Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
HaDeS From HELL
Rejestracja: 14.01.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 17.07.2021 22:52
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 453
- Odwiedzin: 10 723
- Tytuł: CoD MoD Fanatyk
- Wiek: 28 lat
- Urodziny: Październik 14, 1995
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Szczecin
Kontakt
#651180 [ROZWIĄZANE] jak wyłapać czy gracz rozbraja bombe ?
Napisane przez Zabijaka Gryps w 19.07.2014 10:44
#633516 dział giełda
Napisane przez BeMM w 20.04.2014 12:59
#631690 Jak pobrać id wszystkich graczy z tego samego teamu ?
Napisane przez Misiaczek ;c w 12.04.2014 16:56
#631699 Jak pobrać id wszystkich graczy z tego samego teamu ?
Napisane przez ^Grzyboo w 12.04.2014 17:31
#631374 [ROZWIĄZANE] Zniszczenie entu strzałem
Napisane przez ^Grzyboo w 11.04.2014 08:19
#631373 [ROZWIĄZANE] Zniszczenie entu strzałem
Napisane przez GwynBleidD w 11.04.2014 08:19
#627800 [ROZWIĄZANE] Aim na Steam
Napisane przez MokrePiotrek w 24.03.2014 13:39
#627556 Wyłużenie skoku gracza? bez zmiany jego grawitacji
Napisane przez Droso w 23.03.2014 12:28
client_PreThink + get_user_button (sprawdzanie czy wcisnął spacje)
set_user_velocity + get_user_velocity
Jeżeli chcesz popchnąć gracza do przodu (tam gdzie patrzy) użyj velocity_by_aim
Zresztą sprawdź kod od podwójnego skoku, tylko zamiast podwójnego zwiększ moc pojedynczego
#470164 Automatyczne zapraszanie do grupy Steam / Auto steam invite
Napisane przez DarkGL w 21.10.2012 14:31
Na dole postu znajdziecie download do paczki z skryptami
Do działania skrypt wymaga pluginu na serwerze + skryptu php
Opis instalacji
Aby skrypt działał potrzebuje aktywnego ( czyli z kupionymi grami ) konta steam które musi być w grupie do której zaprasza
I niestety trzeba wyłączyć steam guard
Pierwsze co to ustawiamy dane w config.ini
dbHost = "localhost"; dbUser = "root"; dbPass = "root"; dbDataBase = "test";
oczywiście są tą dane sql
dalej widzicie nazwy tabel jakich używa skrypt nie ma potrzeby ich zmieniać
Następnie uruchamiamy plik install.php ( który potem można usunąć )
Teraz dodajemy do crona uruchamianie skryptu invite.php co np. 10 min
Nie trzeba tego robić można też go uruchamiać samemu np. raz dziennie
Skrypt generuje sobie listę graczy którzy byli zapraszani możemy ją wykorzystać poprzez skrypt spamInvite.php który pozwala zaprosić nam 200 osób w jednym „cyklu” ( 200 osób na 2h ponieważ takie są ograniczenia na steam dane od byczusia )
podajecie w get kolejno
login – login do konta steam
pass – hasło do konta steam
group – link do grupy
page – strona np. 1 to pierwsza 200 osób 2 to druga 200 osób i tak dalej
Skrypt generuje także logi kogo zaprosił tak abyście mogli to wykorzystać to w własnych skryptach
w sql jest to tabela z nazwą steaminv_logstable
Teraz plugin
Dane w pluginie możemy zakodować lub ustawiać je cvarami
wszystkim sterujemy za pomocą
#define HARDCODED
gdy makrodefinicja jest zadeklarowana to dane ustawiamy tutaj
new const szHost[] = "HOST"; new const szUser[] = "USER"; new const szPass[] = "PASS"; new const szDb[] = "DB"; new const accLogin[ ] = "login"; new const accPass[ ] = "pass";
gdy zakomentujemy to dane ustawiamy w cvarach
invite_sql_host host // host bazy danych invite_sql_user user //user bazy danych invite_sql_pass pass //haslo do usera invite_sql_db db // db invite_acc_login login // login do konta steam invite_acc_pass pass // haslo do konta steam
ten cvar ustawiamy zawsze
invite_group_link link // link do grupy steam
http://darkgl.amxx.p...o-steam-invite/ link do oryginalnego wpisu aktualizacje będą się pojawiać tam w pierwszej kolejności
zapraszanie do grupy.zip 32,36 KB 377 Ilość pobrań
#590607 Zarządzanie czasem
Napisane przez ToRRent w 05.12.2013 11:38
Panowie, teraz z innej nieco beczki.
Tymczasowo pozbyłem się tych zegarów itd. i uprościłem program po całości by sprawdzić czy aby na pewno jest wszystko w porządku, okazuje się że nie.
Mój unit prezentuje się tak: http://wklej.org/id/1198034/. Kompilator nie wypluwa błędów i ostrzeżeń lecz przy testowaniu można zauważyć że po udzieleniu 2 odpowiedzi program się gubi i zapomina zmienić w buttonach Caption przez co warianty odpowiedzi są z poprzedniego pytania.
Liczę na jakieś ziarenko naprowadzenia na błąd z waszej strony
#579081 CODMod 2.0 temat ogólny
Napisane przez QTM. Peyote w 20.10.2013 11:48
#577923 AMX Mod X 0.5.0 Dark Edition
Napisane przez DarkGL w 15.10.2013 20:58
│ Opis
AMX Mod X 0.5.0 Dark Edition to modyfikacja najnowszej aktualnej wersji AMX Mod X dostępnej na oficjalnym repozytorium projektu ( http://hg.alliedmods...amxmodx-central )
wykonana przezemnie.
Jak wskazuje numer wersji ( 0.5.0 ) nie jest to finalna odsłona. Działa ona na najnowszej wersji binarek zaktualizowanych przy pomocy SteamCMD przez co wymaga też metamoda
1.21-am( http://wiki.alliedmo...2_Release_Notes ). Obecnie jest dostępna tylko wersja dla Linuxa.
W tej wersji skupiłem się głównie na wyczyszczeniu kodu z zbędnych rzeczy oraz dodanie kilku "bajerów".
│ Changelog
- Zmiana ladowania pluginów ( brak plugins.ini )
- Zmiana ladowania modulow ( brak modules.ini )
- Usuniecie supportu innych modow
- Usuniecie kompatybilnosci wstecznej
- Optymalizacja forwardow
- Usunięcie alloc_amxmemory i free_amxmemory , nigdzie nie używane
- Informowanie o mozliwosci zaoptymalizowania dzialania pluginu poprzez kompilacje z -d0 lub -d1 jeśli plugin zawiera informacje do debugowania podczas ładowania w trybie normalnym
- Usunięcie CreateMultiForwardEx
- Usunięcie wbudowanego supportowania war3ft w menu
- Pozbycie się nongpl_matches
- Optymalizacja klasy CPlugin
- Orpheu dodane jako standardowy moduł
- Standardowe pluginy zostały skompilowane z parametrem -d1
│ Instalacja pluginów
Pierwsze dwa podpunkty mówią o pozbyciu się plików plugins.ini i modules.ini , instalacja pluginów i modułów jest teraz łatwiejsza.
Instalacja pluginów opiera się na przekopiowaniu pliku .amxx do folderu plugins w folderze amxmodx tyle . Instalacja modułów przebiega podobnie tylko moduły wrzucamy do folderu
modules.
Jeśli chcemy wyłączyć plugin przenosimy go do folderu disabled.
Jeśli chcemy uruchomić plugin w trybie debug przenosimy go do folderu debug .
│ Instalacja
Instalacja przebiega jak standardowa instalacja amxmodx ( http://darkgl.amxx.p...alacja-amxmodx/ )
│ Download
amxmodxDark.zip 3,04 MB 316 Ilość pobrań
#576671 [ROZWIĄZANE] Animacja HUD ??
Napisane przez DarkGL w 11.10.2013 10:44
http://amxx.pl/topic...domosci-na-hud/
effects - Efekt wiadomości:0 - wiadomość pojawia się i znika. Tempo pojawiania się/znikania możemy zmieniać przez edytowanie odpowiednio: fadeintime / fadeouttime
1 - wiadomość z efektem migotania.
2 - wiadomość z efektem wypisywania tekstu litera po literze. Szybkość wypisywania pojedynczej litery możemy modyfikować,
#576516 [ROZWIĄZANE] Zatrzymanie set_task na koniec rundy
Napisane przez DarkGL w 10.10.2013 13:43
#576510 [ROZWIĄZANE] Zatrzymanie set_task na koniec rundy
Napisane przez dasiek w 10.10.2013 12:39
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: HaDeS From HELL
- Regulamin