Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

HaDeS From HELL - zdjęcie

HaDeS From HELL

Rejestracja: 14.01.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 17.07.2021 22:52
*****

#651180 [ROZWIĄZANE] jak wyłapać czy gracz rozbraja bombe ?

Napisane przez Zabijaka Gryps w 19.07.2014 10:44

Jedynym rozwiązaniem jest chyba coś takiego: w http://amxx.pl/dokum...9/bomb-defusing zapisujesz id gracza, który rozpoczął rozbrajanie i potem przy użyciu perku blokada jeśli id które chciało użyć == id rozbrajającego plus http://amxx.pl/dokumentacja/f474/cs-get-c4-defusing
  • +
  • -
  • 2


#633516 dział giełda

Napisane przez BeMM w 20.04.2014 12:59

Napisać propozycję, żeby forum było lepsze i zostać zminusowanym...

Pozdrawiam wspaniałą administracje :)


  • +
  • -
  • 1


#631690 Jak pobrać id wszystkich graczy z tego samego teamu ?

Napisane przez Misiaczek ;c w 12.04.2014 16:56

get_players( players, num, "ae", "CT" )
get_players( players, num, "ae", "T" )

:F


  • +
  • -
  • 1


#631699 Jak pobrać id wszystkich graczy z tego samego teamu ?

Napisane przez ^Grzyboo w 12.04.2014 17:31

for(new i=1; i<=get_maxplayers(); ++i)
{
    if(is_user_connected(i) && get_user_team(i) == 1)
    {
        ...
    }
}

get_user_team(i) == 1

dla teamu TT,

get_user_team(i) == 2

dla CT


  • +
  • -
  • 1


#631374 [ROZWIĄZANE] Zniszczenie entu strzałem

Napisane przez ^Grzyboo w 11.04.2014 08:19

Może breakable? :>

http://amxx.pl/topic...e-ent-fakemeta/


  • +
  • -
  • 1


#631373 [ROZWIĄZANE] Zniszczenie entu strzałem

Napisane przez GwynBleidD w 11.04.2014 08:19

Ustawiasz ent na "breakable" i dajesz mu jakąś ilość HP.
  • +
  • -
  • 1


#627800 [ROZWIĄZANE] Aim na Steam

Napisane przez MokrePiotrek w 24.03.2014 13:39

czesc mam takie pytanie by dal mi ktos link zeby miec aima na steam  niewykrywalnego ? jak nie macie takich to zwyklego aima na STeam proszę !! :P Nie gram na czitach ale jak ktos mnie wkurzy a adma nie ma to ja tez odpale i ja go poowkurzam


  • +
  • -
  • -23


#627556 Wyłużenie skoku gracza? bez zmiany jego grawitacji

Napisane przez Droso w 23.03.2014 12:28

client_PreThink + get_user_button (sprawdzanie czy wcisnął spacje)

set_user_velocity + get_user_velocity

 

 

Jeżeli chcesz popchnąć gracza do przodu (tam gdzie patrzy) użyj velocity_by_aim

 

Zresztą sprawdź kod od podwójnego skoku, tylko zamiast podwójnego zwiększ moc pojedynczego :D

 

 


  • +
  • -
  • 1


#470164 Automatyczne zapraszanie do grupy Steam / Auto steam invite

Napisane przez DarkGL w 21.10.2012 14:31

Skrypt zaprasza graczy którzy wejdą na nasz serwer do wybranej przez nas grupy steam działa na serwerach CS 1.6 / Source / i prawdopodobnie CS:GO

Na dole postu znajdziecie download do paczki z skryptami

Do działania skrypt wymaga pluginu na serwerze + skryptu php

Opis instalacji
Aby skrypt działał potrzebuje aktywnego ( czyli z kupionymi grami ) konta steam które musi być w grupie do której zaprasza
I niestety trzeba wyłączyć steam guard

Pierwsze co to ustawiamy dane w config.ini

dbHost   = "localhost";
dbUser   = "root";
dbPass   = "root";
dbDataBase  = "test";

oczywiście są tą dane sql
dalej widzicie nazwy tabel jakich używa skrypt nie ma potrzeby ich zmieniać

Następnie uruchamiamy plik install.php ( który potem można usunąć )

Teraz dodajemy do crona uruchamianie skryptu invite.php co np. 10 min
Nie trzeba tego robić można też go uruchamiać samemu np. raz dziennie
Skrypt generuje sobie listę graczy którzy byli zapraszani możemy ją wykorzystać poprzez skrypt spamInvite.php który pozwala zaprosić nam 200 osób w jednym „cyklu” ( 200 osób na 2h ponieważ takie są ograniczenia na steam dane od byczusia )
podajecie w get kolejno
login – login do konta steam
pass – hasło do konta steam
group – link do grupy
page – strona np. 1 to pierwsza 200 osób 2 to druga 200 osób i tak dalej

Skrypt generuje także logi kogo zaprosił tak abyście mogli to wykorzystać to w własnych skryptach
w sql jest to tabela z nazwą steaminv_logstable

Teraz plugin

Dane w pluginie możemy zakodować lub ustawiać je cvarami
wszystkim sterujemy za pomocą

#define HARDCODED

gdy makrodefinicja jest zadeklarowana to dane ustawiamy tutaj

new const szHost[]  = "HOST";
new const szUser[]  = "USER";
new const szPass[]  = "PASS";
new const szDb[]  = "DB";
new const accLogin[ ] = "login";
new const accPass[ ] = "pass";

gdy zakomentujemy to dane ustawiamy w cvarach

invite_sql_host host // host bazy danych
invite_sql_user user //user bazy danych
invite_sql_pass pass //haslo do usera
invite_sql_db db // db

invite_acc_login login // login do konta steam
invite_acc_pass pass // haslo do konta steam

ten cvar ustawiamy zawsze

invite_group_link link // link do grupy steam

http://darkgl.amxx.p...o-steam-invite/ link do oryginalnego wpisu aktualizacje będą się pojawiać tam w pierwszej kolejności

Załączony plik  zapraszanie do grupy.zip   32,36 KB  377 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 9


#590607 Zarządzanie czasem

Napisane przez ToRRent w 05.12.2013 11:38

Chcę funkcję która od pojawienia się formatki do zmiany zmiennej logicznej na false odejmowało co 0.05 sek. 1 z Longworda.


Panowie, teraz z innej nieco beczki.

Tymczasowo pozbyłem się tych zegarów itd. i uprościłem program po całości by sprawdzić czy aby na pewno jest wszystko w porządku, okazuje się że nie.

Mój unit prezentuje się tak: http://wklej.org/id/1198034/. Kompilator nie wypluwa błędów i ostrzeżeń lecz przy testowaniu można zauważyć że po udzieleniu 2 odpowiedzi program się gubi i zapomina zmienić w buttonach Caption przez co warianty odpowiedzi są z poprzedniego pytania.
Liczę na jakieś ziarenko naprowadzenia na błąd z waszej strony :)
  • +
  • -
  • 0


#579081 CODMod 2.0 temat ogólny

Napisane przez QTM. Peyote w 20.10.2013 11:48

Bug 0hp w taki czy inny sposób będzie załatany.

 

mamy 1/1 z awp wybieramy he rzucamy zmieniamy na awp i mamy he 1/1 ;D

 

Dzięki za info ;)

 

Szczególne podziękowania dla Benio101, za niezbędne ujemne punkty reputacji! Jeszcze raz bardzo dziękuję, nie poradziłbym sobie bez nich! :)

 

 


  • +
  • -
  • 4


#577923 AMX Mod X 0.5.0 Dark Edition

Napisane przez DarkGL w 15.10.2013 20:58

│ Opis

   AMX Mod X 0.5.0 Dark Edition to modyfikacja najnowszej aktualnej wersji AMX Mod X dostępnej na oficjalnym repozytorium projektu ( http://hg.alliedmods...amxmodx-central )

   wykonana przezemnie.

   Jak wskazuje numer wersji ( 0.5.0 ) nie jest to finalna odsłona. Działa ona na najnowszej wersji binarek zaktualizowanych przy pomocy SteamCMD przez co wymaga też metamoda

   1.21-am( http://wiki.alliedmo...2_Release_Notes ). Obecnie jest dostępna tylko wersja dla Linuxa.

 

   W tej wersji skupiłem się głównie na wyczyszczeniu kodu z zbędnych rzeczy oraz dodanie kilku "bajerów".

 

│ Changelog

  • Zmiana ladowania pluginów ( brak plugins.ini )
  • Zmiana ladowania modulow ( brak modules.ini )
  • Usuniecie supportu innych modow
  • Usuniecie kompatybilnosci wstecznej
  • Optymalizacja forwardow
  • Usunięcie alloc_amxmemory i free_amxmemory , nigdzie nie używane
  • Informowanie o mozliwosci zaoptymalizowania dzialania pluginu poprzez kompilacje z -d0 lub -d1 jeśli plugin zawiera informacje do debugowania podczas ładowania w trybie normalnym
  • Usunięcie CreateMultiForwardEx
  • Usunięcie wbudowanego supportowania war3ft w menu
  • Pozbycie się nongpl_matches
  • Optymalizacja klasy CPlugin
  • Orpheu dodane jako standardowy moduł
  • Standardowe pluginy zostały skompilowane z parametrem -d1

│ Instalacja pluginów

 

   Pierwsze dwa podpunkty mówią o pozbyciu się plików plugins.ini i modules.ini , instalacja pluginów i modułów jest teraz łatwiejsza.

   Instalacja pluginów opiera się na przekopiowaniu pliku .amxx do folderu plugins w folderze amxmodx tyle ;). Instalacja modułów przebiega podobnie tylko moduły wrzucamy do folderu

   modules.

   Jeśli chcemy wyłączyć plugin przenosimy go do folderu disabled.

   Jeśli chcemy uruchomić plugin w trybie debug przenosimy go do folderu debug ;).

 

│ Instalacja

  

   Instalacja przebiega jak standardowa instalacja amxmodx ( http://darkgl.amxx.p...alacja-amxmodx/ )

 

│ Download

    Załączony plik  amxmodxDark.zip   3,04 MB  316 Ilość pobrań

Załączone miniatury

  • de_dust20000.jpg

  • +
  • -
  • 34


#576671 [ROZWIĄZANE] Animacja HUD ??

Napisane przez DarkGL w 11.10.2013 10:44

http://amxx.pl/topic...domosci-na-hud/

 

effects - Efekt wiadomości:0 - wiadomość pojawia się i znika. Tempo pojawiania się/znikania możemy zmieniać przez edytowanie odpowiednio: fadeintime / fadeouttime
1 - wiadomość z efektem migotania.
2 - wiadomość z efektem wypisywania tekstu litera po literze. Szybkość wypisywania pojedynczej litery możemy modyfikować,

 

 


  • +
  • -
  • 2


#576516 [ROZWIĄZANE] Zatrzymanie set_task na koniec rundy

Napisane przez DarkGL w 10.10.2013 13:43

Taski nie są przypisane do żadnego gracza czy obiektu


  • +
  • -
  • 1


#576510 [ROZWIĄZANE] Zatrzymanie set_task na koniec rundy

Napisane przez dasiek w 10.10.2013 12:39

Lepiej zrobić w nowej rundzie for'a ze wszystkimi id (for new id = 1 ; id < 33 ; id++) i w nim dodać warunek czy jest task - jak tak to usuń


  • +
  • -
  • 1