Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Sniper Elite - zdjęcie

Sniper Elite

Rejestracja: 13.01.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 11.10.2024 19:43
*****

#731961 Powodowanie Crash

Napisane przez Sniper Elite w 30.10.2016 17:47

Sprawdź logi jak ci się serwer wywali i ew wrzuć do tematu.

Szukaj czegoś w stylu Fatal error albo shutdown (nie pamiętam już).

Screen z pierwszego posta oraz log z 2 raczej nie powodują crashy.


  • +
  • -
  • 1


#731960 Problem z dodaniem 1 opcji do hud`a

Napisane przez Sniper Elite w 30.10.2016 17:41

Niby działa, ale wciąż nie do końca.

 

Przy czyszczeniu zapisanego nicku,nie kasuje go całkowicie = czasami w kolejnej rundzie wyświetli się nowy nick, czasami nie(częściej nie)

public zp_round_started(gamemode, id) 
{
  for(new i = 1; i <= 32; i++)
  {
    if(zp_core_is_first_zombie(i) && is_user_connected(i))
{
      get_user_name(i, mname, charsmax(mname));
      break;
    }
  } 
}
public EventRoundEnd()
{
	for (new id=0; id < 33; id++)
	{
		mname[id] = 0
		if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id)/* || ilosc_graczy < min_licz_graczy*/)
			continue;
		
		set_task(1.0,"czy_wygral_runde",id);
	}

}

Próbowałem też wyczyścić informację na początku rundy, jednak wychodziło na to samo. Przeszukałem trochę dokumentacji i poradników, jednak nigdzie nie znalazłem nic o resetowaniu zmiennej, więc za pewne zrobiłem to źle.

Czekaj czekaj, ty chcesz mieć nick matki zombie w jakimś tam hudzie i chcesz pokazywać to wszystkim graczom, tak?

Resetowanie tej zmiennej będzie wyglądało mniej więcej tak:

nmane[0] = 0 lub formatex(name, 0, "");

 

Co do resetowania zmiennej możesz użyć forwardu z zp:

public zp_round_ended(winteam){
  nmane[0] = 0
}

  • +
  • -
  • 1


#731950 Problem z dodaniem 1 opcji do hud`a

Napisane przez Sniper Elite w 30.10.2016 13:51

Dawno z tego nie korzystałem, ale najlepiej jest podłączyć się pod forward.

new name[32];
public zp_round_started(gamemode, id) {
  for(new i = 1; i <= 32; i ++)
  {
    if(zp_get_user_first_zombie(i)){
      get_user_name(i, name, charsmax(name));
      break;
    }
  } 
}
 

Zapisujesz nick gracza do zmiennej globalnej, po zakończeniu rundy ją resetujesz.

Sama pętla wygląda ok, możesz tylko dodać break po znalezieniu matki.

 

Moim zdaniem bez sensu szukać gracza co sekundę dla 32 graczy 32 razy iterując po każdym graczu (w sumie 1024 iteracje).

O samym forwardzie w dokumentacji:

/**
 * Called when the ZP round starts, i.e. first zombie
 * is chosen or a game mode begins.
 *
 * @param gamemode Mode which has started.
 * @param id Affected player's index (if applicable).
 */
forward zp_round_started(gamemode, id)

 

 

 


  • +
  • -
  • 1


#728225 Kompilator Pluginów AMXX

Napisane przez Sniper Elite w 15.07.2016 17:07

Skonfiguruj sobie własne środowisko np. notepad++. https://amxx.pl/topi...-pracy-notepad/

Troche z tym roboty, ale się opłaca. Kompilacja pod klawisz + jesteś niezależny od kompilatorów online + masz pewność że nikt ci pluginów nie podmieni ;).

Każdy szanujący się programista musi umieć przygotować swoje stanowisko pracy.


  • +
  • -
  • 3


#726402 Pytanie cod_inflict_damage

Napisane przez Sniper Elite w 20.05.2016 21:29


Palec Zeusa by DarkGL na swiat magii

To w takie rzeczy się teraz bawicie  :giggle:

 


to tt nie moze bic tt  

A normalnie mogą się naparzać?

 

Znalazłem taki kod:

http://wklej.org/id/2414785/

to chyba da efekt, że każdy może naparzać w każdego, przetestuj, ja nie mam gdzie.


  • +
  • -
  • 1


#726387 Pytanie cod_inflict_damage

Napisane przez Sniper Elite w 20.05.2016 11:54

Co właściwie chcesz uzyskać? Funkcja ma robić to samo co cod_inflict_damage czyli uwzględniać inteligencję czy ma mieć te samą nazwę?


  • +
  • -
  • 1


#726384 Pytanie cod_inflict_damage

Napisane przez Sniper Elite w 20.05.2016 10:58

Możesz użyć funkcji:

ExecuteHam(Ham_TakeDamage, victim, 0, attacker, damage , 1);

  • +
  • -
  • 1


#726028 Paczka ZM EXP by CSnajper

Napisane przez Sniper Elite w 11.05.2016 18:45

 

A co w nim jest nie tak?

Zobaczysz jak wgrasz, ta paczka z neta nie działa a snajper na 100% dobrze o tym wie.

 

Działa, działa.
 

Elitzone, napisz na gg.


  • +
  • -
  • 1


#722372 [CS:GO]Sprawdzenie czy gracz trzyma {Knife}

Napisane przez Sniper Elite w 06.03.2016 14:38

Ja tego tak używałem:
 

  • +
  • -
  • 2


#720994 Jak ustawić minimalna liczbę graczy, aby działał exp? Problem z CodMod_Stary

Napisane przez Sniper Elite w 19.02.2016 12:05

Bo się bierzesz za programowanie od złej strony.


  • +
  • -
  • 1


#720993 dodanie obrażeń z kilku źródeł nie działa

Napisane przez Sniper Elite w 19.02.2016 12:01

SetHamParamFloat(which, Float:value)

Funkcja zmienia w locie dane wyjściowe (wg dokumentacji).

Dobrą praktyką programisty jest zrobienie tego jak ja, a nie tak jak ty. Najpierw działasz na zmiennej, z później wywołujesz funkcję na jej rzecz.

new jakas_zmienna = 40;

JakasFunkcja(jakas_zmienna * 1.5)

//tu zmienna jakas_zmienna ma dalej wartość 40 (chyba :P)

więc robimy tak:

jakas_zmienna *= 1.5
JakasFunkcja(jakas_zmienna); 
// tu dalej mozesz spokojnie edytowac zmienna jakas_zmienna (czyli damage) bo zostala zedytowana

czyli najlepiej jest:

jakas_zmienna += 5;
jaka_zmienna *= 1.5
JakasFunkcja(jakas_zmienna);

Na sam koniec dajesz znać silnikowi, że zmieniasz obrażenia (metodą SetHamParamFloat). Nie ma sensu wywoływać jej 2 razy.

 


  • +
  • -
  • 1


#720967 Pytanie odnośnie pluginu na wyrzucanie broni

Napisane przez Sniper Elite w 18.02.2016 23:22

Zakomenduj funkcje set_rendering, zobacz czy będzie się kompilowało i sprawdź niedodzialność na serwerze czy działa jak trzeba.


  • +
  • -
  • 1


#720878 Jak ustawić minimalna liczbę graczy, aby działał exp? Problem z CodMod_Stary

Napisane przez Sniper Elite w 18.02.2016 00:45

Gdzieś tam w funkcji dającej exp:

new ilosc_graczy = GetClientCount(true), min_graczy = 3;    //od 3 graczy bedzie dawalo exp
if(ilosc_graczy < min_graczy)
{
PrintToChat(client, "\x01\x0B\x01 \x07%s Min ilosc graczy aby przyznawany byl exp to %i", MOD_TAG, min_graczy);
return 0;
}
//daj exp

 


  • +
  • -
  • 1


#720489 Problem z grawitacją

Napisane przez Sniper Elite w 13.02.2016 13:35

do server.cfg możesz dodać:

sv_gravity "xxx"

i zresetuj serwer.


  • +
  • -
  • 1


#720348 [Błąd SQL]Tabela serwerów by Golus

Napisane przez Sniper Elite w 11.02.2016 14:22

Złe hasło albo nie zezwoliłeś na połączenia z zewnątrz.


  • +
  • -
  • 1