku miejscach if'a ,, if(get_user_flags(attacker) & FLAGA_GRACZA_VIP) "
to tak : w public SmiercGraczaPost
if(!perk_gracza[0][attacker]) UstawPerk(attacker, -1, -1, 1, 0); else if(!perk_gracza[1][attacker] && (get_user_flags(attacker) & FLAGA_GRACZA_VIP)) UstawPerk(attacker, -1, -1, 1, 1);
na tą chwile drugi perk będzie ustawiało graczowi który ma wybraną flagę.
Polecam jeszcze dodać do publicu PokazInformacje if'a (ShowSyncHudMsg) typu :
if(get_user_flags(target) & FLAGA_GRACZA_VIP)
{
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj[0], "informacja z wiadomością o jednym perku");
}else
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj[0], "informacja z wiadomością o dwóch perkach");
Napisane przez HaDeS From HELL
w 15.05.2014 12:16
silnik : http://amxx.pl/pastebin/1kbqhiooa1p3v/
reborn system : http://amxx.pl/pastebin/1vq0353o5qof8/
Napisane przez HaDeS From HELL
w 07.04.2014 16:57
wiem wiem, tylko jakby byli owi supporci to forumowicze mieli by jakąś pewność że ktoś im pomoże w temacie. Teraz na większość tematów nikt nie odpowiada( bo nikt nie ma takiego obowiązku - bez urazy.)
Osobiście wiem, że nie nadaje się na supporta czy tam moderatora bo mało umiem. Ten temat założyłem tylko dlatego że byłem ciekawy ![]()
Napisane przez HaDeS From HELL
w 07.04.2014 16:22
Napisane przez HaDeS From HELL
w 07.04.2014 16:16
Napisane przez HaDeS From HELL
w 05.04.2014 15:50
Napisane przez HaDeS From HELL
w 05.04.2014 15:44
zeby zamiast cvaru od regeneracji hp automatycznie dodalo dana ilosc zdrowia
tutaj to zmieniasz:
new addhealth = get_pcvar_num(CVAR_HEALTH_ADD)
możesz to podmienić np na
new addhealth = 20;
teraz bd dodawało 20 hp
i proszę o wytlumaczenie tego kodu:
set_user_health(id, health + addhealth) //ustawia hp graczowi
set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.1, 4)//odpowada to za parametry wiadomosci hud
show_hudmessage(id,"<< !!HEAL IN PROGRESS!! >>")//wiadomosc ktora zostanie wyswietlona
message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, id)// to dodaje nam jakis efek wizualny
write_short(1<<10)
write_short(1<<10)
write_short(0x0000)
write_byte(0)
write_byte(200)
write_byte(0)
write_byte(75)
message_end()
Napisane przez HaDeS From HELL
w 05.04.2014 11:37
Z publicem zapiszdane(id)... jest wszystko okej , jedynie martwi mnie twój public wczytajdane(id)...
widać, że było w nim coś robione ![]()
zamień public WczytajDane(id, klasa) na ten:
public WczytajDane(id, klasa)
{
new vaultkey[128],vaultdata[256], identyfikator[64];
new typ_zapisu = get_pcvar_num(cvar_typ_zapisu);
switch(typ_zapisu)
{
case 1: copy(identyfikator, charsmax(identyfikator), nazwa_gracza[id]);
case 2: get_user_authid(id, identyfikator, charsmax(identyfikator));
case 3: get_user_ip(id, identyfikator, charsmax(identyfikator));
}
format(vaultkey, charsmax(vaultkey),"%s-%s-%i-cod", identyfikator, nazwy_klas[klasa], typ_zapisu);
if(!nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)) // Jezeli nie ma danych gracza sprawdza stary zapis.
{
format(vaultkey, charsmax(vaultkey), "%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa);
nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255);
}
replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");
new danegracza[7][32];
parse(vaultdata, danegracza[0], 31, danegracza[1], 31, danegracza[2], 31, danegracza[3], 31, danegracza[4], 31, danegracza[5], 31, danegracza[6], 31);
doswiadczenie_gracza[id] = str_to_num(danegracza[0]);
poziom_gracza[id] = str_to_num(danegracza[1])>0?str_to_num(danegracza[1]):1;
inteligencja_gracza[id] = str_to_num(danegracza[2]);
zdrowie_gracza[id] = str_to_num(danegracza[3]);
wytrzymalosc_gracza[id] = str_to_num(danegracza[4]);
kondycja_gracza[id] = str_to_num(danegracza[5]);
obrazenia_gracza[id] = str_to_num(danegracza[6]);
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]-obrazenia_gracza[id];
return PLUGIN_CONTINUE;
}
![]()
Napisane przez HaDeS From HELL
w 03.04.2014 23:37
Napisane przez HaDeS From HELL
w 25.03.2014 18:30
dodaj nową zmieną np poprzednia_kula_gracza[33];
if(poprzednia_kula_gracza[id] + 3.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Fire balla mozesz uzywac co 3 sekundy!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
nizej dodaj
poprzednia_kula_gracza[id] = floatround(get_gametime());
i na koncu publicu dodaj
return PLUGIN_CONTINUE;
//Edit
dodaj to w publicu,, public StworzFireBall(id) "
Napisane przez HaDeS From HELL
w 26.09.2013 11:44
Napisane przez HaDeS From HELL
w 25.09.2013 21:48
Napisane przez HaDeS From HELL
w 13.02.2013 17:58
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#define PLUGIN "[CODMOD] Wytrzymalosc Perku"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "QTM_Peyote"
#define ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC 35200
new cvar_max_wytrzymalosc, cvar_uszkodzenia_za_smierc;
new wytrzymalosc_perku[33];
new SyncHudObj;
/*---------
Aby korzystac z natywow
cod_get_perk_durability oraz cod_set_perk_durability
musisz dodac do swojego pluginu:
native cod_set_perk_durability(id, wytrzymalosc); // Ustawia wytrzymalosc perku gracza.
native cod_get_perk_durability(id); // Pobiera wytrzymalosc perku gracza.
-----------*/
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
cvar_max_wytrzymalosc = register_cvar("cod_maxperkdurability", "100");
cvar_uszkodzenia_za_smierc = register_cvar("cod_perkdamage", "10");
SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
}
public plugin_natives()
{
register_native("cod_get_perk_durability", "PobierzWytrzymalosc", 1);
register_native("cod_set_perk_durability", "UstawWytrzymalosc", 1);
}
public cod_perk_changed(id, perk)
wytrzymalosc_perku[id] = perk? get_pcvar_num(cvar_max_wytrzymalosc): 0;
public Death()
{
new id = read_data(2);
if(!cod_get_user_perk(id)) return;
new uszkodzenia_za_smierc = get_pcvar_num(cvar_uszkodzenia_za_smierc);
wytrzymalosc_perku[id] -= (wytrzymalosc_perku[id] > uszkodzenia_za_smierc)? uszkodzenia_za_smierc: wytrzymalosc_perku[id];
if(wytrzymalosc_perku[id] <= 0)
{
cod_set_user_perk(id, 0);
client_print(id, print_chat, "Twoj perk ulegl zniszczeniu.");
}
else
client_print(id, print_chat, "Pozostala wytrzymalosc twojego perku to %i.", wytrzymalosc_perku[id]);
}
public UstawWytrzymalosc(id, wartosc)
{
new max_wytrzymalosc = get_pcvar_num(cvar_max_wytrzymalosc);
wytrzymalosc_perku[id] = (wartosc > max_wytrzymalosc)? max_wytrzymalosc: wartosc;
}
public PobierzWytrzymalosc(id)
return wytrzymalosc_perku[id];
public PokazWytrzymalosc(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC;
if(!is_user_alive(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC);
return;
}
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "^n^n^n^n[Wytrzymalosc Perku: %i/%i]", wytrzymalosc_perku[id], get_pcvar_num(cvar_max_wytrzymalosc));
}
public ResetHUD(id)
{
if(!task_exists(id+ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC))
set_task(0.1, "PokazWytrzymalosc", id+ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC, _, _, "b");
}
public cod_class_changed(id){
new temp = PobierzWytrzymalosc(id);
UstawWytrzymalosc(id,temp);
}
Napisane przez HaDeS From HELL
w 31.08.2012 12:26
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && damagebits & DMG_BULLET) //Bron
cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}



Moja zawartość