Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

HaDeS From HELL - zdjęcie

HaDeS From HELL

Rejestracja: 14.01.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 17.07.2021 22:52
*****

#451571 Po zmianie mapy nie ma lvl

Napisane przez HaDeS From HELL w 25.08.2012 22:12

<ciach!> <facepalm>

jak nie zapisuję po zmianie mapy lvl itp to znaczy, że coś może być pomieszane w silniku cod moda.

daj silnik cod moda :
  • +
  • -
  • -1


#436139 Perk od levela / poziomu

Napisane przez HaDeS From HELL w 25.07.2012 13:38

@CheQ nie lepiej ustawić mu jakiś inny perk zamiast go całkowicie usuwać ?
public cod_perk_enabled(id)
{
if(cod_get_user_level(id) > 50)
{
  UstawPerk(id, -1, -1, 1);
  client_print(id,print_chat,"Poprzedni perk został zamieniony, poniewaz nie posiadasz 50 poziomu.")
  return COD_STOP;
}

//dalszy kod
return COD_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1


#431669 [ROZWIĄZANE COD NOWY] [COD NOWY]Brak Dropu Perkow.

Napisane przez HaDeS From HELL w 13.07.2012 16:19

zmień public SmiercGraczaPost(id, attacker, shouldgib) na
public SmiercGraczaPost(id, attacker, shouldgib)
{	
	if(!is_user_connected(attacker))
		return HAM_IGNORED;
		
	if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker))
	{
		new doswiadczenie_za_zabojstwo = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo);
		new nowe_doswiadczenie = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo);
		
		if(poziom_gracza[id] > poziom_gracza[attacker])
			nowe_doswiadczenie += (poziom_gracza[id]-poziom_gracza[attacker])*(doswiadczenie_za_zabojstwo/10);
			
		if(!perk_gracza[attacker])
			UstawPerk(attacker, -1, -1, 1);
		doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie;
	}
	
	SprawdzPoziom(attacker);
	
	return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1


#421258 [ROZWIĄZANE COD NOWY] Po Zmianie Mapy Resetuja Sie LVL

Napisane przez HaDeS From HELL w 17.06.2012 13:10

Ps w public zapiszdane masz jeden za dużo #%i

a w public wczytajdane zamień na to :
public WczytajDane(id, klasa)
{
    new vaultkey[128],vaultdata[256], identyfikator[64];
    
    new typ_zapisu = get_pcvar_num(cvar_typ_zapisu);
    
    switch(typ_zapisu)
    {
        case 1: copy(identyfikator, charsmax(identyfikator), nazwa_gracza[id]);
            case 2: get_user_authid(id, identyfikator, charsmax(identyfikator));
            case 3: get_user_ip(id, identyfikator, charsmax(identyfikator));
        }
    
    format(vaultkey, charsmax(vaultkey),"%s-%s-%i-cod", identyfikator, nazwy_klas[klasa], typ_zapisu);
    
    
    if(!nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)) // Jezeli nie ma danych gracza sprawdza stary zapis.
    {
        format(vaultkey, charsmax(vaultkey), "%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa);
        nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255);
    }
    
    replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");
    
    new danegracza[7][32];
    
    parse(vaultdata, danegracza[0], 31, danegracza[1], 31, danegracza[2], 31, danegracza[3], 31, danegracza[4], 31, danegracza[5], 31, danegracza[6], 31);
    
    doswiadczenie_gracza[id] = str_to_num(danegracza[0]);
    poziom_gracza[id] = str_to_num(danegracza[1])>0?str_to_num(danegracza[1]):1;
    inteligencja_gracza[id] = str_to_num(danegracza[2]);
    zdrowie_gracza[id] = str_to_num(danegracza[3]);
    wytrzymalosc_gracza[id] = str_to_num(danegracza[4]);
    kondycja_gracza[id] = str_to_num(danegracza[5]);
    player_armor[id] = str_to_num(danegracza[6]);
    
    punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]-player_armor[id];
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1


#417616 [ROZWIĄZANE COD NOWY] Jest możliwość żeby każda gracz dostawał tyle samo expa ?

Napisane przez HaDeS From HELL w 03.06.2012 21:17

proszę :

http://amxx.pl/pastebin/1i1oke4gd18g8/
  • +
  • -
  • 3


#417555 [ROZWIĄZANE COD NOWY] Jest możliwość żeby każda gracz dostawał tyle samo expa ?

Napisane przez HaDeS From HELL w 03.06.2012 19:46

daj sma to ci to usunę.
  • +
  • -
  • 2


#417419 [ROZWIĄZANE COD NOWY] Jest możliwość żeby każda gracz dostawał tyle samo expa ?

Napisane przez HaDeS From HELL w 03.06.2012 16:10

a zapomniałem jeszcze to usuń
new doswiadczenie_za_zabojstwo = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo);

znajdziesz to w public smiercgraczapost
  • +
  • -
  • 3


#417407 [ROZWIĄZANE COD NOWY] Jest możliwość żeby każda gracz dostawał tyle samo expa ?

Napisane przez HaDeS From HELL w 03.06.2012 15:40

usuń tą linijkę z kodu silnika coda:
if(poziom_gracza[id] > poziom_gracza[attacker])
            nowe_doswiadczenie += (poziom_gracza[id]-poziom_gracza[attacker])*(doswiadczenie_za_zabojstwo/10);

  • +
  • -
  • 2


#416597 [ROZWIĄZANE COD NOWY] Edycja hud

Napisane przez HaDeS From HELL w 01.06.2012 18:07

0.6, -1.0

Te liczby oznaczają położenie huda pobaw się a znajdziesz jakąś właściwą wartość dla twojego huda
  • +
  • -
  • 1


#416470 [ROZWIĄZANE COD NOWY] Edycja hud

Napisane przez HaDeS From HELL w 01.06.2012 11:10


set_hudmessage(255, 255, 0, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);


  • +
  • -
  • 1


#392405 błędny zapis nvault ulepszenia

Napisane przez HaDeS From HELL w 06.04.2012 11:56

Zobacz to :

public ZapiszDane(id)
{
    new vaultkey[64],vaultdata[256];
    formatex(vaultkey,63,"%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa_gracza[id]);
    formatex(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id], player_dmgx[id], player_grav[id], player_invi[id], doswiadczeniezdobycia_monety[id], monety_gracza[id], informacje_ulepszenie_gracza[id][2]);
    nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata);
}

public WczytajDane(id, klasa)
{
    new vaultkey[64],vaultdata[256];
    formatex(vaultkey,63,"%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa);
    format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id], player_dmgx[id], player_grav[id], player_invi[id], doswiadczeniezdobycia_monety[id], monety_gracza[id], informacje_ulepszenie_gracza[id][2]);
    nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255);
    
    replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");
    
    new doswiadczeniegracza[32], poziomgracza[32], inteligencjagracza[32], silagracza[32], zrecznoscgracza[32], zwinnoscgracza[32], dmggracz[32], gravgracz[32], invigracza[32],doswmonety[32], monety[32], informacje_ulepszenie_gracza[32];
    
    parse(vaultdata, doswiadczeniegracza, 31, poziomgracza, 31, inteligencjagracza, 31, silagracza, 31, zrecznoscgracza, 31, zwinnoscgracza, 31, dmggracz, 31, gravgracz, 31, invigracza, 31,doswmonety, 31, monety, 31, informacje_ulepszenie_gracza, 31);
    
    doswiadczenie_gracza[id] = str_to_num(doswiadczeniegracza);
    poziom_gracza[id] = str_to_num(poziomgracza)>0?str_to_num(poziomgracza):1;
    inteligencja_gracza[id] = str_to_num(inteligencjagracza);
    zdrowie_gracza[id] = str_to_num(silagracza);
    wytrzymalosc_gracza[id] = str_to_num(zrecznoscgracza);
    kondycja_gracza[id] = str_to_num(zwinnoscgracza);
    player_dmgx[id] = str_to_num(dmggracz);
    player_grav[id] = str_to_num(gravgracz);
    player_invi[id] = str_to_num(invigracza)
    doswiadczeniezdobycia_monety[id] = str_to_num(doswmonety);
    monety_gracza[id] = str_to_num(monety);
    informacje_ulepszenie_gracza[id] = str_to_num(informacje_ulepszenie_gracza);
    
    punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza [id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]-player_invi[id]-player_grav[id]-player_dmgx[id];
}

  • +
  • -
  • 1


#377245 [ROZWIĄZANE] Jak wyłączyć widoczność początkowych statystyk?

Napisane przez HaDeS From HELL w 08.03.2012 17:01

http://amxx.pl/pastebin/rge5xt46n9wo/
  • +
  • -
  • 1


#368276 Przekierowanie na inny serwer.

Napisane przez HaDeS From HELL w 21.02.2012 08:29

http://darkgl.amxx.p...przekierowanie/ Łap
  • +
  • -
  • 1


#367326 [ROZWIĄZANE] TT nie dostaje expa za podlozenie paki

Napisane przez HaDeS From HELL w 19.02.2012 13:33

to był nowy cod mod, ale poprostu zmień to
for (new i=0; i<playerCount; i++)
na to
for(new i=0; i<playerCount; i++)

Mniej więcej usuń spacje po for
  • +
  • -
  • 1


#364084 [TUT]Jak dodać limit statystyk

Napisane przez HaDeS From HELL w 13.02.2012 20:35

jutro lub pojutrze dodam tutek jak dodać limit do ,,inne dodawanie statystyk + łatka od goliatha"
  • +
  • -
  • 1