Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
HaDeS From HELL
Rejestracja: 14.01.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 17.07.2021 22:52
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 453
- Odwiedzin: 10 785
- Tytuł: CoD MoD Fanatyk
- Wiek: 28 lat
- Urodziny: Październik 14, 1995
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Szczecin
Kontakt
#451571 Po zmianie mapy nie ma lvl
Napisane przez HaDeS From HELL w 25.08.2012 22:12
jak nie zapisuję po zmianie mapy lvl itp to znaczy, że coś może być pomieszane w silniku cod moda.
daj silnik cod moda :
#436139 Perk od levela / poziomu
Napisane przez HaDeS From HELL w 25.07.2012 13:38
public cod_perk_enabled(id) { if(cod_get_user_level(id) > 50) { UstawPerk(id, -1, -1, 1); client_print(id,print_chat,"Poprzedni perk został zamieniony, poniewaz nie posiadasz 50 poziomu.") return COD_STOP; } //dalszy kod return COD_CONTINUE; }
#431669 [ROZWIĄZANE COD NOWY] [COD NOWY]Brak Dropu Perkow.
Napisane przez HaDeS From HELL w 13.07.2012 16:19
public SmiercGraczaPost(id, attacker, shouldgib) { if(!is_user_connected(attacker)) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker)) { new doswiadczenie_za_zabojstwo = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo); new nowe_doswiadczenie = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo); if(poziom_gracza[id] > poziom_gracza[attacker]) nowe_doswiadczenie += (poziom_gracza[id]-poziom_gracza[attacker])*(doswiadczenie_za_zabojstwo/10); if(!perk_gracza[attacker]) UstawPerk(attacker, -1, -1, 1); doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie; } SprawdzPoziom(attacker); return HAM_IGNORED; }
#421258 [ROZWIĄZANE COD NOWY] Po Zmianie Mapy Resetuja Sie LVL
Napisane przez HaDeS From HELL w 17.06.2012 13:10
a w public wczytajdane zamień na to :
public WczytajDane(id, klasa) { new vaultkey[128],vaultdata[256], identyfikator[64]; new typ_zapisu = get_pcvar_num(cvar_typ_zapisu); switch(typ_zapisu) { case 1: copy(identyfikator, charsmax(identyfikator), nazwa_gracza[id]); case 2: get_user_authid(id, identyfikator, charsmax(identyfikator)); case 3: get_user_ip(id, identyfikator, charsmax(identyfikator)); } format(vaultkey, charsmax(vaultkey),"%s-%s-%i-cod", identyfikator, nazwy_klas[klasa], typ_zapisu); if(!nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)) // Jezeli nie ma danych gracza sprawdza stary zapis. { format(vaultkey, charsmax(vaultkey), "%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa); nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255); } replace_all(vaultdata, 255, "#", " "); new danegracza[7][32]; parse(vaultdata, danegracza[0], 31, danegracza[1], 31, danegracza[2], 31, danegracza[3], 31, danegracza[4], 31, danegracza[5], 31, danegracza[6], 31); doswiadczenie_gracza[id] = str_to_num(danegracza[0]); poziom_gracza[id] = str_to_num(danegracza[1])>0?str_to_num(danegracza[1]):1; inteligencja_gracza[id] = str_to_num(danegracza[2]); zdrowie_gracza[id] = str_to_num(danegracza[3]); wytrzymalosc_gracza[id] = str_to_num(danegracza[4]); kondycja_gracza[id] = str_to_num(danegracza[5]); player_armor[id] = str_to_num(danegracza[6]); punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]-player_armor[id]; return PLUGIN_CONTINUE; }
#417616 [ROZWIĄZANE COD NOWY] Jest możliwość żeby każda gracz dostawał tyle samo expa ?
Napisane przez HaDeS From HELL w 03.06.2012 21:17
#417555 [ROZWIĄZANE COD NOWY] Jest możliwość żeby każda gracz dostawał tyle samo expa ?
Napisane przez HaDeS From HELL w 03.06.2012 19:46
#417419 [ROZWIĄZANE COD NOWY] Jest możliwość żeby każda gracz dostawał tyle samo expa ?
Napisane przez HaDeS From HELL w 03.06.2012 16:10
#417407 [ROZWIĄZANE COD NOWY] Jest możliwość żeby każda gracz dostawał tyle samo expa ?
Napisane przez HaDeS From HELL w 03.06.2012 15:40
#416597 [ROZWIĄZANE COD NOWY] Edycja hud
Napisane przez HaDeS From HELL w 01.06.2012 18:07
#416470 [ROZWIĄZANE COD NOWY] Edycja hud
Napisane przez HaDeS From HELL w 01.06.2012 11:10
#392405 błędny zapis nvault ulepszenia
Napisane przez HaDeS From HELL w 06.04.2012 11:56
public ZapiszDane(id) { new vaultkey[64],vaultdata[256]; formatex(vaultkey,63,"%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa_gracza[id]); formatex(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id], player_dmgx[id], player_grav[id], player_invi[id], doswiadczeniezdobycia_monety[id], monety_gracza[id], informacje_ulepszenie_gracza[id][2]); nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata); } public WczytajDane(id, klasa) { new vaultkey[64],vaultdata[256]; formatex(vaultkey,63,"%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa); format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id], player_dmgx[id], player_grav[id], player_invi[id], doswiadczeniezdobycia_monety[id], monety_gracza[id], informacje_ulepszenie_gracza[id][2]); nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255); replace_all(vaultdata, 255, "#", " "); new doswiadczeniegracza[32], poziomgracza[32], inteligencjagracza[32], silagracza[32], zrecznoscgracza[32], zwinnoscgracza[32], dmggracz[32], gravgracz[32], invigracza[32],doswmonety[32], monety[32], informacje_ulepszenie_gracza[32]; parse(vaultdata, doswiadczeniegracza, 31, poziomgracza, 31, inteligencjagracza, 31, silagracza, 31, zrecznoscgracza, 31, zwinnoscgracza, 31, dmggracz, 31, gravgracz, 31, invigracza, 31,doswmonety, 31, monety, 31, informacje_ulepszenie_gracza, 31); doswiadczenie_gracza[id] = str_to_num(doswiadczeniegracza); poziom_gracza[id] = str_to_num(poziomgracza)>0?str_to_num(poziomgracza):1; inteligencja_gracza[id] = str_to_num(inteligencjagracza); zdrowie_gracza[id] = str_to_num(silagracza); wytrzymalosc_gracza[id] = str_to_num(zrecznoscgracza); kondycja_gracza[id] = str_to_num(zwinnoscgracza); player_dmgx[id] = str_to_num(dmggracz); player_grav[id] = str_to_num(gravgracz); player_invi[id] = str_to_num(invigracza) doswiadczeniezdobycia_monety[id] = str_to_num(doswmonety); monety_gracza[id] = str_to_num(monety); informacje_ulepszenie_gracza[id] = str_to_num(informacje_ulepszenie_gracza); punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza [id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]-player_invi[id]-player_grav[id]-player_dmgx[id]; }
#377245 [ROZWIĄZANE] Jak wyłączyć widoczność początkowych statystyk?
Napisane przez HaDeS From HELL w 08.03.2012 17:01
#368276 Przekierowanie na inny serwer.
Napisane przez HaDeS From HELL w 21.02.2012 08:29
#367326 [ROZWIĄZANE] TT nie dostaje expa za podlozenie paki
Napisane przez HaDeS From HELL w 19.02.2012 13:33
#364084 [TUT]Jak dodać limit statystyk
Napisane przez HaDeS From HELL w 13.02.2012 20:35
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: HaDeS From HELL
- Regulamin