Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Statystyka pieniądze

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 maksz100

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:22
  • Lokalizacja:Gliwice
Offline

Napisano 25.09.2013 11:24

Witam 

 

Dedalem statystykę pieniądze wzorując się na http://amxx.pl/topic...atystyka-armor/ i mam pytanie.

Obecnie statystyka pieniądz odejmuje pieniądze, a ma dodawać i przy maksymalnych statystykach  zamiast odejmować - 4000$ odejmuje już tylko 1000$ jak poprawić ten public: 

 

edit: Oczywiście statystyka ma dawać więcej pieniędzy co rundę. 

public ustaw_hajs(id)
{
	if(is_user_alive(id))
	{
		new hajs = cs_get_user_money(id)
		new hajss = player_hajs[id]
		
		if (hajs>99)
		{
			cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)+hajss)
		}
		cs_set_user_money(id,hajss)
		
	}
}

Użytkownik maksz100 edytował ten post 25.09.2013 11:26

  • +
  • -
  • 0

#2 Scorpion Flail

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:489
  • GG:
  • Steam:steam
Offline

Napisano 25.09.2013 11:58

Nie wiem jak wygląda reszta kodu.

 

Pokaż linijkę, w której wpisałeś liczbę $, którą ma dodawać

 

 


  • +
  • -
  • 0

#3 maksz100

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:22
  • Lokalizacja:Gliwice
Offline

Napisano 25.09.2013 12:06

Dodaje  tyle pieniędzy ile masz pkt  ;)

 

+hajss

cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)+hajss)

  • +
  • -
  • 0

#4 Scorpion Flail

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:489
  • GG:
  • Steam:steam
Offline

Napisano 25.09.2013 13:12

W takim razie pokaż te case, w którym występuje ta zmienna.


  • +
  • -
  • 0

#5 maksz100

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:22
  • Lokalizacja:Gliwice
Offline

Napisano 25.09.2013 13:58

Publiki związane z zapisem nie dodaje, bo zapisuje jak należy. 

new player_hajs[33]




public Odrodzenie(id)
{	
	if(!task_exists(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE))
		set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE, _, _, "b");
	
	
	
	if(nowa_klasa_gracza[id])
		UstawNowaKlase(id);
	
	if(!klasa_gracza[id])
	{
		WybierzKlase(id);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	DajBronie(id);
	ZastosujAtrybuty(id);
	ustaw_armor(id)
        ustaw_hajs(id)

	if(punkty_gracza[id] > 0)
		PrzydzielPunkty(id);

	return PLUGIN_CONTINUE;
}


public UsunUmiejetnosci(id)
{
	nowa_klasa_gracza[id] = 0;
	UstawNowaKlase(id);
	klasa_gracza[id] = 0;
	poziom_gracza[id] = 0;
	doswiadczenie_gracza[id] = 0;
	gracz_zdobyl_expa[id] = 0; //
	punkty_gracza[id] = 0;
	zdrowie_gracza[id] = 0;
	inteligencja_gracza[id] = 0;
	wytrzymalosc_gracza[id] = 0;
	kondycja_gracza[id] = 0;
	player_armor[id] = 0;
        player_hajs[id] = 0;
        bonusowe_zdrowie_gracza[id] = 0;
	bonusowa_wytrzymalosc_gracza[id] = 0;
	bonusowa_inteligencja_gracza[id] = 0;
	bonusowa_kondycja_gracza[id] = 0;
	maksymalne_zdrowie_gracza[id] = 0.0;
	szybkosc_gracza[id] = 0.0;
	
	UstawPerk(id, 0, 0, 0);
}



public PrzydzielPunktyPage(id, page)
{
        
        inteligencjaa = get_cvar_num("cod_inteligencja");
        zdrowiee = get_cvar_num("cod_zdrowie");
        wytrzymaloscc = get_cvar_num("cod_wytrzymalosc");
        kondycjaa = get_cvar_num("cod_kondycja");
       

	new szybkosc[60];
	new inteligencja[65];
	new zdrowie[60];
	new wytrzymalosc[60];
	new kondycja[60];
	new armor[60];	
        new hajs[60];
        new tytul[25];

	if(co_ile[szybkosc_rozdania[id]] == -1)
		format(szybkosc, charsmax(szybkosc), "Ile dodawac: \rwszystko \y(Ile pkt dodac do statow)");
	else 
		format(szybkosc, charsmax(szybkosc), "Ile dodawac: \r%d \y(Ile pkt dodac do statow)", co_ile[szybkosc_rozdania[id]]);

	format(inteligencja, charsmax(inteligencja), "Inteligencja: \r%i\y/\r%i \y(Zwieksza sile perkow i umiejetnosci klasy)", PobierzInteligencje(id, 1, 1, 1), inteligencjaa);
        format(zdrowie, charsmax(zdrowie), "Zdrowie: \r%i\y/\r%i \y(Zwieksza zdrowie)", PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1), zdrowiee);
        format(wytrzymalosc, charsmax(wytrzymalosc), "Wytrzymalosc: \r%i\y/\r%i \y(Zmniejsza obrazenia)", PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1), wytrzymaloscc);
        format(kondycja, charsmax(kondycja), "Kondycja: \r%i\y/\r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", PobierzKondycje(id, 1, 1, 1), kondycjaa);
	format(armor, charsmax(armor), "Armor: \r%i \y[Zwiekszasz armor] ",player_armor[id]);	
        format(hajs, charsmax(hajs), "Hajs: \r%i \y[Zwiekszasz hajs] ",player_hajs[id]);	
        format(tytul, charsmax(tytul), "Przydziel Punkty(%i):", punkty_gracza[id]);

	new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler");

	menu_additem(menu, szybkosc);
	menu_addblank(menu, 0);
	menu_additem(menu, inteligencja);
	menu_additem(menu, zdrowie);
	menu_additem(menu, wytrzymalosc);
	menu_additem(menu, kondycja);
	menu_additem(menu, armor);
        menu_additem(menu, hajs);
        menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, 0);
	menu_display(id, menu, page);
}

public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item) {
	

        inteligencjaa = get_cvar_num("cod_inteligencja");
	zdrowiee = get_cvar_num("cod_zdrowie");
	wytrzymaloscc = get_cvar_num("cod_wytrzymalosc");
	kondycjaa = get_cvar_num("cod_kondycja");
        
        


        client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

	if(item == MENU_EXIT) {
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if(punkty_gracza[id] < 1)
                return PLUGIN_CONTINUE;

	new limit_poziomu = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu);
	new ilosc = (co_ile[szybkosc_rozdania[id]] > punkty_gracza[id]) ? punkty_gracza[id] : co_ile[szybkosc_rozdania[id]]
	
	switch(item) { 
		case 0: {
			if(szybkosc_rozdania[id] < charsmax(co_ile)) 
				szybkosc_rozdania[id]++;
			else 
				szybkosc_rozdania[id] = 0;
		}       
		case 1: {       
			if(inteligencja_gracza[id] < limit_poziomu/2) {

				if(ilosc > limit_poziomu/2 - inteligencja_gracza[id])
					ilosc = limit_poziomu/2 - inteligencja_gracza[id];

				inteligencja_gracza[id]+=ilosc;
				punkty_gracza[id]-=ilosc;

			} 
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");                       
		}
		case 2: {       
			if(zdrowie_gracza[id] < limit_poziomu/2) {
				if(ilosc > limit_poziomu/2 - zdrowie_gracza[id])
					ilosc = limit_poziomu/2 - zdrowie_gracza[id];

				zdrowie_gracza[id]+=ilosc;
				punkty_gracza[id]-=ilosc;
			}
			else
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety");
		}
		case 3: {       
			if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_poziomu/2) {
				if(ilosc > limit_poziomu/2 - wytrzymalosc_gracza[id])
					ilosc = limit_poziomu/2 - wytrzymalosc_gracza[id];

				wytrzymalosc_gracza[id]+=ilosc;
				punkty_gracza[id]-=ilosc;
			} 
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");

		}
		case 4: {       
			if(kondycja_gracza[id] < limit_poziomu/2) {

				if(ilosc > limit_poziomu/2 - kondycja_gracza[id])
					ilosc = limit_poziomu/2 - kondycja_gracza[id];

				kondycja_gracza[id]+=ilosc;
				punkty_gracza[id]-=ilosc;
			} 
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom kondycji osiagniety");
		}
	

                case 5:
		{	
			if(player_armor[id] < limit_poziomu/2)
			{
				
                              
				if(ilosc > limit_poziomu/2 - player_armor[id])
					ilosc = limit_poziomu/2 - player_armor[id];

                                player_armor[id]+=ilosc;
				punkty_gracza[id]-=ilosc;
			}
			else
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom Armor osiagniety");
		}

                case 6:
		{	
			if(player_hajs[id] < limit_poziomu/2)
			{
				
                                
				if(ilosc > limit_poziomu/2 - player_hajs[id])
					ilosc = limit_poziomu/2 - player_hajs[id];



                                player_hajs[id]+=ilosc;
       				punkty_gracza[id]-=ilosc;
			}
			else
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom Pieniedzy osiagniety");
		}

        }

	if(punkty_gracza[id] > 0)
		PrzydzielPunktyPage(id, item/7);

	return PLUGIN_CONTINUE;
}


public ResetujPunkty(id)
{
	punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2;
	inteligencja_gracza[id] = 0;
	zdrowie_gracza[id] = 0;
	kondycja_gracza[id] = 0;
	wytrzymalosc_gracza[id] = 0;
	player_armor[id] = 0;
        player_hajs[id] = 0;

	if(punkty_gracza[id])
		PrzydzielPunkty(id);
}




public PobierzHajs(id, hajs_zdobyta)
{
	new hajs;
	
	if(hajs_zdobyta)
		hajs += player_hajs[id];
	
	
	return hajs;
}




  • +
  • -
  • 0

#6 HaDeS From HELL

    CoD MoD Fanatyk

  • Użytkownik

Reputacja: 163
Profesjonalista

  • Postów:453
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 25.09.2013 21:48

Do public PoczatekRundy() dodaj gdzieś w kodzie

cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id)-300, 0)
cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id)+player_hajs[id], 1)

@scorpion jak nie umiesz pomóc to lepiej nie pisz postów. ;f


Użytkownik Szybcioor. edytował ten post 25.09.2013 21:51

  • +
  • -
  • 1

#7 Vasto_Lorde

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 256
Wszechwidzący

  • Postów:633
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maćko
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 25.09.2013 22:30

public ustaw_hajs(id)
{
    if(is_user_alive(id))
    {
        new hajs = cs_get_user_money(id)
        new hajss = player_hajs[id]
        
        if (hajs>99)
        {
            cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)+hajss)
        }
        cs_set_user_money(id,hajss)
        
    }
}

Przykład działania:

Masz 100 punktów w statystykę pieniądze. Masz 10000 kasy.

Funkcja się wywołuje i idzie tak:

Jeśli jesteś żywy, idzie dalej.

Jeśli masz w statystykę więcej niż 99, Ustawia ci 10100 kasy.

Teraz ustawia ci 100 kasy.

 

public ustaw_hajs(id)
{
    if(is_user_alive(id))
    {
        new hajs = cs_get_user_money(id)
        new hajss = player_hajs[id]
        
        if (hajs>99)
        {
            cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)+hajss)//ustawienie 10100 kasy
        }
        cs_set_user_money(id,hajss)//ustawienie 100 kasy
        
    }
}

 

Więc jeśli gdy masz mniej niż 100 statystyki nie ma ustawiać kasy, to po prostu usuń cs_set_user_money(id,hajss).


  • +
  • -
  • 1

#8 maksz100

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:22
  • Lokalizacja:Gliwice
Offline

Napisano 26.09.2013 09:27

Dodaje jak trzeba, a teraz jak pomnożyć pkt?

 

1 pkt = 5$ 

 

 


  • +
  • -
  • 0

#9 HaDeS From HELL

    CoD MoD Fanatyk

  • Użytkownik

Reputacja: 163
Profesjonalista

  • Postów:453
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 26.09.2013 11:44

przy np player_hajs[id] dodaj ,,*5" powinno to wyglądać tak : player_hajs[id]*5 

 

lub

 

hajss*5


  • +
  • -
  • 1

#10 maksz100

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:22
  • Lokalizacja:Gliwice
Offline

Napisano 26.09.2013 15:03

Dziękuję ^D^ 

 

// Można zamknąć  


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych